Rumalad või segased küsimused jms

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

indumen
Postitusi: 1061
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 41 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas indumen »

ehh kannatab sõita küll :D saabki biitseps natuke trenni kontoris istumise ja hiire nügimise vahele :P aga kuna talvel vist hea toidu peal olnud siis enam paksemat väga tagi alla ei mahu :P ja noh niisama ka äkki saab putukaid vähemaks riietelt :P lootus sureb viimasena.

EDIT: testitud ja sõidukogemus nagu öö ja päev, reied enam ei külmeta, sest mööda keha ei pressi külma alla enam, kiiremad sõidud rebib lenksu taga tunduvalt vähem, kiivrimüra raske kommenteerida sest polnud troppe kaasas, aga ütleks et inimlik :bsmile:



98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244

Erci
Postitusi: 750
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Erci »

Nii waze targad, andke nõu.
Android, oneplus 5 + Scala rider G9.
Panen waze navigeerima ja muusika mängima ning telefoni ekraani kinni ja telefon taskusse et kuuleks vaid liiklusinfot ja pöördeid taustal kõrvaklappidest.
Waze navigeerib ja toimetab umbes pool tundi, siis enam mitte.
Kui telefoni ekraani sise lülitan, siis waze programm küll töötab kuid navigeerimist ei toimu. Asukohaks näitab seda kohta kus ta navigeerimise lõpetas kuigi asukoht on sisse lülitatud.

Ideid?

___________________________
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7331
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Spoiler
Erci kirjutas:

Nii waze targad, andke nõu.
Android, oneplus 5 + Scala rider G9.
Panen waze navigeerima ja muusika mängima ning telefoni ekraani kinni ja telefon taskusse et kuuleks vaid liiklusinfot ja pöördeid taustal kõrvaklappidest.
Waze navigeerib ja toimetab umbes pool tundi, siis enam mitte.
Kui telefoni ekraani sise lülitan, siis waze programm küll töötab kuid navigeerimist ei toimu. Asukohaks näitab seda kohta kus ta navigeerimise lõpetas kuigi asukoht on sisse lülitatud.
Ideid?

Su telefon lülitab ilmselt GPS'i energiasäästu eesmärgil välja. Wazel on loll komme pärast GPS signali taastamist teekonda mitte jätkata. Teekonna jätkamiseks tuleb Waze taaskäivitada. Probleemist saab ümber otsides üles need energiasäästu seaded, mis GPS ühenduse sulgevad. GPS seaded on sul ilmselt "Energy saving" aga peaks olema "High accuracy". Lisaks vaata üle "advanced Battery optimization", et Waze puhul oleks lubatud "background activity ".

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Alterjor
Postitusi: 280
Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
Tsikkel: T7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Alterjor »

Macintosh kirjutas:
Spoiler
Erci kirjutas:

Nii waze targad, andke nõu.
Android, oneplus 5 + Scala rider G9.
Panen waze navigeerima ja muusika mängima ning telefoni ekraani kinni ja telefon taskusse et kuuleks vaid liiklusinfot ja pöördeid taustal kõrvaklappidest.
Waze navigeerib ja toimetab umbes pool tundi, siis enam mitte.
Kui telefoni ekraani sise lülitan, siis waze programm küll töötab kuid navigeerimist ei toimu. Asukohaks näitab seda kohta kus ta navigeerimise lõpetas kuigi asukoht on sisse lülitatud.
Ideid?

Su telefon lülitab ilmselt GPS'i energiasäästu eesmärgil välja. Wazel on loll komme pärast GPS signali taastamist teekonda mitte jätkata. Teekonna jätkamiseks tuleb Waze taaskäivitada. Probleemist saab ümber otsides üles need energiasäästu seaded, mis GPS ühenduse sulgevad. GPS seaded on sul ilmselt "Energy saving" aga peaks olema "High accuracy". Lisaks vaata üle "advanced Battery optimization", et Waze puhul oleks lubatud "background activity ".

Tegin sarnast asjad kunagi Endomondoga ja siis sai aku paari tunniga tühjaks. Panin algseaded tagasi ja aku pidas vastu ilusasti ehk siis tuli Endomondod nii kasutada, et Viberis pilti ei tee. Pildi tegemine lülitas Endomondo ja GPS ühenduse kuhugile tagataustale ja see omakorda pangestas rakenduse. Kui olid valitud paremad seaded töötas endomondo ilusasti pildi tegemise ajal.

