Probleem Hiina 4t rolleriga.

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
203

Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas 203 »

Tere!
Probleem siis rolleriga Quinqi Rhon (mootoriga 139QMB). Läbisõitu on 13800 ja pisut peale km-i olnud kogu oma "elu aja" minu kasutuses (õli regulaarselt vahetatud, samuti filtreid puhastatud/vahetatud), hoidnud olen küllaltki korralikult.
Probleemi kirjeldus siis järgmine: nimelt kui pöörded on madalad ja ilm jah "poob" mootor kinni (jääb küll käima aga käib väga vaevaliselt, sõidab nii 10km/h) samuti on olnud ka probleeme käivitumisega (mille vastu on aidanud küünla vahetus). Vahel toimub sama asi ka vähem drastiliselt, nimelt kõrgetel pööretel hakkab mootor sarnaselt vahele jääma, kiirus väheneb (just nagu miski pidurdaks hoogu maha, nö. "puterdab").Sama äkiliselt kui probleem ilmneb see ka kaob ja võib uuesti tekkida alles mitu nädalat hiljem (kuigi masinat kasutan peaaegu iga päev).

Jutt on küllaltki ebaselge aga loodan, et oskate nõu anda, kus kohast viga otsida.

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Kuidas klappidega lood on ja millal viimati reguleerisid?

hälvik

Teema algataja
203

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas 203 »

oldmoped kirjutas:

Kuidas klappidega lood on ja millal viimati reguleerisid?

Kui aus olla, pole reguleeritud. Kuidas seda teha saab?

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

203 kirjutas:
oldmoped kirjutas:

Kuidas klappidega lood on ja millal viimati reguleerisid?

Kui aus olla, pole reguleeritud. Kuidas seda teha saab?

Sisselase pane 0,05 ja väljalase 0,08.
http://scootdawg.proboards.com/index.cg ... read=19177

SERTÃO

Teema algataja
203

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas 203 »

Nii, masin on otsustanud ameti maha panna, klappide kallale pole ma veel läinud. Sümptomid on järgmised: starterist käima ei lähe, ei luba ka mitte, vändast lüües lubab, käib paar sekundit ja sureb välja. Säde on ilus, vahetasin ka küünlaid (kahjuks küll kasutatuid, ei muutunud midagi). Järeldada võib, et viga kütuse kätte saamises? Karburaator on korraliku kultuur kihi all (nimelt kumm, mis seda pori eest kaitsma peaks on kaduma saanud, peab ilmselt uue tegema). Oleks mõtet karburaator laiali lammutada ja ära puhastada või kohe klappide kallale asuda? Veel võimalikke vigu?

Kuram, läks meelest ära, millega täna kõik hakkas. Nimelt läks masin muretult käima, see järel proovisin sõita, esimesed 10m oli kõik korras siis aga suri välja ja peale seda enam käima ei läinud. Ainult lubab.

Kasutaja avatar

in4r3k
Postitusi: 172
Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
Tsikkel: Honda Hornet
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas in4r3k »

Ei saa kätte ehk. Kindlasti ennem mõtekas karpa üle vaadata. Omal oli kah siuke prob. natuke aega tagasi.


Rotax
Postitusi: 153
Liitunud: 29 Mai 2010, 12:03

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas Rotax »

Palju muidu läbisõitu on? Endal oli ka umbes samasugune jama, et pidi gaasiga palju mängima, et saaks pöörded üles. Sai kaua uuritud ja lõpuks leidsin sellise asja, et kui klapid olid täiesti kinni, siis paistis valgus läbi :d. Aga ma arvan, et kõigepealt tee karburaator korralikult nii seest kui väljast puhtaks. Karta pole midagi, karbuss neil väga lihtne, ainult vaata, et mingeid pisidetatile ära ei kaota.
:bsmile:

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Rotax kirjutas:

Palju muidu läbisõitu on?

Vaata esimest postitust.

