Re: Rumalad või segased küsimused jms
Selline pidurite kontroll on lihtsalt haige ja pointless!
Kui ma sõidan tsikliga ÜV punkti, kas kavatsen siis heinakuhjasi teel sinna kasutada või
Selline pidurite kontroll on lihtsalt haige ja pointless!
Kui ma sõidan tsikliga ÜV punkti, kas kavatsen siis heinakuhjasi teel sinna kasutada või
Miks haige või pointless? Valgusta meid kuidas pidurite kontroll peaks välja nägema juhtudel: a) sõitsid ise kohale, b) tõid ratta haagisel või kuudis. Kas antud juhtudel peaks protsess erinev olema?
A puhul ju ilmselge, et kui jalgadega hoogu ei lükanud, siis pidurid toimivad. B puhul võiks nagu reaalselt ka tsekkida.
Ma rakendaks üldiselt varianti C - TÜVi ette jõudes stoppiet teha, no nii mõni sentimeeter perse maast lahti. Problem solved.
Eks nad mingil määral kindlasti toimivad. A see toimiv pidur võib tähendada vabalt ka seda, et kiiruselt 100 km/h saab pidama 100m pärast. Või toimib ainult tagapidur. On see siis piisav?
Piisavalt neid autoronte, mis liikluses askeldavad, kui ülevaatusel selgub, et pidureid pole ollagi. Mõnel on töötav pidur ainult ühel rattal ja ohuolukorras saab selline pidama ainult ankrut kännu taha heites või eesoleva rekka otsas. Ülevaatusele jõuavad nad ka omal jõul, kuid ma loodan, et selle punkti täitmise eest neile linnukest kasti “pidurid töökorras” siiski ei panda.
Miks siis TÜVil kiiruseks 30 km/h? See ju eimidagi, sest piduri toimimine on eluliselt kriitiline (ellujäämise mõttes) kiirustel 50+.
https://goo.gl/B2MLdc
Kood 408. L kategooria sõiduki pidurite kontrollimine
Nõue: pidurdamisel kuival kõvakattega teel kiiruselt 30 km/h ei tohi pidurdusteekond
olla suurem kui:
a) L1e ja L3e kategooria sõidukil sõidupiduriga pidurdamisel – 7,0 m;
b) L4e kategooria sõidukil sõidupiduriga pidurdamisel – 7,5 m;
c) L2e, L5e, L6e ja L7e kategooria sõidukil sõidupiduriga pidurdamisel – 7,5 m ja
seisupiduriga pidurdamisel – 18 m.
Kontrollimine: vaatluse, katsesõidu ja mõõtevahendiga.
Tegema peab seda tehnoülevatust teostav töötaja ning tegema peabki nii, et istub sadulasse ja sõidab. Kuna päris täpselt pole protseduuri kirjeldatud siis ilmelt sobiks ka see, kui platsile on pidurdusteekonnad maha märgitud ja sina sõidab ning tema mõõdab radariga kiirust.
reimps kirjutas: ↑18 Jaan 2019, 17:40Spoiler
Miks siis TÜVil kiiruseks 30 km/h? See ju eimidagi, sest piduri toimimine on eluliselt kriitiline (ellujäämise mõttes) kiirustel 50+.
30 km/h ja etteantud pidurdusmaa. Ju siis arvutatud, et a 90 km/h tähendab see mingi X arv meetreid. Ega mul pole aimugi, niisama mõtlen kaasa. Sa ära küsi minult, küsi MNT-lt
Ei kavatsegi, neil niigi palju (pseudo)tegevusi käsil. Pealegi vastavad mu rattad alati nõuetele, v.a. detsibellid ja see on tehase viga
peale ülevaatust on ka pidurivoolik purunenud (umbes 50km), Linnukese sain kirja et pidurit ok.. ja napilt tund hiljem oleks pidurite selga sõitnud..
betoonikruviga kinnitad midagi betooni, kui see kinnitatav asi on 5mm siis vaevalt et see 10mm betoonis kuidagi hoiab..seega usun et pole olemas nii lühikesi.
