Rumalad küsimused 2

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


zx12r

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas zx12r » 13 Jaan 2014, 22:42



Paraku nad ei müü eraisikutele... Jälle ikaldus...
http://www.virbum.com/et/5_westmalle

A see?


Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1390
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Pontus » 13 Jaan 2014, 22:47

Pan kirjutas:Millega oleks mõistlik talvel garaaži kütta? Garaaž on ise umbes 40 ruutu. Bullerjani sisse ehitada ei saa, elektiga kütmine on samuti välistatud. Ruumi võiks vajadusel võimalikult kiiresti soojaks saada. Mõte oli soetada omale mõni gaasipuhur aga see pidada hapniku kole kiiresti ära põletama? Diiselpuhuriga vist sama häda? Lisaks nõuavad need vist päris palju vaba ruumi et päris otse kuhugi peale ei puhuks? Milliseid variante tasuks kaaluda?
Pane lakke IR kile?
Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5941
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 781 korda
Tänatud: 654 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 13 Jaan 2014, 23:16

pontus kirjutas:
Pan kirjutas:Millega oleks mõistlik talvel garaaži kütta? Garaaž on ise umbes 40 ruutu. Bullerjani sisse ehitada ei saa, elektiga kütmine on samuti välistatud. Ruumi võiks vajadusel....
Funktsionaalne lugemisoskus võiks vabalt tulemuseks anda, et elektriseadmeid kasutada ei saa. ilmselgelt on küsija lati osade lugejate jaoks liiga kõrgele tõstnud.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1981
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas ranel » 13 Jaan 2014, 23:51

Pan kirjutas:Millega oleks mõistlik talvel garaaži kütta? Garaaž on ise umbes 40 ruutu. Bullerjani sisse ehitada ei saa, elektiga kütmine on samuti välistatud. Ruumi võiks vajadusel võimalikult kiiresti soojaks saada. Mõte oli soetada omale mõni gaasipuhur aga see pidada hapniku kole kiiresti ära põletama? Diiselpuhuriga vist sama häda? Lisaks nõuavad need vist päris palju vaba ruumi et päris otse kuhugi peale ei puhuks? Milliseid variante tasuks kaaluda?
Miks sa seinast läbi ei tee metallkorstent? Näiteks sedatüüpi, korralik ikka, mitte mingi õllepurkidega paigatud :D

Pilt




Võtad mingi pliidi nt siit. http://www.kaminakeskus.ee/tooted/pliidid-pliidid/

Viskad briketti alguses alla, hiljem halge, et sooja hoida. Hapnikuga ka probleeme ei teki, kuna alarõhu tõttu garaazis kisub see pliit ise sul läbi pragude värsket õhku peale.

Peaks suht kompaktne olema.
Kui tsikli remont pikaks läheb, saad öösel endale kohvivee ka hakkama panna.



Põhimõtteliselt Sa ise välistad kõik peamised kütteliigid oma tingimustega.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

smtasku
Postitusi: 99
Liitunud: 26 Apr 2013, 11:59
Tsikkel: VTX 1800
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 7 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas smtasku » 14 Jaan 2014, 00:35

Tavaline gaasi infrapunaahi ei söö midagi hullult hapnikku. Muidugi ei küta ta nii kiiresti ja effektiivselt kui kaloriifer, kuid on siiski päris hea toimega. Analoogseid nagu pildil kasutasime missioonil Bosnias, isegi magamisruumides olid sellised. Gaasikütte üks miinus on see, et väikeses ruumis tekib palju veeauru vähese ventilatsiooni korral
Pilt
Põetud ja kroonilised haigused- Riga 16, Jawa 350/634-7, Iž 56, Honda VT600, Honda CB600F, Honda VTX1800
Kasutaja avatar

udupeenike
Postitusi: 232
Liitunud: 27 Juun 2007, 21:18
Tsikkel: ---
Asukoht: Tallinn

Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas udupeenike » 14 Jaan 2014, 09:59

