Re: Rumalad või segased küsimused jms
[mention]mx77[/mention] Puit, jah.
[mention]mx77[/mention] Puit, jah.
Ma pakuks välja et seal ei olegi lahendust, vähemalt mitte odavat. konteineri põhi on samamoodi seda õli täis. Ükskõik millega katad või pesed, mööda metalli ronib see vonn samamoodi. Oota veel kuniks tuleb 2 nädalat järjest lauspäikest, siis lööb see hais esimese uksepaotusega pildituks. Juhul kui on korralikud ventilatsiooniavad sees, siis leevendaks ehk ülevalt õhu sisse juhtimine ja alt väljatõmme, aga see on juba samuti lisakulu.
haisu kinnihoidmiseks vist tõesti väga lahendust ei ole, aga läbiimbumise vastu vast ikka on küll...kui see põrand just konkreetselt lahtisest õlist ei uju. ma võtaks kuskilt paraju koguse saepuru ja lükkaks selle sinna ühtlaselt laiali. see peaks imema pealmisest kihist õli sisse. päeva pärast koristad saepuru ära ja viskad mingi kile põrandale ning sinna otsa paned siis oma ehituspapi, mis või iganes materjal sul mõttes oli
Kui lähebki kõveraks, koputatakse sirgeks ja puidust "kiilud" alla.
Konteineri teemal - saepuru imab lahtise õli ära aga hais jääb ikka. Saan aru, et konteineris on plaanis mööblit hoida, ka pehmet. Kõige lihtsam ja kindlam oleks lasta see kont haisuvaba vastu vahetada ja kaasnevad kulud koolirahaks lugeda.
Optimistlikult oletan, et midagi päästab ka see kui paksem kasvuhoonekile või koormakate maha laotada, seintele üles pöörata ja väga hoolikalt kinni teipida. Kõndimise jaoks soome papp vms, vähemalt käiguteedele. Kui efektiivne selline s!tast saia tegemine oleks, ei oska ennustada. Kile alt välja jäävad metallpinnad üle käia mingi alkopõhise vahendiga.
Kes korra konteineris käinud ja neid miljonit volti näinud, siis ainus toimiv lahendus oleks vast PUR vahuga üle sõita. Teipimisele kuluvat aega ja närvikulu ei kujuta ma küll ette.
Kas Tartus kuskil Alhambra õllet saab osta? Tahaks et ka sõbrad saaksid proovida a pole kuskilt leidnud.
Uut veetrassi panen majale. St kas Tallinna vesi tuleb ja võtab ajutiselt plommi ära, või hoopiski keerab kraani kinni liitumispunktis? On kellelgi kogemusi? Homme saan muidugi ise helistada ja küsida. Mul lihtsalt oluline, et kui kraav on kaevatud ja uus toru veetud, siis ringiühendamise ajaks minimaalne veekatkestus
Mõni Ebay guru siin ehk?
Kui müüja reklaamib, et ei paku "international shippingut" Saksamaalt, siis kas on mingid võimalused temalt ikkagi osta ja ise see transport läbi Ebay tellida?
Ma ei tea, mis neil Ebay Sakslastel viga on, aga nad välismaale saatmist kardavad.
Krl kirjutas: ↑10 Juul 2019, 12:34Mõni Ebay guru siin ehk?
Kui müüja reklaamib, et ei paku "international shippingut" Saksamaalt, siis kas on mingid võimalused temalt ikkagi osta ja ise see transport läbi Ebay tellida?
Ma ei tea, mis neil Ebay Sakslastel viga on, aga nad välismaale saatmist kardavad.
Tee endale alloleval lingil konto, nad annavad sulle kohaliku Saksa aadressi ja saad sinna tellida suvalisest kohast Saksamaal (aga ka Poolast, Inglismaalt, Itaaliast, Prantsusmaalt). Hiljem toimetavad nad selle mõistliku tasu eest Eestisse, kas siis pakiautomaati või jaotuskeskusessse.
https://www.eshopwedrop.ee/
Krl kirjutas: ↑10 Juul 2019, 12:34Mõni Ebay guru siin ehk?
Kui müüja reklaamib, et ei paku "international shippingut" Saksamaalt, siis kas on mingid võimalused temalt ikkagi osta ja ise see transport läbi Ebay tellida?
Ma ei tea, mis neil Ebay Sakslastel viga on, aga nad välismaale saatmist kardavad.
https://www.mailboxde.com/ seesamune toimis ka.
