Rumalad küsimused 2

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

DGAF
Postitusi: 436
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas DGAF » 01 Dets 2013, 21:59

Massi kohta ei tea aga ühe teljeline peab vist olema B-kat lubadega.


born under a bad sign

davidsoniharald
Postitusi: 1487
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald » 01 Dets 2013, 22:38

Kipsi kirjutas:Kuidas on haagise massiga, et kui mul on B kat, kas ma võin sõita haagisega, mis kaalub 800 kg täismassiga? Kuskilt lugesin, et saab ARK-s täismassi muuta ka väiksemaks? Kas vastab tõele?
Lühidalt: Haagise mass ei ole tähtis. Peaasi, et auto võiks vedada nii suurt ja auto + haagise mass üle 3500 kg ei läheks.
Kasutaja avatar

minim2gnus
Postitusi: 318
Liitunud: 27 Mai 2012, 11:32
Asukoht: Kambja / Tartu.
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas minim2gnus » 01 Dets 2013, 23:01

Kipsi kirjutas:Kuidas on haagise massiga, et kui mul on B kat, kas ma võin sõita haagisega, mis kaalub 800 kg täismassiga? Kuskilt lugesin, et saab ARK-s täismassi muuta ka väiksemaks? Kas vastab tõele?
Tean midagi sellist, et kui haagis täismassiga ning auto täismass kokku ei ületa 3,5t siis võib B-katiga juhtida, samuti peaks haagis olema üheteljeline.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7242
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 200 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mx77 » 01 Dets 2013, 23:02

Telgede arv ei oma mingit tähtsust.
Seadusest:
3) B – auto, mille lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi ja millel peale juhikoha ei ole rohkem kui kaheksa istekohta; sama auto koos kerghaagisega; sama auto koos haagisega, mis ei ole kerghaagis, kusjuures autorongi lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi; sama auto koos haagisega, mille lubatud täismass ületab 750 kilogrammi, kusjuures autorongi lubatud täismass ületab 3500 kilogrammi, kuid ei ületa 4250 kilogrammi, tingimusel et sellise auto ja haagise ühendi juhtimisõigus on saadud pärast vastava sõidueksami sooritamist;

Deem, vahest oleks ikka lugemisoskusest ka kasu, seadused on vabalt kättesaadavad.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kipsi
Postitusi: 1418
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
Tsikkel: cbr600RR
Asukoht: Tartu
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kipsi » 01 Dets 2013, 23:06

Aga kuidas on selle massi muutmisega?
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.oilpro.ee
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7242
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 200 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mx77 » 01 Dets 2013, 23:12

Kipsi kirjutas:Aga kuidas on selle massi muutmisega?
Sa mõtled tõenäoliselt seda nn. registrimassi? Minu andmetel seda enam ei kasutata, elik siis teh passi läheb sõiduki või haagise tegelik täismass.
Viimati muutis mx77, 01 Dets 2013, 23:13, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Nõmmik
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Veebr 2013, 22:10
Tsikkel: Yamaha V-Star
Asukoht: Tallinn , Nõmme
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Nõmmik » 01 Dets 2013, 23:13

minim2gnus kirjutas:
Kipsi kirjutas:Kuidas on haagise massiga, et kui mul on B kat, kas ma võin sõita haagisega, mis kaalub 800 kg täismassiga? Kuskilt lugesin, et saab ARK-s täismassi muuta ka väiksemaks? Kas vastab tõele?
Tean midagi sellist, et kui haagis täismassiga ning auto täismass kokku ei ületa 3,5t siis võib B-katiga juhtida, samuti peaks haagis olema üheteljeline.
Kaheteljelise piduritega haagisega võid ka B-katiga sõita ainult selle kohane tunnistus tuleb vormistada . Mingi teema oli selle valmistaja tehase poolt lubatud haagise massiga ka , sest erandkorras tehti minu suksule ka üks lubatust suurem märge peale seda kui käisin asja korduvalt vaidlustamas ! Enamus erandeid kehtib Meerika masinate kohta ja vaidlustades võid kehtivatest masina kasutus lubadest ilma jääda !!! :ner:
Argipäevas on vähe värvi - ole vähemalt ise nähtav !
Motoratturi diagonaalse helkur tähelepanu rihmade tootmine ja müük ...
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1578
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 121 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas simp » 02 Dets 2013, 01:33

