Kolm rollerit, milline parim? 2T vs 4T

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
pyramiid
Postitusi: 1042
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Ducati Multistrada 620
Tänanud: 6 korda

Kolm rollerit, milline parim? 2T vs 4T

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

Küsin asjatundjate nõu, kes rolleritega vähe kokku rohkem puutunud!
Välja on valitud kolme tootja rollerid ning sooviks teada, millise kvaliteet on usaldusväärsem ning kas eelistada 2T või 4T pilli ja miks?
Tegemist uute rolleritega ja mingit ulme tihedat kasutust see muidugi ei leiaks, pigem selline suvine mõnus linnas liiklemise vahend!

  • Keeway RY-6 Sport
    Kirjeldus: 12" rataste ning suurema raamiga kvaliteet roller, mootor 2T, võimsus 2.67KW, kandejõud 160kg
    Pilt

  • Kymco Super 8
    Kirjeldus: 14" rattad, mootor 4t, võimsus 2,7kW, variaator
    Pilt

  • CPI Aragon
    Kirjeldus: 12" rattad, mootor 2T, võimsus 2,9kW, variaator CVT
    Pilt

Viimati muutis pyramiid, 21 Aug 2010, 18:09, muudetud 1 kord kokku.



kevin1995
Postitusi: 169
Liitunud: 29 Mär 2010, 21:52
Asukoht: Viljandi

Re: Kolm rollerit, milline parim?

Lugemata postitus Postitas kevin1995 »

2T mootor jõuab kordi kiiremini inimest vedada

2T puudused 4T ees.

  • 2T mootorid ei ole pooltki sama vastupidavad kui 4T mootorid. Spetsiaalse ölitussüsteemi puudumine tähendab seda, et 2T mootori jupid kuluvad kövasti kiiremini kui 4T mootoril.
  • 2T öli on kallis kraam ja seda läheb vaja umbes 1 liiter öli iga 40 liitri bensiini peale ehk siis vahekorras 1:40. Seega kasutades kvaliteetset täissünteetilist öli tuleks auto täispaagi bensiini hinnale otsa veel u. 300-400.- kroonine väljaminek.
  • 2T mootorid ei kasuta kogu kütust efektiivselt ära, seega saab sama raha eest vähem söita.
  • 2T mootorid toodavad väga palju saastet - lausa nii palju, et töenäoliselt varsti keelatakse need üldse ära.
    *2T mootoritel üldjuhul üsna kõva "pinin" võrreldes 4T podinaga.

muidu seda aragoni soovitan, kuna see ainuke millega päriselus sõitnud nende seast olen. Originaalseades(piirajatega) on kütusekulu väike, jõuab vedada ka normaalselt. Ei lagunenud kuni sellele igasuguseid uusi silindreid jne... asju hakati peale toppima.


zhark
Postitusi: 209
Liitunud: 06 Juul 2006, 22:34
Tsikkel: 2 ratta ja pedaalidega vokk
Asukoht: Christiania / Tallinn
Kontakt:

Re: Kolm rollerit, milline parim?

Lugemata postitus Postitas zhark »

Ma ei söida küll rolleriga, vaid mopeediga, kuid 2T mootor on igati parem kui 4T, tänapäeval ei tule enam isegi selle küttesegu pärast muretseda vaid õli ja bena on eraldi paakides ja köik toimib ilusti.

Kui ratta soetasin siis õeldi et 800km tagant tuleks liiter õli lisada, kuid siiani olen ise lisanud 850 miili takka ja siis ka läeb alla liitri seda paaki (pole oodant millal märgutuli süttib et vaja lisada). Agip 2T Racing mida kasutan on hinnas 100-140.- (olenevalt kohast kust osta). 850 miili kohta panen kütet 10-11 korda (paak 7L, korraga lisan 5-6L).

Sõidan Derbi Senda-ga.

Ride And Die, But Do It Young
5293 569
Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
pyramiid
Postitusi: 1042
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Ducati Multistrada 620
Tänanud: 6 korda

Re: Kolm rollerit, milline parim? 2T vs 4T

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

Aga kuidas rollude hoolduskulud on, kas sarnaselt krossikatele - 2T tihedam hooldus ja soodsamad hinnad ning lihtne mootor vs 4T kulukam remont ning kallim hinnaklass juppidel?

Kasutaja avatar

NS-1
Postitusi: 71
Liitunud: 17 Juul 2010, 16:57
Tsikkel: Kawasaki Eliminator
Asukoht: Pärnu

Re: Kolm rollerit, milline parim?

Lugemata postitus Postitas NS-1 »

pyramiid kirjutas:

Aga kuidas rollude hoolduskulud on, kas sarnaselt krossikatele - 2T tihedam hooldus ja soodsamad hinnad ning lihtne mootor vs 4T kulukam remont ning kallim hinnaklass juppidel?

Oleneb mis sa selle rolleriga teed ka. Üldiselt kui piirajaid maha ei kaku siis peavad rollerid originaaljuppidega 10 000km ilusti, ilma, et peaks midagi vahetama. Muidugi ei tea kuidas selle Hiina kvaliteediga on, see ei pruugi pidada ka.


rainer300
Postitusi: 346
Liitunud: 01 Jaan 2010, 14:09

Re: Kolm rollerit, milline parim?

Lugemata postitus Postitas rainer300 »

NS-1 kirjutas:
pyramiid kirjutas:

Aga kuidas rollude hoolduskulud on, kas sarnaselt krossikatele - 2T tihedam hooldus ja soodsamad hinnad ning lihtne mootor vs 4T kulukam remont ning kallim hinnaklass juppidel?