On keegi teinud või kas on üldse mõeldav panna cruiser/chopperile suurem paak või lisa kütusemahuti istme alla või kuhugi? Plaanis osta ~1000 cc isend, aga nende häda on, et sõidad ühest bensiinijaamast teise. Nii vähe kui mina selliste masinatega kokku olen puutunud, on see põhimõtteliselt nii olnud.
Eks kõige lihtsam oleks kanistriga kaasas kanda, aga äkki on mõeldud ka mugavamaid variante. 200 km + reserv võiks ju ühe tankimisega ikka saada sõita. Seni endal olnud enduurokad, millega ka 350+ km vabalt järjest läbida saab. Võibolla pabistan üle. Igasugune nõu ja kogemuste jagamine oodatud.
Viisakus ennekõike!
Mikk
Honda CB500 -- Yamaha XJ 600 S -- Kawasaki KL650 A -- Yamaha XTZ 660
Kasutaja avatar

Jumbu
Postitusi: 244
Liitunud: 12 Nov 2004, 20:52
Tsikkel: Gas Gas, HD rott
Asukoht: Harjumaa, Habaja
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Jumbu » 14 Jaan 2014, 10:47

macintosh kirjutas:
pontus kirjutas:
Pan kirjutas:Millega oleks mõistlik talvel garaaži kütta? Garaaž on ise umbes 40 ruutu. Bullerjani sisse ehitada ei saa, elektiga kütmine on samuti välistatud. Ruumi võiks vajadusel....
Funktsionaalne lugemisoskus võiks vabalt tulemuseks anda, et elektriseadmeid kasutada ei saa. ilmselgelt on küsija lati osade lugejate jaoks liiga kõrgele tõstnud.
Elektriseadmete kasutamine ei tähenda ainult elektriga kütmist.
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1000
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas MarekM » 14 Jaan 2014, 10:53

Küsin niisama küsimise pärast. Kui on olemas juba spetsialiste, kes teevad valmis su tsiklile custom paagi, siis miks ei ole võimalik paigutada paagile kütusetaseme andurit?
フーリガン

Willie
Toetajaliige
Postitusi: 149
Liitunud: 17 Jaan 2004, 09:14
Tsikkel: FLH
Asukoht: Pärnu

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Willie » 14 Jaan 2014, 15:23

udupeenike kirjutas:On keegi teinud või kas on üldse mõeldav panna cruiser/chopperile suurem paak või lisa kütusemahuti istme alla või kuhugi? Plaanis osta ~1000 cc isend, aga nende häda on, et sõidad ühest bensiinijaamast teise. Nii vähe kui mina selliste masinatega kokku olen puutunud, on see põhimõtteliselt nii olnud.
Eks kõige lihtsam oleks kanistriga kaasas kanda, aga äkki on mõeldud ka mugavamaid variante. 200 km + reserv võiks ju ühe tankimisega ikka saada sõita. Seni endal olnud enduurokad, millega ka 350+ km vabalt järjest läbida saab. Võibolla pabistan üle. Igasugune nõu ja kogemuste jagamine oodatud.
HD touring, paagiga saab sõita umbes 320 km, siis hakkab punane põlema. Seda siis kahe inimesega. Mootor 95 kuuptolli (umbes 1556cm3), hobujõude vist on ka ja kiirendust mõõdetakse kalendriga. Paak 5 gallonit ehk ~18,9 liitrit, reserviks 1 gallon. Arvestades rohkem kui poolt tonni massi, siis on OK. Lisapaaki pole vaja olnud, vahepeal oli kaasas 5 liitrine kanister, kuna välismaal öösiti osa tanklaid ei tööta või ei saanud sealt muul põhjusel kütet.
Pilt
Kasutaja avatar

udupeenike
Postitusi: 232
Liitunud: 27 Juun 2007, 21:18
Tsikkel: ---
Asukoht: Tallinn

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas udupeenike » 14 Jaan 2014, 15:37

