Rumalad või segased küsimused jms

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


will111
Postitusi: 3025
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 203 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas will111 » 17 Jaan 2019, 11:57

Kui seal sees on väikse võimsusega mootor siis ega ei olegi midagi võimsamaks teha. Kui just kuidagi mootorit asendama ei hakka, kuid ma väga kahtlen, et see oleks majanduslikult mõistlik ettevõtmine kokkuvõttes.
Parim lahendus tundub minna ja osta omale (kasutatud) pill, mis on toodetud enne kiiruspiirandute kehtestamist :D



reimps

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas reimps » 17 Jaan 2019, 12:58

Ehita kahetaktiliseks.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1928
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 156 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas ranel » 17 Jaan 2019, 12:59

Steev kirjutas:
17 Jaan 2019, 11:42
Kes võiks teha tolmuimeja võimsamaks?
EL-s on teatavasti tolmuimejatele võimsuse piirang. Ostsin minagi endale uue ja ultravaikse pilli aga no see ei tõmba enam nii nagu vana. Äkki on keegi kuulnud sarnasest murest ja kellestki, kes oskab miskit ette võtta?
Ma saan sulle ühest pahast riigist võimsa masina tuua. :bsmile:
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1483
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 162 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas M.T. » 17 Jaan 2019, 14:12

Steev kirjutas:
17 Jaan 2019, 11:42
Kes võiks teha tolmuimeja võimsamaks?
EL-s on teatavasti tolmuimejatele võimsuse piirang. Ostsin minagi endale uue ja ultravaikse pilli aga no see ei tõmba enam nii nagu vana. Äkki on keegi kuulnud sarnasest murest ja kellestki, kes oskab miskit ette võtta?
Lisaks EU seadustele, mis võimsust käsevad piirata, teeb oma karuteene ka see vaiksuse soov. Kuna masin väike, siis palju summutusmaterjali sinna sisse ei mahu ju ning mootorimüra ning õhuvoost tuleneva müra vaigistamiseks on lihtne lahendus lahjem aparaat.
Endal oli ennem Electroluxi mingi ultra silencer, vaikne oli tõesti võrreldes hetke Mielega. A tõmme on Mielel teisest klassist. Proovisin huvi pärast mõlemat korraga samas ruumis ja lasin Luxiga kõigepealt korralikult üle kuni see rohkem midagi ei eemaldanud. Ühesõnaga puhas ruum ju. Ainult, et pärast Mielega ületõmbamist oli näha, et polnud ikka puhas. See tõmbas veel paraja portsu tolmu ja manti kusagilt välja.
Rusikareegel on see, et efektiivsem lärmab ka rohkem. Muidugi on erandeid ka.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7103
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 142 korda
Tänatud: 193 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas mx77 » 17 Jaan 2019, 14:23

Mis te põete, alati võib osta nn. "tööstusliku" tolmuimeja ja seda kasutada ning selle 850 Watti reegli peale vilistada. Näiteks see:
https://www.stokker.ee/tolmuimeja-t-151 ... /831321171
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5856
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 759 korda
Tänatud: 635 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 17 Jaan 2019, 14:38

tanel12 kirjutas:
17 Jaan 2019, 11:28
Mulle oli esimene küsimus: "Kuidas ma praegu pidurdustesti sinu arust tegema peaksin? "
Esitasin Maanteeametile järelepärimise, 30 päeva asemel vastasid nad mulle paari tunniga. Ootamatult tublid. :bsmile:
Maaneeameti vastus oli selline.
Tere,

Mootorrattale saab teha ülevaatust igal aasta ajal ja kõikides ilmastikutingimustes. Ülevaatusel tuleb kontrollida kuidas töötavad mootorratta pidurid, seda tehakse teekatsega. Tehnilistes normides on antud pidurdusteekonna pikkuseks 7,0 m kui pidurdamine on tehtud kuival kõvakattega teel algkiiruselt 30 km/h. See ei tähenda, et teekatset saaks teha ainult kuivades tingimustes. Sellisel juhul ei saaks ülevaatust teha ka näiteks suvel peale vihmasadu või sügisel või millal iganes kui asfalt on märg.
Kuivades tingimustes antud pidurdusteekonna pikkus on orientiir. Kui ilmastikuolud on muutunud, siis tuleb arvestada, et haardetegur on väiksem. Libedal või libedavõitu teel on haardetegur poole halvem ja seega on pidurdusteekond ka poole pikem.