Huumorirubriiki ei passi. Kas olen mina (censored) või hoopis artikli autor!? - https://www.delfi.ee/news/paevauudised/ ... d=86790907
Macintosh kirjutas: ↑10 Juul 2019, 12:37Spoiler
Krl kirjutas: ↑10 Juul 2019, 12:34Mõni Ebay guru siin ehk?
Kui müüja reklaamib, et ei paku "international shippingut" Saksamaalt, siis kas on mingid võimalused temalt ikkagi osta ja ise see transport läbi Ebay tellida?
Ma ei tea, mis neil Ebay Sakslastel viga on, aga nad välismaale saatmist kardavad.
Tee endale alloleval lingil konto, nad annavad sulle kohaliku Saksa aadressi ja saad sinna tellida suvalisest kohast Saksamaal (aga ka Poolast, Inglismaalt, Itaaliast, Prantsusmaalt). Hiljem toimetavad nad selle mõistliku tasu eest Eestisse, kas siis pakiautomaati või jaotuskeskusessse.
https://www.eshopwedrop.ee/
Tänan,
Kõlab nagu plaan.
Taasiseseisvunud Eesti esimene tsikli reg märk oli selline. Autode numbrid nii suurt metamorfoosi pole läbi käinud, neil muudatused pigem kosmeetilist laadi ja eurolipu lisandumine serva ühel hetkel.
Kas Leedu on sõidukite ostmiseks jätkuvalt riskipiirkond, kust suure tõnäosusega võid saada kahest poolest kokkukeevitatud sõiduki?
Eks see ole nii ja naa. Päris paljud eestis platsidel "OTSE SAKSAST" toodud kasutatud autod on ka läbi leedukate toodud. Leedukad sel alal ikka väga suured tegijad. Keevitamata on auto siis kui see pole avariilisena läänest toodud. Ise ma ei julgeks selt midagi osta,aga on ka siin tegelasi,kes teemat valdavad ja ka korralikke autosid sealt toovad.
Probleem pole autodes või toojates vaid ostjates. Tüüpiline eestlane ostab ainult läbisõitu. See tekitab omakorda olukorra kus hakatakse kerima.. See mida ostad on ju sinu enda otsustada paljuski. Aga kasutatud autot ostes pead alati arvestama lotoga.. Kui on vahendeid ja julgust siis mängid seda lotot. Kui tahad natukenegi adekvaatsemat pilti siis käid väljavalitud autoga esindusest läbi. Täna on tehnika juba päris hea millega vaadatakse üle ka värvikihi paksused. Aga alati jääb võimalus.. Selle vältimiseks on üks võimalus eraisikuna ostes võtta sõiduk liisingusse. Siis jääb Sul vähemalt 14 päeva mille vältel saad adekvaatse pildi kuna müüja ei saa enne 14 päeva raha kätte. Ja siis saad hakata teda survestama. Samuti on võimalus uuema auto puhul, millel garantiid pole võtta esimeseks aastaks kangem kasko kus ka rikkekaitse sees. Kui miskit juhtub siis ei löö jalgu alt..
Ain kirjutas: ↑12 Juul 2019, 13:17Spoiler
Probleem pole autodes või toojates vaid ostjates. Tüüpiline eestlane ostab ainult läbisõitu. See tekitab omakorda olukorra kus hakatakse kerima.. See mida ostad on ju sinu enda otsustada paljuski. Aga kasutatud autot ostes pead alati arvestama lotoga.. Kui on vahendeid ja julgust siis mängid seda lotot. Kui tahad natukenegi adekvaatsemat pilti siis käid väljavalitud autoga esindusest läbi. Täna on tehnika juba päris hea millega vaadatakse üle ka värvikihi paksused. Aga alati jääb võimalus.. Selle vältimiseks on üks võimalus eraisikuna ostes võtta sõiduk liisingusse. Siis jääb Sul vähemalt 14 päeva mille vältel saad adekvaatse pildi kuna müüja ei saa enne 14 päeva raha kätte. Ja siis saad hakata teda survestama. Samuti on võimalus uuema auto puhul, millel garantiid pole võtta esimeseks aastaks kangem kasko kus ka rikkekaitse sees. Kui miskit juhtub siis ei löö jalgu alt..
