Tšehhidel samuti "oma" ratas

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
xero
Postitusi: 203
Liitunud: 20 Mai 2009, 22:16
Tsikkel: Monster 900ie
Asukoht: Pärnu

Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas xero »

Nagu ka eestlased, tegid ka tšehhid omale uue ratta :)

Tšehhid esitlesid eelmisel nädalal järjekordset uut mootorrattaprojekti, õnneks pole tegu järjekordse Jawa laiba mõnitamisega, vaid täiesti uue kaherattalisega

http://www.motomaania.ee/2011/01/tsehhi ... ma-ratast/
Mulle meeldib, võimas masin tundub igaljuhul. Veidike tundub nagu Ducati disaini ka näha :)



Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Oma mootori, eriti veel V6-e tegemine on oluliselt rohkem kiiduväärt, kui mõne teise mootori "customiseerimine".


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Ei oska küll kiita pigem laidaks! Disain ei olem midagi revolutsioonilist ei hakka see ratas linnapildis kuidagi eriliselt silma, samas see aga on paras tilli pikendus! 2.5L V6 mootori näol. Kas on tõesti nii otstarbekas panna 2.5L monstumit selle rattale? Et purustada kette ja tõmmata nokka iga gaasi vajutusel ja iga 100km tagant käia tanklas?

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa

pyta
Postitusi: 1102
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas pyta »

aga miks mitte? tsikli puhul ma küll ei vaata,kui palju sajale võtab ja palju paagitäiega sõita saab.ma küll selle koha pealt ökonoomsust taga ei aja,enda rattaga saan tavaliselt 180-190km paagiga :P

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)
Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

eerikkarts kirjutas:

Ei oska küll kiita pigem laidaks! Disain ei olem midagi revolutsioonilist ei hakka see ratas linnapildis kuidagi eriliselt silma, samas see aga on paras tilli pikendus! 2.5L V6 mootori näol. Kas on tõesti nii otstarbekas panna 2.5L monstumit selle rattale? Et purustada kette ja tõmmata nokka iga gaasi vajutusel ja iga 100km tagant käia tanklas?

Vaevalt, et see ratas kette purustama hakkab. Kett pannakse vastavalt võimsusele ja kui õigeaegselt vahetad, siis ei juhtu temaga midagi. Mis see parem stiil siis on, et sõidad oma ilgelt suure ja raske ning jõuetu rattaga aeglaselt mööda suvalisi teid ja kood sokke.(togi) Vb sinule see rattas tõesti ei sobi aga mõnejaoks on elustiil tõmmata nokka ja "purustada kette" :) Disainist veel natuke vara rääkida pole? Ratas ei ole ju veel kaugeltki valmis. Linnapildis torkab ta kindlasti hästi silma kuna tegemist on millegi täiesti uuega ning uued ja harjumatud asjad tõmbavad pilku. Või julged väita, et sina ei vaataks kui mõnus V6 oma ulmelise disainiga mööda põriseb? Pöörad pea ära? Kuna ratta kaaluks lubatakse 270kg siis ei saa kyll väita, et see 2.5L mootor enda kohta raske oleks. See mootor on otstarbekas kui ajada taga võimsust ja mõnusat väänet laias ulatuses, mida sealt loodetavasti tuleb. Minuarvates väga tublid. Teevad midagi täiesti uut.

Viimati muutis Burn7, 21 Jaan 2011, 22:18, muudetud 1 kord kokku.

eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

no eks igal ühel omad prioriteedid! Ma isiklikult arvan nii rajal kui tänaval on kerge 100hp ratas igas asendis kiirem sellest. Hea toorik dragi rattaks, kui sedagi. Mingist piirist alates hakkab see vääne ja võimsus sellise kaalu juures kahjuks mängima.
Tore et saadakse hakkama oma projekteeritud jõuallikaga, selle kohta ei ole midagi ette heita ja rataski näeb kena välja miskit üleliia ei kriiska.
Eks aeg näitab! Tõenäoliselt eksklusiivsek tillipikenduseks ta jääbki tõenäoliselt :)
Ennemgi nähtud piltidel mootorrattast 24silindriga või viperi mootoriga :)

Viimati muutis eerikkarts, 21 Jaan 2011, 22:29, muudetud 1 kord kokku.
Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa

Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas Valmet »

Vägev asi on valmis tehtud. See Eesti Guzzi siiski mingi kunstiinimeste maiuspala, seal pole ju midagi peale disaini leiutatud. Kui see ratas reaalselt tootmisse jõuab siis arusaadavalt ostetakse need kohe ära. Kui rikkaks saan siis tellin optionina veel kaks pütti juurde.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,

Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

eerikkarts kirjutas:

Ma isiklikult arvan nii rajal kui tänaval on kerge 100hp ratas igas asendis kiirem sellest

Mina kyll arvan, et sirgel teeb see V6 mootoriga bike vanemale Kawasaki zx-6r'ile(98hp) väga vabalt ära. Usun, et samamoodi juhtub ka tänaval ja rajal, muidugi oleneb rajast.

