Rumalad küsimused 2

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


JAWAmees
Postitusi: 198
Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas JAWAmees » 01 Okt 2016, 14:41

Piipz kirjutas:Kui sul väga kiire pole, siis miks mitte see:
http://www.banggood.com/Burning-Laser-3 ... 42416.html
See pole kindlasti 5mw, pigem 100 - 200, lasekiir on ikka väga võimas.
Enda oma võiksin kümpsiga ära müüa (18€ koos akuga), sest siis ma tahaks uut asemele saada. Mul on küll see päris vana, kuid sisuliselt pole seda kasutatud, seisab "igaks juhuks" kapis.
Kuna see on nii pisike asi, siis ma ise tuua ei viitsi ega saata ka mitte, peaksid õhtul Nõmme kanti järgi tulema (õhtul näeb võimsust ka väga hästi, taevasse ei julge sihtidagi, viiakse käed raudus minema).
Oleks vaja juba järgmine nädal, tellides tõenäoliselt ei jõua. Ma võtan ühendust, kui mujalt mingit lahjemat ei leia. :)

J.



Flipi
Postitusi: 9
Liitunud: 07 Mär 2016, 17:32

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Flipi » 01 Okt 2016, 15:06

Kas on võimalik teha kuidagi moodi A1 ja B1 kategooria load kuidagi moodi koos..? Äkki tuleks kasvõi kuidagi odavam või ehk keegi oskab täpsemalt selgitada?
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 966
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas poison » 01 Okt 2016, 15:37

Flipi kirjutas:Kas on võimalik teha kuidagi moodi A1 ja B1 kategooria load kuidagi moodi koos..? Äkki tuleks kasvõi kuidagi odavam või ehk keegi oskab täpsemalt selgitada?
Minuarust tahab riik kahte nahka
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1573
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 380 korda
Tänatud: 109 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas AzA » 01 Okt 2016, 15:38

Üldteooria saad koos teha, kui kool võimaldab sellist varianti. Istud B osa ära ja siis paar tundi A-d eraldi.
Kõige arukam on autokoolist konkreetselt küsida.
Eksamid pead kõik eraldi tegema.
Ja luba mitte load, sulle ei anta kahte eraldi luba, vaid üks lipik näppu.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1686
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 76 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas pühak » 01 Okt 2016, 16:08

poison kirjutas:
Flipi kirjutas:Kas on võimalik teha kuidagi moodi A1 ja B1 kategooria load kuidagi moodi koos..? Äkki tuleks kasvõi kuidagi odavam või ehk keegi oskab täpsemalt selgitada?
Minuarust tahab riik kahte nahka
Liikluseksamit peaks minu teada saama ühendada. Aga see on vist ka kõik, kui konkreetne autokool mingeid ühendvariante ei paku. Reklaamidest järeldades on selliseid asju mingil ajal pakutud.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

zebra1188
Postitusi: 14
Liitunud: 20 Juul 2014, 21:37
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Asukoht: Tallinn/ Keila
Tänanud: 4 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas zebra1188 » 01 Okt 2016, 17:24

Odiumis sai teha Teooria osa ühiselt nii A kui ka B lube korraga tehes odavamalt.
Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 242
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, G650 Xc
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kalts » 04 Okt 2016, 15:50

Miks ainult 180 kkm sõitnud vanakooli 8v OHC mootoril (GM/Opel Z16SE) nukad ja nookurid kulunud on? Eriti arvestades korrektset hooldusraamatut, intervalliga 15 kkm. Külmalt käivitades sinist ei viska ja praegu peaks suhteliselt vedel 5W40 sees olema.
--
Vallo
Pilt
Kasutaja avatar

Vapsik
Postitusi: 470
Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Vapsik » 04 Okt 2016, 19:17

Kas viilkatusega majal teise korruse seina taha jääv kolmnurkne "panipaik" ka mingit ametlikku nimetust omab?
Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 71 korda
Tänatud: 54 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas claw » 04 Okt 2016, 19:25

