1. leht 1-st

Hiinlased jupsivad. Otsin oskajat abikätt.

Postitatud: 19 Juul 2014, 22:28
Postitas Tarts

Tegemist 4-taktilise hiinlasega, läbisõitu 950 km kandis, seisnud viimased neli aastat. Kevadel vahetatud õli, õhufilter, küünal, tühikäigumootor, bensiini filter. Hetkel sellised nähud: külma mootoriga käivitub suhteliselt hästi ja et jääks tühipööretel töötama tuleb alguses õige natukene gaasiga kaasa aidata. Kiirendus ja lõppkiirus on tehase seadete kohta head. Kui aga mootor on soojaks saanud, siis näiteks foori all peatudes tühikäiku ei ole. Mootorit tuleb gaasiga töös hoida. Tihti vajab põhja gaasi, et üldse töötaks. Sellistel hetkedel loomulikult kohalt ei võta. Mõni kord võtab (ikka põhjagaasiga, muud moodi sureb välja) pöörded üles paarikümne sekundiga, mõnikord vajab pikemat aega, mõnikord sureb ka põhjagaasiga välja. Kui pöörded üles võtab, sõidab muretulet. Maanteel võib tunde lasta. Probleem tekib just gaasi maha laskmisel. Ehk siis linnas liigelda on vaevaline - iga (foori juures) peatumine tekitab peavalu. Sooja mootoriga käivitamisel on taas vaja anda põhjagaasi. Tühikäigu düüs on puhas(tatud) - seepärast ka külma mootoriga ilmselt tiksumine ei tekita muret.

Teine on sama mootoriga, läbisõit üle 2000, viimase aasta seisnud. Kevadel tehtud väikene hooldus ja väidetavalt ka klappide regull. Külmalt käivitub raskelt (seda praktiliselt algusest peale) kuid sõidab ilusti. Aegajalt on samuti tühikäiguga probleeme. Soojalt käivitub reeglina paugust.

Kui siin on keegi, kes suudaks sundida taburetid töötama nii nagu kord ja kohus, siis olen valmis ära kuulama sellise meistri tingimused.
kolm viite, 85 ja sada on telefoni numbriks ning tarts ätt biker.ee on e-kirja aadressiks.


Re: Hiinlased jupsivad. Otsin oskajat abikätt.

Postitatud: 20 Juul 2014, 13:28
Postitas Kirs

Saaremaal võtaksin häämeelega need anomaaliad ette. Puhkus kah. Hiinakatega ongi selline asi, et anomaaliaks neid nimetada saab. Üks rajakas ei töötanud ega hakanudki töötama oma karbussiga. Nühiti ja puhuti seda nörkemiseni. Teine karbuss ja asi ärkas ellu. Muidu tegelikult hea lollikindla tehnikaga tegemist. Üldjuhul on vead lihtsad ja kiirelt likvideeritavad. Enda oma sa kunagi ikka korda paar legodeks kistud ja tüünitud.


Re: Hiinlased jupsivad. Otsin oskajat abikätt.

Postitatud: 20 Juul 2014, 18:05
Postitas lipamets
Tarts kirjutas:

Tegemist 4-taktilise hiinlasega, läbisõitu 950 km kandis, seisnud viimased neli aastat. Kevadel vahetatud õli, õhufilter, küünal, tühikäigumootor, bensiini filter. Hetkel sellised nähud: külma mootoriga käivitub suhteliselt hästi ja et jääks tühipööretel töötama tuleb alguses õige natukene gaasiga kaasa aidata. Kiirendus ja lõppkiirus on tehase seadete kohta head. Kui aga mootor on soojaks saanud, siis näiteks foori all peatudes tühikäiku ei ole. Mootorit tuleb gaasiga töös hoida. Tihti vajab põhja gaasi, et üldse töötaks. Sellistel hetkedel loomulikult kohalt ei võta. Mõni kord võtab (ikka põhjagaasiga, muud moodi sureb välja) pöörded üles paarikümne sekundiga, mõnikord vajab pikemat aega, mõnikord sureb ka põhjagaasiga välja. Kui pöörded üles võtab, sõidab muretulet. Maanteel võib tunde lasta. Probleem tekib just gaasi maha laskmisel. Ehk siis linnas liigelda on vaevaline - iga (foori juures) peatumine tekitab peavalu. Sooja mootoriga käivitamisel on taas vaja anda põhjagaasi. Tühikäigu düüs on puhas(tatud) - seepärast ka külma mootoriga ilmselt tiksumine ei tekita muret.

Teine on sama mootoriga, läbisõit üle 2000, viimase aasta seisnud. Kevadel tehtud väikene hooldus ja väidetavalt ka klappide regull. Külmalt käivitub raskelt (seda praktiliselt algusest peale) kuid sõidab ilusti. Aegajalt on samuti tühikäiguga probleeme. Soojalt käivitub reeglina paugust.

Kui siin on keegi, kes suudaks sundida taburetid töötama nii nagu kord ja kohus, siis olen valmis ära kuulama sellise meistri tingimused.
kolm viite, 85 ja sada on telefoni numbriks ning tarts ätt biker.ee on e-kirja aadressiks.

