Re: Linke, pilte ja videosid
Väga vinge! Enduro vennad võiks selle peale täitsa mõelda, GS-st saab ägeda lennumasina :
Kui ükskord veidi rohkem vaba raha ja aega tekib siis on mõte teha PPL ära, väike unistus selline
Väga vinge! Enduro vennad võiks selle peale täitsa mõelda, GS-st saab ägeda lennumasina :
Kui ükskord veidi rohkem vaba raha ja aega tekib siis on mõte teha PPL ära, väike unistus selline
Ardilla kirjutas:Väga vinge! Enduro vennad võiks selle peale täitsa mõelda, GS-st saab ägeda lennumasina :
Mustade action on alati midagi erilist olnud.
Vähemalt pani tsikli ilusti hargile...
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a ... svvp9.webm
Vint kirjutas: ↑01 Dets 2018, 12:26Mustade action on alati midagi erilist olnud.
Vähemalt pani tsikli ilusti hargile...
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a ... svvp9.webm
Tsikkel ju kallis ka...
Tohoh BossHoss müügis, küll see väiksema mootoriga small block:
Man saare TT just pole aga hea algus seegi.
https://www.motorcyclespecs.co.za/index.htm
Ja siis juhtub midagi ootmatut ...
Kui rikutud on meie môtlemine
ETV+ käib praegu "Worlds Fastest Indian" https://otse.err.ee/k/etvpluss
Venekeelne pealelugemine rikub küll natuke aga sellest ei lase end häirida nii hea filmi puhul.
Muuda seadeid, mul puha originaalis
Soome poodidest saadaval.
Austria ja Luksemburg joonistavad kurvidesse mootorratta jaoks telgjoonest paiknemise märgid. Artiklis mainitud uuringu järgi sõidab 95% valesti.
Saksa keele oskajatele originaalartikkel https://www.motorradonline.de/recht-ver ... 61906.html
Google tõlge inglise keelde https://translate.google.com/translate? ... 61906.html
Artiklist ei selgu, mis värviga need valged ristkriipsud tehakse. Loodetavasti pole vihmaga libedad nagu meie teemärgistus.
Miks ja kuidas kurvis valesti paiknemine on ohtlik saab vaadata Hannese poolt tehtud Survivalmix videost alates 4:00
Video tasub loomulikult täies ulatuses ära vaadata, on siit vist korra juba läbi ka jooksnud.
Pilt ütleb, et valged ja risti. Päris kaval, kuna arukad ratturid üljuhul väldivad valgetele joontele sõitmist siis see hoiab nad tee servas.
Ideena hea, aga teostuselt sama idiootne kui Gonsiori tänav. Kurvis valgele märgile sattudes on tore külg maha panna ja kes on mingi liiklusohutusgeenius, kes teab, et sealkandis pole mitte kunagi vaja põiget vms teha..
"Teaduse tippmeeste" kirjatükki lugedes selgus, et see joontega ala ongi see ala kuhu mootorratturit ei taheta (sest kaldes olles ulatuks pea/ torso vastassuuna vööndisse).
Tahavad või mitte, aga kes garanteerib, et sellist asja ei juhtu? Sama lollakas "rahustame liiklust" põhimõte nagu Tabasalu-Keila-Joa tee - need kuradi saarekesed on mu meelest ohtlikumad kui kasulikud. Mitte igas kohas, tõsi, aga enamjaolt küll. Eriti praeguse lume ja toreda teehooldusega.
reimps kirjutas: ↑08 Jaan 2019, 23:06Tahavad või mitte, aga kes garanteerib, et sellist asja ei juhtu? Sama lollakas "rahustame liiklust" põhimõte nagu Tabasalu-Keila-Joa tee - need kuradi saarekesed on mu meelest ohtlikumad kui kasulikud. Mitte igas kohas, tõsi, aga enamjaolt küll. Eriti praeguse lume ja toreda teehooldusega.