HRRRRR, click click, tock tock, HHHHHH, ZIIIIIII POK POK POK!

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Macintosh kirjutas:
Spoiler
Erci kirjutas:

Nii waze targad, andke nõu.
Android, oneplus 5 + Scala rider G9.
Panen waze navigeerima ja muusika mängima ning telefoni ekraani kinni ja telefon taskusse et kuuleks vaid liiklusinfot ja pöördeid taustal kõrvaklappidest.
Waze navigeerib ja toimetab umbes pool tundi, siis enam mitte.
Kui telefoni ekraani sise lülitan, siis waze programm küll töötab kuid navigeerimist ei toimu. Asukohaks näitab seda kohta kus ta navigeerimise lõpetas kuigi asukoht on sisse lülitatud.
Ideid?

Su telefon lülitab ilmselt GPS'i energiasäästu eesmärgil välja. Wazel on loll komme pärast GPS signali taastamist teekonda mitte jätkata. Teekonna jätkamiseks tuleb Waze taaskäivitada. Probleemist saab ümber otsides üles need energiasäästu seaded, mis GPS ühenduse sulgevad. GPS seaded on sul ilmselt "Energy saving" aga peaks olema "High accuracy". Lisaks vaata üle "advanced Battery optimization", et Waze puhul oleks lubatud "background activity ".

Mul on Samsungis(A5) keskmine energiasäästu režiim aktiveeritud ja pole kordagi Waze ega asukohamääramist sulgenud.vahel on ka Waze nö ekraanilt ära pikalt olnud,aga navigeerimine toimetab ikka edasi.
Probleem võib ka olla selles,et kui ekraan taskus nö unerežiimile läheb,siis tehakse mingeid sulgemisi? Saab üle kontrollida ja need sulgemised välistada. Ilmselgelt on tegemist telefoni seadete,aga mitte Waze probleemiga.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

tuman
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
Tsikkel: T7
Asukoht: Tartu
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas tuman »

Krl kirjutas:
indumen kirjutas:

aga nakedi puhul on tuule surve ikka päris vihane..

Kui esimene kord maanteel ca 150 nakediga kellale sai(lihtsal mingi möödasõidu tulemsena) siis tekkis ka mõte, et no mida v**u nagu? Sellise rattaga maanteele ilmselgelt asja ei ole :D

Millisel maanteel sa 150-ga pidevalt sõidad? :D
Pigem asendaks selle sõna "maantee" "kiirtee"-ga. 90-100-ga kulgeda pole väga viga, 150 jah veits haardkoor aga keegi ei käse kiirendades selga maapinnaga 90 kraadi all hoida ja purjena kõike tuult vastu võtta (togi)


morse
Postitusi: 1373
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 267 korda
Tänatud: 210 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas morse »

kalleu kirjutas:
Spoiler
morse kirjutas:
mx77 kirjutas:

stiiv, võta rahulikult, selline on lihtsalt reimpsi huumor, sellega peab harjuma

Sellega on raske harjuda :D

OT: Tänaseks kahjuks lahkunud Onu Bella tegi Tartu Raadios saadet nimega "Faasinihe". Kui selle täispikkuses ära kuulasid siis pärast üks silm tõmbles, pea kiskus külje peale viltu ja vandusid, et enam kunagi ei kuula. Ja järgmine kord jälle keerasid nuppu Tartu Raadio peale.
Reimps on natuke nagu Onu Bella väiksem versioon MiniMe - otse kuulates hakkab silm tõmblema aga taga taustal toimub midagi ligitõmbavat. Ja kui ükskord teda enam siin foorumis ei ole alles siis saad aru, et maailm on millegi võrra jälle vaesem ja üksluisem :lol:

Ärge julgustage. Asi niigi viisakusest möödas ja juba legaalsuse piiril. :D


zilkz
Postitusi: 50
Liitunud: 01 Okt 2013, 21:22
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas zilkz »

Hei tsikkliässad, oskab keegi öelda mis ainega amordi torud seestpoolt puhtaks oleks mõistlik pesta?

