Tšehhidel samuti "oma" ratas
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 203
- Liitunud: 20 Mai 2009, 22:16
- Tsikkel: Monster 900ie
- Asukoht: Pärnu
Tšehhidel samuti "oma" ratas
Nagu ka eestlased, tegid ka tšehhid omale uue ratta
Tšehhid esitlesid eelmisel nädalal järjekordset uut mootorrattaprojekti, õnneks pole tegu järjekordse Jawa laiba mõnitamisega, vaid täiesti uue kaherattalisega
http://www.motomaania.ee/2011/01/tsehhi ... ma-ratast/
Mulle meeldib, võimas masin tundub igaljuhul. Veidike tundub nagu Ducati disaini ka näha
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas
Oma mootori, eriti veel V6-e tegemine on oluliselt rohkem kiiduväärt, kui mõne teise mootori "customiseerimine".
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas
Ei oska küll kiita pigem laidaks! Disain ei olem midagi revolutsioonilist ei hakka see ratas linnapildis kuidagi eriliselt silma, samas see aga on paras tilli pikendus! 2.5L V6 mootori näol. Kas on tõesti nii otstarbekas panna 2.5L monstumit selle rattale? Et purustada kette ja tõmmata nokka iga gaasi vajutusel ja iga 100km tagant käia tanklas?
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 1102
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas
aga miks mitte? tsikli puhul ma küll ei vaata,kui palju sajale võtab ja palju paagitäiega sõita saab.ma küll selle koha pealt ökonoomsust taga ei aja,enda rattaga saan tavaliselt 180-190km paagiga
Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas
eerikkarts kirjutas:Ei oska küll kiita pigem laidaks! Disain ei olem midagi revolutsioonilist ei hakka see ratas linnapildis kuidagi eriliselt silma, samas see aga on paras tilli pikendus! 2.5L V6 mootori näol. Kas on tõesti nii otstarbekas panna 2.5L monstumit selle rattale? Et purustada kette ja tõmmata nokka iga gaasi vajutusel ja iga 100km tagant käia tanklas?
Vaevalt, et see ratas kette purustama hakkab. Kett pannakse vastavalt võimsusele ja kui õigeaegselt vahetad, siis ei juhtu temaga midagi. Mis see parem stiil siis on, et sõidad oma ilgelt suure ja raske ning jõuetu rattaga aeglaselt mööda suvalisi teid ja kood sokke. Vb sinule see rattas tõesti ei sobi aga mõnejaoks on elustiil tõmmata nokka ja "purustada kette" Disainist veel natuke vara rääkida pole? Ratas ei ole ju veel kaugeltki valmis. Linnapildis torkab ta kindlasti hästi silma kuna tegemist on millegi täiesti uuega ning uued ja harjumatud asjad tõmbavad pilku. Või julged väita, et sina ei vaataks kui mõnus V6 oma ulmelise disainiga mööda põriseb? Pöörad pea ära? Kuna ratta kaaluks lubatakse 270kg siis ei saa kyll väita, et see 2.5L mootor enda kohta raske oleks. See mootor on otstarbekas kui ajada taga võimsust ja mõnusat väänet laias ulatuses, mida sealt loodetavasti tuleb. Minuarvates väga tublid. Teevad midagi täiesti uut.
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas
no eks igal ühel omad prioriteedid! Ma isiklikult arvan nii rajal kui tänaval on kerge 100hp ratas igas asendis kiirem sellest. Hea toorik dragi rattaks, kui sedagi. Mingist piirist alates hakkab see vääne ja võimsus sellise kaalu juures kahjuks mängima.
Tore et saadakse hakkama oma projekteeritud jõuallikaga, selle kohta ei ole midagi ette heita ja rataski näeb kena välja miskit üleliia ei kriiska.
Eks aeg näitab! Tõenäoliselt eksklusiivsek tillipikenduseks ta jääbki tõenäoliselt
Ennemgi nähtud piltidel mootorrattast 24silindriga või viperi mootoriga
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas
Vägev asi on valmis tehtud. See Eesti Guzzi siiski mingi kunstiinimeste maiuspala, seal pole ju midagi peale disaini leiutatud. Kui see ratas reaalselt tootmisse jõuab siis arusaadavalt ostetakse need kohe ära. Kui rikkaks saan siis tellin optionina veel kaks pütti juurde.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas
eerikkarts kirjutas:Ma isiklikult arvan nii rajal kui tänaval on kerge 100hp ratas igas asendis kiirem sellest
Mina kyll arvan, et sirgel teeb see V6 mootoriga bike vanemale Kawasaki zx-6r'ile(98hp) väga vabalt ära. Usun, et samamoodi juhtub ka tänaval ja rajal, muidugi oleneb rajast.
