Mitte, et ma nüüd üle mõistuse Tallinnas niisama ringi paarutaks aga täheldanud olen küll. Väga nüüd tunda ei anna aga hoopis rohkem häirib selle kartulivao tipus lane splitting, selline Jaan Roose tunne tekib küll.
Kas on mingit teemat, mida sa ei valdaks vähemalt pooleleheküljelise postituse ulatuses?
Teeme nüüd nii, et me ei lähe isiklikuks. Meil on siin paar grafomaani, tore; paar m**n*, tore; paar... nojah, ma ei taha öelda, et erinevus rikastab aga las inimesed räägivad, isegi kui nad liiga palju räägivad. Niikaua kui ei olda tahtlikult vastikud või tahtlikult idioodid. Kõike ei pea ju lugema.
Meil on siin paar grafomaani, tore; paar m**n*, tore; paar... nojah, ma ei taha öelda, et erinevus rikastab aga las inimesed räägivad, isegi kui nad liiga palju räägivad. Niikaua kui ei olda tahtlikult vastikud või tahtlikult idioodid. Kõike ei pea ju lugema.
Parem u. 20 postitust tühja juttu kui müügikuulutuste kõrvale 3 foorumi temaatikaga otseselt seotud postitust päevas.
Kas on mingit teemat, mida sa ei valdaks vähemalt pooleleheküljelise postituse ulatuses?
Teeme nüüd nii, et me ei lähe isiklikuks. Meil on siin paar grafomaani, tore; paar m**n*, tore; paar... nojah, ma ei taha öelda, et erinevus rikastab aga las inimesed räägivad, isegi kui nad liiga palju räägivad. Niikaua kui ei olda tahtlikult vastikud või tahtlikult idioodid. Kõike ei pea ju lugema.
No vaatasin ühte Motors24 videot, kus ühte Supermotot kaubikusse seoti ja mõtlesin, et t***, see on küll cool ratas. Peab ikka ise ka hakkama supermotomeheks pigem. Tundub et sellega on ka sigamugav tööl käia näiteks. Nii et proovin igatahes nüüd suunda muuta. Kes teab, millal reaalselt rattahankmiseni jõuan, aga mõte on idanema pandud.
Supermoto ja krossikas on ikka eelkõige võistlusrattad ja nendega tööl ei saa käia. Sulle on siis vaja ikkagi numbriga ja tuledega ratast,millega võib tänaval sõita.Asfaldirehviga enduro? Mul sõber ostsis mõned aastat tagasi omale KTM-i ,aga võttis nii kärnadega rattad,kui asfaldi rattad koos rehvidega.Mis mark oli ei mäleta,aga kõik ostis korraga ja kõik sobis omavahel ehk ei vahetanud pidureid ,kui kärnad alla pani.Mootor oli välba poolest siis ikka tänavasõidu ratta laadne,mitte võistlusratas,kus tundidega välpa arvestati. Sõitis mõne aja ,aga enamuses maal kärnadega ja ütles,ei viitsi vahetada ning paari aasta pärast müüs maha. Minu meelst on ka nii Yamahal kui Hondal mingi krossika-enduro laadne ratas,millel nö tänavasõidu välbaga mootor.
Minu meelst on ka nii Yamahal kui Hondal mingi krossika-enduro laadne ratas,millel nö tänavasõidu välbaga mootor.
Hondal on sellised, aga nendega vist jah tööle sõita ei tohiks. Ja tuleb krossikast ehitada.
Honda CRF450R
A full on competition dirt bike and that means it’s light, fast, furious and not for the feint of heart or spindly of forearm. Needs different wheels, tyres, brake, suspension and other mods to make it into a ‘moto and most are never 100% road legal. Spec is whatever you build it to.
No ei ole seda ühte õiget olemas, ega tule. Tõsiseks harrastamiseks peaks kahte - kolme tsiklit omama ja kõik sõiduomadustelt erinevad.
(Siis kipub olema mingi üks lemmik, millega sõidad enamjaolt. Hooldused muutuvad laisemaks, sest kõrval on töötav pill ja mõnikord kirud ennast, et teise rattaga oleks mõnusam olnud just siin sõita. )
Isiklik ideaal oleks:
Matkaratas- pikemateks sõitudeks
Porgandi tüüpi või vatever enduro - põhiline et sitta tagant lenadaks ja oleks fun
125 võrr, karpamootoriga - poes käimiseks, lollitamiseks ja juhusõitudeks, kusagil lähedal. Umbes 70-80kg. kerge ja lihtsa ehitusega, ning ei jää teepeal jalgu.
Mõtle enda vajaduste üle, kus rohkem sõidad ja milleks tsiklit kasutad.