Kui tohib, teeksin ühe ettepaneku kõigile praegustele ja tulevastele abivajajatele. Märkige ära, kus asute siis on abistajal lihtsam. Asud näiteks Pärnus, tulen ja teen asja korda. Kindlasti on ka muudes Eesti paikades abivalmis käsi oma abi pakkumas. Ülalkirjeldatu põhjal võib ainult oletada, milles viga. Minu kogemus näitab, et kui ei ole käegakatsutavat konkreetset viga, võib jäädagi kirjavahetust pidama. Jääb veel võimalus, pöörduda lähimasse rem.töökotta.


Re: Hiinlased jupsivad. Otsin oskajat abikätt.

Postitatud: 20 Juul 2014, 21:58
Postitas Tarts

Lipamets, tänud. Märkus õigustatud. Taburetid asuvad Tallinnas. Lähimas remonditöökojas juba käisin. Sinna jäi kevadel piisk üle 300 euri. Sõitma pole aga siiani saanud. Seepärast otsingi asjahuvilist, kes oskab ja kellele on kätetöö auasi. Remtöökoda loeb töötundi ja raha.


Re: Hiinlased jupsivad. Otsin oskajat abikätt.

Postitatud: 21 Juul 2014, 07:56
Postitas lipamets

.

Teine on sama mootoriga, läbisõit üle 2000, viimase aasta seisnud. Kevadel tehtud väikene hooldus ja väidetavalt ka klappide regull. Külmalt käivitub raskelt (seda praktiliselt algusest peale) kuid sõidab ilusti. Aegajalt on samuti tühikäiguga probleeme. Soojalt käivitub reeglina paugust.

[/quote] Enne kui külmalt käivitad,keera kord- kaks gaasi. 4t mootoritel on kiirenduspump gaasi andes paned selle tööle, küttesegu rikastub ja mootor käivitub külmalt kergemini.


Re: Hiinlased jupsivad. Otsin oskajat abikätt.

Postitatud: 21 Juul 2014, 10:01
Postitas AN-400
Tarts kirjutas:

Lipamets, tänud. Märkus õigustatud. Taburetid asuvad Tallinnas. Lähimas remonditöökojas juba käisin. Sinna jäi kevadel piisk üle 300 euri. Sõitma pole aga siiani saanud. Seepärast otsingi asjahuvilist, kes oskab ja kellele on kätetöö auasi. Remtöökoda loeb töötundi ja raha.

kas Tallinnas Stenolink aitas sind? minu tuttavad on kõik seal saanud abi, ka "surnud" hiinlased ärkavad eurooplastena seal üles :bsmile:

aga kui juba oled seal käinud, siis pean moka maas...


Re: Hiinlased jupsivad. Otsin oskajat abikätt.

Postitatud: 23 Juul 2014, 12:14
Postitas Kirs

Tarts, kahjuks tuli endale niipalju muid tegevusi sisse, et pole lihtsalt aega. :oops: Loodan, et leiad ikka lähemalt abi.


Re: Hiinlased jupsivad. Otsin oskajat abikätt.

Postitatud: 23 Juul 2014, 12:37
Postitas Tarts

Tänud. Pole hullu.
Ostsin sealtsamast töökojast, kus selle taburetiga on viiel korral tegeletud, uue karburaatori ja selle tabureti probleemid on kui käega pühitud. Käivitub paugust, läheb pöördesse ja kiirendab igati ok. Ainuke ohver on lõppkiirus. Kui jupsiva karburaatoriga oli lõppkiirus spidomeetri järgi 65-70 (sõltuvalt tuulest ja tee kaldest), siis uue karburaatoriga on lõppkiirus kui kännu taga ning spido järgi üle 55 ei küündi. Samas on tegemist 10" ratastega taburetiga, mitte tsikliga ja eks selline lõppkiirus ole ka põhjendatud.
Targad posijad sellest samast töökojast sosistasid, et kui Stenolinki minna ja CPI välja vahetada, saab ka endise kiiruse tagasi. Ma küll ei saanud sellisest loogikast aru, aga see polegi määrav. Oluline on, et ma ei pea enam oma pead selle taburetiga vaevama ega oma aega sellele kulutama.
Tänud ka teistele heade mõtete eest.


Re: Hiinlased jupsivad. Otsin oskajat abikätt.

Postitatud: 23 Juul 2014, 21:17
Postitas Kirs

Vaata kas uuel karbussil piiraja küljes. Osad hiinakad on just karbussist piiratud. See pealmine kaas mille alt saad segusiibrile-membraanile ligi vöta maha. Kahe kruviga on kinni. Selle kaane siseküljel on reeglina piiramas selline pulk, mis ei lase segusiibril löpuni üles välja töusta.
Teise rollu külmkäivituse teema viitab automaatse segurikasti-tooreklapi mittetöötamisele. Vöta maha ja lase 12v kontrolliks sisse. Nöel peab väljapoole liikuma hakkama. Nagu ka mainiti, siis külmalt enne käivitust möned rutskakeerud, siis kiirenduspump lööb kah bentsu üles. Natuke ikka vast aitab. Ise ka kunagi nii toimisin enda omaga.