SERTÃO

Teema algataja
203

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas 203 »

Talvel läks nagu läks selle puhastamisega, ehk siis jäi tegemata. Paar päeva tagasi sai masin uuesti ellu äratatud, alguses oli asi roosiline, kuid nüüd sama häda. Homme võtan karpa ette ja kui asi ebaõnnestuma peaks siis annan teada.

Kui mitu ampertunnine aku sobib rollerile? Uue võiks panna ka selle.

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Neil hiinakatel peal erinevate amritega akud. Endal oli 4 amprine, kui on ka võimsamaid 7 ampriseid. Kusjuures pead tähelepanu põõrama ka aku mõõtmetele. Ostad ära ja siis selgub, et ei mahu akukastigi.

SERTÃO

Teema algataja
203

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas 203 »

Karpa puhastatud. Käima ei tahtnud minna. Arvan, et viga segus. Kust seda timmida? Mis viga kui bensiin karburaatorini ei jõua?

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Miks sa peaksid segu näppima hakkama? Keegi keeras paigast ära või? Sa võid seda nn segukruvi sellel neljataktilisel keerata palju tahad, käima läheb see raip ikkagi, lihtsalt tühikäik võib selle kruvi kruttimisega paigast ära minna.
Kui karbussini ei jõua siis ju pole palju variante. Filter umbes, vaakumkraan ei tööta(avane) või paagist üldse ei jõuagi välja midagi sodi tõttu.

SERTÃO

erix32
Postitusi: 99
Liitunud: 28 Mär 2004, 18:04
Asukoht: Tartu

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas erix32 »

Võin 99protsnti kinnitada,et klapid ei pea.Jamasin samasuguste sümptomitega hiinakaga ja sai ka proovitud uut karpat,akut ja mida iganes.Lõpuks sai surve mõõdetud mis oli 6,8atti,mida on vähe et mootor töötaks.Norm on 8-12 vist kui mälu ei peta.Ja lihvida neid klappe mõtetu,kuna vaja ka uusi klapisääre tihendeid ja silindri ja pea tihendeid.Odavam on osta uus silindri pea,komlektis uued tihendid ka veel ja hinnaks on 35 euri.Peale seda tiksub kui kell,vajuta ainult starteri nuppu.


Teema algataja
203

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas 203 »

Pole eriti pädev 4T masinate alal, 2T masinatega rohkem kokku puutunud ja seega arvasin, et segu kruvi mõjutab ka seal palju. Käima masin ei lähe. Proovisin, kas bensiini peale tuleb. Paagist midagi välja jõuab, kuid see (vähemalt minu arust) liiga vähe, et masin käivituda saaks. Starteri andmisel hakkab voolikust bensiini ainult tilkuma (peaks ju jooksma?). Oskab keegi nõu anda? Sodi on ilmselt paagis, sest pühapäeval sai bensiini filter uue vastu vahetatud.

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Vaakumkraan võib ka vigane olla, sest starterit ketrates peab bensiin voolikust ilusti voolama hakkama.

SERTÃO

erix32
Postitusi: 99
Liitunud: 28 Mär 2004, 18:04
Asukoht: Tartu

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas erix32 »

Vahet pole, kas peale filtrit kütus tilgub või jookseb,ujuki kamber saab ikka kütust täis,et käivitada ja käiks 2minutit vähemalt,siis oleks selge et kütust peale ei jookse.4 taktilisel lased süstlaga karpa kütust täis ja isegi valede düüsidega peab käivituma kolmandast löögist,kui kõik muu on korras.Ja küünal saab ka siis märjaks kui surveaste on alla 6 ati.Ja vot käima ta ei lähe.Lase mõõta oma survet silindris,enne kui midagi näppima hakkad.Usu mind,ei tegele esimest aastat nende 4taktilistega.