Isiklik ideaal oleks:
Matkaratas- pikemateks sõitudeks
Porgandi tüüpi või vatever enduro - põhiline et sitta tagant lenadaks ja oleks fun
125 võrr, karpamootoriga - poes käimiseks, lollitamiseks ja juhusõitudeks, kusagil lähedal. Umbes 70-80kg. kerge ja lihtsa ehitusega, ning ei jää teepeal jalgu.
Lisa siia veel üks vene korviga sõiduriist ja siis on tõesti kõik vajalik olemas
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 07 Aug 2019, 20:38
Postitas Vapsik
Vaatan oma ca16m² peenra taimede vahele kivi multši, hirmsad hinnad. Huvitav kas kodumaine kruusaveeris ei kõlbaks? Kui oleks sõelutud ja vb isegi pestud?
Pildi leidsin küll sellise mis nagu täitsa enam-vähem. Aga eks see võib olla müüjal ka kuskilt pildipangast.
Isiklik ideaal oleks:
Matkaratas- pikemateks sõitudeks
Porgandi tüüpi või vatever enduro - põhiline et sitta tagant lenadaks ja oleks fun
125 võrr, karpamootoriga - poes käimiseks, lollitamiseks ja juhusõitudeks, kusagil lähedal. Umbes 70-80kg. kerge ja lihtsa ehitusega, ning ei jää teepeal jalgu.
Lisa siia veel üks vene korviga sõiduriist ja siis on tõesti kõik vajalik olemas
Ja üks tonnine naked, millega linnavahel hullu panna.
Minu meelst on ka nii Yamahal kui Hondal mingi krossika-enduro laadne ratas,millel nö tänavasõidu välbaga mootor.
Hondal on sellised, aga nendega vist jah tööle sõita ei tohiks. Ja tuleb krossikast ehitada.
Honda CRF450R
A full on competition dirt bike and that means it’s light, fast, furious and not for the feint of heart or spindly of forearm. Needs different wheels, tyres, brake, suspension and other mods to make it into a ‘moto and most are never 100% road legal. Spec is whatever you build it to.
Honda CRF450 R ei saa see küll kuidagi olla.
CRF450 R on neljataktiline ratas,siin paistab kahetakti paun kaugelt silma.
Kui tahad tööle sõitmiseks supermotot,siis pole sul võistlusrattaga mõtekas seda teha-vajab tihedat hooldust ja pole eriti mugav asfaldil liikluses kulgemiseks.
Pigem siis vaadata millegi sellise poole,nagu KTM 690 supermoto.
Või mõne muu tootja sama suunitlusega ratas.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 08 Aug 2019, 08:19
Postitas Krl
No tegelt on töölkäimine pole peamine. Seda saab praegu olemasolevate ratastega ka teha(ilmselt pareminigi).
Aga need väjapakutud valmislahendused tunduvad tõepoolest paremad valikud niisama hullamiseks, kui võistelda ei plaani.
Tahaks pigem kogu selle kola sealt välja tõsta ja ehk mingi panipaiga juurde teha selle ruumi arvelt. Kuidas need alarmid sinna ühendatud reeglina on? Kui hakkan niisama alarmi komponente pistikutest välja tõmbama, siis midagi head sealt ilmset ei tuleks?
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 11 Aug 2019, 16:51
Postitas Tuuletallaja
Ülima tõenäsusega on alarmil ka n.ö. immobilaiser, mis katkestab süüte/küttepumba/milleiganes ning tavaliselt piisab peale alarmi eemaldamist nende kahe katkestatava otsa kokku ühendamisest ja isoleerimisest. Õigete juhtmete ära tundmine nõuab juba natuke otsimist. Oma praegusel rattal tegin selle triki paar nädalat tagasi ära - mul oli kiire ja kasutasin oma olematut mälu ühendades vist(!) sini-punase ja sini-rohelise kokku aga ära seda viimast soovitusena võta, sest värvid teatavasti elektrit ei juhi.
13,2 jääb natuke laadimise alapiiri peale. 13,5 alates võiks olla töökorras laadimise korral miinimumväärtus.
Mis see ülemine ots võiks olla?
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 12 Aug 2019, 12:14
Postitas mx77
14,3-14,4 V vabalt.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 12 Aug 2019, 17:30
Postitas Krl
Mis huvi on kaubanduskeskustel/poodidel lasta oma ruumidesse neid LHV, Starmanni jne türklasi, kliente ahistama.
Ma saan aru, et nad ei tee seal midagi ebaseaduslikku ja mul pole ka üleliia raske neid ptsi saata, kui jälle oma jamaga pihta hakkavad, aga ma mõtlen, et konkreetsel asutusel peab seal ju mingi huvi sees olema. Nad ei ole ju kõik nii lollid, et arvaks, et nende klientidele ei meeldiks rohkem, kui keegi neid rahuliku poeskäigu ajal pdereerima ei hakkaks lambist.