Mootorratta pidurite testimine on ikka täitsa lamp asi. Me mootorratturid oleme ju kõik sellised enesevihkajad, et kui ülevaatust poleks, me ainult ilma pidurite, tulede jne sõidaksimegi, sest me sõidame sellepärast, et sõita, mitte pidurdada ja suurel kiirusel me ei tahagi mitte keegi näha ohtlikke asju, me tahame neid tunda ja kogeda Soomes sõidavad kõik tsiklitega lihtsalt lambist merre ja vastu seinu ning muid toredaid takistusi, sest kuna neil üv kohustust pole, pole neil ju pidureid ka. Pole mõtet võrrelda mädanenud torudega passatit mõnisada kg kaaluva mootorrattaga. Ise plaanin minna järgmise nädala alguses ülevaatusele oma talverattaga, juba ainult sellepärast, et teada saada, kui hull see asi siis ikka tegelikult on.
Mul pole küll tänapäeval kordagi ÜV-l tsiklil pidureid kontrollitud. Kahe erinevaga käidud. Heeblit on vist katsutud ,aga ei enamat. Samas nõukaajal pidi konkreetselt tagarattaga loha pidurdama ja ment vaatas kõrval,kuidas sa seda tegid. Esipidurit ei mäleta,aga kontrolliti igal juhul olemas olekut. Vähemalt Saaremaal oli nii.
urmas66 kirjutas: ↑19 Jaan 2019, 11:27Spoiler
Mul pole küll tänapäeval kordagi ÜV-l tsiklil pidureid kontrollitud. Kahe erinevaga käidud. Heeblit on vist katsutud ,aga ei enamat. Samas nõukaajal pidi konkreetselt tagarattaga loha pidurdama ja ment vaatas kõrval,kuidas sa seda tegid. Esipidurit ei mäleta,aga kontrolliti igal juhul olemas olekut. Vähemalt Saaremaal oli nii.
Mul oli ka kunagi üks tore ülevaatuse kogemus mõned aastad tagasi, kus ülevaataja väitis, et tagumine pidur ikka kehva. Läksin uuele ringile ja lasin tagaratta lohasse. Enam vaidlemist polnud.
ranel kirjutas: ↑19 Jaan 2019, 12:13Spoiler
urmas66 kirjutas: ↑19 Jaan 2019, 11:27Mul pole küll tänapäeval kordagi ÜV-l tsiklil pidureid kontrollitud. Kahe erinevaga käidud. Heeblit on vist katsutud ,aga ei enamat. Samas nõukaajal pidi konkreetselt tagarattaga loha pidurdama ja ment vaatas kõrval,kuidas sa seda tegid. Esipidurit ei mäleta,aga kontrolliti igal juhul olemas olekut. Vähemalt Saaremaal oli nii.
Mul oli ka kunagi üks tore ülevaatuse kogemus mõned aastad tagasi, kus ülevaataja väitis, et tagumine pidur ikka kehva. Läksin uuele ringile ja lasin tagaratta lohasse. Enam vaidlemist polnud.
Lahe oleks sellise ninatarga juurde ABS-ga rattaga minna,et siis nagu ka peab loha saama
Nu siis lülitan nupust ABS -i välja.
Saaks see hapukurgihooaeg juba läbi.
Mis hooaeg see kurgihooaeg on?
Käisin täna sõitmas. Kas jääpiik ongi selline asi, et jää peal eriti kuskile ei libise või ma lihtsalt ei vajutanud piisavalt? Kui ikka päris vihaselt keerata siis muidugi midagi toimus aga sel juhul kippus samas ka perset alt ära viskama. lõpuks proovisin nii palju kallutada, et tagumistel servmistel piikidel vist enam piisavalt kuskil hoida ei olnud ja siis sain ka korra külili visata. Samas niikaua kuni ta peab oli ikka päris keeruline tagarattaga juhtides sõita. Aga see oli (lükatud) järve peal. Panin ka tähele, et lumekattega teel oli natuke lõbusam sõita ja gaasiga juhtida.
Amordid keeratakse jää peal sõitmiseks vist pigem suht pehmeks ja reboundi samas pigem rohkem peale kui krossi või enduro sõitmisel?