Pööning?
Kasutaja avatar

Vapsik
Postitusi: 470
Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Vapsik » 04 Okt 2016, 19:45

Seep see ongi et seal on laepealne kolnurkne ruum ka ja ilge kepp on kogu aeg seletada erinevatele renoveerimisega seotud tegelastele et see läheb pööningule aga see läheb "sinna kolnurksesse "kamorkasse"".
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1008
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas MarekM » 04 Okt 2016, 19:54

unka/unga alune
フーリガン

franz125
Postitusi: 2646
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 109 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas franz125 » 04 Okt 2016, 20:25

Kalts kirjutas:Miks ainult 180 kkm sõitnud vanakooli 8v OHC mootoril (GM/Opel Z16SE) nukad ja nookurid kulunud on? Eriti arvestades korrektset hooldusraamatut, intervalliga 15 kkm. Külmalt käivitades sinist ei viska ja praegu peaks suhteliselt vedel 5W40 sees olema.
Mingil põhjusel lahja õlitus või mingi tootmisjant.Nagu näiteks Sierradel ja VAG 2,5 V6 110kw konedel oli.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 543
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 76 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kauri » 05 Okt 2016, 17:40

Kalts kirjutas:Miks ainult 180 kkm sõitnud vanakooli 8v OHC mootoril (GM/Opel Z16SE) nukad ja nookurid kulunud on? Eriti arvestades korrektset hooldusraamatut, intervalliga 15 kkm. Külmalt käivitades sinist ei viska ja praegu peaks suhteliselt vedel 5W40 sees olema
Ja jõuame sinna välja et see 5w40 ei ole järjekordselt mingi näitaja. Oluline on kvaliteediklass. Pumpdüüsiga volkaril olen näinud konkreetselt mismoodi sama viskoossusega aga normidele mitte vastav õli keerab tutika nuka ja nookurid tuksi vähem kui 20 000km-ga.
Oluline on veel õli vahetamise juures aeg ja kasutustingimused. Olen kaks automootorit lahti võtnud milledel seoses tuulutuse ummistusega kogunes kondensaati niipalju, et lühikeste otstega nukkvõllid ja tõukuritoosid sõna otseses mõttes roostetasid sisse ära..
Kõik tööriistad ühest kohast, http://www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
553 4250
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7295
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mx77 » 05 Okt 2016, 19:56

Kauri, peale SG klassi ei ole õlide määrimisomadused paremaks läinud. Pigem on tähelepanu läinud sobivusega katalüsaatorite, DPF filtrite ja muu saastevähendamisega. Ja iga õli on täna vähemalt SG.
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 543
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 76 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kauri » 06 Okt 2016, 11:06

mx77 kirjutas:Kauri, peale SG klassi ei ole õlide määrimisomadused paremaks läinud. Pigem on tähelepanu läinud sobivusega katalüsaatorite, DPF filtrite ja muu saastevähendamisega. Ja iga õli on täna vähemalt SG.
Selle kommentaari järgi siis oleks ju pohh, mida sisse valada. Et kui on SG siis sobib nagu igale poole? Sellest õlide teemast on jahutud ikka vägagi palju, sõltumatute ekspertide teste on kogu veeb täis ja kahjuks ei ole see elu nii must-valge. Eriti veel neile kes senti pooleks ajavad ja kõiki saunajutte tõepähe võtavad.
Kõik tööriistad ühest kohast, http://www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
553 4250
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7295
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mx77 » 06 Okt 2016, 11:32

Kauri, paluks fakte ja mitte umbmäärast umbluud.
Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 242
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, G650 Xc
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kalts » 06 Okt 2016, 15:30

