Rumalad küsimused 2

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Raits66
Postitusi: 274
Liitunud: 08 Mai 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 14 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Raits66 »

This site can’t be reached

www.shipitwise.ee’s DNS address could not be found.



Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1486
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 64 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Raits66 kirjutas:

This site can’t be reached

http://www.shipitwise.ee’s DNS address could not be found.

Proovi https://shipitwise.com/

Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Kas kahekomponentse autolaki alla jäänud märg autovärv (kohati tumedamad lärakad hõbedasel värvil) omab mingit lootust ajapikku ära ka kuivada, või oleks aeg vanduma, ropendama ja uuesti värvimise peale mõtlema hakata? Värvisin mootorratta gondleid. Õues, -7ga. Varasemalt õnnestus, noh. :mrgreen:

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC

tehh
Postitusi: 60
Liitunud: 09 Juul 2007, 22:16
Asukoht: keila
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas tehh »

Ei kuiva see värv seal all ära. Külmas värvides on üks nipp,et värv kuivaks,see enne peale kandmist soojaks teha.

Kasutaja avatar

Mart
Postitusi: 396
Liitunud: 18 Juun 2014, 21:53
Tsikkel: Aprilia Pegaso Trail 650
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Mart »

Heikik kirjutas:

Kas kahekomponentse autolaki alla jäänud märg autovärv (kohati tumedamad lärakad hõbedasel värvil) omab mingit lootust ajapikku ära ka kuivada, või oleks aeg vanduma, ropendama ja uuesti värvimise peale mõtlema hakata? Värvisin tsikli gondleid. Õues, -7ga. Varasemalt õnnestus, noh. :mrgreen:

Ei kuiva, või siis tegelt ikka kuivab, aga need laigud jäävad ikka näha.

56271134
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Mart kirjutas:

Ei kuiva, või siis tegelt ikka kuivab, aga need laigud jäävad ikka näha.

tehh kirjutas:

Ei kuiva see värv seal all ära. Külmas värvides on üks nipp,et värv kuivaks,see enne peale kandmist soojaks teha.

Et siis...mis ma edasi teen? On lootust, et ikkagi kuivab ja võin lihtsalt järgmise kihi otsa tõmmata või pean hakkama seda kuidagi eemaldama? :?

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Kasutaja avatar

Mart
Postitusi: 396
Liitunud: 18 Juun 2014, 21:53
Tsikkel: Aprilia Pegaso Trail 650
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Mart »

Kui viitsimist on, siis ma eemaldaks ja teeks uuesti. Kui ma enda värvimistöö perse keerasin, siis ei viitsinud. Lasin kergelt liivapaberiga üle ja värvisin uuesti. Sai hea

56271134
Kasutaja avatar

bnd
Postitusi: 20
Liitunud: 04 Juun 2016, 17:59
Tsikkel: Hetkel Polaris RMK PRO
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas bnd »

Ostsin Raven-i krossiprillid saaniga sõitmiseks. Aga miinuskraadidega ei näe midagi läbi, lähevad seest konkreetselt uduseks ja väljast jäässe. Miks nii? Kas peaks millegagi töötlema? Väljahingatav õhk satub ikka prillidele, aga miks seest nii uduseks läheb? Vanade prillidega ei olnud sellist jama.

IronButt 1000 R1
IronButt 2000 CBR1100XX
Kasutaja avatar

Allar
Postitusi: 112
Liitunud: 21 Sept 2006, 22:45
Tsikkel: VFR750
Asukoht: Skandinaavia
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Allar »

Kas on kellelgi kedagi, kes teaks kedagi, kellel on Salzburg nimeline ahi? (no see millega tuba ikka kütta)

Mõtsin nigu endale kaa osta, aga pisut kahtleval seisukohal veeel...

"God Damn it I'd Piss on a Spark Plug if I thought it'd do any good!"

