Rumalad või segased küsimused jms

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4616
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1001 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 19 Sept 2019, 19:47

Krl kirjutas:
19 Sept 2019, 11:01
Kui eelmisest õlivahetusest on ca 5k km möödas, siis kas on mõtet õlivahetusega ka õlifiltrit vahetada. Laksan paar argumenti ka, miks arvan, et ehk ei ole, või on.

- filtril ilmselt on oluliselt rohkem ressurssi, kui 5k km.
- Kuna praegu on sügis, siis ilmselt jõuan veel max 500km läbi sõita ja kevadel mingi hetk vahetaks nii kui nii uuesti õli värskema vastu (siis koos filtriga).
- filter maksab ca 10euri (lätist peaaegu kaks poolest viina)

+ Ma ei tea, kui palju vahetusel õli sinna filtrisse jääb ja kui palju see must jääkõli uut õli solgib?
+ Filtrit vist küljest võtta ja tühjaks kallata pole mõtet? Või tihend kannataks?

Terv.
Vjatšeslav Maardust.
Palju välp on,et peaks juba vahetama ja 500km ei kannata enam ära? Ma pakun,et täiesti poogen on kui sa isegi 1000km veel sõidad ja siis kõik korraga ära vahetad. Ja kui ikkagi vahetad,siis mis mõte on seda filtrit mitte vahetada? Maksab liiga palju? Muudel juhtudel pole asjal pointi.


Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 626
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: Fazer 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas rannamees » 19 Sept 2019, 20:48

Krl kirjutas:
19 Sept 2019, 11:01
Kui eelmisest õlivahetusest on ca 5k km möödas, siis kas on mõtet õlivahetusega ka õlifiltrit vahetada. Laksan paar argumenti ka, miks arvan, et ehk ei ole, või on.

- filtril ilmselt on oluliselt rohkem ressurssi, kui 5k km.
- Kuna praegu on sügis, siis ilmselt jõuan veel max 500km läbi sõita ja kevadel mingi hetk vahetaks nii kui nii uuesti õli värskema vastu (siis koos filtriga).
- filter maksab ca 10euri (lätist peaaegu kaks poolest viina)

+ Ma ei tea, kui palju vahetusel õli sinna filtrisse jääb ja kui palju see must jääkõli uut õli solgib?
+ Filtrit vist küljest võtta ja tühjaks kallata pole mõtet? Või tihend kannataks?

Terv.
Vjatšeslav Maardust.
Service manual soovitab paljudel ratastel vahetada filtrit üle ühe õlivahetuse.
Pilt
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4616
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1001 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 19 Sept 2019, 21:36

rannamees kirjutas:
19 Sept 2019, 20:48

Service manual soovitab paljudel ratastel vahetada filtrit üle ühe õlivahetuse.
Ma ei oska seda soovitust kohe kuidagi mõistlikuks pidada. Minu rattal ka 6000km ainult õli ja 12000km koos filtriga. Ilma filtrita oli vist 3,6l ja koos filtriga 4,2l õli. 0,6l musta õli jääb sisse ja filter maksab mõned eurod. Mis sellise tegevuse point on ei oska kommenteerida isegi. Olen sõitnud ka 8000km ühe õliga ja ei lennanud õhku see ratas,tulin reisilt tagasi ja vahetasin ära.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1629
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 77 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas pühak » 19 Sept 2019, 22:13

Krl kirjutas:
19 Sept 2019, 11:01
Spoiler:
Kui eelmisest õlivahetusest on ca 5k km möödas, siis kas on mõtet õlivahetusega ka õlifiltrit vahetada. Laksan paar argumenti ka, miks arvan, et ehk ei ole, või on.

- filtril ilmselt on oluliselt rohkem ressurssi, kui 5k km.
- Kuna praegu on sügis, siis ilmselt jõuan veel max 500km läbi sõita ja kevadel mingi hetk vahetaks nii kui nii uuesti õli värskema vastu (siis koos filtriga).
- filter maksab ca 10euri (lätist peaaegu kaks poolest viina)

+ Ma ei tea, kui palju vahetusel õli sinna filtrisse jääb ja kui palju see must jääkõli uut õli solgib?
+ Filtrit vist küljest võtta ja tühjaks kallata pole mõtet? Või tihend kannataks?