Kauri kirjutas:
Kalts kirjutas:Miks ainult 180 kkm sõitnud vanakooli 8v OHC mootoril (GM/Opel Z16SE) nukad ja nookurid kulunud on? Eriti arvestades korrektset hooldusraamatut, intervalliga 15 kkm. Külmalt käivitades sinist ei viska ja praegu peaks suhteliselt vedel 5W40 sees olema
Ja jõuame sinna välja et see 5w40 ei ole järjekordselt mingi näitaja. Oluline on kvaliteediklass. Pumpdüüsiga volkaril olen näinud konkreetselt mismoodi sama viskoossusega aga normidele mitte vastav õli keerab tutika nuka ja nookurid tuksi vähem kui 20 000km-ga.
Oluline on veel õli vahetamise juures aeg ja kasutustingimused. Olen kaks automootorit lahti võtnud milledel seoses tuulutuse ummistusega kogunes kondensaati niipalju, et lühikeste otstega nukkvõllid ja tõukuritoosid sõna otseses mõttes roostetasid sisse ära..
Loomulikult, VAG PD süsteemil on õlile omad nõudmised. Ei ole teada kuidas autot täpselt kasutati: tegu on firma tööautoga mille kasutajaks oli pikka aega ilmselt sama naistöötaja. Kõik hooldused on tehtud esinduses, õli(de) mark läbi aegade ei ole teada, ainult see, et algusest peale on 5W40 sisse valatud. Minu märkus 5W40 kohta oli pigem, et isegi suht-koht vedela õliga ei viska hommikul külmalt sinist.

Tuulutuse ummistus on hea märkus, kuskilt on see juba sama mootori kohta kõrva jäänud.
Üldse küsisin peamiselt seepärast, et ehk on see antud mootori kas üldine või mõne perioodi tüüpviga. Internetis on sama jama kohta kenakesti ininat, aga ei saa sotti kas on tüüpviga või mitte. Kui pole tüüpviga, siis tekib kohe küsimus millal ja miks jama tekkis ja kui sügavale kapremonti teha... Hetkel ei tea isegi seda kas mootor õli võtab, peab vist edasi kärutama.
--
Vallo
Pilt
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6320
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 822 korda
Tänatud: 678 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 07 Okt 2016, 08:57

Milline on vaste sõnale "kuluosad" inglise keeles?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8304
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 225 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Piipz » 07 Okt 2016, 09:02

consumables
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1208
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 49 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas piiks » 07 Okt 2016, 09:05

Vapsik kirjutas:Seep see ongi et seal on laepealne kolnurkne ruum ka ja ilge kepp on kogu aeg seletada erinevatele renoveerimisega seotud tegelastele et see läheb pööningule aga see läheb "sinna kolnurksesse "kamorkasse"".
Kassipööninguks kutsutakse.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5269
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1104 korda
Tänatud: 244 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 07 Okt 2016, 09:13

Kalts kirjutas:
Kauri kirjutas:
Kalts kirjutas:Miks ainult 180 kkm sõitnud vanakooli 8v OHC mootoril (GM/Opel Z16SE) nukad ja nookurid kulunud on? Eriti arvestades korrektset hooldusraamatut, intervalliga 15 kkm. Külmalt käivitades sinist ei viska ja praegu peaks suhteliselt vedel 5W40 sees olema
Ja jõuame sinna välja et see 5w40 ei ole järjekordselt mingi näitaja. Oluline on kvaliteediklass. Pumpdüüsiga volkaril olen näinud konkreetselt mismoodi sama viskoossusega aga normidele mitte vastav õli keerab tutika nuka ja nookurid tuksi vähem kui 20 000km-ga.
Oluline on veel õli vahetamise juures aeg ja kasutustingimused. Olen kaks automootorit lahti võtnud milledel seoses tuulutuse ummistusega kogunes kondensaati niipalju, et lühikeste otstega nukkvõllid ja tõukuritoosid sõna otseses mõttes roostetasid sisse ära..
Loomulikult, VAG PD süsteemil on õlile omad nõudmised. Ei ole teada kuidas autot täpselt kasutati: tegu on firma tööautoga mille kasutajaks oli pikka aega ilmselt sama naistöötaja. Kõik hooldused on tehtud esinduses, õli(de) mark läbi aegade ei ole teada, ainult see, et algusest peale on 5W40 sisse valatud. Minu märkus 5W40 kohta oli pigem, et isegi suht-koht vedela õliga ei viska hommikul külmalt sinist.