Vähe jõulisema ratta (no ikka siukse, mis 35+ kW on ja vääne väänab tagarattavõlli juba tühkäigul) pead võtma ja kehakaalus kaotama. Amordi preloadi ära näpi, lõhud jää ära.
will111 kirjutas: ↑20 Jaan 2019, 18:01Mis hooaeg see kurgihooaeg on?
Käisin täna sõitmas. Kas jääpiik ongi selline asi, et jää peal eriti kuskile ei libise või ma lihtsalt ei vajutanud piisavalt? Kui ikka päris vihaselt keerata siis muidugi midagi toimus aga sel juhul kippus samas ka perset alt ära viskama. lõpuks proovisin nii palju kallutada, et tagumistel servmistel piikidel vist enam piisavalt kuskil hoida ei olnud ja siis sain ka korra külili visata. Samas niikaua kuni ta peab oli ikka päris keeruline tagarattaga juhtides sõita. Aga see oli (lükatud) järve peal. Panin ka tähele, et lumekattega teel oli natuke lõbusam sõita ja gaasiga juhtida.
Amordid keeratakse jää peal sõitmiseks vist pigem suht pehmeks ja reboundi samas pigem rohkem peale kui krossi või enduro sõitmisel?
Mis rõhuga sõitsid? Või üldse mis rõhuga sõitma peaks krossipiigiga.
ratas on kuskil 45kw ja väänab kõik võllid pikali maha kehakaalus pean vaieldamatult kaotama! arvatavasti oma 10kg lausa..
rehvirõhu panin pöidlavedru järgi seekord, ega ma ausalt öeldes ei tea mis rõhuga nendega sõitma peab. esimest korda elus sõitsin sellise rehviga. püstol nii ehk naa tegi viimaseid hingetõmbeid see nv, homme saan vast uue rehvipüstoli ja eks siis tuleb üle lasta ning täpsemini ära mõõta. tagumine tundub profiililt igatahes olevat selline, mis kuskile suunas väga paenduma küll ei peaks. see on sama kitsas kui esimene sisuliselt
will111 kirjutas: ↑20 Jaan 2019, 18:01Mis hooaeg see kurgihooaeg on?
Käisin täna sõitmas. Kas jääpiik ongi selline asi, et jää peal eriti kuskile ei libise või ma lihtsalt ei vajutanud piisavalt? Kui ikka päris vihaselt keerata siis muidugi midagi toimus aga sel juhul kippus samas ka perset alt ära viskama. lõpuks proovisin nii palju kallutada, et tagumistel servmistel piikidel vist enam piisavalt kuskil hoida ei olnud ja siis sain ka korra külili visata. Samas niikaua kuni ta peab oli ikka päris keeruline tagarattaga juhtides sõita. Aga see oli (lükatud) järve peal. Panin ka tähele, et lumekattega teel oli natuke lõbusam sõita ja gaasiga juhtida.
Amordid keeratakse jää peal sõitmiseks vist pigem suht pehmeks ja reboundi samas pigem rohkem peale kui krossi või enduro sõitmisel?
Jääpiik peabki väga hästi, kui sõita osakd, rehvõrhk pigem väiksem, mõned sõidava isegi 0,8-ga. Lumel ei pea eriti üldse võrreldes krossinaelaga.
Amordid täisjäigaks.
Teab keegi, mis värk venelastel selle laigulise (kamuflaaž) mustri armastamisega on?
