Rumalad küsimused 2

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


mart211

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mart211 » 14 Apr 2012, 10:07

ranel kirjutas:Kui asjalikud need kukkumispunnid on?

Minu talupojaloogika ütleks, et need on asjalikud vaid siis, kui tegemist aeglaste kiirustega. Suurtel kiirustel tekib rohkem jõudu ja hakkab kere painutama või murdub üldse ära, olen ma õigesti aru saanud?
Ükski kukkumispunn ei suuda kere painutada. Kui ta just marsi-metallist tehtud ei ole :D
Suuremal kiirusel ta kas kulub kiirelt ära, murdub või lendab kildudeks juba kukkumisel. Kõik vastavalt milline punn on. Abi on neist alati. Kuku vaikselt, siis võib päästa kõik detailid. Kukud suurelt kiiruselt, võib päästa mootori kaaned, lenksud, jalarauad, gondleid, paaki...kõike.


Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 781
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: GSF600SX // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 28 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Bandit » 14 Apr 2012, 10:09

Soovitan kukkuda aegluubis, siis saad keha vastavalt sättida ja tsikkel ka nii palju kahju ei saa.
Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2712
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa KX20F
Asukoht: Maal
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Loff » 14 Apr 2012, 23:58

Mis muutub vanas piduriõlis "pehmeks"?
Kes toob Eestis maale Acerbis tooteid?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki KX250F '08
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act

Rein
Postitusi: 1241
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Rein » 15 Apr 2012, 00:02

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5887
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 764 korda
Tänatud: 641 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 15 Apr 2012, 00:18

Loff kirjutas:Mis muutub vanas piduriõlis "pehmeks"?
Conventional glycol-based brake fluid is hygroscopic, which means that it absorbs water. This is important, in order to keep condensation in the brake system from causing corrosion. However, eventually, the fluid will absorb all the moisture it can hold, reaching its point of saturation. Several things can happen at this point. Unabsorbed moisture can begin to collect in the system, causing corrosion in critical areas; the water can cause seals to swell and deteriorate, further contaminating the fluid; and the boiling point of of the fluid drops beyond recommended levels. This means that under high-heat braking conditions, such as during hard braking or repeated brake application while descending a mountain, the fluid will start boiling sooner, which will reduce braking performance. The pedal can begin to feel spongy, and as braking efficiency drops, it takes longer to stop the vehicle
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Melx
Postitusi: 374
Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 5 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Melx » 15 Apr 2012, 00:20

Loff kirjutas:Mis muutub vanas piduriõlis "pehmeks"?
Ma pakun, et vesi. Piduriõli imab õhuniiskuse endase. Õli vahetades on värsket peale kallates näha ka kuidas suhkruseks läheb.
Ziccel

Ohverdan bensiini !
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2712
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa KX20F
Asukoht: Maal
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Loff » 15 Apr 2012, 00:33

No aga vesi on ka vedelik, teatavasti vedelikke kokku suruda ei saa.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki KX250F '08
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1377
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kri§to » 15 Apr 2012, 00:48

macintosh kirjutas:
Loff kirjutas:Mis muutub vanas piduriõlis "pehmeks"?
Conventional glycol-based brake fluid is hygroscopic, which means that it absorbs water. This is important, in order to keep condensation in the brake system from causing corrosion. However, eventually, the fluid will absorb all the moisture it can hold, reaching its point of saturation. Several things can happen at this point. Unabsorbed moisture can begin to collect in the system, causing corrosion in critical areas; the water can cause seals to swell and deteriorate, further contaminating the fluid; and the boiling point of of the fluid drops beyond recommended levels. This means that under high-heat braking conditions, such as during hard braking or repeated brake application while descending a mountain, the fluid will start boiling sooner, which will reduce braking performance. The pedal can begin to feel spongy, and as braking efficiency drops, it takes longer to stop the vehicle
Ämmatossu jutt :D eesti keelde- kui keegi viitsib siis parandage, aga ilmselt suuri vigasid sees ei ole