willie kirjutas:
udupeenike kirjutas:On keegi teinud või kas on üldse mõeldav panna cruiser/chopperile suurem paak või lisa kütusemahuti istme alla või kuhugi? Plaanis osta ~1000 cc isend, aga nende häda on, et sõidad ühest bensiinijaamast teise. Nii vähe kui mina selliste masinatega kokku olen puutunud, on see põhimõtteliselt nii olnud.
Eks kõige lihtsam oleks kanistriga kaasas kanda, aga äkki on mõeldud ka mugavamaid variante. 200 km + reserv võiks ju ühe tankimisega ikka saada sõita. Seni endal olnud enduurokad, millega ka 350+ km vabalt järjest läbida saab. Võibolla pabistan üle. Igasugune nõu ja kogemuste jagamine oodatud.
HD touring, paagiga saab sõita umbes 320 km, siis hakkab punane põlema. Seda siis kahe inimesega. Mootor 95 kuuptolli (umbes 1556cm3), hobujõude vist on ka ja kiirendust mõõdetakse kalendriga. Paak 5 gallonit ehk ~18,9 liitrit, reserviks 1 gallon. Arvestades rohkem kui poolt tonni massi, siis on OK. Lisapaaki pole vaja olnud, vahepeal oli kaasas 5 liitrine kanister, kuna välismaal öösiti osa tanklaid ei tööta või ei saanud sealt muul põhjusel kütet.
HD Touringuga sõitmiseks veel liiga noor, selle sadulasse enne 50-ndat eluaastat pole asja. :mrgreen:
Aga hea teada, et pikemaid vahemaid ka katta õnnestub. :bsmile:
Viisakus ennekõike!
Mikk
Honda CB500 -- Yamaha XJ 600 S -- Kawasaki KL650 A -- Yamaha XTZ 660
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kipsi
Postitusi: 1412
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
Tsikkel: cbr600RR
Asukoht: Tartu
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kipsi » 14 Jaan 2014, 15:43

Kust leida videot, kus üks venelane küsis Mart Laari pildi peale, et kes see õli on :D?
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.oilpro.ee
Kasutaja avatar

Pan
Postitusi: 284
Liitunud: 28 Mai 2011, 10:35
Tsikkel: Kawabusa
Asukoht: Viljandi

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Pan » 14 Jaan 2014, 19:40

ranel kirjutas:
Pan kirjutas:Millega oleks mõistlik talvel garaaži kütta? Garaaž on ise umbes 40 ruutu. Bullerjani sisse ehitada ei saa, elektiga kütmine on samuti välistatud. Ruumi võiks vajadusel võimalikult kiiresti soojaks saada. Mõte oli soetada omale mõni gaasipuhur aga see pidada hapniku kole kiiresti ära põletama? Diiselpuhuriga vist sama häda? Lisaks nõuavad need vist päris palju vaba ruumi et päris otse kuhugi peale ei puhuks? Milliseid variante tasuks kaaluda?
Põhimõtteliselt Sa ise välistad kõik peamised kütteliigid oma tingimustega.
Kirjutame siis olukorra vähe peenemalt lahti: garaažis on elekter täiesti olemas. Elektriga kütmine on välistatud selle suhteliselt kalli hinna ja mitte just kõige paremas seisus oleva elektrisüsteemi pärast. Elektriga kütmise all pean silmas siis tavalist elektrilist soojapuhurit, õliradiaatorit, konvektorit, vms elektrisoojendusriista.
Bullerjani vms ahju taolise ahju ehitamisel on suurimaks probleemiks ruumipuudus. Ahi nõuab ise siiski päris palju ruumi. Lisaks peaks ümber ahju olema piisavalt vaba ruumi. Tsiklit ju vastu ahju päris ei toeta.
Bussi või veoauto "ahi" kõlab hetkel päris mõistlikult. Nüüd tuleb leida koht kust neid mõistliku hinnaga leida võiks. Variandina tasuks ilmselt kaaluda ka mõnda gaasil töötavat kiirgurit või ahju. Nende kohta olen kuulnud erinevaid arvamusi. Endal kogemus puudub. Eks tuleb rohkem uurida.
Lisaks hakkasid netis kolades silma ise ehitatud õlipõletid. Sellised suhteliselt väikesed, vana õli põletamiseks mõeldud kopsikud. Väidetavalt ei pidanud eriti tossama ka. On keegi kokku puutunud? Kui mõistlik selline asi võiks olla?

Tänud asjalike ideede eest
Elevandil ei ole vaja haukuda. Teda märgatakse niisamagi.
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 965
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas sinilind123 » 14 Jaan 2014, 21:07

Tegelen räbalate tsikli plastide parandamisega, et midagi asjalikku kevadeks saaks. Andke ideid, kuidas taastada kinnitus raami külge. Üritan seletada: Selline, kus on muna selle plasti küljes ja see läheb raami sees olevasse kummilutusse. :mrgreen:
Seda muna ei ole enam plasti küljes. Kuidas kõige lihtsam ja loogilisem uus selline kinnitus teha?
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2712
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa KX20F
Asukoht: Maal
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Loff » 14 Jaan 2014, 22:03

