võimsaim!!!
Moderaator: Moded
võimsaim!!!
võimsaim motikas millega sõitnud olete???kribage elamustest.. ise olen kõige võimsamaga sõitnud 600kawasaki ninjaga ja se oli karm
FJ1200, 129 hp, enda oma. Kaalu on asjal ka 250 kilo, aga siiski... Enne seda kõige võimsam proovitud tsikkel oli olnud 500-ne krossi CZ ~10 a tagasi ja viimati sõitsin paar päeva enne oma ratast kooli A1 klassi Suzuki Marauderiga (efektse välimusega sääreväristaja). Ütleme nii, et mulle mõjus see 129hp päris rängalt... esimene proov oli kiivrite/kaitsmeteta, külavahel tolmusel asfaldil ja mõistetavatel põhjustel väga keerata ei julgenud, aga elamus oli super, alates käivitamisele järgnenud urinast. Irve ei kadunud mitu päeva näolt ja tuleb praegugi tagasi, kui sellele mõelda Koostöö lihvimine jätkub, erilise hoolega kindlasti peale lubade saamist
Vaat oma on ikka oma. Kui 601 itaalia kuubikut oma 24kW ja 45 (?) Nm tagumiku all esimest korda plärtsuma hakkasid, siis venitas ikka nii laia irve palgele, et peaaegu oleks suunurkadega körvalestade alumised otsad maha löiganud!
Nii et Cagiva River 600 ( väga omapärane aparaat )
Ja liitrini veel jõuame...
Nii et Cagiva River 600 ( väga omapärane aparaat )
Ja liitrini veel jõuame...
Suzuki GSX 750 Inazuma
Honda Hornet 600cc, ~100hp liigutab 180kg ratast päris hästi.. mineku üle ei saa nuriseda.
Aga on plaanis seda võimsuse latti tõsta...
p.s. varakevadel ütlesin 133hp rattaga (sõbra CBR1000) sõiduproovist ära, olin tõbine ja varustust ka polnud käepärast.
Aga on plaanis seda võimsuse latti tõsta...
p.s. varakevadel ütlesin 133hp rattaga (sõbra CBR1000) sõiduproovist ära, olin tõbine ja varustust ka polnud käepärast.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
1500 kawa .. mingi kruiser.. ise kül ainult taga istunud...
Elu algab 50ccm http://www.pilt.ee/photo/102150/1765425/
müün rollerit: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=46871#46871
müün rollerit: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=46871#46871
Suzuki Vz800 Marauder, cruiser, 50hp@6500rpm, 65Nm@5000rpm, eeldab tugevaid käsi kuna järsul gaasirulli keeramisel on käed ainuke võimalus tsiklist kinni hoida, jalad on niivõrd ees, et nendest kiirendusel mingit gripi ei ole. muidugi raskendab sõitu veel minu puhul vanus ja pikkus (16, 172cm). aga väike tuur tsilit piitsutades on väga mõnus
ajaa, 1800 Goldwing seljakotina, kuid siis juba maailma mugavaima seljakotina
ajaa, 1800 Goldwing seljakotina, kuid siis juba maailma mugavaima seljakotina
Hoiatus!
Ärge minge prooovima enda rattast võimsamat! Muidu võib juhtuda nii nagu hoiatatakse ja nagu ka minul läks - hakkad sellest võimsamast ühe rohkem ja rohkem unistama. Käisin Honda CBR 600 ( 110 hp ) proovisõitu tegemas ja arvake ära mis teemalised mu unenäod pärast seda on olnud? Enda 500-ne ( 60 hp ) tundub nüüd täitsa säärekana
Ärge minge prooovima enda rattast võimsamat! Muidu võib juhtuda nii nagu hoiatatakse ja nagu ka minul läks - hakkad sellest võimsamast ühe rohkem ja rohkem unistama. Käisin Honda CBR 600 ( 110 hp ) proovisõitu tegemas ja arvake ära mis teemalised mu unenäod pärast seda on olnud? Enda 500-ne ( 60 hp ) tundub nüüd täitsa säärekana
Ma tean ravimit! Tulebki soetada see võimsam, või siis igaks juhuks sellest proovitust veel natuke võimsam.. iseasi kui lihtne seda muidugi teostada onAatomik kirjutas:Hoiatus!