Tavalised glükooli baasil piduriõlid on hügroskoopsed, st. absorbeerivad vett. Seda on oluline teada selleks, et vältida pidurisüsteemis rooste teket. Lõpuks imab ta kogu niiskuse endasse, saavutades küllastunud oleku. Selles punktis juhtuvad mitmes asjad- niiskus, mida enam endasse ei imeta põhjustab korrosiooni tähtsates piirkondades; niiskus võib põhjustada tihendite paisumist ja halvenemist, mis omakorda põhjustab piduriõli saastatust- selle kõige tulemus on keemispunkti oluline langemine.
Mis tähendab, tugeva pidurdamise tingimustes- näiteks jõuline pidurdus, või korduvad pidurdamised laskumistel, on pidurivedeliku keemispunkt oluliselt madalamal, mis põhjustab effektiivsuse olulist vähenemist. kokkuvõttes- liikuri seismajätmiseks kulub oluliselt rohkem maad!
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5887
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 764 korda
Tänatud: 641 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 15 Apr 2012, 00:52

Kri§to kirjutas: Ämmatossu jutt :D eesti keelde- kui keegi viitsib siis parandage,
Vabandust, tõesti ei viitsinud tõlkida. Tõlge üldjoontes korrektne, muidugi võiks norida lauseehtuse kallal... :ner:
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 781
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: GSF600SX // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 28 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Bandit » 15 Apr 2012, 08:17

Kui sa löökaugu või vaalu pärast külje maha paned, siis hüvitab kahju kommunaalamet?
Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5887
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 764 korda
Tänatud: 641 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 15 Apr 2012, 08:20

jbob kirjutas:Kui sa löökaugu või vaalu pärast külje maha paned, siis hüvitab kahju kommunaalamet?
Teoreetiliselt, juhul, kui sul kasokindlustus on, siis jah. Muudel juhtudel plekid ikka ise.
http://www.das.ee/millal-tasub-aukliku- ... ist-nouda/
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

mihkel27
Postitusi: 41
Liitunud: 06 Juul 2009, 17:54
Tsikkel: GSXR
Asukoht: Tln/Järvamaa

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mihkel27 » 15 Apr 2012, 08:41

Ah? Et Kasko puhul plekib Kommunaalamet aga selle puudumisel mitte?
Kasko puhul maksab kindlustusselts ikka kinni ratta remondi.
macintosh kirjutas:
jbob kirjutas:Kui sa löökaugu või vaalu pärast külje maha paned, siis hüvitab kahju kommunaalamet?
Teoreetiliselt, juhul, kui sul kasokindlustus on, siis jah. Muudel juhtudel plekid ikka ise.
http://www.das.ee/millal-tasub-aukliku- ... ist-nouda/
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5887
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 764 korda
Tänatud: 641 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 15 Apr 2012, 09:11

mihkel27 kirjutas:Ah? Et Kasko puhul plekib Kommunaalamet aga selle puudumisel mitte?
Kasko puhul maksab kindlustusselts ikka kinni ratta remondi.
Ma lootsin, et kogu mõttekäiku pole vaja väljendadaa aga olgu ...
...Kasko maksab sulle ja nõuab selle linnavalitsueslt omakorda sisse, seega lõpptulemsuena maksab linnavalitus.
Iseseisvalt jäädki oma nõuet linna vastu edendama ja lõpuks ei suuda miskit kätte saada.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Sten
Toetajaliige
Postitusi: 812
Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
Tsikkel: YZF600R Fighter / XJ750
Asukoht: Tallinn - 53448851
Tänanud: 8 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Sten » 15 Apr 2012, 10:17