Terv.
Vjatšeslav Maardust.
Ma soovitaksin ka pigem see 500 km vana õliga ära sõita, kui kõike vahetada ei raatsi. Filter ummistub tasapisi, aga uus õli on paksem, kui vana, see läheb kasutuse käigus mingil määral vedelamaks. Aga juba poolummistunud filter tekitab olukorra, kus õli ei ringle enam korralikult ja õlitus sellest tulenevalt kehvem. Lisaks on mingi teoreetiline oht ikka olemas, et näiteks külma mootoriga lööb õli filtri ja tihendi vahelt välja, kui ülerõhuklapp järsult tõusva survega toime ei tule.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Tort
Postitusi: 1571
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 100 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Tort » 19 Sept 2019, 22:25

No mis seal kanalites on mingi treilaast ja freesipuru sees või? Kuhu see filter ummistub? Milleks kahelda manualis?

will111
Postitusi: 3148
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas will111 » 19 Sept 2019, 23:01

"Filtrit vist küljest võtta ja tühjaks kallata pole mõtet? Või tihend kannataks?"

ega jah, sital käies pole iga kord ju peale tõmmata ka mõtet...sest äravoolu tihendid äkki ei kannata :D
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 894
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 95 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Krl » 20 Sept 2019, 08:01

urmas66 kirjutas:
19 Sept 2019, 19:47
Spoiler:
Krl kirjutas:
19 Sept 2019, 11:01
Kui eelmisest õlivahetusest on ca 5k km möödas, siis kas on mõtet õlivahetusega ka õlifiltrit vahetada. Laksan paar argumenti ka, miks arvan, et ehk ei ole, või on.

- filtril ilmselt on oluliselt rohkem ressurssi, kui 5k km.
- Kuna praegu on sügis, siis ilmselt jõuan veel max 500km läbi sõita ja kevadel mingi hetk vahetaks nii kui nii uuesti õli värskema vastu (siis koos filtriga).
- filter maksab ca 10euri (lätist peaaegu kaks poolest viina)

+ Ma ei tea, kui palju vahetusel õli sinna filtrisse jääb ja kui palju see must jääkõli uut õli solgib?
+ Filtrit vist küljest võtta ja tühjaks kallata pole mõtet? Või tihend kannataks?

Terv.
Vjatšeslav Maardust.
Palju välp on,et peaks juba vahetama ja 500km ei kannata enam ära? Ma pakun,et täiesti poogen on kui sa isegi 1000km veel sõidad ja siis kõik korraga ära vahetad. Ja kui ikkagi vahetad,siis mis mõte on seda filtrit mitte vahetada? Maksab liiga palju? Muudel juhtudel pole asjal pointi.
Eks see välp umbes 5k ongi. Ei ole konkreetse ratta kohta uurinud, aga vähem ta kindlasti ei ole.
Aga antud juhul ei olegi see probleemiks, ja välba poolest võiks vabalt kevadel vahetada. Õli vahetuseks on teine põhjus(ei midagi põnevat).
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 894
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 95 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Krl » 20 Sept 2019, 08:02

urmas66 kirjutas:
19 Sept 2019, 21:36
Spoiler:
rannamees kirjutas:
19 Sept 2019, 20:48

Service manual soovitab paljudel ratastel vahetada filtrit üle ühe õlivahetuse.
Ma ei oska seda soovitust kohe kuidagi mõistlikuks pidada. Minu rattal ka 6000km ainult õli ja 12000km koos filtriga. Ilma filtrita oli vist 3,6l ja koos filtriga 4,2l õli. 0,6l musta õli jääb sisse ja filter maksab mõned eurod. Mis sellise tegevuse point on ei oska kommenteerida isegi. Olen sõitnud ka 8000km ühe õliga ja ei lennanud õhku see ratas,tulin reisilt tagasi ja vahetasin ära.
Mu rattal mahub ca 3,2L õli mootorisse, aga kuhu sinuomal see 0,6L mahub, mis sisse jääb? Filter ise suudab nii palju sees hoida, või jääb kuhugi filtri taha pidama?
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4616
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1001 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 20 Sept 2019, 09:04

Krl kirjutas:
20 Sept 2019, 08:02
Mu rattal mahub ca 3,2L õli mootorisse, aga kuhu sinuomal see 0,6L mahub, mis sisse jääb? Filter ise suudab nii palju sees hoida, või jääb kuhugi filtri taha pidama?
Eks ta sinna taha jääb jah,sest kui filtri eemaldad,siis tuleb sealt filtrist ja ka karterist veel õli välja. Pole küll kunagi nii vahetanud,sest filter maksab tõesti ainult mingi 3€ minu rattal.Ma ei tea kas mõnel rattal veel peale Yamu seda kahes osas õlivahetust on? Vähemalt Varaderol küll polnud seda ,et vahetan õli ja siis õli ja filtri. On lihtsalt 12000km välp ja ei enamat.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 894
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 95 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Krl » 20 Sept 2019, 09:55