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2188
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 550 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Brake cleaner? :)

Kui tahad eriti hoolikas puhatusspets olla, siis hangi värvipoest silikoonipesu ja pane see pritsiga pudelisse - töötab pmst sama hästi kui brake cleaner, aga ei aura nii kiiresti ära ja seega mugavam.


zilkz
Postitusi: 50
Liitunud: 01 Okt 2013, 21:22
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas zilkz »

Jesper kirjutas:

Brake cleaner? :)

Kui tahad eriti hoolikas puhatusspets olla, siis hangi värvipoest silikoonipesu ja pane see pritsiga pudelisse - töötab pmst sama hästi kui brake cleaner, aga ei aura nii kiiresti ära ja seega mugavam.

Ok, thanks see silikooni pesu tundub päris hea mõte, kiire guugli otsing tulemusena tundub et ei maksa ka palju.

Kasutaja avatar

Peeter86
Postitusi: 5
Liitunud: 11 Apr 2018, 00:17
Tsikkel: TDM900
Asukoht: Viimsi

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Peeter86 »

Kirs kirjutas:
indumen kirjutas:

ei teagi kas õige teema, tekkis huvi, kas kellelgi oleks laenata ajutiselt clip-on tuuleklaasi lisa, tahaks proovida kas tulekondlile siuke asi külge pookides kuidagi muudab maantesõitu rahulikumaks, kui toimib siis saab endale ka osta :)

Läbiproovitud teema, läks pigem hullemaks. Katsetasin sellisega: https://www.aliexpress.com/item/Motorcy ... autifyAB=0
Selleks,et mingit kaitset saada peab see tuuleklaas ikka päris lahmakas olema. Profiilipildilt on isegi näha seda küljes, pole viitsinud maha kruvida. Olen hetkel Tallinnas ja võin proovida anda. Pead ainult väiksemat mõõtu kuuskantide komplekti kaasa võtma, sest peast ei mäleta mis mõõt sobis. Ja kui meeldib võin 15.- eest maha müüa sulle. Täitsa korralik konstruilt muidu.

Kas keegi oskab võrrelda TDM 900 tavalist tuuleklaasi selle doblepoblega, on keegi vahetanud ja võib öelda, et sai parem? Äkki kellelgi vedeleb mõni üleliigne, saaks proovida.

Kasutaja avatar

Lontrus
Postitusi: 95
Liitunud: 23 Apr 2015, 15:10
Tsikkel: TDM850 '92
Asukoht: Vembutembumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Lontrus »

Kas selle raamiprao saab lihtsalt lasta väljaspoolt kinni keevitada või nõuab suuremat tegelemist?

https://s7.postimg.cc/69uw3rouh/pragud.jpg

https://s7.postimg.cc/zdj403597/pragua.jpg

Mootorrattaid sisaldavate muusikavideote playlistid: https://www.youtube.com/channel/UCn4gSk ... /playlists

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3183
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Ma kujundaks sinna veel tugevduse taha muidu läheb peatselt uuesti.

Viimati muutis franz125, 12 Mai 2018, 19:40, muudetud 1 kord kokku.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Prets
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Prets »

Mis on see müstiline piir, mille vahel jaotatakse rattad kergeteks ja rasketeks? Et üle mille enam metsateedele asja pole? Olen kuulnud varianti, et 200 kilo see piir, ADVrideris jookseb see 300 naela ehk siis 150 kilo kandist, kuda reaalselt on? Kas raskuskeskme asukoht selles mõttes muudab paljut või vajub kõik kruusa ühtemoodi?

Samal teemal, kui raske peab ratas olema, et maanteekiirustel peab vastupööret kasutama, et ratas kaldesse saada? Mul seni veel piiratud kogemused kerge (114 kilo) ja veel kergema rattaga, aga ei kujuta ettegi, et nii raske võiks asi olla.

(togi)
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1212
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas piiks »

Prets kirjutas:

Kas raskuskeskme asukoht selles mõttes muudab paljut või vajub kõik kruusa ühtemoodi?