Mul oli Husqvarna küljeplastil sama probleem. Treisin alles oleva junni järgi klaasfiibrist toorikust uue ja liimisin selle puudu oleva asemele. Mul ei olnud ta muna vaid selline ära lõigatud otsaga noole moodi. Kui võtta sellest tüüblist piki telge ristlõige. Pikkus 20mm ja läbimõõt 9mm.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki KX250F '08
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1390
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Pontus » 14 Jaan 2014, 22:12

sinilind123 kirjutas:Tegelen räbalate tsikli plastide parandamisega, et midagi asjalikku kevadeks saaks. Andke ideid, kuidas taastada kinnitus raami külge. Üritan seletada: Selline, kus on muna selle plasti küljes ja see läheb raami sees olevasse kummilutusse. :mrgreen:
Seda muna ei ole enam plasti küljes. Kuidas kõige lihtsam ja loogilisem uus selline kinnitus teha?
Poodides saada igasugu kahekomponentseid segusid +plastiliini. Voolid sellise kuju mis vaja ja valad plastiliini seest läga täis ja ülejäägid lihvid maha...
Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 965
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas sinilind123 » 14 Jaan 2014, 22:13

Loff kirjutas:Mul oli Husqvarna küljeplastil sama probleem. Treisin alles oleva junni järgi klaasfiibrist toorikust uue ja liimisin selle puudu oleva asemele. Mul ei olnud ta muna vaid selline ära lõigatud otsaga noole moodi. Kui võtta sellest tüüblist piki telge ristlõige. Pikkus 20mm ja läbimõõt 9mm.

Millega sa liimisid? Ma mõtlen, et muud üle ei jää, siis võin puust ka õiges mõõdus kuuli voolida, aga millega liimida nii, et pidama jääks?
Plastmassiga oleks lihtsam, saab sulatada, aga ei tea kust siukse plastikmuna jälle leian.
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2712
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa KX20F
Asukoht: Maal
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Loff » 14 Jaan 2014, 22:55

Oli kahekomponentne liim, ei mäleta enam nime, vist oli midagi Loctite'lt, läbipaistev jäi. Nagu EPO, kuigi ei kuiva päris nii kõvaks, jääb naaatuke elastsem. AutoEksperdist minuarust ostsin või oli Fixus, näe, ei mäleta enam.
Viimati muutis Loff, 15 Jaan 2014, 00:07, muudetud 1 kord kokku.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki KX250F '08
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act

Töll
Postitusi: 74
Liitunud: 04 Veebr 2007, 14:48
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Töll » 14 Jaan 2014, 23:42

Pan kirjutas:Lisaks hakkasid netis kolades silma ise ehitatud õlipõletid. Sellised suhteliselt väikesed, vana õli põletamiseks mõeldud kopsikud. Väidetavalt ei pidanud eriti tossama ka. On keegi kokku puutunud?
Kui sul Pärnusse asja peaks olema, siis võin näidata kuidas tehtud ja kuidas toimib.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1565
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 121 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas simp » 15 Jaan 2014, 00:05

Pan kirjutas: Lisaks hakkasid netis kolades silma ise ehitatud õlipõletid. Sellised suhteliselt väikesed, vana õli põletamiseks mõeldud kopsikud. Väidetavalt ei pidanud eriti tossama ka. On keegi kokku puutunud? Kui mõistlik selline asi võiks olla?

Tänud asjalike ideede eest
täitsa kokku puutunud ühe sellise põletiga, omanik on rahul igatahes. korstnast tulevat vaadates ei näe küll mingit tossu. Puhas õhu virvendamine. ehitus on sarnane:
Pilt
Kasutaja avatar

Veikosib
Postitusi: 140
Liitunud: 17 Juul 2012, 21:19
Tsikkel: R1
Asukoht: Tallinn

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Veikosib » 15 Jaan 2014, 02:38

Joomalauas tekkis diskussioon teemal - kas ja kuidas piirab seadus tagaistmel laste sõidutamist? Kas on säätud mingi vanusepiir, enne mida pisipojaga politseionude silme alla jääda ei tohiks? :roll:
Kasutaja avatar

Pan
Postitusi: 284
Liitunud: 28 Mai 2011, 10:35
Tsikkel: Kawabusa
Asukoht: Viljandi

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Pan » 15 Jaan 2014, 06:54

Veikosib kirjutas:Joomalauas tekkis diskussioon teemal - kas ja kuidas piirab seadus tagaistmel laste sõidutamist? Kas on säätud mingi vanusepiir, enne mida pisipojaga politseionude silme alla jääda ei tohiks? :roll:
12 aastat on see alampiir. Alla selle mootorratta tagaistmel sõitu teha ei tohi.
Elevandil ei ole vaja haukuda. Teda märgatakse niisamagi.
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 965
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas sinilind123 » 15 Jaan 2014, 12:19

