Rumalad küsimused 2

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


oil
Postitusi: 774
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas oil »

Maaks kirjutas:
oil kirjutas:

Noh neid müüdi ju omal ajal ka Eestis... seega küllap peaks ikka olema selline variant, kus kõik meie täppidega ja katusega tähed olemas.

Osta.ee serverist leidsin sellise pildi. Ö,Ä,Ü on olemas, Õ,Š,Ž puuduvad:
http://cache.osta.ee/iv2/auctions/1_9_24982110.jpg

Jajaa, see on tavaline. Oluline on, kas mõne klahvi all peidus ka õ või mitte. Või et kas Õ on olemas sümbolite all või ei ole üldse. Või et on Õ olemas ainult puutetundliku klaviatuuri sümbolite all, kuid puudub klaviatuuri sümbolite all... jne. Pikem lugu sellega. Lihtsalt ei leia õige klaveriga E7-t kuskilt.

Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas kris. »

E7 kasutamisest on möödas juba oioi kuipalju aastaid :-) ja minul oli eesti klaveriga eksemplar. Aga meenub nagu, et mitte eesti klaveriga avanes mingit klahvi all hoides valik erinevatest täpitähtedest. Elik siis ö ei tulnud mitte o alt vaid eraldi valiku kaudu (vist tuli mingit klahvi all hoida). Head katsetamist :twisted: .

terv
kris.

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1040
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Kas selline lenksu soojendi on asjalik?

http://www.aliexpress.com/item/Free-shi ... 81c9a143de

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Piipz »

sinilind123 kirjutas:

Kas selline lenksu soojendi on asjalik?

http://www.aliexpress.com/item/Free-shi ... 81c9a143de

Kui see 5-30w (loodetavasti per käepide) paika peab, siis võiks isegi enamvähem asjalik olla.
Kui julged tellida, siis mõõda huvipärast ära, palju reaalselt ampreid tõmbab.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Laur
Postitusi: 377
Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
Tsikkel: VTX1800R
Asukoht: Muhv nõudmiseni
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Laur »

Ei ole. Raske paigaldada kuna lüliti koht on käepideme küljes, veekindel see lüliti pole= natukese ajapärast on halb ühendus ja kütad seda lülitit mitte käepidemeid.
Oleneb muidugi mis rattale paigaldad.
Voolutugevust ei pea tingimatta mõõtma, on vähe tülikas. Piisab kui mõõdad enne paigaldamist võimsama astme takistuse. Kui takistus on ca 6 ohm. on 14 voldise pinge juures võimsus ca. 32w

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1040
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Mul vana africa twin. Lootsin et saab soodsa ja toimiva lahenduse ehk. :)

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Mida peaks noor porikasaagijast tuuninguguru silmas pidama, kui leegika kinnituspolte lahti keerama hakkab?

フーリガン
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas poison »

jubedalt peab meelitama

MarekM kirjutas:

Mida peaks noor porikasaagijast tuuninguguru silmas pidama, kui leegika kinnituspolte lahti keerama hakkab?

kõik oleneb muidugi kui kinni nad on

Kasutaja avatar

Raits66
Postitusi: 274
Liitunud: 08 Mai 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 14 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Raits66 »

No kindlasti tasuks juba päevi varem alustada mingi penetreerujaga leotamist, ise soovitaks Würthi "Rost off plussi"

Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas kris. »

Kas kahekomponendline epoksiidliim on Omniva jaoks keelatud asjade nimekirjas? Juba kaks järjestikust välismaalt saadetud pakki on kadunud nagu mutiauku :evil: .

terv
Kris.

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2504
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Maaks »

MarekM kirjutas:

Mida peaks noor porikasaagijast tuuninguguru silmas pidama, kui leegika kinnituspolte lahti keerama hakkab?