macintosh kirjutas:
mihkel27 kirjutas:Ah? Et Kasko puhul plekib Kommunaalamet aga selle puudumisel mitte?
Kasko puhul maksab kindlustusselts ikka kinni ratta remondi.
Ma lootsin, et kogu mõttekäiku pole vaja väljendadaa aga olgu ...
...Kasko maksab sulle ja nõuab selle linnavalitsueslt omakorda sisse, seega lõpptulemsuena maksab linnavalitus.
Iseseisvalt jäädki oma nõuet linna vastu edendama ja lõpuks ei suuda miskit kätte saada.
Tasustamisele võid loota ainult siis kui pole hoiatavat märki väljas ja augu sügavus on piisav.
Kui oled risu pannud , tuleb kutsuda kohale miilits , kes fikseeriks selle et kukkumine on põhjustatud august , et ei ole märki ja auk on piisva suurusega . Kui need toimingud tehtud tuleb minna kahjud ette näidata pädevale asutusele , võtta politseist "asitõendid" ja trampida komase avaldust kirjutama .
Ja siis kodus hapun näoga istuda ja oodata - umbes paar kuud.
Eks see on iga kevadine nali aga viimane juhum oli oma tutvusringkonnast ca kuu aega tagasi Pääskülas Pärnu mnt ja Vabaduse pst. ristmikul . 8 autot oli rivis , kes vahetasid ratast ja miilitsa jutu järgi statoilis veel ca 5 tk. tuttavale hüitatakse 1 ! esirehv ja velje remondi raha . Aga sealjuures ei huvita kedagi et sa pead ära vahetama mõlemad esimesed ...
Pooleldi ise tehtud , pooleldi hästi tehtud ...__________________________________________________________________________
Rasketehnika rent , remont , Veoautode remont , hooldus , pesula , diagnostika , AD-blue eemaldus .
53 44 88 51
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 781
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: GSF600SX // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 28 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Bandit » 15 Apr 2012, 10:22

Gornholio kirjutas: tuttavale hüitatakse 1 ! esirehv ja velje remondi raha . Aga sealjuures ei huvita kedagi et sa pead ära vahetama mõlemad esimesed ...
ma sain eelmine aasta kommunaalidest kaks uut rehvi ette. 3 kuud asjaajamist. rehvid sain õnneks ise kohe ära ostetud.
pärast plekiti kinni.
Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1377
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kri§to » 15 Apr 2012, 11:19

Sirk hiljuti ütles selle kohta telkus, et tisside märk ei vabasta vastutusest kui keegi seal kuskil augus endal rehvi ja velje puruks sõidab. Ja kui rahvi puruks sõidad osta ikka kaks rehvi ette või taha siis nad hüvitavad ka kaks.
Kasutaja avatar

Bastard
Postitusi: 724
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: Hetkel rattatu
Asukoht: Gent, BE
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Bastard » 15 Apr 2012, 22:54

Millised on ovaalsete kõlarite eelised ümarate ees? Kui rääkida nüüd autoaudiost, seal tunduvad ovaalid olevat ülekaalus.
KTM LC4 620 (1995) -> Yamaha TDM 850 (1998)

tazavi
Postitusi: 723
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas tazavi » 15 Apr 2012, 23:24

Bastard kirjutas:Millised on ovaalsete kõlarite eelised ümarate ees? Kui rääkida nüüd autoaudiost, seal tunduvad ovaalid olevat ülekaalus.
suurem pindala väiksema laiuse juures. Ehk auto aknalauale saab kõige paremini ovaale paigutada. Muud eelist polegi. Audiofiilid vihkavad ovaale minuteada. Ehk rohkem tõmpsu aknalauale :)
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas ping » 16 Apr 2012, 00:44

Ovaalse lairiba papist valjuka sagedusedastus madalatel sagedustel on ühtlasem kui ümargusel (sõltub muidugi difuusori materjalist).
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5096
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas yeekim » 16 Apr 2012, 07:15

Mis möga/vahendit kanda pistikutele, et nad vähekenegi vett kannataksid?
Nimelt jäävad ATV'l vahel :D mõned pistikud vee alla, nad on tehtud küll sellise lõdvikulaadse kaitsmega ag need kipuvad deformeeruma.
Lihtsast sprays't pole tolku olnud-ei kata piisavalt.