Ok. Pohh, paneb siis uue filtri ka. Nii kui nii tuleb minna poodi seibi ostma.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1565
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 121 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas simp » 20 Sept 2019, 10:58

urmas66 kirjutas:
20 Sept 2019, 09:04
Spoiler:
Krl kirjutas:
20 Sept 2019, 08:02
Mu rattal mahub ca 3,2L õli mootorisse, aga kuhu sinuomal see 0,6L mahub, mis sisse jääb? Filter ise suudab nii palju sees hoida, või jääb kuhugi filtri taha pidama?
Eks ta sinna taha jääb jah,sest kui filtri eemaldad,siis tuleb sealt filtrist ja ka karterist veel õli välja. Pole küll kunagi nii vahetanud,sest filter maksab tõesti ainult mingi 3€ minu rattal.Ma ei tea kas mõnel rattal veel peale Yamu seda kahes osas õlivahetust on? Vähemalt Varaderol küll polnud seda ,et vahetan õli ja siis õli ja filtri. On lihtsalt 12000km välp ja ei enamat.
minu suzukil on manuali järgi 6k välp, iga teine kord koos filtriga. St filter 12k.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 894
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 95 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Krl » 20 Sept 2019, 12:18

simp kirjutas:
20 Sept 2019, 10:58
Spoiler:
urmas66 kirjutas:
20 Sept 2019, 09:04
Krl kirjutas:
20 Sept 2019, 08:02
Mu rattal mahub ca 3,2L õli mootorisse, aga kuhu sinuomal see 0,6L mahub, mis sisse jääb? Filter ise suudab nii palju sees hoida, või jääb kuhugi filtri taha pidama?
Eks ta sinna taha jääb jah,sest kui filtri eemaldad,siis tuleb sealt filtrist ja ka karterist veel õli välja. Pole küll kunagi nii vahetanud,sest filter maksab tõesti ainult mingi 3€ minu rattal.Ma ei tea kas mõnel rattal veel peale Yamu seda kahes osas õlivahetust on? Vähemalt Varaderol küll polnud seda ,et vahetan õli ja siis õli ja filtri. On lihtsalt 12000km välp ja ei enamat.
minu suzukil on manuali järgi 6k välp, iga teine kord koos filtriga. St filter 12k.
Aga kas manuaal käseb ikkagi filtri maha võtta ja tühjaks kallata, või lihtsalt alt välja, ülevalt peale?
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 894
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 95 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Krl » 20 Sept 2019, 12:23

will111 kirjutas:
19 Sept 2019, 23:01
"Filtrit vist küljest võtta ja tühjaks kallata pole mõtet? Või tihend kannataks?"

ega jah, sital käies pole iga kord ju peale tõmmata ka mõtet...sest äravoolu tihendid äkki ei kannata :D
Koos veelaskmisega pead iga kord ka äravoolu liitekohtadest lahti võtma?
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1565
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 121 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas simp » 20 Sept 2019, 12:26

Spoiler:
Krl kirjutas:
20 Sept 2019, 12:18
simp kirjutas:
20 Sept 2019, 10:58
urmas66 kirjutas:
20 Sept 2019, 09:04
Krl kirjutas:
20 Sept 2019, 08:02
Mu rattal mahub ca 3,2L õli mootorisse, aga kuhu sinuomal see 0,6L mahub, mis sisse jääb? Filter ise suudab nii palju sees hoida, või jääb kuhugi filtri taha pidama?
Eks ta sinna taha jääb jah,sest kui filtri eemaldad,siis tuleb sealt filtrist ja ka karterist veel õli välja. Pole küll kunagi nii vahetanud,sest filter maksab tõesti ainult mingi 3€ minu rattal.Ma ei tea kas mõnel rattal veel peale Yamu seda kahes osas õlivahetust on? Vähemalt Varaderol küll polnud seda ,et vahetan õli ja siis õli ja filtri. On lihtsalt 12000km välp ja ei enamat.
minu suzukil on manuali järgi 6k välp, iga teine kord koos filtriga. St filter 12k.
Aga kas manuaal käseb ikkagi filtri maha võtta ja tühjaks kallata, või lihtsalt alt välja, ülevalt peale?
alt-välja, ülevalt peale, filter jääb paika.

grahv
Postitusi: 1038
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX, GSX, Pegass
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas grahv » 20 Sept 2019, 13:53

Krl kirjutas:
20 Sept 2019, 12:18
Aga kas manuaal käseb ikkagi filtri maha võtta ja tühjaks kallata, või lihtsalt alt välja, ülevalt peale?
Dziisas... leia oma ratta manual ja loe. Kust peavad teised teadma mis ratas sul on.
Ja jälle meenub legend taadist, kes keset jääteed õli vahetas kuna välp sai täis just seal.

