Video
Moderaator: Moded
Re: Video
Antud juhul HRD Enduro ≠ hard enduro. Pun intended!h0lger kirjutas:Hard Enduro

donn @ YouTube; joonised siit: http://youshouldbuildit.blogspot.com
Re: Video
kus need sellised rajad umbes asuvad? tundub kohati päris hea, kurvid ja natuke laiem rada kui 50cm ning mitte liiga palju palke risti ees iga 10m tagant
huvi pärast tahaks ka teada, et miks seda numbrit videos niiväga peita on vaja...kas jälle mingite roheliste/seeneliste ja kohalike autoriteetite pärast, kes hakkaks kohe kätte maksma ja kohtusse kaebama?

-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6176
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 775 korda
- Tänatud: 642 korda
- Kontakt:
Re: Video
Rekkajuht abistamas mootorratturit kiirteel
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Re: Video
Veel üks video sügisesest metsasõidust. Tähenärijad kuulaku: HRD ei tähenda antud juhul "hard" endurot.
donn @ YouTube; joonised siit: http://youshouldbuildit.blogspot.com
Re: Video
Sai eramaal puuritud. Oli päris väsitav:
donn @ YouTube; joonised siit: http://youshouldbuildit.blogspot.com
Re: Video
Tuul lükkas korra haagise lumevalli, tuiskas...Temp -5.
27. sekundil see koht...https://www.google.com/maps/@66.8459728 ... 312!8i6656
27. sekundil see koht...https://www.google.com/maps/@66.8459728 ... 312!8i6656
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 250
- Liitunud: 02 Veebr 2009, 19:50
- Tsikkel: BMW K75 Cafe
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Video
Kuna endale tuli avastus täitsa ootamatult, soovitan ka ise edasi -
Tsiklirahvas, kes talvel kiruvad, et sõita ei saa ja samas pole ka raha/vajadust osta endale kallis krossikas/enduro vms millega talvel kärutada, siis soovitan osta endale väike pitbike, et ka talvel kaherattalisega sõita.
Miks?
1) Ei maksa pm midagi - hinnad algavad 200st eurost hiinakate puhul (kärab ka see) ja tuntumad firmad ca 700-1000 euri.
2) Jupid sigaodavad ja remontimisega saab hakkama ka võhik - näiteks uus kolb+rõngad+mootoritihendid+õli kokku ca 50 euri. Rehv ca 15 euri.
3) Pill on väike ja madal, st. kukkumine ei ole nii rets kui suure pilliga ning vaatamata suurusele suudab ka 100 kilost meest vabalt vedada ja nokka tõmmata.
4) Ja last but not least - nalja saab täie raha eest!
Väike video ka meie seltskonnast funnimas iselükatud rajal:
[youtube][/youtube]
Tsiklirahvas, kes talvel kiruvad, et sõita ei saa ja samas pole ka raha/vajadust osta endale kallis krossikas/enduro vms millega talvel kärutada, siis soovitan osta endale väike pitbike, et ka talvel kaherattalisega sõita.
Miks?
1) Ei maksa pm midagi - hinnad algavad 200st eurost hiinakate puhul (kärab ka see) ja tuntumad firmad ca 700-1000 euri.
2) Jupid sigaodavad ja remontimisega saab hakkama ka võhik - näiteks uus kolb+rõngad+mootoritihendid+õli kokku ca 50 euri. Rehv ca 15 euri.
3) Pill on väike ja madal, st. kukkumine ei ole nii rets kui suure pilliga ning vaatamata suurusele suudab ka 100 kilost meest vabalt vedada ja nokka tõmmata.
4) Ja last but not least - nalja saab täie raha eest!
Väike video ka meie seltskonnast funnimas iselükatud rajal:
[youtube][/youtube]
Re: Video
...
Viimati muutis -donn-, 31 Mai 2019, 07:12, muudetud 1 kord kokku.
donn @ YouTube; joonised siit: http://youshouldbuildit.blogspot.com
Re: Video
no tegelikult võiksid need kolvid käia käega...ehk siis vanad klotsid eemaldades pressid käega kolvid sisse. enne seda veel poleks ilmselt paha mõte pinnad kergelt ära puhastada sest seni "õues" ja muda käes sumistanud kolvi pind liigub nüüd sissepoole ja muutub tööpinnaks kummitihendi all. klotse paigaldades võiks kah ideaalis mingit pastat natuke kasutada.
ning videos nähtud amordi nõksutamine üles-alla oli küll kuidagi väga nõrguke
selleks tuleks hüpata ikka ratta selga ja (eelistatult esipidurit vajutamata) õõtsutada korralikult üles alla. lisaks - et axle saaks vabalt liikuda siis mina löön kruvika sinna lahtise pilu vahele selleks ajaks kui amorti loksutan.
ning videos nähtud amordi nõksutamine üles-alla oli küll kuidagi väga nõrguke