Nõmmik kirjutas:
minim2gnus kirjutas:
Kipsi kirjutas:Kuidas on haagise massiga, et kui mul on B kat, kas ma võin sõita haagisega, mis kaalub 800 kg täismassiga? Kuskilt lugesin, et saab ARK-s täismassi muuta ka väiksemaks? Kas vastab tõele?
Tean midagi sellist, et kui haagis täismassiga ning auto täismass kokku ei ületa 3,5t siis võib B-katiga juhtida, samuti peaks haagis olema üheteljeline.
Kaheteljelise piduritega haagisega võid ka B-katiga sõita ainult selle kohane tunnistus tuleb vormistada . Mingi teema oli selle valmistaja tehase poolt lubatud haagise massiga ka , sest erandkorras tehti minu suksule ka üks lubatust suurem märge peale seda kui käisin asja korduvalt vaidlustamas ! Enamus erandeid kehtib Meerika masinate kohta ja vaidlustades võid kehtivatest masina kasutus lubadest ilma jääda !!! :ner:
meenutades CE tegemise aega, siis põhitingimused B katiga haagise vedamiseks olid:
*autorongi mass ei tohi olla üle 3,5t.
*haagise registrimass ei tohi olla üle 750kg(e. üle kerghaagise massi piirangu).
See mitu telge või kas haagis on piduritega/piduriteta ei oma mingit tähtsust, kõik käib massi järgi.
PS: Kunagi sai registrimassi vastavalt oma suvale määrata, aga uue liiklusseadusega pole see (vist) enam võimalik.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7242
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 200 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mx77 » 02 Dets 2013, 08:08

simp kirjutas: meenutades CE tegemise aega, siis põhitingimused B katiga haagise vedamiseks olid:
*autorongi mass ei tohi olla üle 3,5t.
*haagise registrimass ei tohi olla üle 750kg(e. üle kerghaagise massi piirangu).
See mitu telge või kas haagis on piduritega/piduriteta ei oma mingit tähtsust, kõik käib massi järgi.
PS: Kunagi sai registrimassi vastavalt oma suvale määrata, aga uue liiklusseadusega pole see (vist) enam võimalik.
Deem, kas funktsionaalne lugemisoskus on inimestel täiesti kadunud???
Ma ju postitasin C&P Liiklusseadusest siia, kus on selgelt öeldud, mida tohib B-kati omanik teha.
Kusjuures B-kati omanik tohib tegelikult juhtida ka autorongi, mille täismass ületab 3500 kg, aga seda ainult kerghaagisega.

tazavi
Postitusi: 723
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas tazavi » 02 Dets 2013, 08:10

nüüd, kui tahad vedada rohekm, kui 750kg haagist, siis pead B96 load vostmistama. See on 1 eksam, koolis käima ei pea. B96 lubadega saab sõita kuni 4250kg massiga autorongiga. Kui mass on suurem, peavad olema BE load. Seda juttu kirjutas mõni post tagasi eelkõneleja ka.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7242
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 200 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mx77 » 02 Dets 2013, 08:44

tazavi kirjutas:nüüd, kui tahad vedada rohekm, kui 750kg haagist, siis pead B96 load vostmistama. See on 1 eksam, koolis käima ei pea. B96 lubadega saab sõita kuni 4250kg massiga autorongiga. Kui mass on suurem, peavad olema BE load. Seda juttu kirjutas mõni post tagasi eelkõneleja ka.
üle 750 kg haagist võid vedada tavalise B-katiga juhul, kui autorongi täismass ei ületa 3500 kg.
Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 277
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kapa » 02 Dets 2013, 13:03