Loomulikult, kui sul on purk-filter, siis tühjaks kallates jääb _veidi_ vähem vana õli mootorisse. Päris puhtaks tahad saada, siis pead paar korda õli vahetama :) Aga ma ei tea küll ühtki tavamootorit, kus sortsukese vana sisse jäänud õli tõttu probleeme oleks tekkinud. Ära üle mõtle selle asjaga.

G
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 894
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 95 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Krl » 20 Sept 2019, 15:26

grahv kirjutas:
20 Sept 2019, 13:53
Spoiler:
Krl kirjutas:
20 Sept 2019, 12:18
Aga kas manuaal käseb ikkagi filtri maha võtta ja tühjaks kallata, või lihtsalt alt välja, ülevalt peale?
Dziisas... leia oma ratta manual ja loe. Kust peavad teised teadma mis ratas sul on.
Ja jälle meenub legend taadist, kes keset jääteed õli vahetas kuna välp sai täis just seal.

Loomulikult, kui sul on purk-filter, siis tühjaks kallates jääb _veidi_ vähem vana õli mootorisse. Päris puhtaks tahad saada, siis pead paar korda õli vahetama :) Aga ma ei tea küll ühtki tavamootorit, kus sortsukese vana sisse jäänud õli tõttu probleeme oleks tekkinud. Ära üle mõtle selle asjaga.

G
Mida v**u?
Kui sa ei taha vastata, siis tegele millegi muuga. Kui keegi vastas, siis ilmselt oli see tema jaoks kergem kui sinu jaoks.

will111
Postitusi: 3148
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas will111 » 20 Sept 2019, 15:36

v**u peaksid ikka vist oma peeglitest otsima antud juhul :D vastatud on ju igal võimalikul viisil ja tegi seda ka grahv. Lihtsalt mõnedele inimestele on raske vastu võtta sellist totaalidiootsust. Ei tohiks ju olla väga keeruline aru saada, et 1) õli ei lähe totaalselt halvaks peale xxxx km mootoris olemist 2) kui õlifiltri saab külge keerata ja seal vahel on kummitihend siis ilmselt saab selle ka küljest ära keerata, tühjaks valada ning uuesti külge tagasi keerata. 3) seda, mida manual käseb või ei käse LOETAKSE MANUALIST!!! mitte ei küsita foorumist
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 894
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 95 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Krl » 20 Sept 2019, 15:58

Püüdke nüüd erutust varjata härrad.
Ma sain juba vastuse kõigile küsimustele isegi ilma, et oleks simp`i ratta manuaali alla laadinud, et sealt vastuseid otsida.

Tort
Postitusi: 1571
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 100 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Tort » 20 Sept 2019, 18:14

Krl kirjutas:
20 Sept 2019, 15:58
Püüdke nüüd erutust varjata härrad.
Suht ülbelt paned selle kohta, et vajad õlivahetuseks terve meeskoori abi :lol:

joel
Postitusi: 1447
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 49 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas joel » 20 Sept 2019, 18:31

pühak kirjutas:
19 Sept 2019, 22:13
Filter ummistub tasapisi, aga uus õli on paksem, kui vana, see läheb kasutuse käigus mingil määral vedelamaks.
Tegelikult peaks ikkagi vastupidi olema - õli läheb kasutades paksemaks (v.a. juhul, kui kütus karterisse lekib). Kuni selleni välja, et lõpuks muutub sültjaks ja enam ei voolagi. Autode puhul ikka vahest tuleb ette, et õli saab kätte ainult karteripõhja alt kruvides, kui mõni unustab sellise pisiasja nagu õlivahetus ära. Meelde tuleb alles siis, kui mootor kotti on jooksnud ja küsitakse, millal viimati õli vahetati.
Joel
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 894
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 95 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Krl » 20 Sept 2019, 18:41