Turvalist liiklemist soovides
Ahto Ilves
Maanteeameti klienditugi
Telefon: 620 1200
www.mnt.ee
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 1507
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 305 korda
Tänatud: 365 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster » 17 Jaan 2019, 14:47

Ma nüüd ei saa aru kas see "libedavõitu" vastus on iroonia või siis see hmm... eee... noh... ongi pisut kuku?
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu :idea:

Lembit
Postitusi: 110
Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
Tsikkel: Honda XR
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Lembit » 17 Jaan 2019, 15:12

tanel12 kirjutas:
17 Jaan 2019, 11:28
Mulle oli esimene küsimus: "Kuidas ma praegu pidurdustesti sinu arust tegema peaksin? "
Minul sel aastal ülevaatusel testiti pidureid kohapeal. Tõmmati üks pidur peale, vaadati, kas pidurituli põleb ja prooviti pidur peal kohalt võtta.
Sama protseduur teise piduriga.
Kuna paigaltvõtt pidur põhjas ei õnnestunud, siis loeti pidurid toimivaks.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5856
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 759 korda
Tänatud: 635 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 17 Jaan 2019, 15:22

Spoiler:
Madlobster kirjutas:
17 Jaan 2019, 14:47
Ma nüüd ei saa aru kas see "libedavõitu" vastus on iroonia või siis see hmm... eee... noh... ongi pisut kuku?
Ei ole iroonia, vastus on igati korrektne aga mulle tundub, et kirjutaja on muiet kõvasti tagasi hoidnud.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1483
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Maaks » 17 Jaan 2019, 15:41

Steev kirjutas:
17 Jaan 2019, 11:42
Kes võiks teha tolmuimeja võimsamaks?
EL-s on teatavasti tolmuimejatele võimsuse piirang. Ostsin minagi endale uue ja ultravaikse pilli aga no see ei tõmba enam nii nagu vana. Äkki on keegi kuulnud sarnasest murest ja kellestki, kes oskab miskit ette võtta?
Ilma riistvara ümber vahetamata on raske midag teha. Ainus mis pähe torkab - muretse endale sagedusmuundur, sellega saad sageduse 50Hz asemel 60Hz peale keerata.
Teine, lihtsam/ odavam võimalus oleks HEPA filter (kui muidugi on) vahelt välja visata ja jätta ainult esmane filter (=tolmukott/kanister vms).
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Reisid korraldab: http://reisikorraldaja.ee/
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5856
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 759 korda
Tänatud: 635 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 17 Jaan 2019, 15:59

tanel12 kirjutas:
17 Jaan 2019, 11:28
Mulle oli esimene küsimus: "Kuidas ma praegu pidurdustesti sinu arust tegema peaksin? "
Uurisin Maanteeametist veel natuke juurde: ülevaatuspunktil on kohutus ülevaatus läbi viia sõltumata sellest, kas ilm neile meeldib või mitte.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 1507
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 305 korda
Tänatud: 365 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster » 17 Jaan 2019, 16:21

No igavusest võiks ju sellise lumise ilmaga mõne rimakaga kuskile TÜV uksele kraapima minna MA kiri näpu vahel, et nüüd peab pidurisi testima hakkama ja, et kui on libedavõitu siis võib pidurdusmaa 2x pikem olla.

