Re: Rumalad küsimused 2
Macintosh kirjutas:Kas esiamortidele otsas olev rattavõlli kinnitus on üljuhul torudest eraldatav st vahetatav või mitte?
Tavaliselt on eraldatav.
Macintosh kirjutas:Kas esiamortidele otsas olev rattavõlli kinnitus on üljuhul torudest eraldatav st vahetatav või mitte?
Tavaliselt on eraldatav.
lisaks pilt
Macintosh kirjutas:Kas esiamortidele otsas olev rattavõlli kinnitus on üljuhul torudest eraldatav st vahetatav või mitte?
On küll, aga tahab kõvasti kuuma saada.
Lahti ta käib aga kasu väga pole, sest uut fork legi kuskilt osta ei ole võimalik.
Macintosh kirjutas:Kas esiamortidele otsas olev rattavõlli kinnitus on üljuhul torudest eraldatav st vahetatav või mitte?
Miks sa neid lahti tahad saada?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Margusxx kirjutas:Macintosh kirjutas:Kas esiamortidele otsas olev rattavõlli kinnitus on üljuhul torudest eraldatav st vahetatav või mitte?
triumph_fork.jpgMiks sa neid lahti tahad saada?
Ots on vigastatud ja kui polte-keermeid korda ei saa siis otsa vahetamine on parim altrnatiiv võrreldes uue amordi soetamisega.
Macintosh kirjutas:Margusxx kirjutas:Macintosh kirjutas:Kas esiamortidele otsas olev rattavõlli kinnitus on üljuhul torudest eraldatav st vahetatav või mitte?
triumph_fork.jpgMiks sa neid lahti tahad saada?
Ots on vigastatud ja kui polte-keermeid korda ei saa siis otsa vahetamine on parim altrnatiiv võrreldes uue amordi soetamisega.
Keermete taastamiseks või uute keermete keeramiseks on ju võimalusi päris palju, muidugi raske hinnata kahjustusi kui oma silmaga näinud ei ole.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Margusxx kirjutas:Macintosh kirjutas:Margusxx kirjutas:Miks sa neid lahti tahad saada?
Ots on vigastatud ja kui polte-keermeid korda ei saa siis otsa vahetamine on parim altrnatiiv võrreldes uue amordi soetamisega.
Keermete taastamiseks või uute keermete keeramiseks on ju võimalusi päris palju, muidugi raske hinnata kahjustusi kui oma silmaga näinud ei ole.
Sul on õigus. Esimese tööna ei hakkagi lahti kiskuma ega vahetama. Küsimuse eesmärgiks oli teha selgeks alternatiivid. Siis teab milliseid otsuseid töö käigus vastu võtta. Otsa vahetamine, uue amordi ostmine jne on loetelus kõige viimased asjad üldse.
Macintosh kirjutas:Margusxx kirjutas:Macintosh kirjutas:Ots on vigastatud ja kui polte-keermeid korda ei saa siis otsa vahetamine on parim altrnatiiv võrreldes uue amordi soetamisega.
Keermete taastamiseks või uute keermete keeramiseks on ju võimalusi päris palju, muidugi raske hinnata kahjustusi kui oma silmaga näinud ei ole.
Sul on õigus. Esimese tööna ei hakkagi lahti kiskuma ega vahetama. Küsimuse eesmärgiks oli teha selgeks alternatiivid. Siis teab milliseid otsuseid töö käigus vastu võtta. Otsa vahetamine, uue amordi ostmine jne on loetelus kõige viimased asjad üldse.
Ok, pea seda ka siis meeles, et alumiinium läheb kuuma andes pehmeks ja jääbki pehmeks. Kuna see amordi jalg on suht elulise tähtsusega jublakas, siis mina seda ei soojendaks, pigem võimaluse korral külmutaks toru ennast, et veidi toru lofkamaks saada.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Margusxx kirjutas:Ok, pea seda ka siis meeles, et alumiinium läheb kuuma andes pehmeks ja jääbki pehmeks. Kuna see amordi jalg on suht elulise tähtsusega jublakas, siis mina seda ei soojendaks, pigem võimaluse korral külmutaks toru ennast, et veidi toru lofkamaks saada.
Kuna krossi- ja enduuroratastel on see amortide lahti-kokkukiskumine suhteliselt igapäevane tegevus, ja seal on remondimanuaalides igal pool kästud selle alumise otsa äravõtmiseks seda kuumutada, siis ei saa see olla nii jubedate tagajärgedega tegevus nagu sa kirjeldad.
Selleks, et alumiinium juba piisavalt paisuks piisab temperatuurist 100-120 kraadi, see ei tee talle midagi.
Siin võib tutvuda ühe USD amordi lahtivõtmise manuaaliga:
http://mx-tech.com/content/wptwinchamberfork.pdf
Margusxx kirjutas:Ok, pea seda ka siis meeles, et alumiinium läheb kuuma andes pehmeks ja jääbki pehmeks. ...
Al sulamitel on selleks struktuuri muutvaks temperatuuriks 300°C ja ülespoole, seega sellest üle ei maksaks minna jah.
AL termilise paisumise koefitsent on 2x suurem kui terastel (2,3 vs 1,2), seega ei ole vaja karta sisemise detaili soojenemist - saab pista otsa üleni keevasse vette
EDIT2 Jäängi muutma seda postitust Amort ise vist roostevabast? Selle paisumise koefitsent on 1,6...1,7 , aga sellegipoolest väiksem kui AL.
