Rumalad või segased küsimused jms
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2019, 11:19
- Tsikkel: Tiger 800XC
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Küljepaneeliks plaanisin midagi taolist:
Kui terasest ja korralikult üle värvida, peaks kõlbama küll
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Vxrik kirjutas: ↑04 Aug 2019, 16:50Vaja tsiklil sadula põhja ja mõne detaili (külje paneelide jms) jaoks valida materjal. Kas mõtekam alumiiniumist v terasest?
Teraslehest vist iseenesest vastupidavam ja lihtsam keevitada, aga alumiinium kergem ja lihtsam ise painutada sobivaks. Kas näiteks 1.5mm teraslehte võimalik koduste vahenditega ise painutada või on liiga tugev? Või piisaks ka 1 või 1,2mm'st?
Äkki mõni kogenum oskab nõuanda, mida kasutada.
Autode kere plekk on 0,8mm või tänapäeval alla selle isegi. 1,5mm on ikka pigem mingi tugevama kronsa valmistamiseks vajalik. 0,8mm on ilusti keevitatav igast poosist. Duraluminium,mis sobiks , on isegi rakemini painutatav koduste vahenditega.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kuidas kõveraks läinud raudkang uuesti sirgeks saada? Veneaegne 150cm pikk ja 5cm läbimõõduga
Hüppasin sireliheki juurikaid välja kangutades peal ja läks selliseks C kujuliseks aga mitte tasapinnas vaid kolmemõõtmeliselt. Tagasi hüpata ei saa, libiseb ära. Sellist musklit ka pole, et ise sirgeks painutaks ja ühtegi kohalikku kaasaja Lurich-it kahjuks ei tunne.
Hetkel on nii mõttetu kujuga, et midagi ei saa enam teha temaga no võib-olla endale jalga lüüa saaks
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kuvaldaga kõval siledal pinnal või kahe toe peal. Nagu naela sirgestaks. Kiire löögi eest ei jõua end ära keerata.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Võta kangi otsast kinni ja viruta kõvera kohaga vastu kändu või puupakku. Ainult enne mine osta mingid paksud kindad, et käsi haigeks ei põrutaks.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
No tegelikult karastada ei või, sest karastatud asjad murduvad, mitte ei paindu. Kui kang peaks murduma sel hetkel kui suurt jõudu rakendada, siis on suure tõenäosusega vigastus käes. Kui vaikselt kõveraks läheb, pole hullu. Kuumutamine ei tähenda ka karastamist, sellega võib ka hoopis karastuse maha võtta.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Karastatakse ikka nii, et paindub. Selline kang näiteks naljalt ei kõverdu ega murdu otsesel keskmisel inimjõul, kuigi tagaots on oluliselt peenem kui 5cm:
https://www.motonet.ee/et/toode/782601/ ... 70-kg-15-m
Jalgadega peal hüpates vibutab, aga läheb sirgeks tagasi. Toruga pikendades saaks tast ilmselgelt jagu.
PS. Ma hetkel metallide tehnoloogiast ja terase süsinikusisaldusest ei viitsi jahuma hakata, kuigi ka omal ajal läbitud kursus. KKK1-s, Karu tn-l herr Rebase poolt loetud ja kenasti märkmikku konspekteeritud, et ikka elus alati võtta oleks! Krt teab ainult, kus see märkmik hetkel olla võiks...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Trükkal
Lisa 1: Nov. kuus peaks kokkutulek olema
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Neid siis enam ei olnd. Aga Sciev meenutab mulle kangesti üht sealt tekkinud ja siiani head Tõrvast pärit sõpra. Kõva Voshodihuvi oli tal ka tol ajal, hiljem siiski rauges. Miskipärast pakun, et sarnaselt septembri alguse tähtkujus väljalase, kuigi võin mööda panna.
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kas supermoto ratas ongi krossikas, millel on pmslt tänavarehvid ja millel tuleb iga nädal mootorit hoolduseks lahti võtta? Või on need ikka täiesti erinevad asjad?
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Jep, täpselt see see on (kui jutt siis päris supermotost). On veel igasuguseid Duke nimelisi nö. "supermotosid"
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Oleneb supermotost ka. Ei pea neid kõiki lahti kakkuma pidevalt, et hooldada.
-
- Postitusi: 2014
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Loogiliselt oleneb see mootori hooldusvälbast. Ja ei olene sellest, millise sõnaühendi abil tootja mingit ratast müüb või millise hüüdnime keegi oma 200+kg rattale paneb.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
"Kas supermoto ratas ongi krossikas"
Absoluutselt mitte! Aga poisikesed nimetavad oma 50cm võrri jäänuseid ka supermotoks puhtalt selle põhjal, et neil on seal umbes 17 tollised veljed all
PÄRIS supermoto ratas erineb päris krossikast nende asjade põhjal: 1) esipidur - mitte mingisugust ligikaudsetki sarnasust, täiesti öö ja päev 2) vedrustus - võib sheerida osaliselt samu komponente, võib ka täielikult erineda. pigem erineb ja vedrustuse seadistus on ikka täitsa öö ja päev 3) rattad/veljed. mitte ühtainsatki sarnasust. kui just kodaraid sarnasuseks ei loe 4) ülekanne 5) ilmselt veel mingid pisiasjad mis hetkel ei meenu ja ei viitsi meenutada ka.
mootor võib jah sama olla, kuigi supermotos näiteks mingi 250'se neljataktilisega pole ikka suhtkoht sittagi teha. minumeelest ka 450'sed kipuvad lahjapoolsed olema. sõidetakse igasuguste 550 ja 560'ste asjadega palju.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Supermoto on see ratas, millega Neeme sõidab. Ülejäänud on mingi pa*k.
