Üle 40 ei võta?

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
M.K.K

Üle 40 ei võta?

Lugemata postitus Postitas M.K.K »

Tere,

Tegemist siis ühe "hiinakate" tootega TMS rolleriga (48cc). Kuna see mul pikemat aega seisis garaazis, siis vahetasin aku välja, ent üle 40km/h see sisse ei võta. Vahest lausa üle 30 ei taha võtta. Isegi tuleb selliseid olukordi ette, kus paned gaasi põhja, ja vähesel määral hakkab see kiirust alandama.

Kütus on täiesti sees, õhufiltri tegin puhtaks ka, ja vaatasin küünla üle. No ikka sama probleem, ja vahest isegi ei taha käivituda, kuid see pole eriti suur probleem, pigem häirib see kiiruse värk.

Seega küsin, kas keegi oskaks soovitusi jagada, mida teha? Remonti ei tahaks seda viia esialgu, enne püüaks võimalikult ise korda saada.

Terv,
M



Kasutaja avatar

Maku
Postitusi: 216
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:29
Tsikkel: Kawa ZX-6R '04
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Üle 40 ei võta?

Lugemata postitus Postitas Maku »

Vaata üle, kuidas tal see kütuse kättesaamine on, äkki umbes ? Endale sattu ka üks roller näppu paar päeva tagasi, samati oli probleeme käivitumise ja pööretega, selgus,et viga kütte pealevoolus, lase karpast alt põhjakruvi kaudu veic bensa välja, ja vaata kütusefilter ka üle ja võimalik ka et saab kuskilt lisaõhku

Väikesed inimesed räägivad teistest, keskmised inimesed räägivad sündmustest, ülejäänud räägivad ideedest.
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni
Kasutaja avatar

Enduroist
Postitusi: 10
Liitunud: 22 Mär 2008, 12:17
Tsikkel: 125 honda endurokas
Asukoht: harjumaa, vääna kandis

Re: Üle 40 ei võta?

Lugemata postitus Postitas Enduroist »

Probleem on mul endal ka olnud. rolleri veaks oli õhufilter. vahetasin selle vana plastikust "kolaka" korraliku koonuka vastu ja nüüd liigub see väga hästi 4-taktise rolleri kohta. aga kui see ei aita siis soovitaks karpa lihtsalt atsetooni sisse visata. see peaks nüüd need düüsid kõik puhtaks tegema sellest bensiini vaigust. spreiga ei ole see tulemus nii hea kui lihtalt atsetooni sees leotamine.

Ega ratas sinu eest sõida :wink:

Teema algataja
M.K.K

Re: Üle 40 ei võta?

Lugemata postitus Postitas M.K.K »

Vabandust, aga mida tähendab sõna "karpa"? Ma kahjuks pole rolleri detailide slängiga kursis...

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Üle 40 ei võta?

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

karburaator.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Üle 40 ei võta?

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kindlasti ära asenda oma originaalfiltrit mingi vabalthingava(koonusfilti) vastu nagu eespool soovitati! Segu jääb lahjaks ja võib sul mootori kiirelt rikkuda. Põletab siis klapid ära(neljataktilise puhul) või põletab kolvi siise augu või kiilub kolb üldse silindrisse kinni. Vabalthingava filtri puhul peab ka düüsi suurema vastu vahetama. Igatahes enda neljataktilisel hiinakal vabalthingavat filtrit testides oli selgelt tunda, et pöörete viimases otsas jäi segu lahjaks(hakkab niiöelda pooma). Originaalfiltrit(svammi) tuleks aegajalt sooja vee ja Fairy-ga pesta, kuivatada ja kergelt õliga(on ka spets filtriõli olemas) kokku teha.

SERTÃO
Kasutaja avatar

Enduroist
Postitusi: 10
Liitunud: 22 Mär 2008, 12:17
Tsikkel: 125 honda endurokas
Asukoht: harjumaa, vääna kandis

Re: Üle 40 ei võta?