Vox
Postitusi: 5
Liitunud: 05 Juun 2016, 11:51

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Vox »

Allar kirjutas:

Kas on kellelgi kedagi, kes teaks kedagi, kellel on Salzburg nimeline ahi? (no see millega tuba ikka kütta)

Mõtsin nigu endale kaa osta, aga pisut kahtleval seisukohal veeel...

Pikemaajalised kogemused puuduvad, aga olen nüüd see sügis/talv sellisega kütnud.

Kasutaja avatar

Allar
Postitusi: 112
Liitunud: 21 Sept 2006, 22:45
Tsikkel: VFR750
Asukoht: Skandinaavia
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Allar »

Vox kirjutas:
Allar kirjutas:

Kas on kellelgi kedagi, kes teaks kedagi, kellel on Salzburg nimeline ahi? (no see millega tuba ikka kütta)

Mõtsin nigu endale kaa osta, aga pisut kahtleval seisukohal veeel...

Pikemaajalised kogemused puuduvad, aga olen nüüd see sügis/talv sellisega kütnud.

Ja kas oled rahul? Püsib soe ja müügimehe jutu vääriline?

Kas kokku panid ise? (kui, siis oli ka nii lihtne kui lubatud?)

"God Damn it I'd Piss on a Spark Plug if I thought it'd do any good!"

Vox
Postitusi: 5
Liitunud: 05 Juun 2016, 11:51

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Vox »

Allar kirjutas:

Ja kas oled rahul? Püsib soe ja müügimehe jutu vääriline?

Kas kokku panid ise? (kui, siis oli ka nii lihtne kui lubatud?)

Kahjuks või õnneks ise kokku ei pannud, nii et selle koha pealt jään vastuse võlgu. Kütmise suhtes aga mina vähemalt ei virise. Ütleks, et umbkaudselt hinnates salvestab soojust küll selle lähedale, mida lubatakse. Eelmine kogemus oli Tulikivi ahjuga ja sellega võrreldes tundub, et küttematerjali kuluks just kui sama tulemuse saamiseks vähem. Kas asi selles suitsulõõrisüsteemis või enda kujutlusvõimes, ei tea. :) Küll aga ahju käima saamine võib pisut nokitsemist tahta. Eelmine omanik olevat olnud ahju kütmisega mingi periood nii hädas, et käega visanud. Omast kogemusest aga selliseid probleeme pole olnud, kuigi päris pohuistlikult tuld alustada ja kütta ei saa.

Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1935
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 136 korda
Tänatud: 178 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Vint »

Miks Mikide maal, kasutatakse väljendit 9mm ( millimeetrine ) püstoli kohta, olgugi et neil on sootuks teistsugune, mõõtühiku süsteem?

Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1212
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas piiks »

Vint kirjutas:

Miks Mikide maal, kasutatakse väljendit 9mm ( millimeetrine ) püstoli kohta, olgugi et neil on sootuks teistsugune, mõõtühiku süsteem?

9 milline tuleb järelikult euroopa tootjatelt. mikidel on neljakümneviiene.

Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Vint kirjutas:

Miks Mikide maal, kasutatakse väljendit 9mm ( millimeetrine ) püstoli kohta, olgugi et neil on sootuks teistsugune, mõõtühiku süsteem?

Seda selleks, et ikkagi eristada konkreetset padrunit, mitte ainult kuuli läbimõõtu.