Ei ole selle läbisõidu ostmises midagi lolli. Eriti kui tänapäevased autod vahetatakse näiteks juba 200-300k peal kette. Lihtsalt vahel on keeruline leida ausa läbisõiduga masinat.
Teine asi on lihtsalt sõitmisega kaasnevad kivitäkked. Mida vähem sõitnud auto, seda loogiliselt ka vähem värvi kividega kahjustatud.
Endal isiklikult 480k, 600k ja 700k sõitnud masinad. Täiesti jaburad asjad hakkavad selliste läbisõitude juures kuluma ala väsimusmurdumised jne.
eks ta mõtles vist ikka ainult läbisõidu ostmist. ühe faktorina seda arvesse võtta on loomulikult mõistlik, aga eks tõepoolest kiputakse ka üle tähtsustama. samamoodi nagu mõned "tarkpead" tsiklirahva grupis aegajalt soovivad osta a'la "mootorratast alates 200x aastast" selle asemel, et kirjutada mis mudel (või kasvõi siis mark) sind huvitab - mille puhul võib sellel alates x aastast olla mingi reaalne tähendus - teed kuulutuse, kus justkui välistad kõik pakkumised, mis jäävad alla teatud aastanumbri tootmisajalt. olgugi, et nii mõndagi ratast on toodetud päris palju aastaid muutumatuna ja praktiliselt kõiki toodetakse VÄHEMALT 2 aastat täpselt identsena.
minumeelest on see veel lollim lähenemine kui liigne läbisõidu tähtsustamine, aga noh...paljud inimesed ongi lollid, whatcha gonna do
mis leedut puudutab mina küll ei usu, et sealt midagi ostes on risk kotti saada nüüd kordades kõrgem kui kuskilt mujalt. mõnevõrra kõrgem võibolla, aga seal ju elavad samamoodi ka ta täitsa tavalised inimesed, kes müüvad oma täiesti tavalisi autosid ja tsikleid. sõber ostis mõni aeg tagasi auto saksamaalt...müügiplatsil loivasid ringi ikka eepilised dodgy türklased ja täiesti ilmselgelt ei olnud selle tehingu teiseks osapooleks ükski päris sakslane ega kirikuõpetaja. aga noh auto tundub olevat korralik ja tänaseni minuteada ühtegi tõsisemat probleemi pole esinenud. eks need türklased vahendavad ja sama teevad ilmselt leedukad. ise pead ka natuke suutma vaadata ja järeldada, et kust sa ostma lähed, mis juttu müüja ajab ja mistüüpi tegelane ta paistab olema ning näiteks, et millega taustal asuva töökoja ruumides parasjagu tegeletakse
5 aasta jooksul kolm autot toonud Leedust, viimasega (W221) sõidan murevabalt viimased 2 aastat juba samal ajal kui siin müüdavad S500'd olid sellised räimed, et valus oli vaadata.
Pole hullu midagi.
Enamasti saad seda, mida tahad, kui vähegi tead, mida tahata.
Sa ei kujuta ettegi, kui paljud siinsetel platsidel "otse Saksast" või "otse Itaaliast" on tegelikult otse Leedust
Rumal või segane küsimus: kas Saksamaa politseinikud kasutavad oma elavat kujutlusvõimet pildi edasisel kujundamisel ning panevad pool juurde ja viivad tasuta öömajale või sunnivad aktsiaid ostma kui sellise pildiga särgiga ringi kõndida?
Mis signaali selle särgi kandmisega edastada tahad muidu?
Samamoodi võiks ju küsida, et kas särgi kandja kujutlusvõime on poolik ja puudub võime edasiseks kujundamiseks?
Sellega on midagi teha?
akulaadija? kui töötab siis näiteks akusid laadida?
Motokuuri, keegi ehk otsib 6v. laadijat...
Kas peakski mingit nö. täpset signaali edastama.
Särgi kandja arvaks, et see on juba hea küll ja pole vaja enam kujundada.
Pigem vist puudub julgus seda lõpuni kujundada, kuigi hirmsasti tahaks käia ringi särgiga, millel ilutseb Hindude hea õnne sümbol.
Soovitaks kas omale munad kasvatada ja teha asi lõpuni valmis, kui soovi on, või unustada see teema ja kanda muu sümboolikaga särki nagu kõik teised.
Küsimus ei olnud üldse selles, kas ja miks mul on plaanis sellist särki kanda, küsimus oli üldine ehk nö. põhimõtteline.