Väga paljut. Hayabusa raskuskese on esimese ratta peal maksimaalselt, et nina maas hoida kiirendusel. Täiesti lahtises sügavas kruusas või liivas kaevub maasse sõltumata sellest kuda sa seal otsas võimled. Ainus võimalus toore jõuga kinni hoida lenksust. Proovisin sama lõiku BMW R1200R'ga. Läheb nigust mööda asfalti. Kui ka esimene ots korra kõssab midagi, annad kergelt gaasi ja sirge ta jälle on. Aga siin näites on siis pigem raskuskesme asukoht ette-taha suunal, mitte üles-alla.

Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7331
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Prets kirjutas:

Samal teemal, kui raske peab ratas olema, et maanteekiirustel peab vastupööret kasutama, et ratas kaldesse saada? Mul seni veel piiratud kogemused kerge (114 kilo) ja veel kergema rattaga, aga ei kujuta ettegi, et nii raske võiks asi olla.

Kaherattalise sõidukeid on võimalik pöörata ainult vastupööramisega. Sõltumata kiirusest, kaalust, kõrgusest või rataste läbimöödust. Füüsika. Ka jalgrattaga sõites pead kasutama vastupööramist. See, kas sa ise seda tähele paned või mitte on hoopis teine teema.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

will111
Postitusi: 5254
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas will111 »

no see on ikka puhas BS, sry..nothing personal aga ei saa lihtsalt jätta mainimata sest viimasel ajal enam muud ei kuulegi kui igasugust "vastukeeramine" jura. tegelikkuses mingit vastu keeramist sisuliselt ei ole olemas, see on rohkem nagu mingi illusioon või müüt. võibolla saab rääkida vastu hoidmisest (kurvi läbimise ajal). ja sellest eraldi ehk ka raskuskeskme nihutamisest ühele või teisele poole, et pööret alustada aga tõsiselt ära hakkab tüütama igast august ja praost pritsiv vastukeeramine. jah, raskuskeskme nihutamiseks on see hetkeline tõmme efektiivne viis aga see on ka kõik. lisaks on see efektiivne vaid siis kui samal ajal täpse ajastusega kehaga kaasa lähed ja ratast kallutad. aga sellisest asjast mingit eraldi teadust välja puhuda on ikka absurdi tipp. seda juttu räägivad enamasti need, kes päris täpselt ei tea või pole aru saanud, mis on asja sisu ning kuulavad need, kes ei taipa kaherattalisega sõidust üldse mitte mõhkugi. natuke hiljem siis need varasemad kuulajad räägivad jälle tark nägu ees edasi :? kuigi nad pole vahepeal mitte mingilgi määral rohkem aru saanud, millest tegelikult jutt käib. lihtsalt on naturaalsel moel õppinud vahepeal uuesti (jalg)rattaga sõitma :lol:

lihtne viis tõestada, et niinimet. ainult vastukeeramise jutt on BS. võtta näiteks jalgratas, keerata juhtraud täpselt keskele ja laagrid jäigalt kinni. siis otsa ja sõitma. käed lenksust lahti. kas on võimalik keerata või ei ole? vist ikka on...kui ratas ühele või teisele poole kaldub. seega, kas on võimalik kaherattalisega pöörata ILMA vastu keeramise või pööramiseta? jah, on ikka küll võimalik. raskuskeskme liigutamine ja rehvi küljele kallutamine tagab kaherattalisel pöörde. tegelikult muidugi saab seda tõestada ka lihtsalt suvalise jalgrattaga käed lahti sõites. täiesti vabalt saab kurve võtta ja ratast juhtida ilma, et juhtrauast üldse kinni hoiaks. küll aga vahel võib kippuda kaldenurk liiga suureks, siis ongi vaja käsi vastu panna ehk teisisõidu hoida lenksu vastu, muidu keerab ratas end sissepoole külili.


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas koi »

Siit tuli nüüd tugevalt purjus inimese jutt.Kinnine lenks, ainult kehaga kallutamine.... Räägi seda udu mudilastele.
No krt keera siis lenks kinni ja proovi sõita 10 meetritki!

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 418 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas mx77 »

will111 kirjutas:

lihtne viis tõestada, et niinimet. ainult vastukeeramise jutt on BS. võtta näiteks jalgratas, keerata juhtraud täpselt keskele ja laagrid jäigalt kinni. siis otsa ja sõitma. käed lenksust lahti. kas on võimalik keerata või ei ole? vist ikka on...