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ok, aga kui omale ägedat supermoto ratast tahaks, peaks ikkagi minema ja poest küsima krossika, mitte supermoto ratta? Ja siis sinna kõik selle jama külge lappama. No ma mõtlen nagu üldiselt.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Äge on suhteline mõiste, minu jaoks on supermoto äge ainult rajal ja täiega surudes. Mõni sõidab aga tänaval supermoto laadse tsikliga ja tema jaoks on see äge (ma arvan). Aga kui tahad sõita supermotot nii nagu seda päriselt sõidetakse ehk eesti mõistes siis põhimõtteliselt erinevatel kardiradadel, ükskõik kas koos kruusaga või ainult asfalti siis krossika küsimisel pole vast suurt pointi.
Iga krossikat saab idee poolest konvertida supermotoks küll, kuid kas sel majanduslikult on mõtet. Sa pead ostma teise komplekti rattaid, esipiduri täielikult välja vahetama. Tegelikult tuleks ilmselt vahetada välja ka esimesed torud (koos sisuga loomulikult). Tagumise amordi saab seadistada küll vast asfaldisõidu jaoks, päris kruvide keeramisest samas ilmselt ei piisa.
Mina pidasin mõistlikumaks lõpuks ikkagi osta krossika kõrvale konkreetselt supermoto ratas. täpsemalt siis ktm 560smr.
eestis ei ole suht mitte midagi, lähimad kuulutused mis leidsin ja kus on näha, milline on supermoto ratas https://autoplius.lt/skelbimai/ktm-exc- ... 87141.html
https://autoplius.lt/skelbimai/ktm-supe ... 06961.html
https://autoplius.lt/skelbimai/ktm-smc- ... 89309.html
On üks asi, mis PEAB olema supermoto rattal. väga korralik esipidur! terve komplektina siis, suur mehine ketas, väga korralik support ja peapump ning üleüldse väga korralikult timmis pidur. selline pidur, millega tänaval sõites võib tunduda, et saab väga hästi hakkama on rajal tihtipeale prügi. nii et kui esipidurit ei ole siis on kogu see tegevus seal rajal lihtsalt üks suur komöödiaõhtu igasugustel jutumärkides supermoto ratastel tihtipeale on see osa rattast kas poolkõva, päris pehme või siis peaaegu kõva, aga mitte kivikõva.
sellised tootjad nagu ktm ja tm toodavad või on tootnud rattaid, mis kohe tehasest on supermoto seades. husky vist ka.
siin on illustratsiooni kõvasti https://www.tmracing.it/supermoto/?lang=en
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kas on mingit teemat, mida sa ei valdaks vähemalt pooleleheküljelise postituse ulatuses?
Re: Rumalad või segased küsimused jms
vabandust. kas pean edaspidi piirduma 3 sõnaga? võibolla tuleks teha reegel, et 3 on tasuta ja 4 tahad öelda siis peab juba pisut maksma ma mõtlen siis ainult mulle, teistele ikka tasuta.
neid teemasid on tegelikult päris palju ma usun, aga otseselt pole arvet pidanud. rääkige näiteks grupis sõitmisest, siis mul pole küll suurt s*ttagi öelda. aga kui tõsisemalt rääkida siis lootuskiir tunneli lõpus paistab, usun, et varsti ma ei võta siin enam tihemini sõna kui kord poole aasta jooksul. puhkan jalga, nagu öeldakse
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Krt see on sama loll küsimus nagu: “kas kodanik Scievi Voshodiga on vastupööramine võimalik või mitte?”. Mõlemale on sama elementaarne vastus: “Ei ole!”.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Räägi mulle professor, miks esitorud koos sisudega peab välja vahetama?
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
No vaatasin ühte Motors24 videot, kus ühte Supermotot kaubikusse seoti ja mõtlesin, et t***, see on küll cool ratas. Peab ikka ise ka hakkama supermotomeheks pigem. Tundub et sellega on ka sigamugav tööl käia näiteks. Nii et proovin igatahes nüüd suunda muuta. Kes teab, millal reaalselt rattahankmiseni jõuan, aga mõte on idanema pandud.
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
aa, küsimus ka, et moded ei hakkaks nssima teema väärkasutamise pärast.
Kas te olete ka tähele pannud, et rattaga sõites on eriti haigelt tunda, kui ptsi on osad suuremad ristmikud sõidetud. Mingis suunast tulles sõidad nagu reaalselt risti üle kartulivagude oma rattaga, sest põhisuunal liikujad on teesse nii sügavad rööpad triikinud? Autoga ei saa sttagi aru-
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.