Tuulutuse ummistus on hea märkus, kuskilt on see juba sama mootori kohta kõrva jäänud.
Üldse küsisin peamiselt seepärast, et ehk on see antud mootori kas üldine või mõne perioodi tüüpviga. Internetis on sama jama kohta kenakesti ininat, aga ei saa sotti kas on tüüpviga või mitte. Kui pole tüüpviga, siis tekib kohe küsimus millal ja miks jama tekkis ja kui sügavale kapremonti teha... Hetkel ei tea isegi seda kas mootor õli võtab, peab vist edasi kärutama.
Kui auto oli manuaal kastiga,siis võib selle probleemi tekkimist otsida ka selle kasutaja sõidustiilist.Kuna tänapäevane mootor jaksab ka madalatel pööretel mingil määral vedada,siis paljud ei viitsi käikudega jannata ja pressivad pigem parema jalaga kõvemini peale.Samas kui oleks mõistlik käik või kaks alla vahetada.
Mul ka paar sellist tuttavat ja ühel oli Focusega sama probleem.Tegemist oli 1,6 bensukaga.Tüüp läks pidevalt kohalt ära teise käiguga sidurit libistades ja ega linnakiirustel 40-80 ei vahetatud ühtegi käiku.
Automaadiga seda jama ei saa tekkida.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1208
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 49 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas piiks » 07 Okt 2016, 09:15

Piipz kirjutas:See pole küll otseselt rumal küsimus aga Swedbank on törtsu aeglane vastama täna: Kui firma on auto liisinud ja passis on omanikuks Swedbank aga oleks vaja sisuliselt kohe praegu auto maha müüa, siis kuidas see protsess välja näeb - kas tõesti on vaja kõigepealt dokumendid enda nimele ringi teha ja siis uuesti uuele omanikule?
Vormistada saab ikka otse uuele ostjale. Swed teeb vist volituse. Aga juriidiliselt käib nii, et praegune liisija ostab välja ja siis müüb edasi. Sellega hoiab Swed ennast eemal müüja staatusest (on alati finantseerija) ja ei võta endale müügiga kaasnevat vastutust. Näiteks, kui uueks ostjaks on eraisik, kellel on mingi õigus tehingust taganeda mingi aja jooksul, siis auto jääb sulle pihku, mitte Swedile.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8304
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 225 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Piipz » 07 Okt 2016, 09:17

Jep, eile sai see müük tehtud just täpselt nii, et swed saatis volituse, see sai allkirjastatud ja saadetud info@mnt.ee ning nüüd läheb ostja ostu-müügi lepinguga lihtsalt arki ja võtab selle enda nimele, st tal ei ole teist ostu-müügi lepingut enam vaja, see on juba mailitsi arki ära saadetud.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 543
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 76 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kauri » 07 Okt 2016, 14:06

mx77 kirjutas:Kauri, paluks fakte ja mitte umbmäärast umbluud.
Ma ei viitsi ja ei taha hakata siin mingisugust 40 leheküljelist teemat üles ajama mingil teemal mis õli ja kuhu. Kuna ma ise ka müün õli, siis oleks see lisaks veel varjatud reklaam tagatipuks onju.
Samas see SG konkreetsele mootorile juba ei sobi, kuna jutuks oleva tähisega mootori miinimum oli juba tootmisesse minnes SJ/A3.
Lisame juurde täiesti olematu karterimahu mis jääb alla 3,5 liitri, sinna keevitame 15000 läbisõitu iga ilmaga ja vahest laseme üle ka. Pikemalt seistes jääb ülemine korrus kuivaks jne.
Selle aja jooksul tekkib mootoris täiesti piisavalt karedust tekitavat jama.