A sa küsi veel, et kas lumes peab kasutama esi, taga või mõlemat pidurit? Ja kui emme kumma piduriga eraldi normi täidab, kas siis teine võib rikkega olla :D
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu :idea:
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1182
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 260 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Jesper » 17 Jaan 2019, 16:38

Minge n***ige jah viimase normaalse ülevaatuspunkti töötajate ajud neljaks oma seadusandlusega, kõik puha "motokultuuri arendamise nimel"...

reimps

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas reimps » 17 Jaan 2019, 16:44

Jesper kirjutas:
17 Jaan 2019, 16:38
Minge n***ige jah viimase normaalse ülevaatuspunkti töötajate ajud neljaks oma seadusandlusega, kõik puha "motokultuuri arendamise nimel"...
True that - lumhelbekesed võiks mul akna taga liuelda, mitte foorumis liigselt targutada.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1483
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 162 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas M.T. » 17 Jaan 2019, 16:51

Jesper kirjutas:
17 Jaan 2019, 16:38
Minge n***ige jah viimase normaalse ülevaatuspunkti töötajate ajud neljaks oma seadusandlusega, kõik puha "motokultuuri arendamise nimel"...
A milles siin probleem on? Kas pidurdustesti peab kindlalt läbi viima TÜV töötaja. Kui ma viimati käisin, siis tegin seda ise. Ja kui mõni rattur tahab nii väga minna, las siis läheb ja teeb. TÜV mees lükkab need jooned seal õues lumest puhtaks ja andku tuld. Kui püsti jääb ning pidama saab, siis korras. Kui aga külili käib, siis kordusülevaatusele ja JOKK.

reimps

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas reimps » 17 Jaan 2019, 16:55

M.T. kirjutas:
17 Jaan 2019, 16:51
Spoiler:
Jesper kirjutas:
17 Jaan 2019, 16:38
Minge n***ige jah viimase normaalse ülevaatuspunkti töötajate ajud neljaks oma seadusandlusega, kõik puha "motokultuuri arendamise nimel"...
A milles siin probleem on? Kas pidurdustesti peab kindlalt läbi viima TÜV töötaja. Kui ma viimati käisin, siis tegin seda ise. Ja kui mõni rattur tahab nii väga minna, las siis läheb ja teeb. TÜV mees lükkab need jooned seal õues lumest puhtaks ja andku tuld. Kui püsti jääb ning pidama saab, siis korras. Kui aga külili käib, siis kordusülevaatusele ja JOKK.
Probleem on idiootsetes pöördumistes MNT-spetside poole ja mõttetute küsimuste tõstatamises.
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 1507
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 305 korda
Tänatud: 365 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster » 17 Jaan 2019, 17:25

Oh jeerum ära hala.
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu :idea:
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5856
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 759 korda
Tänatud: 635 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 17 Jaan 2019, 18:02

Jesper kirjutas:
17 Jaan 2019, 16:38
Minge n***ige jah viimase normaalse ülevaatuspunkti töötajate ajud neljaks oma seadusandlusega, kõik puha "motokultuuri arendamise nimel"...
Oleks normaalne siis ei viskaks klientidele ninale stiilis "ei tea kus ma sinu arvates peaks seda pidurdust tegema". Normaalsed teevad kas ära või selgitavad, et nad ei julge, mitte ei ülbitse.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1928
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 156 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas ranel » 17 Jaan 2019, 18:10

Häbi pole sellise teemaarenduse üle? Jätke need ülevaatuspunktid rahule. Või siis võtke saag, istuge oksale ja hakake enda all olevat oksa saagima. Saate äkki sama kaifi. :wack:
Viimati muutis ranel, 17 Jaan 2019, 18:20, muudetud 1 kord kokku.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121

reimps

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas reimps » 17 Jaan 2019, 18:19

ranel kirjutas:
17 Jaan 2019, 18:10
:wack: :wack: :wack:
Häbi pole sellise teemaarenduse üle?
Mul on, aga mitte enda osas. Naljakas on aga lugeda küll, kuidas "ninapealeviskamne" nii hinge läheb, et sellest halama peab.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1928
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 156 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas ranel » 17 Jaan 2019, 18:26