Vabandan ette oma teadmattust, aga kas seal poldid või tikkpoldid ja mutrid? Autode puhul saab kõvasti kinni mutrid lahti väikese gaasipõletiga (eeldusel et saab ligi) - lased mutri kiiresti kuumaks (ikka väga tuliseks) ja siis proovid keerata. Kui on aega, siis enne muidugi leota roosteeemaldajatega.
Kui tegu poltidega, siis ma teeks seda tööd kuuma mootoriga.
Ja tasub meeles pidada keerajate vanasõna: Keera, aga ära per..e keera! :D Ehk siis kui ikka üldse ei liigu, siis leotad edasi (/kuumutad rohkem).

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2504
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Maaks »

kris. kirjutas:

Kas kahekomponendline epoksiidliim on Omniva jaoks keelatud asjade nimekirjas? Juba kaks järjestikust välismaalt saadetud pakki on kadunud nagu mutiauku :evil: .

terv
Kris.

Nimekiri keelatud asjadest:
https://www.omniva.ee/abi/erinouetega
Ja seal kah artikkel Eesti kohta:
http://www.upu.int/uploads/tx_sbdownloa ... clesEn.pdf

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas kris. »

Tänud! Ega ma oma liimi täpset koostist ei oska öelda aga tundub et olen mingi agara lolli otsa sattunud :evil: . Neid seal ikka leidub - eelmine kogemus oli toiduainete paksendajaga. Pakk valget pulberrit ... kahtlane värk, kahtlane värk :) . Ma saan aru kui uurimiseks pakk tollis avatakse aga et te seda pärast enam uuesti kokku ei viitsi pakkida vaid lihtsalt ära viskate :evil: . Võibolla ma süüdistan kedagi alusetult aga igatahes muud, palju väärtuslikumad ja ilma trackinguta pakid ei kipu kaotsi minema :roll: .

terv
kris.

Maaks kirjutas:

Nimekiri keelatud asjadest:
https://www.omniva.ee/abi/erinouetega
Ja seal kah artikkel Eesti kohta:
http://www.upu.int/uploads/tx_sbdownloa ... clesEn.pdf

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Maaks kirjutas:

Vabandan ette oma teadmattust, aga kas seal poldid või tikkpoldid ja mutrid? Autode puhul saab kõvasti kinni mutrid lahti väikese gaasipõletiga (eeldusel et saab ligi) - lased mutri kiiresti kuumaks (ikka väga tuliseks) ja siis proovid keerata. Kui on aega, siis enne muidugi leota roosteeemaldajatega.
Kui tegu poltidega, siis ma teeks seda tööd kuuma mootoriga.
Ja tasub meeles pidada keerajate vanasõna: Keera, aga ära per..e keera! :D Ehk siis kui ikka üldse ei liigu, siis leotad edasi (/kuumutad rohkem).

Tegu siis poltidega. Ilmselt teen eeltööd penetreeriva õliga kindlasti. Mootori kuumaksajamine kahjuks ei õnnestu, kuna leegikatele ligipääsemiseks ma võtan küljest õliradika.

フーリガン
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas poison »

MarekM kirjutas:
Maaks kirjutas:

Vabandan ette oma teadmattust, aga kas seal poldid või tikkpoldid ja mutrid? Autode puhul saab kõvasti kinni mutrid lahti väikese gaasipõletiga (eeldusel et saab ligi) - lased mutri kiiresti kuumaks (ikka väga tuliseks) ja siis proovid keerata. Kui on aega, siis enne muidugi leota roosteeemaldajatega.
Kui tegu poltidega, siis ma teeks seda tööd kuuma mootoriga.
Ja tasub meeles pidada keerajate vanasõna: Keera, aga ära per..e keera! :D Ehk siis kui ikka üldse ei liigu, siis leotad edasi (/kuumutad rohkem).

Tegu siis poltidega. Ilmselt teen eeltööd penetreeriva õliga kindlasti. Mootori kuumaksajamine kahjuks ei õnnestu, kuna leegikatele ligipääsemiseks ma võtan küljest õliradika.