-
- Postitusi: 1512
- Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
- Tsikkel: cbr600RR
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas
see sumpade lahendus on lihtsalt (L)
Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas
Burn7 kirjutas:eerikkarts kirjutas:Ma isiklikult arvan nii rajal kui tänaval on kerge 100hp ratas igas asendis kiirem sellest
Mina kyll arvan, et sirgel teeb see V6 mootoriga bike vanemale Kawasaki zx-6r'ile(98hp) väga vabalt ära. Usun, et samamoodi juhtub ka tänaval ja rajal, muidugi oleneb rajast.
Enamus riisikoti omanikke sõidavad parimaid ringiaegasi päevast- päeava. Näiteks: säästumarketist tai-pennhiinakööki 2 minutit ja 36 sekundit.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas
Burn7 kirjutas:eerikkarts kirjutas:Ma isiklikult arvan nii rajal kui tänaval on kerge 100hp ratas igas asendis kiirem sellest
Mina kyll arvan, et sirgel teeb see V6 mootoriga bike vanemale Kawasaki zx-6r'ile(98hp) väga vabalt ära. Usun, et samamoodi juhtub ka tänaval ja rajal, muidugi oleneb rajast.
Üksi nendest V6 ratastest ei jõuagi rajale tõsiselt võistlema mu meelest selline kaal ei paku kuidagi konkurentsi kergetele riisiveskitele olgu kasvõi "lennukimootor" vahel mis me siin kottimisest ikka räägime kui ei tulegi kes kotiks.
No ei tea ei ole mul usku noh . Kergema 200Hp bemarilgi on probleeme ratta maha saamisega pooliku difriga suitsetad ühte ratast foori all, mis see 260hp tsikkel peaks tegema?
Ega rattaga sõit ei toimugi sirgjooneliselt! Tõsist Fun'i saadakse kallutades ja mida kurvilisem tee seda lõbusam!
Aga selle ratta ilmumine on mu samuti pigem selline turunduslik nõks et püüda lihtrahva ja investorite tähelepanu. Kui see olemas siis saadakse ka hakkama miski laiatarbe jaoks. Ainult jõudu kannatust ja palju fänne oleks soovida sellistele hakkajatele
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas
Võib siin ju patriooti mängida, kuid eestlaste ja tsehhide tsiklil pole isegi võrdlusmomenti, seda siis tsehhide kasuks. See mootor on väga kena töö ja visuaalselt kiirelt hinnates on see tsikkel sõitev mudel. Võimalik et sõidab isegi üsna hästi.
See mis pill on kiireim või mis mitte, mida iganes, kõige kiiremad pillid on MotoGP ja Superbike sarjas ning selle koha pealt võib ju teemale punkti panna. Samahästi võiks küsida miks Honda tegi kunagi Blackbirdi ja Suzuki Hayabusa. Või miks KTM tegi LC8 kui 525EXC on tankokal iga kell kiirem.
Tsehhidel on sahtlis tegelikult väga huvitavaid asju olemas. See india osalusega jawa tehas mida mõned siin fännavad, kaotas oma mõtte mootorrattatootjana peale neid "ümmargusi" jawasid. Siis kui firma jagunes kaheks ning see osa mis neid 638 jne. tootis on lihtsalt Jawa märki ruineeriv asutus, mille kõige suurem teene ühiskonnale oleks oma tegevuse lõpetamine.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas
Tsehhidel on sahtlis tegelikult väga huvitavaid asju olemas. See india osalusega jawa tehas mida mõned siin fännavad, kaotas oma mõtte mootorrattatootjana peale neid "ümmargusi" jawasid. Siis kui firma jagunes kaheks ning see osa mis neid 638 jne. tootis on lihtsalt Jawa märki ruineeriv asutus, mille kõige suurem teene ühiskonnale oleks oma tegevuse lõpetamine.[/quote]
Kas see oleks siis parem kui kogu arengumaade turg 4T Hiina plönnidele jääb? Jawa ja Minski vanad 2T mudelid on sealsetele oludele ju igati sobivad.
