Kolvirõngaste kontrollimine
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Kolvirõngaste kontrollimine
Tere! Selline küsimus, et kas välisel vaatlusel on ka võimalik teha kindlaks kolvirõngaste liigset kulumist? Kui kolvirõngas silindrisse panna, siis kas lukustuskohale ei tohi vahe sisse jääda? Paksus on küll rõngastel igaltpoolt sama, kuid kui rõngas silindrisse panna, siis jääb lukustuskohale 1-1,5mm vahe sisse ehk kolvirõngas ei ole täiesti kokkupressitud. Võib sellest järeldada, et on aeg minna uute rõngaste järele?
Masinaks on roller Peugeot Speedfight 2, silinder on 70cc.
Re: Kolvirõngaste kontrollimine
Kindlasti peab pilu sisse jääma, kolvirõngas tahab paisuda ju kuumenemisel. Kui suur, eks see vast sõltub tootja spetsifikatsioonist. Mingi kirjandus (Palu) ütleb et 0,15 - 0,5 mm ja suurim pilu kolvi põhjale kõige lähemale, kuna see kuumeneb rohkem. Aga see kehtib vene rataste kohta, eks põhimõte ole sama aga väärtused ehk tänapäeva materjalide puhul teised.
Re: Kolvirõngaste kontrollimine
Terv,
Aprilia ja Minarelli mootorite kolvirõngaste pilu silindrisse paigutamisel peab olema umbes 0,2mm täiesti uuel rõngal. Kui pilu on juba suurem kui 1mm, siis kindlasti vahetaks nii rõngad kui ka kolvi ära.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.