9 mm Para on ikka veidi teine padrun, kui .38 Special
Pilt

EDIT. On olemas ka püstolipadrun .380 ACP, aga see suht vähelevinud
Pilt

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Jesper »

9mm-ga on veel selline lõbus lugu, et kuigi USA-s on kodumaised kaliibrid ka populaarsed, siis sel ajal kui actionfilmides muutusid populaarseks revolvrite asemel püstolid, polnud turul normaalseid .45 paukpadruneid - olemasolevad andsid palju tõrkeid ja olid ilge peavalu. Kuna 9mm plangud olid normaalsed, siis võeti see kaliiber filmitööstuses laialt kasutusele ja sellel oli kahtlemata ka mõju tarbijate eelistustele :)

Näiteks Pulp Fictionis lõpus, kus Jules räägib kohvikulaua taga Ringoga, on tal esmapilgul käes M1911 (mis on traditsiooniliselt .45) aga jutus mainib "mr. 9mm". Tegelikult on see Star Model B mis tõepoolest kasutab 9mm padrunit ja see näiline viga oligi mõeldud Hollywoodi inside naljana relvahuvilistest vaatajate kulul.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Mul oli kunagi originaal Colt M1911 mis oli 9 mm Para. Tundus omale mugavam, punne mahtus rohkem magasini, ja ka pauk ei olnud nii kange kui .45 ACP-ga ja sellest tulenevalt sai lasta täpselt paarislaskudega.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Mul on sarnane küsimus - kes Tallinnas / Eestis valmistab küünlajuhtmeid / süütejuhtmeid mõõdu järgi? Et kas kasutab samu piipe või paneb uued, kuid et oleks sama pikk nagu originaalis? Ideaalis viiks vanad sinna ja läheks hiljem uutele järgi.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1486
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 64 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Piipz kirjutas:

Mul on sarnane küsimus - kes Tallinnas / Eestis valmistab küünlajuhtmeid / süütejuhtmeid mõõdu järgi? Et kas kasutab samu piipe või paneb uued, kuid et oleks sama pikk nagu originaalis? Ideaalis viiks vanad sinna ja läheks hiljem uutele järgi.

Ma olen ostnud meetriga küünlajuhet ja vanadele piipudele külge keeranud.

Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1760
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas simp »

kuidas nimetatakse eesti keeles sellist asja nagu 'shaft collar' ja kust seda saada võiks, suvalisest ehituspoest?
Pilt
Otsin 2mm trossi kinnitamiseks riiulile.

Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Mul on üks autoteemaline loll küsimus, aga kuna siin on keskmisest tehnikateadlikumad inimesed, viskan igaks juhuks siia ka. Küsisin tegelikult juba margifoorumis, aga vahel saab siit rohkem abi. :D

Et mitte risustada, panen lingi:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=170473

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC

amsung
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Okt 2012, 13:28

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas amsung »

aga lase tal jõnksutada ja mingi aja pärast mine katsu kas piduriketas on soe või mitte, kui ei ole siis pead lahendust otsima arvatavasti vahekastist vms.

edit: pullipärast võid abs-i kaitsme välja tõmmata ja vaadata kas probleem jätkub.

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Sportlik sõit ja porilomp ei ole ette tulnud? Kuigi jah mitu korda järjest ja ühe poole oma (ebatõenäoline)

Kui ketta vahetamisega probleem teisele poole läks siis on ilmselgelt asi kettas.
Nüüd on küsimus, miks ketas pekki läheb. Tavaliselt rikneb kuuma ja külmaga või odavad kettad on lihtsalt sitast materjalist, või ketta ja klotsi matejal ei sobi kokku (see on tegelikult väga tähtis asi, et need sobiksid) Aga nagu aru saan on korralik ketas ja klots ostetud, kuid siiski

Kui kõrvetamisega paremaks läks siis tundub, et on mingi määrdumine, või mingi põhjus, miks rikub just selle poole ketast. vaata võimalike õlide lekkeid (amort vms) võimalust, mis sinna tilkuda saab, jahutusvedelik keeb üle ühesõnaga kõik, mis määrib mingit moodi võimalusi.