Ärge minge prooovima enda rattast võimsamat! Muidu võib juhtuda nii nagu hoiatatakse ja nagu ka minul läks - hakkad sellest võimsamast ühe rohkem ja rohkem unistama. Käisin Honda CBR 600 ( 110 hp ) proovisõitu tegemas ja arvake ära mis teemalised mu unenäod pärast seda on olnud? Enda 500-ne ( 60 hp ) tundub nüüd täitsa säärekana
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
- Postitusi: 2390
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
R1 (stock) ja Hayabusa (tuunitud).
Mõlemad liiiiga võimsad rattad minu jaoks. Nende koht on ringrajal aga eks igaüks sõidab nendega seal kus heaks arvab. Aga no päris lõbus on kui käiku sisuliselt vahetama ei pea - peaaegu nii et suvalise käiguga ja suva kiirusega lihsalt vajutad rulli ja ratas liigub
Küll rikkusin ennast ära kui 800cc Marauderit omades 1600 Wildsariga väikese ringi tegin Võimsamat ratast võib ikka proovida, suurema kubatuuriga - no way.
There is no replacement for displacement!
Mõlemad liiiiga võimsad rattad minu jaoks. Nende koht on ringrajal aga eks igaüks sõidab nendega seal kus heaks arvab. Aga no päris lõbus on kui käiku sisuliselt vahetama ei pea - peaaegu nii et suvalise käiguga ja suva kiirusega lihsalt vajutad rulli ja ratas liigub
Küll rikkusin ennast ära kui 800cc Marauderit omades 1600 Wildsariga väikese ringi tegin Võimsamat ratast võib ikka proovida, suurema kubatuuriga - no way.
There is no replacement for displacement!
Riding with a King!
-
- Postitusi: 158
- Liitunud: 25 Nov 2003, 16:14
- Tsikkel: Victory
- Asukoht: Tallinn/Läänemaa
- Kontakt:
Suzu 650 Savage on siuke väike,aga tubli,see 652cc 1s pütis on sama väändega mis mõne traktor. fooritagant minnes lased kõigepealt siduri lahti ja seejärel sujuvalt kiire liigutusega väänad rull ja ei saagi aru,et puhta toore jõuga on esitaras asfaldist lahti ütelnud ja mis hääl (kui ikka väljalase vabamax muuta)
Happiness is: Finding you have another gear left
(Turist T200M)>(voshod)>JAWA250>(jawa638)>(gsx400e)>K-750>(vx800)-
Moto Guzzi California III>V92C
(Turist T200M)>(voshod)>JAWA250>(jawa638)>(gsx400e)>K-750>(vx800)-
Moto Guzzi California III>V92C
-
- Postitusi: 82
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 12:24
- Tsikkel: Gold Wing 1500 SE
- Tänatud: 20 korda
Ma ju räägin, et üks pütt on ikka üks pütt , mis need tonnised tüübid siin oma "kahesajaviiekümneste kimpudega" seletavadmotokoll kirjutas:see 652cc 1s pütis on sama väändega mis mõne traktor. fooritagant minnes lased kõigepealt siduri lahti ja seejärel sujuvalt kiire liigutusega väänad rull ja ei saagi aru,et puhta toore jõuga on esitaras asfaldist lahti ütelnud ja mis hääl (kui ikka väljalase vabamax muuta)
Muidugi kaks pütti ja V ........
Suzuki GSX 750 Inazuma
Et ee palju su 1pütt ka väänet arendab? nii huvipärast?spinna kirjutas:Ma ju räägin, et üks pütt on ikka üks pütt , mis need tonnised tüübid siin oma "kahesajaviiekümneste kimpudega" seletavad
Muidugi kaks pütti ja V ........
Mu 4 kõrvutiolevat 250 st "kimpu" suudavad igatahes 106 nm arendada......
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.