Kuidas õigustab puuküttel töötav saunaahi abiruumi kütmisel, Või siis lihtsalt katel, ilma veevärgita? On seal mingit vahet, kas bursuika või mingi suvaline ahi? Ca 70m2 mingil moel soojustatud põrandapinda vaja kütta.
Kui teed ära karda, kui kardad ära tee! Iga kord sama jama!
PUUPAADID
Kasutaja avatar

Säga
Postitusi: 913
Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
Asukoht: Tallinn. Varese tn.
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Säga » 02 Dets 2013, 13:06

soni kirjutas:Kuidas õigustab puuküttel töötav saunaahi abiruumi kütmisel, Või siis lihtsalt katel, ilma veevärgita? On seal mingit vahet, kas bursuika või mingi suvaline ahi? Ca 70m2 mingil moel soojustatud põrandapinda vaja kütta.
noh, sauna ta ju soojaks kütab...
SYLB
Kasutaja avatar

Sebar
Postitusi: 493
Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Sebar » 02 Dets 2013, 13:09

Katlal on ilma veeta väga väike kasutegur.
Põhimõtteliselt ei võiks seda ilma veeta kütta. (kui tegu pole just saunaahju tüüpi katlaga)
Hundiralli
Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 277
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kapa » 02 Dets 2013, 13:11

Säga kirjutas:
soni kirjutas:Kuidas õigustab puuküttel töötav saunaahi abiruumi kütmisel, Või siis lihtsalt katel, ilma veevärgita? On seal mingit vahet, kas bursuika või mingi suvaline ahi? Ca 70m2 mingil moel soojustatud põrandapinda vaja kütta.
noh, sauna ta ju soojaks kütab...
Nii ta on, aga kas on ka oluline tõhususe vahe?
Kui teed ära karda, kui kardad ära tee! Iga kord sama jama!
PUUPAADID
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4584
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mella » 02 Dets 2013, 13:29

Enamus saunaahje on äärmiselt ebaökonoomsed - kõik kiirelt korstnasse. Paar korda nädalas sauna ei anna tunda, aga pidev suure ruumi kütmine teeb puuriida kiirelt tühjaks.
soni kirjutas: Nii ta on, aga kas on ka oluline tõhususe vahe?
Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 654
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas cool200 » 02 Dets 2013, 14:17

tere! kas keegi oskab öelda, aidata , kuidas töötab külmavalvur !
ostsin sellise seadme ja ei saa aru , kas seda võib maha panna saunaruumi või kuidas seda reguleeritakse ?
jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4584
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mella » 02 Dets 2013, 14:26

Mis sellest üldse ostsid, kui ei tea, milleks seda vaja läheb?
Võta kaasas olev juhend välja ja vaata, kas niiskesse ruumi on lubatud paigaldada.
Töötab nagu elektriradiaator.

http://www.k-rauta.ee/pages/product.asp ... Catalog%29
cool200 kirjutas:tere! kas keegi oskab öelda, aidata , kuidas töötab külmavalvur !
ostsin sellise seadme ja ei saa aru , kas seda võib maha panna saunaruumi või kuidas seda reguleeritakse ?
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6128
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 787 korda
Tänatud: 655 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 02 Dets 2013, 14:32

cool200 kirjutas:tere! kas keegi oskab öelda, aidata , kuidas töötab külmavalvur !
ostsin sellise seadme ja ei saa aru , kas seda võib maha panna saunaruumi või kuidas seda reguleeritakse ?
Lihtne vidin, temperatuurianduriga. Tagab ruumi temperatuuri teatud vahemikus. Sina eelseadisatd temperatuuri ja kui see langeb alla määratud piiri (ntx. +5C), siis lülitub seade sisse.
Soovitatake kinnitada seinale. Juhul, kui on tugijalgadega variant, siis võid ka põrandale asetada.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Thesaarlane
Postitusi: 674
Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
Tsikkel: Kawasaki 636
Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Thesaarlane » 02 Dets 2013, 15:22

Kas keegi oskab rääkida koroona laudade kohta ja nende korda tegemisest.