Pan kirjutas:
Veikosib kirjutas:Joomalauas tekkis diskussioon teemal - kas ja kuidas piirab seadus tagaistmel laste sõidutamist? Kas on säätud mingi vanusepiir, enne mida pisipojaga politseionude silme alla jääda ei tohiks? :roll:
12 aastat on see alampiir. Alla selle mootorratta tagaistmel sõitu teha ei tohi.
Kas külgkorvi puhul kehtib sama reegel?
Koera sõidutamist ka mõni seadus reguleerib?
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

ats97
Postitusi: 135
Liitunud: 02 Mai 2005, 13:09
Asukoht: Pärnu

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas ats97 » 15 Jaan 2014, 13:34

sinilind123 kirjutas:
Pan kirjutas:
Veikosib kirjutas:Joomalauas tekkis diskussioon teemal - kas ja kuidas piirab seadus tagaistmel laste sõidutamist? Kas on säätud mingi vanusepiir, enne mida pisipojaga politseionude silme alla jääda ei tohiks? :roll:
12 aastat on see alampiir. Alla selle mootorratta tagaistmel sõitu teha ei tohi.
Kas külgkorvi puhul kehtib sama reegel?
Koera sõidutamist ka mõni seadus reguleerib?

Korvis sõitjale vanusealampiiri pole - uurisin seda mõned aastad tagasi nii ARK´st, autokoolist kui ka Politseist.
Kuna seadustes pole korvi kohta ühtegi märget siis järelikult on lubatud oli vastus.
illustreeriv pilt ka siis
Pilt
selline on pea alati pikema sõidu tulemus.

Ats.
................
Kasutaja avatar

Veikosib
Postitusi: 140
Liitunud: 17 Juul 2012, 21:19
Tsikkel: R1
Asukoht: Tallinn

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Veikosib » 15 Jaan 2014, 15:17

tänan kõiki asjalike vastuste eest - loodetavasti andmed on korrektsed! :) Eriline tänu Atsile illustratsiooni eest - väiksed lapsed on vaffad! :bsmile:
btw - ei tea kas see on nüüd juhuslik numbrite mäng või mis....aga "täis" A-kategooria lube vist ei saa täna kudiagi kui oled alla 21a....ja üldse ratta selga siis asja pole enne 12 aasta vanuse täitumist - mõnuz pöördnumbrite mäng :ner:

laurikaks
Postitusi: 82
Liitunud: 23 Mär 2004, 15:11
Tsikkel: R1100GS
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas laurikaks » 15 Jaan 2014, 16:18

ats97 kirjutas:
Korvis sõitjale vanusealampiiri pole - uurisin seda mõned aastad tagasi nii ARK´st, autokoolist kui ka Politseist.
Kuna seadustes pole korvi kohta ühtegi märget siis järelikult on lubatud oli vastus.
Ats.
Mina olen saanud kunagi trahvi (aastal ~2000) seepärast, et külgkorvis reisijal polnud peas kiivrit. Loomulikult ma ütlesin, et kiiver peab olema ju mootorrattal sõitjal peas, mida see külgkorvis reisija siia puutub. Politsei vastus oli, et liikluseeskirjas (nüüd liiklusseaduses) on 'mootorratas' on defineeritud kui
- 39) mootorratas on külghaagisega või külghaagiseta kaherattaline mootorsõiduk. (+ veel natuke siia mitte puuduvaid lisatingimusi)
ja see tähendab, et kõik 'mootorratta' sõitjate kohta käiv käib ka korvis sõitja kohta.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5941
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 781 korda
Tänatud: 654 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 15 Jaan 2014, 16:26

sinilind123 kirjutas:Tegelen räbalate tsikli plastide parandamisega, et midagi asjalikku kevadeks saaks. Andke ideid, kuidas taastada kinnitus raami külge. Üritan seletada: Selline, kus on muna selle plasti küljes ja see läheb raami sees olevasse kummilutusse. :mrgreen:
Seda muna ei ole enam plasti küljes. Kuidas kõige lihtsam ja loogilisem uus selline kinnitus teha?
Voolid endale Penosil FastFix Plasticust sobiva kujuga tüki ja töötled viiliga täpseks.
http://penosil.com/et/epoxy-sticks/71-m ... -3224.html
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