-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8214
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: DL1000 V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 200 korda
- Kontakt:
Re: Video
mina teen kolbidega nii (vt pilti all), et törtsu viltketast ja tagasi. liigub kergelt ka näpuga vajutades. muidugi kui kolb on uus, siis piisab ka ainult pesemisest.will111 kirjutas: ↑13 Mai 2019, 19:39no tegelikult võiksid need kolvid käia käega...ehk siis vanad klotsid eemaldades pressid käega kolvid sisse. enne seda veel poleks ilmselt paha mõte pinnad kergelt ära puhastada sest seni "õues" ja muda käes sumistanud kolvi pind liigub nüüd sissepoole ja muutub tööpinnaks kummitihendi all. klotse paigaldades võiks kah ideaalis mingit pastat natuke kasutada.
ning videos nähtud amordi nõksutamine üles-alla oli küll kuidagi väga nõrgukeselleks tuleks hüpata ikka ratta selga ja (eelistatult esipidurit vajutamata) õõtsutada korralikult üles alla. lisaks - et axle saaks vabalt liikuda siis mina löön kruvika sinna lahtise pilu vahele selleks ajaks kui amorti loksutan.
bifoor: äfter:
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6176
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 775 korda
- Tänatud: 642 korda
- Kontakt:
Re: Video
Nii näeb välja 300kmh sõit tsikliga kiirteel
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Re: Video
Järjekordne montaaž meie grupi enduurosõidust:
donn @ YouTube; joonised siit: http://youshouldbuildit.blogspot.com
Re: Video
Küll ikka viitsib neid käike lapata seal kiirteel see r1 sõitja
vahepeal vist lausa 2 peale, olgugi et kiirus ei langenud alla 140. suht arusaamatu ja mõttetu rapsimine ja jerkimine, tsikkel ka raputab käes nagu hullunud kits. sõitsin täna ise ka ühe "kiirema otsa" pidurite ja amorditestiks, padise-laoküla tuli kogemata uus kiireim, natuke alla 4 minuti. pärast alles mõtlesin, et tegelikult ma sõitsin kogu tee ju ühe käiguga (viimasega), ja mitte ainult selle kiirema otsa vaid ka aeglased kohad a'la läbi rummu asula. mõnus mootor see suzuki tonnine ridaneli ikka.
aga tüüp videos ilmselt siiski päris 300ga ei tuhise, rattad kipuvad seal lõpus ikka oma 20 või rohkemgi juurde "võluma" spido peale lõdvalt. kui see nii ei oleks siis võiks ka väita, et minu tipp oli täna seal kurvilisel teel ka x86

aga tüüp videos ilmselt siiski päris 300ga ei tuhise, rattad kipuvad seal lõpus ikka oma 20 või rohkemgi juurde "võluma" spido peale lõdvalt. kui see nii ei oleks siis võiks ka väita, et minu tipp oli täna seal kurvilisel teel ka x86