Sai nimelt soetatud üks kasutatud ja tahaks küsida, et kas on mõtet hakata jändama selle mänguosaga või mitte ?
Ja kuidas näiteks saaks selle enam-vähem 100% mängukorda. Seal paar kraapsu, kuid mitte sügavat

:bsmile:
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6128
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 787 korda
Tänatud: 655 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 02 Dets 2013, 15:51

Mida negatiivset või positiivset toob endaga kaasa tänavarattal enduuromasinale projekteeritud o-ring/x-ring keti kasutamine?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

mart211

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mart211 » 02 Dets 2013, 15:54

macintosh kirjutas:Mida negatiivset või positiivset toob endaga kaasa tänavarattal enduuromasinale projekteeritud o-ring/x-ring keti kasutamine?
Teoreetiliselt miljon erinevat asja, praktiliselt mitte s*ttagi :D

grahv
Postitusi: 1040
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX, GSX, Pegass
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas grahv » 02 Dets 2013, 16:07

Thesaarlane kirjutas:Ja kuidas näiteks saaks selle enam-vähem 100% mängukorda. Seal paar kraapsu, kuid mitte sügavat
Ega nägemata ei oska keegi midagi arvata. Misasi on mittesügav kraaps? Kui ta pole kõver ega pundunud ja püsib jalgel, vala libisemispulber peale ja anna minna. Palju mängitud laudadel on vahel nurkades lakk kulunud... Nuppe-keppe-pulbrit leiad poest. No ja teil seal ju lausa http://www.saaremang.ee/
Kasutaja avatar

GeiuLiisi
Postitusi: 499
Liitunud: 31 Aug 2012, 19:43
Tsikkel: Hayabusa aka Triinu :)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas GeiuLiisi » 02 Dets 2013, 16:18

mart211 kirjutas:
macintosh kirjutas:Mida negatiivset või positiivset toob endaga kaasa tänavarattal enduuromasinale projekteeritud o-ring/x-ring keti kasutamine?
Teoreetiliselt miljon erinevat asja, praktiliselt mitte s*ttagi :D
Teooria on jah kõva, aga praktikas peaks rohkem jälgima, millega ketti puhastad ja määrid (nii palju, kui ma asjast aru olen saanud)... Mind on hoiatatud selle eest, et ma Brake Cleanerit kasutan keti hooldamiseks... Ise pole ühtegi ringikest näpu vahel hoidnud, seega ma ei kujuta ettegi, kas nende materjal on siis nii habras, mis vängema asja peale ära pudeneb... Mõtlen, et kui just BC's leotama ei hakka, siis nagu peaks OK olema... Aga ma võin ka eksida :P
Boobs of steel, Stainless :twisted:
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4584
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mella » 02 Dets 2013, 16:35

Igasugu moodsate ja kallite määrete kasutamine on määrdemüüja unistus ;)

Kett on kuluosa. Eriti veel liival/kruusal sõitval rattal. Kui tänavarattal on veel keti perioodilised süvahooldused mõistlikud, siis enduro- ja krossirattal ei anna mingite üübermäärete kasutamine erilist võitu. Peaasi, et kett enne õlitamist poleks liivane ning õli ka ketile peale jääb.
Pole vahet, kas osta kalleid määrdeid ja pikendada veidi keti eluiga või maksta see määrete raha uue keti ostuks.
GeiuLiisi kirjutas: Teooria on jah kõva, aga praktikas peaks rohkem jälgima, millega ketti puhastad ja määrid (nii palju, kui ma asjast aru olen saanud)...
Kasutaja avatar

Bastard
Postitusi: 736
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: Hetkel rattatu
Asukoht: Gent, BE
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Bastard » 02 Dets 2013, 16:52