Amorditoru peaks ikka teras olema, välispind kroomitud ja poleeritud.
Jube teaduslikuks läheb see jutt, võibolla oleks asjast tolku kui kogu see teadus rakendada ree ette ja minna aidata Macil amort korda teha?
Minu jutu iva selles, et kui inimene pole kindel kas amordid lahti käivad, siis arvatavasti pole tal ka eelnevat kogemust nende eraldamisega. Võimalus, et asja untsu keerab on suht reaalne. Teine toru on ju vaja külge ka saada ja korralikult pidama. Kõik need koefitsiendid paraku töötavad ainult ideaalsetes tingimustes.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Milline keere taastamist vajab? Need porika/kaitsme keermed? Neid saab ka ratta küljes tagasi kasvatada, pole väga teadus. Hiljem freesiga vähe kunstilist lähenemist, uued keermed ja voila.
Kui keevitamiseks läheb, ei ole mõistlik niikuinii toru välja keerata, pärast on kõverasse auku võimatu teda uuesti sisse saada.
Nagu mxi juhendist näha, kasutatakse otstes keermeliimi, et keermeliimi vedeldada antakse kuuma. Mitte ei anta kuuma, et metalli paisutada/moonutada.
Reaalsus on see, et uut fork legi ei müüda ja keerme taastamiseks ei ole vaja seda eraldada.
Margusxx kirjutas:Jube teaduslikuks läheb see jutt, võibolla oleks asjast tolku kui kogu see teadus rakendada ree ette ja minna aidata Macil amort korda teha?
Minu jutu iva selles, et kui inimene pole kindel kas amordid lahti käivad, siis arvatavasti pole tal ka eelnevat kogemust nende eraldamisega. Võimalus, et asja untsu keerab on suht reaalne. Teine toru on ju vaja külge ka saada ja korralikult pidama. Kõik need koefitsiendid paraku töötavad ainult ideaalsetes tingimustes.
Ma ei hakka midagi ise lahti võtma. Mul puudub sellise tegevuse iseseisvaks läbiviimiseks kogemus ja tehnilised võimalused. Minu küsimus oli ajendatud otseselt soovist teada saada millised võimalused ekisteerivad. Kui vastus oleks kõlanud "pole vahetatavad" siis oleks mul olnud kaks varianti: olemasolev korda teha või osta uus. Nüüd on kolm. Alustame ikka kordategemisest.
Kus kohast sellist kinnitust saada? Antud isend kuulub Kappa küljekohvri juurde.
Alterjor kirjutas:Kus kohast sellist kinnitust saada? Antud isend kuulub Kappa küljekohvri juurde.
Samasugused on ka Givi kohvritel. Varem olid need varuosadena saadaval. Motodepoo müüb Givit.
https://goo.gl/bAa6YX
Sarnaseid asju leiab ka kangadzunglist. Hind ca 0.5 - 1€
Keegi teab, kus saaks vahetada mototagi lukku? Tartu kandis näiteks, Viljandis ei ole sellist kohta. Tallinna kohti võib ka mainida, vahel sinna ka asja.
Kingsepad peaks selliste asjadega hakkama saama. Keemilised puhastused ka usutavasti.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Ledmuda kirjutas:Keegi teab, kus saaks vahetada mototagi lukku? Tartu kandis näiteks, Viljandis ei ole sellist kohta. Tallinna kohti võib ka mainida, vahel sinna ka asja.
Mine Leolasse kingsepp Lennarti juurde, Kivi tn poolt ja 2. korrus.
Ledmuda kirjutas:Keegi teab, kus saaks vahetada mototagi lukku? Tartu kandis näiteks, Viljandis ei ole sellist kohta. Tallinna kohti võib ka mainida, vahel sinna ka asja.
Kas sul lukk ise katki või kelk? Kelku saab eraldi vahetada, mul tegi Magistrali keskuse "Õmblusteenused" selle operatsiooni ära.
https://pesupanda.ee/ võid kah küsida (mõlemad Tallinnas).
Tagantjärgi mõeldes oleks vabalt ise hakkama saanud
Hoi!
Kui ainult kelk siis virtuaalmaailmas on müügil erinevad paranduskomplektid, ilma lammutamiseta külge pandavad "klõps-kelgud".
edu
yeekim kirjutas:Hoi!
Kui ainult kelk siis virtuaalmaailmas on müügil erinevad paranduskomplektid, ilma lammutamiseta külge pandavad "klõps-kelgud".
edu
Neid mõtled? https://www.fixnzip.com/shop/
Maaks kirjutas:yeekim kirjutas:Hoi!
Kui ainult kelk siis virtuaalmaailmas on müügil erinevad paranduskomplektid, ilma lammutamiseta külge pandavad "klõps-kelgud".
edu
Neid mõtled? https://www.fixnzip.com/shop/
Endale jäid säärased silma: http://www.ebay.com/itm/Hot-Sell-TV-6Pc ... 1783290967
Rohkem luku välimusega
edu
kas keegi valmistab terasest ketirattaid ehk siis tagumisi hammakaid
Vaata fb Henry Lehtsi, tema valmistab
Tere.
Kellelgi linki, kuidas ducati monsteri kõrgust muuta? Mu ratas, eelmise omaniku poolt madalaks lastud. Sooviks teada mis kruvid/poldid täpselt vaja keerata. Yuutuubist ei leidnud ise sellist klippi.
Eks sõltub milline monster sul on aga monokiigega 2005 kandi mootorratastel võiks sedasi käia.
Tagumine ots
ja eest lased amorte alla poole.