ats97
Postitusi: 135
Liitunud: 02 Mai 2005, 13:09
Asukoht: Pärnu

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas ats97 » 15 Jaan 2014, 16:41

laurikaks kirjutas:
ats97 kirjutas:
Korvis sõitjale vanusealampiiri pole - uurisin seda mõned aastad tagasi nii ARK´st, autokoolist kui ka Politseist.
Kuna seadustes pole korvi kohta ühtegi märget siis järelikult on lubatud oli vastus.
Ats.
Mina olen saanud kunagi trahvi (aastal ~2000) seepärast, et külgkorvis reisijal polnud peas kiivrit. Loomulikult ma ütlesin, et kiiver peab olema ju mootorrattal sõitjal peas, mida see külgkorvis reisija siia puutub. Politsei vastus oli, et liikluseeskirjas (nüüd liiklusseaduses) on 'mootorratas' on defineeritud kui
- 39) mootorratas on külghaagisega või külghaagiseta kaherattaline mootorsõiduk. (+ veel natuke siia mitte puuduvaid lisatingimusi)
ja see tähendab, et kõik 'mootorratta' sõitjate kohta käiv käib ka korvis sõitja kohta.
Uurisin seda asja päris põhjalikult ca.4-5a tagasi ning liiklusseadus määratles ära vaid mootorratta tagaistmel sõitja vanuse ning ei midagi muud. Just sellepärast uurisin seda nii autokoolist, ARK´st kui ka Politseist - kõigi vastus oli sama ning tõdesid, et liiklusseadus määratleb vaid mootorratta tagaistme sõitja vanuse siis järelikult korvis võib sõita igas vanuses inimene. Pole hetkel aega liiklusseadust lapata, kuid vajadusel saab seda teha igaüks.

3 minutit ning siin see on: vaata punkt 10
§ 36. Lapse ohutust tagavad lisanõuded

(1) Juht peab arvestama, et lapse areng ei võimalda veel liiklusolusid terviklikult hinnata.

(2) Nähes teel või tee ääres last või seisvat bussi, millel on lasterühma tunnusmärk ja põlevad ohutuled, peab juht olema eriti tähelepanelik ja sõitma kiirusega, mis võimaldab ohtu vältida.

(3) Asulavälisel teel sõitjate juhuveol, mille eesmärgiks on laste vedu, kasutatavas bussis võib alla 18-aastaseid istuvaid lapsi vedada vastavalt istekohtade arvule ning seisvate laste vedu on keelatud.
[RT I, 31.12.2010, 3 - jõust. 01.07.2011]

(4) Sõitjateveol, mille eesmärgiks on laste vedu, kasutataval bussil peab esi- ja tagaosas olema lasterühma tunnusmärk ning peatuse ajal peavad põlema ohutuled. Bussijuht ja lasterühma saatja peavad tagama laste bussi sisenemise ja bussist väljumise ning sõidutee ületamise ohutuse.
[RT I, 31.12.2010, 3 - jõust. 01.07.2011]

(5) Juht peab andma teed sõiduteed ületavatele lastele lasterühma saatja märguandel.

(6) Kui lapse pikkus ei võimalda teda nõuetekohaselt kinnitada auto turvavööga, tuleb lapse sõidutamisel autos, millel on turvavööd, kasutada tema pikkusele ja kaalule sobivat turvatooli, -hälli või muud nõuetekohast turvavarustust. Sõiduauto esiistmel tohib last sõidutada ainult siis, kui ta on turvavarustuse abil nõuetekohaselt kinnitatud. Seljaga sõidusuunas paigaldatud turvavarustust ei tohi lapse sõidutamisel kasutada istekohal, mis on varustatud rakendusvalmis esiturvapadjaga.

(7) Auto esiistmel ei tohi last süles hoides sõidutada. Auto, välja arvatud sõiduauto tagaistmel tohib täiskasvanud sõitjal süles olla üks alla 12-aastane laps tingimusel, et last süles hoidev sõitja on turvavööga nõuetekohaselt kinnitatud ja kõik autos olevad istekohad on hõivatud. Erandina tohib bussi ja trolli istmel, välja arvatud esiistmel, täiskasvanud sõitjal süles olla üks alla seitsmeaastane laps.
[RT I, 31.12.2010, 3 - jõust. 01.07.2011]

(8) Kui laste sõidutamisel sõiduauto tagaistmel kahe lapse turvavarustuse tõttu keskmise turvaseadme paigaldamine ei ole võimalik, tuleb vähemalt kolmeaastase lapse kinnitamiseks keskmisel istekohal kasutada vähemalt täiskasvanu turvavöö vöörihma.