GeiuLiisi kirjutas:
mart211 kirjutas:
macintosh kirjutas:Mida negatiivset või positiivset toob endaga kaasa tänavarattal enduuromasinale projekteeritud o-ring/x-ring keti kasutamine?
Teoreetiliselt miljon erinevat asja, praktiliselt mitte s*ttagi :D
Teooria on jah kõva, aga praktikas peaks rohkem jälgima, millega ketti puhastad ja määrid (nii palju, kui ma asjast aru olen saanud)... Mind on hoiatatud selle eest, et ma Brake Cleanerit kasutan keti hooldamiseks... Ise pole ühtegi ringikest näpu vahel hoidnud, seega ma ei kujuta ettegi, kas nende materjal on siis nii habras, mis vängema asja peale ära pudeneb... Mõtlen, et kui just BC's leotama ei hakka, siis nagu peaks OK olema... Aga ma võin ka eksida :P
See brake cleaner hakkab kummidetaile tõesti pikema aja peale lahustama, et tihenditega keti vastupidavuse huvides võiksid sellest pigem loobuda :D
KTM LC4 620 (1995) -> Yamaha TDM 850 (1998)
Kasutaja avatar

GeiuLiisi
Postitusi: 499
Liitunud: 31 Aug 2012, 19:43
Tsikkel: Hayabusa aka Triinu :)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas GeiuLiisi » 02 Dets 2013, 17:06

Küsimus oligi ju tänavarattal enduurole projekteeritud keti kasutamise head/vead... Ehk siis... Nii nagu mul. Ma teen ketile hooldust 3-4 korda hooaja jooksul. Maha pesen BC'ga (kõige odavam ja tõhusam lahendus siiani) ja peale määrin vedelamat ketiõli. Hinna kohta ei oska kommenteerida, aga noo kui kett ikka kuiv on ja juba kõrisema hakkab, siis on aeg hoolduseks ja ilmselgelt ei tuiska ma kuskile peenesse motopoodi või vapsjee Honda esindusse spetsjomm määret ostma :D Viimane kord (hooaja alguses) ostsin Texacost miskise vedelama krossiratta õli endale (liitrine purk, pool on veel alles) ja jäin tulemusega rahule, missest, et purgil polnud piuksugi räägitud sobivusest nendele ringikestele... Ma ei tea, kas ma tegin õigesti või ei, aga praegu asi veel toimib :D Kett kestnud praeguseks kaks hooaega.
Ükskord ketiga midagi juhtuma peaks, küll ma siis end nuhtlen nende "valede" hooldus/kasutusvõtete eest :D
Üldiselt arvan, et o-ring/x-ring on jälle see koht, kust lihtsalt on võimalik paarkend juurot rohkem küsida :P
Boobs of steel, Stainless :twisted:

kult
Postitusi: 238
Liitunud: 31 Okt 2004, 23:22
Asukoht: Villike, kotun
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas kult » 02 Dets 2013, 17:20

Mis nipiga selliste massinate tagumisi rattaid keeratakse?
Ummamuudu...
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4584
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mella » 02 Dets 2013, 17:22

Ega sa ketti päevade kaupa BC-s leotama hakka. See vähene pesemine ei tee neile miskit. Iseasi, et BC pole just kõige odavam variant, kui just tasuta käes pole.
Bastard kirjutas: See brake cleaner hakkab kummidetaile tõesti pikema aja peale lahustama, et tihenditega keti vastupidavuse huvides võiksid sellest pigem loobuda :D
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4584
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mella » 02 Dets 2013, 17:23

Sama nipiga, nagu esimesigi. Hüdraulika. ja opereeritaks kas joysticku või eraldi kangiga. Kuidas kellelgi.
kult kirjutas:Mis nipiga selliste massinate tagumisi rattaid keeratakse?
Viimati muutis mella, 02 Dets 2013, 18:04, muudetud 1 kord kokku.



Suletud

Mine “Ajaviiteks...”