Koputamine keskmisest suurema haamriga mõjub ka hästi, aint mitte üle doseerida. Silmus- või padrunvõtmed.

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Njah. Silmus ei toida... sisekuuskant või kuidas seda pead nüüd nimetadagi

フーリガン
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas poison »

Sisekuuskandiga see pull, kui nö võtmeauk roostetanud/põlenud, kipub see üle viskama, eriti kui võtmed kulunud...puhasta piinlikult auk ja ära lase "üle visata", kasuta narega kuuskanti, mitte neid levinud L-võtmeid...võid proovida nö ameeriklastega kinni pigistada ja keerata, kui ligi pääseb, aga see on vast viimane variant, loksuta edasi-kagasi, kui see ei aita , on tõenäoline purunemine. PS.Kuumutamine, nagu eespool öeldud, on võimaliku edu pant.

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas MarekM »

tänud.

フーリガン
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mella »

Ja siia juurde veel koputada poldile pähe. Nii otse, kui läbi sisekuuskant padruni.

poison kirjutas:

Sisekuuskandiga see pull, kui nö võtmeauk roostetanud/põlenud, kipub see üle viskama, eriti kui võtmed kulunud...puhasta piinlikult auk ja ära lase "üle visata", kasuta narega kuuskanti, mitte neid levinud L-võtmeid...võid proovida nö ameeriklastega kinni pigistada ja keerata, kui ligi pääseb, aga see on vast viimane variant, loksuta edasi-kagasi, kui see ei aita , on tõenäoline purunemine. PS.Kuumutamine, nagu eespool öeldud, on võimaliku edu pant.

Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas cossie »

MarekM kirjutas:

Tegu siis poltidega. Ilmselt teen eeltööd penetreeriva õliga kindlasti. Mootori kuumaksajamine kahjuks ei õnnestu, kuna leegikatele ligipääsemiseks ma võtan küljest õliradika.

Kui jut käib bandiidist, siis selleks ei pea õliradikat ära võtma. Mul mahtus L kujuline kuuskant sinna vahele küll, tulid lahti täiesti külma mootoriga ja ilma igasuguse eeltööta. Võibolla lihtsalt vedas :mrgreen:

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Noh, arvestades kuidas keegi eelnev omanik on paljusi polte seal aktiivselt vägistanud, siis nendega ma riskida ei tahaks. Tagapiduri silindri poldid pidin välja puurima, kuna kuuskandid olid edukalt ümmarguseks keeratud. Jalaraudade kinnituspoltidest rääkimata.

フーリガン
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7200
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

MarekM kirjutas:

Noh, arvestades kuidas keegi eelnev omanik on paljusi polte seal aktiivselt vägistanud, siis nendega ma riskida ei tahaks. Tagapiduri silindri poldid pidin välja puurima, kuna kuuskandid olid edukalt ümmarguseks keeratud. Jalaraudade kinnituspoltidest rääkimata.

Kui keerates esimene kerge plõks ära käib ja polt veidi liigub,aga siiski väga raskelt,ära rohkem kohe keera.Pigem keera nõks kinni ja siis veel õli vahele.Nüüd läheb õli juba sügavamale,kui enne.Kui aega ja kannatust on lase veel päevake õlil toimida.Ja siis keera max 1/3-1/4 pööret,või isegi vähem haaval kinni-lahti,niikaua kui polt ikka juba kergelt keerab,muidu on oht polt pooleks keerata üsna suur.
Jõudu ära eriti mujal rakenda,kui esimene nõks lahti murdmiseks,sealt edasi juba rohkem tundega vaja seda asja võtta.
Lihtsam on sellega paar päeva viita,kui hakata pärast murdunud polte välja võluma.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas pühak »