Tort kirjutas:
20 Sept 2019, 18:14
Krl kirjutas:
20 Sept 2019, 15:58
Püüdke nüüd erutust varjata härrad.
Suht ülbelt paned selle kohta, et vajad õlivahetuseks terve meeskoori abi :lol:
Olen ise suht rahul.
Ja ilmselt koor ka, sest laulupidu ju korralik.
Kasutaja avatar

Solothurn
Postitusi: 1
Liitunud: 20 Sept 2019, 18:41
Tsikkel: KTM DUKE

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Solothurn » 20 Sept 2019, 19:11

Tere! Ei oska seda küsimust kuhugi mujale paigutada, aga kuidas tuleks toimida kui näen motopoes müügis oma kunagist ratast, millel üks suurem mootoriga seotud varjatud viga küljes oli. Selletõttu sai see ratas ka väga odavalt ära müüdud isikule, kes selle veaga kursis oli. Nüüd näen, et u 20 a vana ratas on jälle üles vuntsitud ja müügis motopoes 4 x kallimalt. Kas tasuks kusagil (foorumis, facebookis) sõna võtta ja küsida, et kas see viga on nüüdseks parandatud või pigem tuleks suu kinni hoida? Teades kuidas "kitukale" kohe sõimu lahmama hakkab, siis küsin siit kogenumatelt nõu, kas on mõtet või mitte. Kas kellelgi on kogemusi-arvamusi? Tänan.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5931
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 779 korda
Tänatud: 651 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 20 Sept 2019, 19:34

Solothurn kirjutas:
20 Sept 2019, 19:11
Kas tasuks kusagil (foorumis, facebookis) sõna võtta ja küsida, et kas see viga on nüüdseks parandatud või pigem tuleks suu kinni hoida? Teades kuidas "kitukale" kohe sõimu lahmama hakkab, siis küsin siit kogenumatelt nõu, kas on mõtet või mitte. Kas kellelgi on kogemusi-arvamusi?
Teadlikult varjatud veaga mootorratta müük on pettus. Kui sa usud, et pettus on OK siis jaluta rauhulikult edasi, las lollid kannatavad.
See, kas keegi usub sind kituka olevat ei tohiks sind karvavõrdki kõigutada, kui tead et teed õiget teo. Seega otsusta, kuidas sinu jaoks õige tundub. Õige hõlma ei hakka keegi.

P.S. Minu silmis tundub see kituka teema vägisi pätimentaliteeti esindavat.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Luxor
Postitusi: 405
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Tänatud: 6 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Luxor » 20 Sept 2019, 20:55

Kui juba suu lahti tegid ja on põhjust pettust kahtlustada, siis küta aga edasi.
Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!

tauf
Postitusi: 83
Liitunud: 07 Okt 2014, 18:52
Tsikkel: Suzu
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas tauf » 20 Sept 2019, 21:35

On sul infot et viga ei ole korda tehtud? Kui mitte, siis hoia suu kinni. Võid ju minna kohapeale ja üle kontrollida, enne kui avalikult laimama hakkad. Siis südametunnistus ei piina.

Mõtle ennast korra müüja olukorda, kes võib-olla on kõik ausalt korda teinud.

Luxor
Postitusi: 405
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Tänatud: 6 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Luxor » 20 Sept 2019, 22:07

Kas on keegi juhtumisi meil kusagil müügil näinud imelist määret nimega ACF-50? Kurgeldamine (meie vabariigi osas) ei avita.
Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5931
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 779 korda
Tänatud: 651 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 20 Sept 2019, 22:25

Luxor kirjutas:
20 Sept 2019, 22:07
Kas on keegi juhtumisi meil kusagil müügil näinud imelist määret nimega ACF-50? Kurgeldamine (meie vabariigi osas) ei avita.
See pole määre. Milleks sul seda vaja on? WD40 on sisuliselt sama asi. Mõlema üleandeks on kaitsta korrosiooni eest.

ACF = Anti-Corrosion Formula
WD = Water Displacement
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Luxor
Postitusi: 405
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Tänatud: 6 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Luxor » 20 Sept 2019, 22:37

Sõbs rahulikumale talveunele masseerida.
Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5931
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 779 korda
Tänatud: 651 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 20 Sept 2019, 22:38

Sul on siis seda hoopis vaja

SCOTOILER FS365 KORROSIOONIKAITSE
https://motodepoo.ee/kulu-ja-varuosad/6 ... oonikaitse
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Luxor
Postitusi: 405
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Tänatud: 6 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Luxor » 20 Sept 2019, 22:41

Selver, boss! Ma paraku ei ole nii suur MoDe austaja (veel).
Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!



Vasta

Mine “Ajaviiteks...”