Lugemata postitus Postitas Enduroist »

need augud kolvi sees ja klappide ära põletamine silindri sisse on täiesti ulme :wack: sest selline asi võib tekkida (kui üldse tekib) alles pärast 4-5 õlivahetust, mis on päris mitme tuhande kilomeetri taga (togi) . kui segu peakski nadiks jääma siis tuleks tõsta nõela mitte vahetada düüsi ,sest nõel aitab sama palju segu sättimisel. ainukene oht mis sul võib tekkida koonusfiltriga on see et see läheb mustaks või tolmuseks kiiresti kui sellele ei ole kaitset tagarattast tulevalt sopalt ja muult jamast.
by the record* õhufiltreid (mõtlen selle all neid švamme) pestakse ikka bensiini sees, sest nii on see odavam ja samuti ka kergelt parem tulemus. :roll:
üldiselt see on minu arvamus.. ei soovinud selle postitusega kedagi ärritada ega midagi :bsmile:

Ega ratas sinu eest sõida :wink:
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: Üle 40 ei võta?

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Enduroist kirjutas:

kui segu peakski nadiks jääma siis tuleks tõsta nõela mitte vahetada düüsi ,sest nõel aitab sama palju segu sättimisel.

Nõel mõjutab segu rikkust AINULT madalapöörde osas. Täisgaasi segu sõltub peadüüsist!

hälvik
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Üle 40 ei võta?

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Enduroist kirjutas:

need augud kolvi sees ja klappide ära põletamine silindri sisse on täiesti ulme :wack:

Ulme? Silindrisse ei saagi klapid ära põleda, sest seal nad ei asugi. Auku kolvi sees olen oma silmaga näinud, küll mitte hiina neljataktilisel rolleril. Aga ärapõlenud(mitte otseses mõttes) väljalaskeklapp ei ole mingi haruldus hiina neljataktiliste rollerite ja Honda Monkey kloonmootorite juures. Lihtsalt klapi nn tööpind saab suurte kuumuste tõttu kahjustada ja ta ei pea enam.

Enduroist kirjutas:

kui segu peakski nadiks jääma siis tuleks tõsta nõela mitte vahetada düüsi ,sest nõel aitab sama palju segu sättimisel.

Oldmoped juba ütles.

Enduroist kirjutas:

by the record* õhufiltreid (mõtlen selle all neid švamme) pestakse ikka bensiini sees, sest nii on see odavam ja samuti ka kergelt parem tulemus. :roll:

Kas on ikka bensiiniga odavam pesta? :P Tolmu ja õrna eelmise õlikihi võtab maha täiesti korralikult ka soe vesi ja tilk Fairy-t. Kui ei usu, proovi. Pesen ka edaspidi Fairy-ga.

SERTÃO
Kasutaja avatar

nummert
Postitusi: 142
Liitunud: 20 Sept 2005, 10:10
Asukoht: laulasmaa

Re: Üle 40 ei võta?

Lugemata postitus Postitas nummert »

Kui käed otsas võta karburaator laiali ,peenikese trossikiu-ga düüsid ja augud läbi niipalju kui võimalik ,hiljem brake cleaneriga (autopoest 60eek) puhud läbi ja peaks ok olema.Karburaatoril on segukruvi küljepeal ,seda ära puutu.
kui asjast midagi ei jaga vii parem remonti ,tuleb lõpuks odavam. :D

LaulasmaaMotoClub
atm50(2),Keeway ARN,aprilia amico 1993,aprilia sr50,
pocetbike(2),125 cc Qingqi Sport -06(2)
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: Üle 40 ei võta?

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

nummert kirjutas:

Kui käed otsas võta karburaator laiali ,peenikese trossikiu-ga düüsid ja augud läbi

Igasuguse metallesemega on düüside kallale minek täielikult vastunäidustatud - väga suur oht on düüsikanali kuju ära rikkuda!

hälvik
Kasutaja avatar

wicked
Postitusi: 319
Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
Tsikkel: Bastard
Asukoht: tln
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Üle 40 ei võta?

Lugemata postitus Postitas wicked »

ma ei saagi aru, mis värk teil siin toimub - üks soovitab terve karbussi atsetooni sisse likku panna ja teine trossiga düüse läbi suruda?! selliste meetoditega ei sõida need rollerid varsti isegi mitte 20km/h. :wack:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”