Aga sa proovi järgi ja võta videosse, saavad teised foorumlased ka naerda (tegelikult ei pööra sellisel juhul kuhugi).

PS. suurima foorumis postituste tegijale ei jaga Mäkk shokolaadi

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7331
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

will111 kirjutas:

lihtne viis tõestada, et niinimet. ainult vastukeeramise jutt on BS. võtta näiteks jalgratas, keerata juhtraud täpselt keskele ja laagrid jäigalt kinni. siis otsa ja sõitma. käed lenksust lahti. kas on võimalik keerata või ei ole?

Nothing personal aga ma ei kujuta ette millise kivi all need keskaegsete arusaamaga mehed elavad. Ausalt, sinu jutt on pisut rohkem kui BS. :wink:
Ja kuna sa tõestamise nii lahkelt välja pakkusid siis mul on ettepanek: teeme eksperimendi, jalgrattaga. St. sina teed ja filmid. Nii nagu kirjeldasid. Võtad jalgratta, keerata juhtraud täpselt keskele ja jäigalt kinni. Ja siis otsa ja sõitma. Käed lenksust lahti. Ja siis filmi, kuidas sa paar kurvi ära võtad. Ja me siis siin kogu seltskonnaga vaatme, kellel täpselt naljakas on.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Raits66
Postitusi: 274
Liitunud: 08 Mai 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 14 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Raits66 »

Kast õlli willile kui ta selle rattaga 5 m sõidetud saab, kurvi pole võtta tarvis.


will111
Postitusi: 5254
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas will111 »

tood õlle ära? :D sõitsin 5m, kurvi ei võtnud. suuremat kiirust ei julgenud arendada käed lahti versioonis lühkaritega ja ilma kiivrita öösel ja pimedas :D muidu vast sõidaks ka pikemalt sest suurema kiirusega on oluliselt lihtsam tasakaalu hoida siiski, või kui oleks aega ja tahtmist lihtsalt rohkem tasakaalu hoidmist harjutada. kahjuks ma tegelikult õlut ei tarbi aga kui tood näiteks kasti mingit muud head jooki võin seda üritust ka korrata ja soovi korral lindista video peale. pärast võib kasti siis kahepeale tühjaks juua või süüa :D

võibolla ma kirjeldasin või selgitasin liiga üldsõnaliselt või ebatäpselt aga ma ei pidanud silmas mitte juhtraua keskasendisse kinni keevitamist. ma olen kunagi jalgratastel neid raudasid üle pingutanud küll. arvasin, et suhtkoht kõik siin on vast seda teinud ja teavad, mis on tulemus. mis juhtub on see, et keskasendist üle keeramine muutub eraldi jõulist tõmmet vajavaks operatsiooniks. siiski mitte võimatuks, ja selle asja üks põhiline kaasmõju on justnimelt see, et ekstra hästi on võimalik näha, tunda ja eristada, kuhupoole keeramiseks sa tõmbad lenksu mis suunas. asja point oli ikkagi selles, et illustreerida kas tõesti on AINUS võimalik viis kaherattalisega keeramiseks nö. vastukeeramine. sellise "jäiga" raua puhul on seda igaühel võimalik iseendale tõestada, kuna siis on eriti konkreetselt ja ilma igasuguse vaidlemise võimaluseta näha ning ka tunda, et see ainuvõimaluse jutt on puhas BS.
alternatiivina võib seda katset teha ka rattaga, millel on tõepoolest jäigalt blokeeritud juhtraua ühele poole keeramise võimalus. sellisel juhul peaks näiteks olema võimatu keerata vasakule jalgrattaga, mille juhtraud ei liigu dead centerist mitte kraadigi paremale ehk vastu keerata ei ole võimalik. kui keegi toob mulle sellise modifitseeritud ratta, võin võtta videosse kuidas ma võtan vasakkurvi. videokaamera võib ka kaasa võtta. aga mina oma ratast selle nalja jaoks keevitama ei hakka :D