Esimese nõksu jaoks pane võtmele mingi vana, ilma igasuguste lisaviguriteta saba külge ja ühe käega hoiad võtit pinge all, teisega koputad haamriga samal ajal. Leotamine-kuumutamine muidugi ka enne keeramist.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Motorized
Postitusi: 237
Liitunud: 04 Mai 2009, 21:04
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 3 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Motorized »

Kas keegi oskab öelda, mis ajavööndis oli nõukogude Eesti aastal 1987? Täna oleme UTC +2

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Motorized kirjutas:

Kas keegi oskab öelda, mis ajavööndis oli nõukogude Eesti aastal 1987? Täna oleme UTC +2

Kui ma ei eksi, siis meil oli Moskvaga sama aeg, seega UTC+3 ja UTC+4
http://www.timeanddate.com/time/zone/russia/moscow

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7346
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

MarekM kirjutas:
Maaks kirjutas:

Vabandan ette oma teadmattust, aga kas seal poldid või tikkpoldid ja mutrid? Autode puhul saab kõvasti kinni mutrid lahti väikese gaasipõletiga (eeldusel et saab ligi) - lased mutri kiiresti kuumaks (ikka väga tuliseks) ja siis proovid keerata. Kui on aega, siis enne muidugi leota roosteeemaldajatega.
Kui tegu poltidega, siis ma teeks seda tööd kuuma mootoriga.
Ja tasub meeles pidada keerajate vanasõna: Keera, aga ära per..e keera! :D Ehk siis kui ikka üldse ei liigu, siis leotad edasi (/kuumutad rohkem).

Tegu siis poltidega. Ilmselt teen eeltööd penetreeriva õliga kindlasti. Mootori kuumaksajamine kahjuks ei õnnestu, kuna leegikatele ligipääsemiseks ma võtan küljest õliradika.

Mina sain enda tsiklil kinnised leegika poldid (tänu urmas666 soovitusele) lahti nii:

  • Külmaaerosoolist külma + põletiga kuuma
  • leotusõli - 4 päeva, igal hommikul ja õhtul tilgutasin peale
  • Külmaaerosoolist külma + põletiga kuuma
  • leotusõli - 24h
  • Külmaaerosoolist külma + põletiga kuuma
  • Korrlik võti (metallist päisega T-kujuline) poldi otsa, väike pinge võtmele keeramise suunas peale ja hakaksin haamriga võtmele pähe taguma. Tuli ootamatult lihtsalt lahti.
🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7200
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Piipz kirjutas:
Motorized kirjutas:

Kas keegi oskab öelda, mis ajavööndis oli nõukogude Eesti aastal 1987? Täna oleme UTC +2

Kui ma ei eksi, siis meil oli Moskvaga sama aeg, seega UTC+3 ja UTC+4
http://www.timeanddate.com/time/zone/russia/moscow

Ei sa ei eksi,me olime Moskavaga samas ajas.Ehk meil oli tunnine vahe Soomega

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas MarekM »

urmas66 kirjutas:

Lihtsam on sellega paar päeva viita,kui hakata pärast murdunud polte välja võluma.

No tundub et mul saab nagunii lõbus olema. Visuaalne vaatlus, ning kerge katse L võtmega tuvastas juba ühe ümmarguseks keeratud kuuskandi. Kuna õliradikas veel ees, ei näinud hetkel rohkem piiluda, kuid lähtudes vanarahvatarkusest - "kus on, sinna tuleb juurde..."

フーリガン
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Tere!

Oskab keegi öelda, kas ja kus ning mis hinna eest Lääne-Virumaal auto nahkistmed ilusaks tehakse? Ühel istmel vaja ära kaotada paar kriimu, kõikidele teha puhastus + nahahooldus. Neid, kes niisama möksivad millegagi, leiab Google küll ja veel. Aga neid, kes kriimu kaotada mõistaks, ei leidnud.

Ette tänades,
Heiki

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Loff »

Kasutaja Kivissaar tegeles sedalaadi teenusega.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Suletud

Mine “Ajaviiteks...”