Teema algataja
203

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas 203 »

Sai see süstla asi ära proovitud (veidi teisiti, kuid siiski). Ühendasin vooliku lehtriga ja valasin bensiini peale kuni filter täis sai. Masin läks käima, seega viga ilmselt ikkagi kas vaakumkraanis (muide, palju selline vidin ka maksab?),muidugi kaua ta ei käinud. Klappide kallale lähen kohe kui olen kindel, et asi pole ummistuses. Surve võiks tõesti ära mõõta, ilmselt algaval töönädalal uurin, kus vastav "seade" olla võiks.


Teema algataja
203

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas 203 »

Vaakumklapp käis maas. Ei tundunud asi umbes olevat, puhusin klapi teispidi läbi. Kui starterit anda siis ikka tilgub (ei jookse) kütust. Küünal jääb ka kuivaks. Oskab keegi midagi soovitada? Lähen klappide kallale?

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Tundub olevat asi sinnapoole, et klapid-mootor hõre ja ei suuda vaakumkraani avada piisavalt. Käi klapid üle, mõõda kompressioon üle ja siis räägi tulemustest.

SERTÃO

Teema algataja
203

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas 203 »

Sai mõni aeg tagasi garaažist jamamast tuldud. Käima ei lähe (ka bensiini otse peale valades). Vahetan vaakumkraani ja siis klappide kallale? Veel võimalikke variante?


Tuia
Postitusi: 28
Liitunud: 11 Juul 2007, 22:36
Asukoht: Nõmme

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas Tuia »

Sulge käega õhuvõtt karburaatorisse. Olen nii mõnegi hiinaka nii käima meelitanud...

heia-heia

erix32
Postitusi: 99
Liitunud: 28 Mär 2004, 18:04
Asukoht: Tartu

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas erix32 »

Ärge ajage lolli juttu,et käega sulgeda õhuvott.Korras mootori puhul oleks silinder kohe kütusega üleujutatud.Ja kui saadki nii mootori hetkeks käima meelitatud,mis siis oled ulmeõnnelik,kuni järgmise katseni.Olen juba 100protsenti kindel,et surve väike.Enne kui midagi lammutama hakkad,mõõda kompresioon.Ja kui küsid veel võimalikke varjante,siis äkki lubab lükates rohkem :wack:


Tuia
Postitusi: 28
Liitunud: 11 Juul 2007, 22:36
Asukoht: Nõmme

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas Tuia »

erix32-head rollu lükkamist :wack:

heia-heia

erix32
Postitusi: 99
Liitunud: 28 Mär 2004, 18:04
Asukoht: Tartu

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas erix32 »

Tuia
Sa ise ikka näpud õliseks oled teinud,väljaarvatud õhuvõtuees kätt hoides,või soovitad külanaistelt kuulatud versioone.


Teema algataja
203

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas 203 »

Viga on klappides. Kas keegi viitsib seletada step-by-step kuidas silindri pea küljest ära saada? Kuidas nukkvõlli keti maha saab? Klapikambri kaan on juba maas.

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Selle mootori remondijuhend: http://scootergrisen.dk/scooterhjemmesi ... manual.pdf
Silindripea mahasaamises ei ole midagi keerulist. Keera aga poldid-mutrid lahti ja kogu moos. Nukaketipinguti eemaldamine on ka vajalik, siis keti pingsus annab järele ja saad nukkvõlli maha.

SERTÃO

Teema algataja
203

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas 203 »

Oleks kuskilt võimalik osta silindripea ja klappide komplekti? Senini olen müügis näinud silindri pead ja klappe ainult eraldi.

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

http://www.cn-parts.ee/index.php?option ... mitstart=0
Seal on olemas komplektsed. aga miks eraldi ei sobi osta? Paned ise komplekti kokku, pole keeruline ju.

SERTÃO

Teema algataja
203

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas 203 »

Kuidas mootorile ketti "õigesti" peale panna?

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Mõned postid ülespoole panin ju remondijuhendi. Seal puust ja punaseks tehtud kõik asi.

SERTÃO
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”