See et konkreetne mootor välimuselt näeb välja nagu 40 aastat vana, ei tähenda alati seda et asjad nii ongi. Juurde on tulnud palju asju, rohkem plastikut, materjalide optimeerimine jne.
Meist kõrgem ladvik tegeleb iga aaastaga aina rohkem selle nimel, et asjad mida me ostame kestaksid vähem ja me vahetaks need kiiremini välja. Kõik kogu tänane elu käib ainult selle ümber kuidas kedagi lüpsta onju.

Ja ma enne ütlesin, et erinevaid ja sõltumatuid teste on täis terve internet.
See õlide maailm ei ole juba viimased 15 aastat must/valge.
Kõik tööriistad ühest kohast, http://www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
553 4250

davidsoniharald
Postitusi: 1487
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald » 07 Okt 2016, 15:19

Kas "V8 Magazine" on Eestis ka võimalik kuskilt üle leti osta? Tallinnas siis eelkõige.

reimps

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas reimps » 07 Okt 2016, 23:30

Piipz kirjutas:consumables
Replacement part(s) peaks vähe täpsem olema, consumable on rohkem siuke objekt, mis ongi mõeldud ärakulutamiseks, a la kütus jms. Kõhutunne ütleb nii vähemalt.

EDIT: Kiire google ütleb suht sama:
https://en.wikipedia.org/wiki/Spare_part
A spare part, spare, service part, repair part, or replacement part, is an interchangeable part that is kept in an inventory and used for the repair or replacement of failed units.
Kasutaja avatar

Bastard
Postitusi: 742
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Asukoht: est
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Bastard » 07 Okt 2016, 23:59

Kas on olemas mitmesilindrilisi mootoreid, mille silindrid on erineva mahuga? Kui jah, siis mis nendega tehakse :D

davidsoniharald
Postitusi: 1487
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald » 08 Okt 2016, 11:58

Bastard kirjutas:Kas on olemas mitmesilindrilisi mootoreid, mille silindrid on erineva mahuga? Kui jah, siis mis nendega tehakse :D
Võidusõidu tsiklitel on kasutatud mootoreid, millel on V asetusega viis silindrit, kusjuures esimesed kaks on suuremad ja ovaalsed :D.
Väga kõrget rõhku andvatel kompressoritel on madal-, kesk- ja kõrgsurve silindrid, vastavalt siis suur, keskmine ja väike.
Aurumasinatel kasutati samuti sama lahendust, kus aur käis läbi mitmest silindrist ja nende silindrite maht suurenes vastavalt auru rõhu langusele.
Kindlasti oskab keegi siia lisada ka midagi kaasaaegset.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6320
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 822 korda
Tänatud: 678 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 08 Okt 2016, 12:47

Bastard kirjutas:Kas on olemas mitmesilindrilisi mootoreid, mille silindrid on erineva mahuga? Kui jah, siis mis nendega tehakse :D
Ma konkreetset kasutust ei tea aga paari aasta taguset tehnoloogiauudiste voost jäi silma, et Honda patenteeris erimahuliste sindlitega V mootori. Kolvi läbimõõt oli kõikjal üks ja kubatuuri korrigeeriti väntvõlli vända pikkusega. Pidi andma ühtlasema käigu ja väiksema kütusekulu.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Vint
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1562
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome-Riihimäki
Tänanud: 86 korda
Tänatud: 77 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Vint » 08 Okt 2016, 13:14

Ajame asja hullemaks! :wack:
Kui näiteks neljasilindrilisel mootoril, visata ühest silindrist karpa minema ja ühendada väljalase, teiste sisselaskesse, kas tuleks reaalselt toimiv turbo efekt?
Kuna, "ära näpitud" silinder jääks kõigi eelduste kuhaselt ainult õhku pumpama. :mrgreen:



Suletud

Mine “Ajaviiteks...”