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 418 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas mx77 »

will, sa oled lihtalt põhulõug.
ootaks videot ja vähem seletamist

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3183
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Ma ei viitsi videot otsida aga ühes Randme väände videos oli kinnise roolikannuga ratas millel vend kargas ühe ja teise jalaraua peal ning tulemuseks oli null.Mingil määral ratas suunda muutis aga seda pööramiseks nimetada ei saanud.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Ovarod
Postitusi: 64
Liitunud: 29 Juul 2012, 17:42
Tänatud: 8 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Ovarod »

franz125 kirjutas:

Ma ei viitsi videot otsida aga ühes Randme väände videos oli kinnise roolikannuga ratas millel vend kargas ühe ja teise jalaraua peal ning tulemuseks oli null.Mingil määral ratas suunda muutis aga seda pööramiseks nimetada ei saanud.

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas pühak »

Kunagi sajandivahetuse paiku, kui Motorex-i nimeline näitus veel eksisteeris, oli keegi somm nikerdanud valmis jalgratta, millel lenks keeras esirattaga vastassuunas, mingi hammasratasülekanne oli vahel. Ta pakkus Motorexil sellega raha eest sõitmist, ostsid pileti ja kui etteantud sirge selle rattaga läbi sõitsid, said mingi rahalise auhinna. Keegi seal igatahes hakkama ei saanud, kuigi kõik harrastasid oma tahte vastaselt "vastukeeramist". Ma ka proovisin paar korda, aga tõenäoliselt oleks pidanud vähemalt 50 piletit ostma, et asi selgeks oleks saanud. Somm ise igatahes tegi asja ära, aga seda nii kiirel sõidul, kui võimalik. Käed lahti oleksin arvatavasti sõidetud saanud, aga käed-lahti start tähendab ikkagi mõningat vingerdamist ja sellega poleks etteantud rajale ära mahtunud.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Vastu pööramine on ikkagi eelkõige kurvi sisenemiseks või pöördele minekuks ratta õigesse sõiduasendisse viimine, mitte et sellega ratas kurvis või pöördel ise keerab. Kurvis või pöördel toimub sõidusuunas pööramine või pigem ratas teeb selle peale vastukeeramist ise ära ehk läheb pöördesse vastu keeramisele vastupidises suunas. Kinni keeratud roolikannu puhul nagu ka videost näha , ei keera ratas kuskile. Juhi osa on pöördel hoida seda tagasi või vastu keerata ja sellega läbida pööre õige sõidujoonega. Kurvis on peale, vastu pööramise hetke, esiratas tagaratta suhtes pöörde suunas keeratud. Trajektoori korrigeerimine pöördel on tehtud hõlpsamaks ümara profiiliga rehvide leiutamisega, aga nö vanaegsete sirgemapoolse profiiliga rehviga oli see vastupööramisega kurvis joone hoidmine ikka üsna keeruline. Ehk,pigem tuleb sellise rehviga kurvi läbimiseks valida väiksem kiirus,et suuta manööver ohutult läbi viia.
Jalgrattaga on vastupööramine pigem teoreetiline,sest kiirus on väike(10-12km/h) ja pöörded toimivad ka lihtsalt sõidusuunas pöörates(võidusõitu arvestamata).
Samuti saab väikesel kiirusel ka tsikliga ainult sõidu suunas pöörates pöörata. Ei kujuta ette kuidas platsisõidul jalakäija kiirusel vastupööramisega keerata? Keerad ennast lihtsalt küljeli ju? Aga võibolla ma ei oska sõita ka ja olen kõigest valesti aru saanud.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 418 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas mx77 »