Pidurite jama on ka voolikutega (endal kogetud) pealt voolik ilus aga jõnksutab ja veider. Vooliku kihid on lahti seest poolt ning toimub mingi kummi paisumisega (õli läheb kihtide vahele) ebaühtlane haakumine. Vaheta voolik/ud (soovituslik, kas perfomence või A osa, mitte mingi hiina kummilutt) Vahetasin ka klotse ja kettaid ja no ei ole hea. Lõpuks üks teenindus pakkus, et kle vaheta voolikud. Nüüd juba pikka aega väga viis.

Hetkel rohkem pähe ei turka.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

EH1
Postitusi: 73
Liitunud: 14 Apr 2014, 17:05
Tsikkel: -
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 11 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas EH1 »

Kus ostetakse Tallinnas/Lääne-Harjus hea hinnaga euroaluseid kokku?
Sikupilli Statoili juures olevat kohta tean.

Ducati 749S ex, MG California 1400 Custom ex

Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Heikik »

amsung kirjutas:

aga lase tal jõnksutada ja mingi aja pärast mine katsu kas piduriketas on soe või mitte, kui ei ole siis pead lahendust otsima arvatavasti vahekastist vms.

edit: pullipärast võid abs-i kaitsme välja tõmmata ja vaadata kas probleem jätkub.

Ega ta jõnksutab ainult pidurdades - nii et soojenemist ja vastu käimist ei saa seeläbi hinnata. Ja ketas on uus Brembo ju ka, nii et vaevalt ta kõver on. ABS-i viga ei usu olevat, sest pärast uue ketta alla panemist oli mõnda aega ideaalne.

Madlobster kirjutas:

Sportlik sõit ja porilomp ei ole ette tulnud? Kuigi jah mitu korda järjest ja ühe poole oma (ebatõenäoline)

Kui ketta vahetamisega probleem teisele poole läks siis on ilmselgelt asi kettas.
Nüüd on küsimus, miks ketas pekki läheb. Tavaliselt rikneb kuuma ja külmaga või odavad kettad on lihtsalt sitast materjalist, või ketta ja klotsi matejal ei sobi kokku (see on tegelikult väga tähtis asi, et need sobiksid) Aga nagu aru saan on korralik ketas ja klots ostetud, kuid siiski

Kui kõrvetamisega paremaks läks siis tundub, et on mingi määrdumine, või mingi põhjus, miks rikub just selle poole ketast. vaata võimalike õlide lekkeid (amort vms) võimalust, mis sinna tilkuda saab, jahutusvedelik keeb üle ühesõnaga kõik, mis määrib mingit moodi võimalusi.

Pidurite jama on ka voolikutega (endal kogetud) pealt voolik ilus aga jõnksutab ja veider. Vooliku kihid on lahti seest poolt ning toimub mingi kummi paisumisega (õli läheb kihtide vahele) ebaühtlane haakumine. Vaheta voolik/ud (soovituslik, kas perfomence või A osa, mitte mingi hiina kummilutt) Vahetasin ka klotse ja kettaid ja no ei ole hea. Lõpuks üks teenindus pakkus, et kle vaheta voolikud. Nüüd juba pikka aega väga viis.

Hetkel rohkem pähe ei turka.

Lompi pole näinud, midagi ketta peale ka ei tilgu. Kas voolikujamaga jõnksutas ka kergel pidurdamisel ja tugevamal tallamisel oli ok?

Mis ketta ja klotsi sobivust puudutab, siis see käis ka peast läbi (hetkel NF + Brembo, ehk siis mitte ühe ja sama tootja jupid), aga see ei seleta, miks 3 erineva klotsipaariga ja kahe erineva kettapaari puhul ikka ühe ja sama ratta juures jama tekib ja kõik teised ilusti toimivad.

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Piipz »

simp kirjutas:

kuidas nimetatakse eesti keeles sellist asja nagu 'shaft collar' ja kust seda saada võiks, suvalisest ehituspoest?
Pilt
Otsin 2mm trossi kinnitamiseks riiulile.

