3. leht 3-st

Re: RE: Re: Elektriautod

Postitatud: 14 Nov 2017, 12:07
Postitas Margusxx
yeekim kirjutas:
Maaks kirjutas:

....
Autode puhul moodustab väga suure osa kulust ostu ja müügihinna vahe ja kui ostuhind uuena on väga kirves (Teslad), siis intressikulu sellelt kirvel on samuti arvestatav number. ....

Mis imeloom see auto(üldiselt) on, et juba tema ostul peab müümisele mõtlema?
Ka rösteri, külmkapi, jalgratta, tsikli või muu TARBE-ESEME ostul mõtlete samuti, mis ta nt.5a. pärast väärt on (togi)

edu

Nõustun vägagi, ei pea olema nii krdi juut, et ostul kohe müümisele mõtled, milleks siis üldse osta? Käid esinduses proovipäevadel ja ei hävi üldse, raha jääb puha alles.


Re: Elektriautod

Postitatud: 14 Nov 2017, 12:31
Postitas Jesper

Loomulikult on hinnalangus oluline, sest normaalne mitteautopedest inimene ju ei osta endale a'la 2k maksvat kühvlit vaid selleks et "raha mitte sõiduki alla kinni panna" (loe: seda raha pole ega tule) liisib samaväärse asja 400€ eest kuus :wack:

A seda ma kahtlustan küll, et need praegused Leafi kunded viivad oma pillid päeva lõpus sirge seljaga Betooni tänavale, sest keegi lihtsalt ei taha neid enam. Mitte selle pärast, et akud läbi oleks vms, vaid tehnoloogia areng ja moraalne vananemine on nii kiired. Noh umbes nagu esimene Prius oli autona ikka täielik naljanumber järgnevatega võrreldes, mis siis et sama nimi.


Re: Elektriautod

Postitatud: 14 Nov 2017, 13:15
Postitas urmas66

Eks iga uuena ostetud auto liisingusse võtmisel saad valida millise liisingulahenduse võtad. Kasutusrent jääkväärtusega ja annad peale perioodi lõppu lihtsalt tagasi.
Kuskilt käis kunagi läbi,et seda sama Priust ei saagi ise edasi müüa vaid peadki neile(müüjale) tagasi andma. Võibolla tänaseks see muutunud,aga midagi olen kuulnud kunagi.Elektrikatega oli ka mingi sarnane teema kunagi.


Re: Elektriautod

Postitatud: 14 Nov 2017, 13:33
Postitas hary

Olin eelmine kuu Soomes riiklikul seminaril. Sõnaga laadimispunktide jaamade võrk areneb väga jõuliselt. Lähiaastatel on oodata sellel turul suuri muutusi


Re: Elektriautod

Postitatud: 14 Nov 2017, 14:15
Postitas Maaks
yeekim kirjutas:
Maaks kirjutas:

....
Autode puhul moodustab väga suure osa kulust ostu ja müügihinna vahe ja kui ostuhind uuena on väga kirves (Teslad), siis intressikulu sellelt kirvel on samuti arvestatav number. ....

Mis imeloom see auto(üldiselt) on, et juba tema ostul peab müümisele mõtlema?
Ka rösteri, külmkapi, jalgratta, tsikli või muu TARBE-ESEME ostul mõtlete samuti, mis ta nt.5a. pärast väärt on (togi)

edu

Röstrit, külmikut jalgratast kasutan senikaua kui ta oma loomuliku otsa leiab, aga autot pean 5a kaupa ehk siis tema võimalik müügihind 5a pärast on (mulle) oluline. See tähendab, et ei ole oluline mitte müügihind absoluutselt vaid ostu-müügihinna vahe - sest see on kütusekulu järel teine suur miinus auto omamise eelarvesse.


Re: Elektriautod

Postitatud: 14 Nov 2017, 16:10
Postitas bitter

Kui peres on mitu autot siis kujutan ette küll, et (tulevikus kui akutehnoloogiad arenevad) on üks neist väiksem särtsukas millega enamuse lühemaid sõite ära teha. Aga kui on vaid üks auto siis see peaks vähemalt pistikhübriid olema. Et ei peaks sunnitud laadimispause tegema pikemal sõidul. Või siis ongi peres ainult igapäeva-särtsukas ja vajadusel laenutakse pikamaa-autosid nagu praegu võtad vajadusel rendist katuseboksi, mäesuusad, järelkäru.


Re: Elektriautod

Postitatud: 14 Nov 2017, 23:30
Postitas pühak

Kujutan ette, et laadimispauside asi "lahendatakse" seadusandlikult varsti nii, et ükskõik, mis sõiduautoga sõites on kohustuslik iga pooleteise sõidutunni takka pooletunnine "puhkepaus" teha. :-|||


Re: Elektriautod

Postitatud: 15 Nov 2017, 08:43
Postitas Maaks
Spoiler
pühak kirjutas:

Kujutan ette, et laadimispauside asi "lahendatakse" seadusandlikult varsti nii, et ükskõik, mis sõiduautoga sõites on kohustuslik iga pooleteise sõidutunni takka pooletunnine "puhkepaus" teha. :-|||

Ja igal teekonnal peab kasutama vähemalt 2-e rehvikomplekti: 1-e naast ja 1-e lamellide komplekti :mrgreen:


Re: RE: Re: Elektriautod

Postitatud: 15 Nov 2017, 08:49
Postitas Margusxx
Spoiler
Maaks kirjutas:
pühak kirjutas:

Kujutan ette, et laadimispauside asi "lahendatakse" seadusandlikult varsti nii, et ükskõik, mis sõiduautoga sõites on kohustuslik iga pooleteise sõidutunni takka pooletunnine "puhkepaus" teha. :-|||

Ja igal teekonnal peab kasutama vähemalt 2-e rehvikomplekti: 1-e naast ja 1-e lamellide komplekti :mrgreen:

Elektriautodel on kindlasti vaja spetsiaalset sinise triibuga helkurvesti, 2 korda kallim.


Re: Elektriautod

Postitatud: 15 Nov 2017, 11:22
Postitas bitter

Sinise markeri ju ikka leiame. Kui sisepõlemismootoriga autos on mitu juhtimisõigusega täiskasvanut, saab tankimispausi ajal juhte vahetada. Pole pikka pausi vaja. Lähi-naabermaade ja Skandinaavia jaoks piisab. Kaugemale kas lendaks või sõidaks kiire öörongiga vähemalt Poola lõuna- või läänepiirile ära.


Re: Elektriautod

Postitatud: 15 Nov 2017, 13:30
Postitas pühak

Eiei, Sa pole asjast õigesti aru saanud. Auto peab puhkama. See, kas juht puhkab, on suva.