Kui Karjalas ringreisil käisin, siis iga neljas? kooserdas sellises ringi, kelle eest seal ennast pidevalt varjata tuleb? Kusjuures meestel tundus see olema lausa must have - et kui täit kostüümi ei saa endale lubada, siis kas püksid või jakk pidi kindlasti olema
----
See jutt algas tegelikult siit
viewtopic.php?p=819757#p819757
Pole ainult seal. Mitmel pool maailmas. Mõte on lihtne - see on määrdumiskindel riie. Plekk ei paista ennem välja, kui kolmemõõtmeliseks muutub, siis lükkad sõrmega maha ja kõik on jälle hästi
[mention]Maaks[/mention] See on täpselt sama, kui küsida, et miks inimesed kõik tänapäeval teksades ringi käivad? Mis nad kavatsevad minna Klondaiki kulda otsima või käivad tehases tööl nendega? Ehk siis mis kunagi oli puhtalt praktilise väärtusega, on tänapäeval muutunud moeasjaks. Või siis lihtsalt millega sa tahad suhestuda. Kes kannab militaar-hõngulist riietust ei pruugi olla automaatselt sõjaväelane. Kes kannab oma lemmik jalkatiimi riietust ei pruugi ise jalkat üldse mängida. Ja hunnik noori Nirvana särkidega pole grungest elu sees midagi kuulnud, aga lahe on kanda t-särki sukelduva titega
EDIT: plus see, mis daub ütles
Tule Ženja Fokin appi, mis moejutt nüüd valla pääses . Pole riideid seljas - paha, on riided seljas, ikka ei sobi, kutsume moepolitsei appi
Kui nüüd üritada otse vastata, siis teistest ei tea rääkida, aga enda puhul laigulistest rääkides, siis tihti hobi nõuab. Loodusfotograafia ei soosi väga neoonvärides dresse, muidu oleks üsna keeruline mõnd metsaasukat pildile saada. Ka teise hobi puhul eelistan samu hilpe - kalal käies üsna praktiline, kuigi siin pole see värvitoon nii oluline, kui just madalast jõest kavalat forelli ei jahi
Näiteid palju, kus sellise kesta kandmine on ülimalt praktiline...
Aga mis ma siin ikka niisama jahun, juhindume parem teemast ja ootame pilte kaunitest daamedest ratastel
Maaks kirjutas: ↑22 Jaan 2019, 11:07Teab keegi, mis värk venelastel selle laigulise (kamuflaaž) mustri armastamisega on?
Kui Karjalas ringreisil käisin, siis iga neljas? kooserdas sellises ringi, kelle eest seal ennast pidevalt varjata tuleb? Kusjuures meestel tundus see olema lausa must have - et kui täit kostüümi ei saa endale lubada, siis kas püksid või jakk pidi kindlasti olema
Eestis on jälle päris palju nei,kes kannavad jahimeeste poest riideid. Ja tundub ,et mida kkallimad,seda tegijam tegelane on
Samas jahil nad ju igapäevaselt pole.
Maaks kirjutas: ↑22 Jaan 2019, 11:07Teab keegi, mis värk venelastel selle laigulise (kamuflaaž) mustri armastamisega on?
Kui Karjalas ringreisil käisin, siis iga neljas? kooserdas sellises ringi, kelle eest seal ennast pidevalt varjata tuleb? Kusjuures meestel tundus see olema lausa must have - et kui täit kostüümi ei saa endale lubada, siis kas püksid või jakk pidi kindlasti olema
Väga paljudes kohtades elavad sõjaväeosade küljes ja najal.
Lisaks riietusele pärineb sealt ka kütus, tehnika(varuosad) ja lihakonservid.
Ohvitserid müüvad, ise virutavad, jne, jne.
Kes "doljas" sees pole ja ärile ligi ei pääse, ostab poest ja püüab samuti äge olla.
Maaks kirjutas: ↑22 Jaan 2019, 11:07Teab keegi, mis värk venelastel selle laigulise (kamuflaaž) mustri armastamisega on?
Kui Karjalas ringreisil käisin, siis iga neljas? kooserdas sellises ringi, kelle eest seal ennast pidevalt varjata tuleb? Kusjuures meestel tundus see olema lausa must have - et kui täit kostüümi ei saa endale lubada, siis kas püksid või jakk pidi kindlasti olema
1) Karjala on suures osas piiritsoon ja sõjaväega seotud inimeste kontsentratsioon keskmisest suurem.
2) Laigulisi hilpe saab soodsalt/tasuta tuttavate sõjaväelaste käest + praktiline.
3) Venemaa ongi suht militaarne riik + propaganda (inimene ju tahab sarnaneda iidolitele).
Ostsin tsikli ja vaatan, et passi märgitud värvuseks roheline.. Raami värv hall sellel eluaeg olnud. Kawa Ninja.
Kas kunagi pandi siis plastikute järgi värv?
Nüüd ilmselt tuleb minna teha värvimuutus, kuna ÜV-l võib tulla see takistuseks..