Vastusurve.

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
KrossiHimuline
Postitusi: 152
Liitunud: 21 Jaan 2006, 09:53
Tsikkel: -

Vastusurve.

Lugemata postitus Postitas KrossiHimuline »

Viimasel ajal olen näinud palju postitusi sellisel teemal.. Ning kõik teavad öelda, et vastusurve on vajalik.

Niisiis kui sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] annab vastusurvet (segu suunataske tagasi silindrisse)
Siis peaks teoreetiliselt olema võimalik ilma sumbutita ka. Kui kõik segu ära sättida (karburaatori, õhufiltri jne.)

Mis targemad arvavad?

Mina ei hakka endab sumbitit maha võtma aga lihtsalt tahaks teada.
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Kui jutt on 2t mootorist, siis selle õigete tööreziimide saavutamine ilma korraliku ja sobiva väljalaskesüsteemita on enamvähem võimatu. 2t mootoril on väljalase kauem avatud kui ülevoolukanalid, mille kaudu värske küttesegu silindrisse tuleb. Selletõttu lahkub ilma vastusurve puudumiseta enamus silindrisse jõudnud küttesegust väljalaskeakna kaudu minema (osa värskest segust teeb seda nagunii). Summuti pidurdab väljalaskegaaside liikumist ja need ei saa niiruttu eest minema. Selle tõttu ei ole värskel segul õnneks kuhugi ära minna ja jääb silindrisse.
Resonaatorsummutites (ehk siis nagu teie kutsute "sportsummutites") tekib mingitel konkreetsetel pööretel resonaatorpauna koonuselt gaaside tagasipeegelduseffekt, mis surub resonaatorisse ja leegitorusse jõudnud töösegu silindrisse tagasi.

Teema algataja
KrossiHimuline
Postitusi: 152
Liitunud: 21 Jaan 2006, 09:53
Tsikkel: -

Lugemata postitus Postitas KrossiHimuline »

Tänud, sain hulga targemaks :D

hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: Vastusurve.

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

Elustan teemat.
Probleemiks on Triumph TT600. Pikka aega olin veenumusel, et kütuse"map" on liiga rikas. Nüüd kus lugesin originaali 10188 peale, asi veelgi hullem. Lugesin 10165, asi muutus paremaks ja hakkas liigutama stabiilsemalt. Probleem 6K-8K vahel jäi, kooleb ära ning jõud kaob. Kui 8K ülespoole läheb siis on kõik justnii nagu peab.
Avastasin jaheda mootoriga, et järsul gaasi andmisel tükkis koolema, isegi väljasurema. Panin käe sumpsi ette ja tundus, et vastusurve tegi asja tuntavalt paremaks. Kahtlustangi nüüd, et seal see kurja juur ongi. Kuna rikkama seguga map käseb rohkem bena silindrisse visata ja kui see põleb siis alates 8K tekitab see summutis ise vastusurve ning sealt ka see jõud.

Küsimus. Kuidas, mida teha, et asi saaks normaalse vastusurve? Panna summuti villa, kuid kui palju?
Kas kellegil näiteks on TT600, tuleks viisakalt külla ning mõistliku tasu eest laenaks korraks kohapeal summutipütti.

Vüi on asjatundjatel muid ettepanekuid?!


hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: Vastusurve.

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

Mõtteid, ettepanekuid härrased :)
?

Edit: Oh pagan, alles nüüd märkasin, et olen posti rollerite teemasse teinud. Loll pole olla häbiasi aga juhm on olla häbi küll.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”