Oleneb mis sa selle rolleriga teed ka. Üldiselt kui piirajaid maha ei kaku siis peavad rollerid originaaljuppidega 10 000km ilusti, ilma, et peaks midagi vahetama. Muidugi ei tea kuidas selle Hiina kvaliteediga on, see ei pruugi pidada ka.

Uuest aastast läheb ju liiga kulukaks piiraja maha kiskumine,imelik ,et eestis veel ei mõõdeta rollude kiirust.

Kasutaja avatar

Teema algataja
pyramiid
Postitusi: 1042
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Ducati Multistrada 620
Tänanud: 6 korda

Re: Kolm rollerit, milline parim?

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

NS-1 kirjutas:

Oleneb mis sa selle rolleriga teed ka. Üldiselt kui piirajaid maha ei kaku siis peavad rollerid originaaljuppidega 10 000km ilusti, ilma, et peaks midagi vahetama. Muidugi ei tea kuidas selle Hiina kvaliteediga on, see ei pruugi pidada ka.

Ma esimeses postis kirjutasin, et leiaks see pill vahel harva kasutust suvise linnas liikumise vahendina. Ilmselgelt mingit tuuningut sellele tegema ei hakka, no way! Aga küsitud margid ei ole vist kõik päris hiinlased, seal see mingi Taiwani toodang ka, iseasi, kas sellel erilist vahet on, aga jah, minu küsimus oligi eelkõige, et nendest millist eelistada soovitate? Ehk endal või tutvusringkonnas mõnel selline aparaat olemas ja oskate muljeid vahendada.

Kasutaja avatar

in4r3k
Postitusi: 172
Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
Tsikkel: Honda Hornet
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Kolm rollerit, milline parim? 2T vs 4T

Lugemata postitus Postitas in4r3k »

aragon, tuttaval on esimest suve ja rahul.


gangsta
Postitusi: 767
Liitunud: 10 Nov 2003, 17:30
Asukoht: Tallinn/Gsx-750R K1

Re: Kolm rollerit, milline parim? 2T vs 4T

Lugemata postitus Postitas gangsta »

Olles ise sõitnud kunagi umbes täpselt miljoni erineva rolleriga, siis soovitan 2T. Linnas endal lihtsam ellu jääda ja hakkama saada. 4T võib teinekord ikka natuke liiga uimane olla. Ja kas CPI või Keeaway. Väga vahet pole. Suhteliselt samad asjad enam vähem samadest juppidest. Korralikult hooldada peavad 10 000 ilma lagunemiseta kindlasti vastu. Igaksjuhuks võib poldid, mutrid üle keerata kuna mõnel eksemplaril kipuvad need lahti olema.

Ja 2T hooldus on tahes-tahtmata lihtsam. Täiesti tehtav koduste vahenditega. Pikalt seletada ei viitsi, aga kui konkreetseid küsimusi, siis võin neist rääkida...

Kasutaja avatar

NS-1
Postitusi: 71
Liitunud: 17 Juul 2010, 16:57
Tsikkel: Kawasaki Eliminator
Asukoht: Pärnu

Re: Kolm rollerit, milline parim? 2T vs 4T

Lugemata postitus Postitas NS-1 »

Aga nendel sinu näidatud võrridel nüüd selline asi ka, et kui sa oled vähegi pikemat kasvu siis on jama. Nendel on jalgealuse ja istme vahe üsna madal. See Kymco on vähe suuremat tüüpi, on mugavam sõita.
Muidugi noh, pead proovima, võibolla sul ei ole ebamugav. Niipalju kui ise olen proovinud siis on ikka väga paha seal seljas istuda.

Kasutaja avatar

Teema algataja
pyramiid
Postitusi: 1042
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Ducati Multistrada 620
Tänanud: 6 korda

Re: Kolm rollerit, milline parim? 2T vs 4T

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

NS-1 kirjutas:

Aga nendel sinu näidatud võrridel nüüd selline asi ka, et kui sa oled vähegi pikemat kasvu siis on jama. Nendel on jalgealuse ja istme vahe üsna madal. See Kymco on vähe suuremat tüüpi, on mugavam sõita.
Muidugi noh, pead proovima, võibolla sul ei ole ebamugav. Niipalju kui ise olen proovinud siis on ikka väga paha seal seljas istuda.

See hea tähelepanek, kasutajad oleks suht pikemapoolsed ikka, aga need pikematele, need siis lihtsalt selliste suurtemate ratastega variandid jah? Et tuleks neid pigem uurida?

Kasutaja avatar

nael
Postitusi: 189
Liitunud: 08 Mai 2005, 12:06
Asukoht: Põlva

Re: Kolm rollerit, milline parim? 2T vs 4T

Lugemata postitus Postitas nael »

Nendest rolleritest on see Kymco kindlasti kõige kvaliteetsem, ökonoomsem ja parim valik, kui otsid rolleri niisama kruisimiseks. Usun, et piirajatega pole nende liikumises eriti vahet ja arvan, et piirajateta oleks see 4t kymco juba päris normaalne. Nende teiste aragoni ja keeway mootorid on igatahes väga nigelad ning üldse mõlemad on ebakvaliteetsemad. Nendel konkreetsetel kahetaktilistel on ka kõige ebamugavam sõiduasend, kymco ilmselt ka mugavam.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”