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas
Selle liba jawa ja minski olemasolu ainus põhjus on mingisugust veidrat nostalgiat, halba maitset ning piiratud silmaringi omava inimgrupi olemasolu.
Tõsi, sellest ringist väljamurdmine nõuab asjaosaliselt vaimset pingutust, nii et oma positiivne noot neis ikkagi on.
Hiina tsiklid ei oma mingit turuosa. See on kehva kiirnuudli turuosa. Tudeng hädaga ostab kuid kui kool läbi siis unustab.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas
Pole küll kunagi TransAlpi või Sportsteriga sõites mingit erilisuse tunnet kogenud. Ilmselt on viga minus eneses(põen veidrat nostalgiat, oman halba maitset ning piiratud silmaringi)
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas
2,5 liitrist kõigest 240 hp tundub kuidagi raiskamine. Mäkketõususki on näiteid kuidas 1 liitrist 250 välja võluda.
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas
WoltMeeter kirjutas:2,5 liitrist kõigest 240 hp tundub kuidagi raiskamine. Mäkketõususki on näiteid kuidas 1 liitrist 250 välja võluda.
Võrldeme siga ja kägu? Näita mõni 250hp mäkketõusu ratas, mis kannataks kasvõi 200 km jutti sõita ilma hoolduseta
Let the good times roll.
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas
Vidget kirjutas:WoltMeeter kirjutas:2,5 liitrist kõigest 240 hp tundub kuidagi raiskamine. Mäkketõususki on näiteid kuidas 1 liitrist 250 välja võluda.
Võrldeme siga ja kägu? Näita mõni 250hp mäkketõusu ratas, mis kannataks kasvõi 200 km jutti sõita ilma hoolduseta
Kui oleks nii pikkasid tõuse, küllap oleks ka vastava hooldusvälbaga mäkketõusutsikkel!
Ega sellegi mootori hooldusvälp veel kindel ei ole, katsed veel tegemata ju!
Minule jääb ka veidi arusaamatuks sellise litraazi otstarbekus, kuigi välja näeb hea ja hääl võib olla ka viimasepeal!
Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas
Noh, on olemas ka enam kui 8l mahuga Boss Hoss, mis on vägagi tõsiseltvõetav seeriatoodang. On olemas helikopteri turbiinmootoriga MTT Y2K seeriatootmises valmistatav superbike.
Igasuguseid peletisi pisikeste lennukimootoritega, ja kurat teab millega veel, mis pole seeriatootmises, on aga jalaga segada.
Kui sellistelt tüüpidelt küsida "Miks?", siis tuleb vastuseks "Because we can!"
Lihtne ja selge
Linke:
http://www.bosshoss.com/
http://www.marineturbine.com/motorcycles.asp
Muid suure mootoriga peletisi leiab aadressilt http://bikez.com/statistics/index.php Tuleb vaid valida, kas TOP 100 tuleb mootori mahu, jõudluse või millegi muu järjekorras.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas
Ei ole küll mäkketõusu tsikkel aga turbo hayabusad sõidavad 6000 km jutti kui mitte rohkem igasuguse hoolduseta.
alates 300hp
Vidget kirjutas:WoltMeeter kirjutas:2,5 liitrist kõigest 240 hp tundub kuidagi raiskamine. Mäkketõususki on näiteid kuidas 1 liitrist 250 välja võluda.
Võrldeme siga ja kägu? Näita mõni 250hp mäkketõusu ratas, mis kannataks kasvõi 200 km jutti sõita ilma hoolduseta
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas
Igasugu asju on olemas. Küsimus on selles millised on need 250 hobust. Kui tsehhid on suutnud need 250 heppa pannud käituma näiteks nii nagu käib VFR mootor, siis on see kahtlemata edu aluseks. Turbo hayabusa paraku on enamikule liialt motiveeriv pakett, mäkketõusu tsiklist rääkimata.
Mäkketõusu nitropilli 250 heppa vabamüügis tsiklil poleks enamikul juhtudel hooldusvälp eriti oluline, sest enamikul juhtudel saavad sõitjad meditsiiniõdedelt hooldusvälpa, suurema tahtmise juures regulaarselt.
Teoorias peaks see V6 ja suur kubatuur need hp-ed üsna tsiviliseeritult kätte andma. Seega selline naked ,mis kõva kaelaga tüüpe sirge seljaga kopikajagu üle reaalse 250 sikutavad eriti turul pole.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.