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8100
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Piipz » 16 Apr 2012, 08:31

Ma olen ise seda Valvoline Clean Tronicut kasutanud, viimane kord oli seda järvel Ben autotarvetes
http://www.valvolineeurope.com/english/ ... nformation
Ega muud ei oskagi sinna soovitada.
Järgmine variant oleks vist juba veekindlad pistikud
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

tazavi
Postitusi: 723
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas tazavi » 16 Apr 2012, 08:54

apteegist vaseliin ja elu on ilus. vaseliin elektrit ei juhi ja vett hülgab, nii et muud polegi vaja.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8100
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Piipz » 16 Apr 2012, 11:29

huvitav, kas kõigil on pohhui või tõesti sõidetakse kuni juuni lõpuni ja siis minnakse ARK-i pikkadesse järjekordadesse?
http://majandus.delfi.ee/news/uudised/e ... d=64258645
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1377
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kri§to » 16 Apr 2012, 11:41

Eks enamus mõtleb praegu, et laseb selle asja "üle". Pärast juunit on siniste asi sellega tegeleda- oleneb mis poliitikat rakendatakse. Kui 0- tolerants, siis ilmselt läheb regamine aktiivseks, kui sellele eriti tähelepanu ei pöörata, siis jääb see "üle laskmine" ilmselt pikalt probleemiks.
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1936
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas madone » 16 Apr 2012, 11:45

"Peale 1. juulit omandiõigust tõendavate dokumentideta mopeedi enam registreerida ei saa ja registreerimata mopeedi enam liikluses kasutada ei tohi."

saab huvitav olema jälgida kuidas varsti on kõik kohad kuulutusi täis imeodavatest triikraudadest

davidsoniharald
Postitusi: 1481
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald » 16 Apr 2012, 19:19

madone kirjutas:"Peale 1. juulit omandiõigust tõendavate dokumentideta mopeedi enam registreerida ei saa ja registreerimata mopeedi enam liikluses kasutada ei tohi."

saab huvitav olema jälgida kuidas varsti on kõik kohad kuulutusi täis imeodavatest triikraudadest
Omandiõigust tõestav dokument on ju ka ostu-müügi leping. Mina ostsin sinult jne. :roll: Või mis?

zx12r

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas zx12r » 16 Apr 2012, 20:29

Kaua Eduard Hodakov & co veel ilma sentigi maksmata võõras korteris saab elada Eesti seaduste järgi?

http://www.ohtuleht.ee/461606
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 683
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Andrea » 16 Apr 2012, 20:38

Nii kaua, kuni mingi astme kohtuotsus lõpuks jõustub. Aga ilmselt ta jõuab veel apelleerida selle ja võidab veel aega. Seega, kui Ta kavalalt talitab, peaks ta seal veel paar aastat elada saama. Eks riigikohtuni jõudmiseks kulub korralikult aega. :D Silmipimestav lünk on ikka seaduses. :wack:
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kipsi
Postitusi: 1410
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
Tsikkel: cbr600RR
Asukoht: Tartu
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kipsi » 16 Apr 2012, 21:04

IMO on korteriomanik pisut saamatu( või üritab oma jonni ajada mitte ei huvita teda raha nagu ta räägib kui keeruline on ).
Ammu -20 C juures oleks pidanud tellima tõstuki, enda korteri aknad sisse viskama ja paaripäevase varitsuse maja ees korraldama, et uute akende paigaldajad sisse ei saaks.
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.oilpro.ee

Rein
Postitusi: 1241
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Rein » 16 Apr 2012, 21:17

Siis oleks lasknud ka veel radikad lõhki? + veel elektri arve ka, mida arvatavasti need jõmmid ei tasu.



Suletud

Mine “Ajaviiteks...”