Kasutaja avatar

Kipsi
Postitusi: 1512
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
Tsikkel: cbr600RR
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas Kipsi »

see sumpade lahendus on lihtsalt (L) :bsmile:

Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee


Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas Valmet »

Burn7 kirjutas:
eerikkarts kirjutas:

Ma isiklikult arvan nii rajal kui tänaval on kerge 100hp ratas igas asendis kiirem sellest

Mina kyll arvan, et sirgel teeb see V6 mootoriga bike vanemale Kawasaki zx-6r'ile(98hp) väga vabalt ära. Usun, et samamoodi juhtub ka tänaval ja rajal, muidugi oleneb rajast.

Enamus riisikoti omanikke sõidavad parimaid ringiaegasi päevast- päeava. Näiteks: säästumarketist tai-pennhiinakööki 2 minutit ja 36 sekundit. :wack:

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Burn7 kirjutas:
eerikkarts kirjutas:

Ma isiklikult arvan nii rajal kui tänaval on kerge 100hp ratas igas asendis kiirem sellest

Mina kyll arvan, et sirgel teeb see V6 mootoriga bike vanemale Kawasaki zx-6r'ile(98hp) väga vabalt ära. Usun, et samamoodi juhtub ka tänaval ja rajal, muidugi oleneb rajast.

Üksi nendest V6 ratastest ei jõuagi rajale tõsiselt võistlema mu meelest selline kaal ei paku kuidagi konkurentsi kergetele riisiveskitele olgu kasvõi "lennukimootor" vahel mis me siin kottimisest ikka räägime kui ei tulegi kes kotiks.
No ei tea ei ole mul usku noh :). Kergema 200Hp bemarilgi on probleeme ratta maha saamisega pooliku difriga suitsetad ühte ratast foori all, mis see 260hp tsikkel peaks tegema?
Ega rattaga sõit ei toimugi sirgjooneliselt! Tõsist Fun'i saadakse kallutades ja mida kurvilisem tee seda lõbusam!

Aga selle ratta ilmumine on mu samuti pigem selline turunduslik nõks et püüda lihtrahva ja investorite tähelepanu. Kui see olemas siis saadakse ka hakkama miski laiatarbe jaoks. Ainult jõudu kannatust ja palju fänne oleks soovida sellistele hakkajatele

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas racerx »

Võib siin ju patriooti mängida, kuid eestlaste ja tsehhide tsiklil pole isegi võrdlusmomenti, seda siis tsehhide kasuks. See mootor on väga kena töö ja visuaalselt kiirelt hinnates on see tsikkel sõitev mudel. Võimalik et sõidab isegi üsna hästi.
See mis pill on kiireim või mis mitte, mida iganes, kõige kiiremad pillid on MotoGP ja Superbike sarjas ning selle koha pealt võib ju teemale punkti panna. Samahästi võiks küsida miks Honda tegi kunagi Blackbirdi ja Suzuki Hayabusa. Või miks KTM tegi LC8 kui 525EXC on tankokal iga kell kiirem.

Tsehhidel on sahtlis tegelikult väga huvitavaid asju olemas. See india osalusega jawa tehas mida mõned siin fännavad, kaotas oma mõtte mootorrattatootjana peale neid "ümmargusi" jawasid. Siis kui firma jagunes kaheks ning see osa mis neid 638 jne. tootis on lihtsalt Jawa märki ruineeriv asutus, mille kõige suurem teene ühiskonnale oleks oma tegevuse lõpetamine.


v301060
Postitusi: 450
Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
Tsikkel: HD Bobik 103
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas v301060 »

Tsehhidel on sahtlis tegelikult väga huvitavaid asju olemas. See india osalusega jawa tehas mida mõned siin fännavad, kaotas oma mõtte mootorrattatootjana peale neid "ümmargusi" jawasid. Siis kui firma jagunes kaheks ning see osa mis neid 638 jne. tootis on lihtsalt Jawa märki ruineeriv asutus, mille kõige suurem teene ühiskonnale oleks oma tegevuse lõpetamine.[/quote]

Kas see oleks siis parem kui kogu arengumaade turg 4T Hiina plönnidele jääb? Jawa ja Minski vanad 2T mudelid on sealsetele oludele ju igati sobivad.

Viimati muutis v301060, 25 Jaan 2011, 08:13, muudetud 1 kord kokku.

HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas racerx »

Selle liba jawa ja minski olemasolu ainus põhjus on mingisugust veidrat nostalgiat, halba maitset ning piiratud silmaringi omava inimgrupi olemasolu.
Tõsi, sellest ringist väljamurdmine nõuab asjaosaliselt vaimset pingutust, nii et oma positiivne noot neis ikkagi on.

Hiina tsiklid ei oma mingit turuosa. See on kehva kiirnuudli turuosa. Tudeng hädaga ostab kuid kui kool läbi siis unustab.


v301060
Postitusi: 450
Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
Tsikkel: HD Bobik 103
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas v301060 »

Pole küll kunagi TransAlpi või Sportsteriga sõites mingit erilisuse tunnet kogenud. Ilmselt on viga minus eneses(põen veidrat nostalgiat, oman halba maitset ning piiratud silmaringi) :D

Viimati muutis v301060, 25 Jaan 2011, 08:10, muudetud 1 kord kokku.

HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600


WoltMeeter

Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas WoltMeeter »

2,5 liitrist kõigest 240 hp tundub kuidagi raiskamine. Mäkketõususki on näiteid kuidas 1 liitrist 250 välja võluda.

Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas Vidget »

WoltMeeter kirjutas:

2,5 liitrist kõigest 240 hp tundub kuidagi raiskamine. Mäkketõususki on näiteid kuidas 1 liitrist 250 välja võluda.

Võrldeme siga ja kägu? Näita mõni 250hp mäkketõusu ratas, mis kannataks kasvõi 200 km jutti sõita ilma hoolduseta 8)

Let the good times roll.

Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas TDM »

Vidget kirjutas:
WoltMeeter kirjutas:

2,5 liitrist kõigest 240 hp tundub kuidagi raiskamine. Mäkketõususki on näiteid kuidas 1 liitrist 250 välja võluda.

Võrldeme siga ja kägu? Näita mõni 250hp mäkketõusu ratas, mis kannataks kasvõi 200 km jutti sõita ilma hoolduseta 8)

Kui oleks nii pikkasid tõuse, küllap oleks ka vastava hooldusvälbaga mäkketõusutsikkel! :mrgreen:
Ega sellegi mootori hooldusvälp veel kindel ei ole, katsed veel tegemata ju! :ner:
Minule jääb ka veidi arusaamatuks sellise litraazi otstarbekus, kuigi välja näeb hea ja hääl võib olla ka viimasepeal! 8)

Ei midagi . . . peale tuule!

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas harimal »

Noh, on olemas ka enam kui 8l mahuga Boss Hoss, mis on vägagi tõsiseltvõetav seeriatoodang. On olemas helikopteri turbiinmootoriga MTT Y2K seeriatootmises valmistatav superbike.
Igasuguseid peletisi pisikeste lennukimootoritega, ja kurat teab millega veel, mis pole seeriatootmises, on aga jalaga segada.

Kui sellistelt tüüpidelt küsida "Miks?", siis tuleb vastuseks "Because we can!"
Lihtne ja selge :D

Linke:
http://www.bosshoss.com/
http://www.marineturbine.com/motorcycles.asp

Muid suure mootoriga peletisi leiab aadressilt http://bikez.com/statistics/index.php Tuleb vaid valida, kas TOP 100 tuleb mootori mahu, jõudluse või millegi muu järjekorras.

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas korke »

Ei ole küll mäkketõusu tsikkel aga turbo hayabusad sõidavad 6000 km jutti kui mitte rohkem igasuguse hoolduseta.
alates 300hp :)

Vidget kirjutas:
WoltMeeter kirjutas:

2,5 liitrist kõigest 240 hp tundub kuidagi raiskamine. Mäkketõususki on näiteid kuidas 1 liitrist 250 välja võluda.

Võrldeme siga ja kägu? Näita mõni 250hp mäkketõusu ratas, mis kannataks kasvõi 200 km jutti sõita ilma hoolduseta 8)

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Tšehhidel samuti "oma" ratas

Lugemata postitus Postitas racerx »

Igasugu asju on olemas. Küsimus on selles millised on need 250 hobust. Kui tsehhid on suutnud need 250 heppa pannud käituma näiteks nii nagu käib VFR mootor, siis on see kahtlemata edu aluseks. Turbo hayabusa paraku on enamikule liialt motiveeriv pakett, mäkketõusu tsiklist rääkimata.
Mäkketõusu nitropilli 250 heppa vabamüügis tsiklil poleks enamikul juhtudel hooldusvälp eriti oluline, sest enamikul juhtudel saavad sõitjad meditsiiniõdedelt hooldusvälpa, suurema tahtmise juures regulaarselt.

Teoorias peaks see V6 ja suur kubatuur need hp-ed üsna tsiviliseeritult kätte andma. Seega selline naked ,mis kõva kaelaga tüüpe sirge seljaga kopikajagu üle reaalse 250 sikutavad eriti turul pole.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”