(9) Takso tagaistmel alla kolmeaastase lapse sõidutamisel ei ole lapse turvavarustuse kasutamine kohustuslik. Alla kolmeaastast last tohib takso tagaistmel sõidutada täiskasvanud sõitja süles tingimusel, et last süles hoidev sõitja on turvavööga nõuetekohaselt kinnitatud ja tema süles on üks laps. Vanemate kui kolmeaastaste laste sõidutamisel takso tagaistmel tuleb vähemalt üks laps kinnitada turvavöö padja ja sõltuvalt lapse kasvust kas täiskasvanu turvavöö või ainult selle vöörihmaga või muu nõuetekohase turvavarustusega. Ülejäänud laste sõidutamisel takso tagaistmel tuleb kasutada vähemalt täiskasvanu turvavöö vöörihma.

(10) Alla 12-aastast last ei tohi sõidutada mopeedi ega mootorratta tagaistmel.
................

Mihkel S
Postitusi: 280
Liitunud: 30 Juul 2008, 01:02
Tsikkel: Veereb..
Asukoht: Tarbatu
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Mihkel S » 16 Jaan 2014, 11:23

Kas Eesti energial on nüüd õigus küsida raha lisaks, kuna väidetavalt 2013a aprilli arvel polevat elektri energia tasu märgitud(samas pole enamus kuudel seda seal kirjas ja on makstud teisele firmale eraldi el energia eest). Siiani kõik arved tasutud õigeaegselt ja nüüd helistatakse ja öeldakse, et makske juurde ja saadeti lihtsalt uus arve lisaks. Arvel kirjas ilma ühegi elgituseta "Elektrienergia" ja summa. Vihale ajab see kuradi elektri pask juba, iga aasta tee mitu uut lepingut ja vali mingeid pakette ainult, muidu öeldakse et lülitavad välja. Ja nüüd küsivad mingit raha pea aasta tagant järgi. Juba põhimõtteliselt ei taha ma neile juurde midagi maksta.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4584
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mella » 16 Jaan 2014, 12:59

Kui elektripakettide esimene valimine oli, siis läksin EE alt minema.
Tulemus: järgneval kuul saatis EE mulle võrgutasude eest arve ja ka energia eest ning minu uus energiamüüja lisaks energia eest.
Helistasin ja selgus, et EE viga. Nemad arvasid, et kõik kunded jäävad nende juurde.

Sul võib sama asi olla. Lihtsalt nad nüüd äkki avastasid või paneb nende poolpidune arvesüsteem kala. Kui energia eest on arve esitatud kuu eest, mil sa olid juba teise müüja klient, siis ma ei näe küll põhjust sellist jama taluda.
Mihkel S kirjutas:Kas Eesti energial on nüüd õigus küsida raha lisaks, kuna väidetavalt 2013a aprilli arvel polevat elektri energia tasu märgitud(samas pole enamus kuudel seda seal kirjas ja on makstud teisele firmale eraldi el energia eest). Siiani kõik arved tasutud õigeaegselt ja nüüd helistatakse ja öeldakse, et makske juurde ja saadeti lihtsalt uus arve lisaks. Arvel kirjas ilma ühegi elgituseta "Elektrienergia" ja summa. Vihale ajab see kuradi elektri pask juba, iga aasta tee mitu uut lepingut ja vali mingeid pakette ainult, muidu öeldakse et lülitavad välja. Ja nüüd küsivad mingit raha pea aasta tagant järgi. Juba põhimõtteliselt ei taha ma neile juurde midagi maksta.

Mihkel S
Postitusi: 280
Liitunud: 30 Juul 2008, 01:02
Tsikkel: Veereb..
Asukoht: Tarbatu
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Mihkel S » 16 Jaan 2014, 14:27

Pole aimugi, kelle klient ma siis olin, aga tundub, et energia eest ei maksnud too kuu tõepoolest kuskile. Aga ikkagi nii kaua hiljem esitada mingi lisa arve.. juriidiliselt ei aegu millalgi?



Suletud

Mine “Ajaviiteks...”