Kindel, et sa lihtsalt trossilukku ei otsi? Neid on jah igas ehituspoes.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

amsung
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Okt 2012, 13:28

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas amsung »

Heikik kirjutas:
amsung kirjutas:

aga lase tal jõnksutada ja mingi aja pärast mine katsu kas piduriketas on soe või mitte, kui ei ole siis pead lahendust otsima arvatavasti vahekastist vms.

edit: pullipärast võid abs-i kaitsme välja tõmmata ja vaadata kas probleem jätkub.

Ega ta jõnksutab ainult pidurdades - nii et soojenemist ja vastu käimist ei saa seeläbi hinnata. Ja ketas on uus Brembo ju ka, nii et vaevalt ta kõver on. ABS-i viga ei usu olevat, sest pärast uue ketta alla panemist oli mõnda aega ideaalne.

Ma pakuks, et mingitel hetkedel jääb pidur peale või siis ongi kergelt peal misläbi ketta kõveraks tõmmanud.

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas pühak »

Mul kunagi ühel autol mõranes piduriketas jahutusribidest. Ketta pooled hakkasid siis mingit moodi oma elu elama ja pidurdades oli hull vibra, kohe ei saanudki aru, milles põhjus. See vibra aga hävis koos ketta vahetusega lõplikult. Kuna Sul ketas juba vahetatud, siis ei tohiks see justkui probleemi põhjustajaks olla.

Ketta pinnalt peaks näha olema, kas klotsid on seda kogu ringilt ühtlaselt haaranud. Kui ei, siis on ketta kulumispinnal olevad jäljed üldjuhul selgelt katkendlikud, kord on klots vastu ketast olnud ja siis jälle mitte.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Ma enam täpselt ei mäleta probleeme ja vahetamisi oli palju.
Voolik, klots ei sobi kettaga või määrdumine rohkem ma võimalusi ei oska pakkuda. Kui kõvasti tuld annad ja pidurid haisema pidurdad, siis peale seda on muutust? (ära kuumade piduritega lompi sõida ega kohapeal seisa jalg piduril (kõige parem oleks sõita mõni min rahulikult enne kui seisma jääd)) Määrdumise kontrolliks veel võid ratta alt võtta brake cleaneriga korralikult kõik üle käia ja vaadata muutust.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Heikik kirjutas:

Mul on üks autoteemaline loll küsimus, aga kuna siin on keskmisest tehnikateadlikumad inimesed, viskan igaks juhuks siia ka. Küsisin tegelikult juba margifoorumis, aga vahel saab siit rohkem abi. :D

Et mitte risustada, panen lingi:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=170473

Mul on kunagi olnud analoogse asjaga jama A6 Allroadiga millel ees HP2 sadulad nelja klotsiga. (ca 2010-2011) Ja pidurdada ei olnud vaja üldse. Piisas juba pikemat aega 100+ kiirusest maanteel ja hakkas kerget võdinat tulema rooli. Mida aeg edasi seda hullemaks läks.
Kolvid vahetatud, tolmukad ja mansetid, liugurite joonumine kontrollitud jnejne. Mitte miskit. Lasid ketta pingist õhkõrnalt teraga läbi, ideaalne ca 600 km ja hakkas pihta jälle.
Lõpuks sai hakatud lähemalt otsima ja ketta pinnal olid justkui pisikesed mustad täpid, üks serv täiuslikust ringist välja venitatud. Eemaldus mehaanilisel kraapimisel.
Sai asemele originaal piduriklotsid otse esindusest ja probleem kadus. Enne seda sai kasutatud NF-i ja Remsa klotse. Need paraku Brembo ja NF-i ketastega kumbki kokku ei käinud.
Ehk siis minul oli süüdlaseks 100% klots mis suutis mingi sita kettale külge sõna otseses mõttes liimida.
Originaalklots oli muidugi valusalt kallim ja kulus ka nagu peletis, aga peale seda null probleemi.

Suletud

Mine “Ajaviiteks...”