Viskan siia mototeemalise kondi närimiseks.
Kust saada 15mm betoonikruve? Hetkel 30mm, aga ise lõikand 15mm lühemaks.
Manused
IMG_20190112_202756.jpg
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121

will111
Postitusi: 3025
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 203 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas will111 » 17 Jaan 2019, 18:35

ei saagi. pane katusekruvi. 25mm, koos paksu seibiga.
või sellised http://www.balticbolt.ee/toode.php?show ... ductID=127
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1928
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 156 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas ranel » 17 Jaan 2019, 18:46

will111 kirjutas:
17 Jaan 2019, 18:35
ei saagi. pane katusekruvi. 25mm, koos paksu seibiga.
või sellised http://www.balticbolt.ee/toode.php?show ... ductID=127
Puurkruvi kõvadusastet/eluiga mootorratta rehvis tead öelda? Kiire googeldus ei paku vastust.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

Vint
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1453
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome-Riihimäki
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 77 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Vint » 17 Jaan 2019, 19:54

Suht kõvast materjalist, kui mõelda et nendega puuritakse ju metalli. Juba tavalist kipsikruvi pole mõtet minna maha puurima.

will111
Postitusi: 3025
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 203 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas will111 » 17 Jaan 2019, 20:09

puurkruvi (ehk siis kfr) nö. puurots on igatahes selgelt kõvem materjal kui tavalised kruvid. olen kunagi autodele jääraja rehve teinud nendega ja samas ka tavalisi kruve kasutades, mis siis olid igas muus mõttes identsed aga ilma selle puurotsata. tavalised kruvid sama auto all ja sama ajaga kulusid kiiremini tömbiks, mitte lihtsalt nüriks vaid ikka konkreetselt mitmeid millimeetreid lühemaks. kfr pidas küllaltki hästi vastu. ma sõitsin nende rehvidega kohati mingi maa ka puhtal asfaldil, mitte küll talda andes aga siiski. sama olen täheldanud hiljem ka tsikli all, kfr kruvi ots väga ei kulu.
ma ei tea kas see tähendab, et kogu kfr kruvi ongi kõvemast materjalist või on mingil moel ainult see puurots kuidagi nii valmistatud, aga sellised tähelepanekud igatahes.

samas kui sa paned kruvid sedapidi rehvi sisse, et hoopis pead jäävad välja siis ma arvan, et need ei kulu sul seal kunagi ära, kahjuks nad on suht ümmargused ka juba isegi uuest peast. mitte väga tihedalt kinni tambitud lume sisse ilmselt mingil määral haagivad, aga jää sisse nad ei tungi
Kasutaja avatar

Hipponen
Postitusi: 66
Liitunud: 03 Aug 2016, 00:30
Tsikkel: Yamaha XJR1200
Asukoht: Tartu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Hipponen » 17 Jaan 2019, 23:30

M.T. kirjutas:
17 Jaan 2019, 16:51
Spoiler:
Jesper kirjutas:
17 Jaan 2019, 16:38
Minge n***ige jah viimase normaalse ülevaatuspunkti töötajate ajud neljaks oma seadusandlusega, kõik puha "motokultuuri arendamise nimel"...
A milles siin probleem on? Kas pidurdustesti peab kindlalt läbi viima TÜV töötaja. Kui ma viimati käisin, siis tegin seda ise. Ja kui mõni rattur tahab nii väga minna, las siis läheb ja teeb. TÜV mees lükkab need jooned seal õues lumest puhtaks ja andku tuld. Kui püsti jääb ning pidama saab, siis korras. Kui aga külili käib, siis kordusülevaatusele ja JOKK.
Ma ka ei tea kas TÜV töötajal üldse on luba/tahtmist teise inimese mootorrattaga pidurdustesti tegema hakata tundmata ratast ja selle pidurite seisukorda. Olen käinud kolmes erinevas ÜV Tartus erinevate ratastega ja kordagi ei ole keegi ise ratta otsa tahtnud ronida. :D Minu jaoks tundub see ulme lihtsalt, et TÜV töötaja peaks päevast-päeva pidureid testima võõraste ratastega. Ja kui on õnnetus, kes siis süüdi jääb? Kas sina, et pidurid olid korrast ära või TÜV töötaja maksab ratta kinno?? Siis on ju huvitav katse vigase rattaga ülevaatusele minna ja matsu ootama jääda. :-|||
Honda CB600F + Honda CB1 -> Yamaha XJR1200 + Suzuki SV650