Läheb ära OT-ks: Alati ei peagi kiirusepiirang olema. Minu arust on need saarekesed ideaalsed meie liikluskultuuri(tuse)s natukenegi juhi tähelepanu haaramiseks, loomulikult juhul kui neil märk ka saare otsas on.
Tee silmad lahti ja vaata seal "kuradi saarekese" juures ringi, kas lähedal on ehk mingi põhjus, miks jalakäijad teed peavad ületama.
Tänu ühele sellisele saarele saavad nt. Tartu-Jõgeva mnt. alguses 2 küla lapsed hommikul ohutumalt üle maantee bussipeatusesse. Enne tuli vahel 5-10 minutit oodata ja siis üle joosta, sest kahesuunaline autodevool kell pool 8 on lihtsalt nii tihedaks läinud. Mingit kiirusepiirangut endiselt ei ole.
OT: Kiiruspiirangutega on ja asi nii ja naa..
Nt. mul kodu juures tunduvad olema 70 ja siis 50 kmh SOOVITUSLIKUD aga teiselt poolt tulles peale 50'ne ala 90kmh on KOHUSTUSLIK!
Sest miks muidu selle u. 300m lõigu peal PEAB maksku mis maksab 90+ kätte saama, ka FIAT kiirendab piirajasse
kalleu kirjutas: ↑10 Jaan 2019, 13:17Läheb ära OT-ks: Alati ei peagi kiirusepiirang olema. Minu arust on need saarekesed ideaalsed meie liikluskultuuri(tuse)s natukenegi juhi tähelepanu haaramiseks, loomulikult juhul kui neil märk ka saare otsas on.
Tee silmad lahti ja vaata seal "kuradi saarekese" juures ringi, kas lähedal on ehk mingi põhjus, miks jalakäijad teed peavad ületama.
Tänu ühele sellisele saarele saavad nt. Tartu-Jõgeva mnt. alguses 2 küla lapsed hommikul ohutumalt üle maantee bussipeatusesse. Enne tuli vahel 5-10 minutit oodata ja siis üle joosta, sest kahesuunaline autodevool kell pool 8 on lihtsalt nii tihedaks läinud. Mingit kiirusepiirangut endiselt ei ole.
Sellel vallal pappi on ja autosid ka, teinud siis jalakäijate ülekäigukohtadesse sillad - on autodel ohutum (vähem saarekesi, mida lume alt ei näe. Näiteks) ja jalakäijatel veelgi ohutum.
Need saared ainult suurendavad ohumomenti, vahid, et saarde ei sõidaks ja jääb hoopis mõni helkurita jalakaija märkamata, kes teeääres tiksub, mitte pole saarel. Kehrasse sissekeeramisele tehti ka saareke, see ristmik tuiskab alati kinni, mahapööramine on 90km/h alas. Rekkad näevad ikka ulme vaeva, et sealt puhtalt pääseda, kui on kinnituisand, siis seal nad istuvad, sest algkiirus on 0 või sisuliselt 0. Olen seal näinud terve elu jooksul 1 avariid, joodik paugutas otse üle ristuva maantee põldu, antud saar poleks seda momenti kuidagi ohutumaks teinud, vend oleks lihtsalt hüppesse lasknud 2 realise maantee jagu varem.
Käib teist keegi jala seal või, et jalakäija ohutuse pärast oma pead vaevate
Ja kui lubatud suurima kiirusega liiklemine käib üle jõu, siis tuleb liikumiskiirust vähendada kuni jõukohase kiiruseni
Aga kus teemakohased lingid ja pildid on?
Mulle ei käi üle jõu, aga paljudele käib, misläbi muudavad ka muuhulgas minu eluolu ohtlikumaks. Pealegi olen ma hea inimene ja muretsen ka üldsuse pärast.
Siin üks mees pakub 50% oma põldudest saaniga sõitmiseks
Iseenesest mõistlik lähenemine, "helista, ütlen kus võib".
Ülimalt mõistlik ja mõnus lähenemine. Sellele härrale viis pihku minu poolt
Selle asemel, et oma maahunniku otsas kräunuda ja vigiseda kogu ühiskonna suunas ...