urmas66 kirjutas:
Spoiler

Vastu pööramine on ikkagi eelkõige kurvi sisenemiseks või pöördele minekuks ratta õigesse sõiduasendisse viimine, mitte et sellega ratas kurvis või pöördel ise keerab. Kurvis või pöördel toimub sõidusuunas pööramine või pigem ratas teeb selle peale vastukeeramist ise ära ehk läheb pöördesse vastu keeramisele vastupidises suunas. Kinni keeratud roolikannu puhul nagu ka videost näha , ei keera ratas kuskile. Juhi osa on pöördel hoida seda tagasi või vastu keerata ja sellega läbida pööre õige sõidujoonega. Kurvis on peale, vastu pööramise hetke, esiratas tagaratta suhtes pöörde suunas keeratud. Trajektoori korrigeerimine pöördel on tehtud hõlpsamaks ümara profiiliga rehvide leiutamisega, aga nö vanaegsete sirgemapoolse profiiliga rehviga oli see vastupööramisega kurvis joone hoidmine ikka üsna keeruline. Ehk,pigem tuleb sellise rehviga kurvi läbimiseks valida väiksem kiirus,et suuta manööver ohutult läbi viia.
Jalgrattaga on vastupööramine pigem teoreetiline,sest kiirus on väike(10-12km/h) ja pöörded toimivad ka lihtsalt sõidusuunas pöörates(võidusõitu arvestamata).
Samuti saab väikesel kiirusel ka tsikliga ainult sõidu suunas pöörates pöörata. Ei kujuta ette kuidas platsisõidul jalakäija kiirusel vastupööramisega keerata? Keerad ennast lihtsalt küljeli ju? Aga võibolla ma ei oska sõita ka ja olen kõigest valesti aru saanud.

Kõik on elementaarne. Watson.
Ratast hoiab püsti tsentrifugaaljõust tekkiv güroskoopiline effekt. Selle jõu suurus sõltub pöörleva eseme massist ja pöörlemiskiirusest. Mida suuremad need numbrid on, seda rohkem on vaja jõudu, et ületada güroefekti. Platsikiirusel see praktliselt puudub.


Erci
Postitusi: 750
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Erci »

Macintosh kirjutas:
Spoiler
Erci kirjutas:

Nii waze targad, andke nõu.
Android, oneplus 5 + Scala rider G9.
Panen waze navigeerima ja muusika mängima ning telefoni ekraani kinni ja telefon taskusse et kuuleks vaid liiklusinfot ja pöördeid taustal kõrvaklappidest.
Waze navigeerib ja toimetab umbes pool tundi, siis enam mitte.
Kui telefoni ekraani sise lülitan, siis waze programm küll töötab kuid navigeerimist ei toimu. Asukohaks näitab seda kohta kus ta navigeerimise lõpetas kuigi asukoht on sisse lülitatud.
Ideid?

Su telefon lülitab ilmselt GPS'i energiasäästu eesmärgil välja. Wazel on loll komme pärast GPS signali taastamist teekonda mitte jätkata. Teekonna jätkamiseks tuleb Waze taaskäivitada. Probleemist saab ümber otsides üles need energiasäästu seaded, mis GPS ühenduse sulgevad. GPS seaded on sul ilmselt "Energy saving" aga peaks olema "High accuracy". Lisaks vaata üle "advanced Battery optimization", et Waze puhul oleks lubatud "background activity ".

Aitäh nõuannete eest sõbrad.
GPS on high accuracy mode.
Kõik programmid olid vaikimisi tõesti Battery Optimization activated. Seega Waze puhul deaktiveerisin selle funktsiooni.
Aga tulemus on sama: ekraan kinni waze umbes pool tundi juhatab taustal, siis enam mitte (programm töötab kui ekraani sisse lülitan, kuid ei navigeeri).
Proovisin täna Google Mapsi - töötas taustal tunde, ilma ühtegi jamata, kusjuures battery optimization oli Mapsil sisse lülitatud.

Seega arvan ma siiski et asi on Waze-s. Kiire Google otsing näitab, et ma pole ainuke sellise küsimusega, kiiret lahendust ma aga ei leidnud...

___________________________

Raitsraisk
Postitusi: 300
Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
Tsikkel: F650
Asukoht: Laagri
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Raitsraisk »

Lasin basseini vett täis ja kõrvale ehitasin "päikesepaneeli" , ehk siis OSB peale 30 meetrit voolikut ja musta spreiga üle. Külge pookisin tsirkulatsioonipumba, mis on mõeldud maja küttesüsteeme toitma, aga antud ülesandega hakkama ei saa. Ei jaksa ta basseinist vett imeda ega seda ka meetri kõrgusele tõsta. Ilmselt ei olegi avatud süsteemi jaoks mõeldud.

Millist pumpa kasutada ? Jah võiksin võtta ehituspoest mõnekümne euriga vibropumba ja kõik töötaks, aga otsin optimaalsemat lahendust. Ehk siis väikse tootlikusega pumpa, mis suudaks parajat rõhku toota.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”