will111
Postitusi: 3025
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 203 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas will111 » 17 Jaan 2019, 23:42

no kuulge, pidureid testida saab ka matsu panemata, isegi talvel ja/või isegi kui need pidurid ei toimi. pole mõtet üle mõelda iga väikest asja.
kui ülevaataja pidureid testides tõmbab piirajasse ning siis 20m enne betoonseina üritab mingit stoppiet tõmmata siis on see tõesti tema enda mure, et ta selline idioot on.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1608
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas pühak » 18 Jaan 2019, 12:31

Eelmise nädala Autolehes oli uudis, et A-ülevaatusel pidi kuskil mootorrataste piduristend ka olemas olema. Täpsemat infot küll polnud.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1483
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 162 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas M.T. » 18 Jaan 2019, 12:35

Hipponen kirjutas:
17 Jaan 2019, 23:30
Spoiler:
M.T. kirjutas:
17 Jaan 2019, 16:51
Jesper kirjutas:
17 Jaan 2019, 16:38
Minge n***ige jah viimase normaalse ülevaatuspunkti töötajate ajud neljaks oma seadusandlusega, kõik puha "motokultuuri arendamise nimel"...
A milles siin probleem on? Kas pidurdustesti peab kindlalt läbi viima TÜV töötaja. Kui ma viimati käisin, siis tegin seda ise. Ja kui mõni rattur tahab nii väga minna, las siis läheb ja teeb. TÜV mees lükkab need jooned seal õues lumest puhtaks ja andku tuld. Kui püsti jääb ning pidama saab, siis korras. Kui aga külili käib, siis kordusülevaatusele ja JOKK.
Ma ka ei tea kas TÜV töötajal üldse on luba/tahtmist teise inimese mootorrattaga pidurdustesti tegema hakata tundmata ratast ja selle pidurite seisukorda. Olen käinud kolmes erinevas ÜV Tartus erinevate ratastega ja kordagi ei ole keegi ise ratta otsa tahtnud ronida. :D Minu jaoks tundub see ulme lihtsalt, et TÜV töötaja peaks päevast-päeva pidureid testima võõraste ratastega. Ja kui on õnnetus, kes siis süüdi jääb? Kas sina, et pidurid olid korrast ära või TÜV töötaja maksab ratta kinno?? Siis on ju huvitav katse vigase rattaga ülevaatusele minna ja matsu ootama jääda. :-|||
Ausalt, mul pole aimugi kuidas pidurite testimine on ette nähtud ja kes ning kuidas seda tegema peaks. 2x olen rattaga ülevaatusel käinud, sama firma, kuid erinevad asukohad. Esimeses tegi kõik TÜV töötaja, prooviringi platsil ja pidurdustesti ka. Teises kohas näidati nurga taga mulle ette 2 joont, kästi sõita kiirusega 30 km/h ja esimese joone juures pidurdada ning enne teist joont pidama saada.
Minu eelnev jutt oligi mõeldud, et kui sul on kange soov minna talvel ülevaatust tegema, siis pidurite test näeb välja sama moodi. Ise sõidad, ise pidurdad ja kas saad pidama või kukud, see on juba sinu rida. TÜV töötaja ei pea oma tervist ohtu seadma. Ma ei tea kuidas sa selle mõtte mu postist välja lugesid.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1608
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas pühak » 18 Jaan 2019, 12:41

Olen oma tsikliga seni kahes eri tüv punktis käinud. Ühes käskis esipidurit peal hoida ja tuli ise tsikli ette ning tõmbas kahe käega lenksust. Oli esipidur kontrollitud ja võimalik kahvlilaagrite lõtk ka. Teises kohas käskis mul platsil üks hoogsam poogen võtta ja ukse ees seisma jääda, ise vaatas lihtsalt pealt. Kui pidur poleks võtnud, oleksin auto piduristendi rullikute peale põrutanud. :D
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"



Vasta

Mine “Ajaviiteks...”