3. leht 3-st

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Postitatud: 19 Juun 2015, 22:25
Postitas 426f

osadel maadel on kangemad heitgaaside normid ja isegi mopeedidel on mingi jubin küljes mis õhupuhastist võtab õhku ja puhub leegitorusse


Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Postitatud: 19 Juun 2015, 22:29
Postitas Kirs

Oh jummel Qunts, mine võta veel peale...saa aru, neid junne EI saa ilma müüa, kui pole EU serti.


Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Postitatud: 19 Juun 2015, 22:33
Postitas Qunts
426f kirjutas:

päriselt ka see on katalüsaator.aprilia sx/rx katalüsaator on leegitoru sees.see laineline plekk peab hõõguma ja õli ära põletama.keeway vabrikus pole aru saadud kus kohas katalüsaator asuma peab.läbi proovitud värk,jõudu ei tule juurde kui originaal sumpa tühjaks teha,minekut parandab olemas olevale silindri komplektile vastav sport sumpa Pilt

Just nimelt legitoru sees nagu enamus autodel mitte summutajas !!!
Mida tähendab sport pütt ? Kas oskad arvutada heitgaaside liikumis kõveraid ?
Miks on Aprilia-l ja ka Keeway-l leegitoru suurem kui reso ja summuti vaheline toru ? ja mis veel huvitavam summutaja väljav ots veel väiksem :D
Huvitav kui silindrist väljub üks kogus gaase ja see kogus magub leegi toru pikkusesse siis väljub teine,kolmas ja neljas kogus mis peab mahtuma resosse ja siis tuleb mis ? takistus elab mootor üle aga sama jätkuvalt kuni summutajani ja siis veel summutaja lõpp mis piirab gaaside väljumist.
Huvitav on see kui ehitan kiiresti sõidu autot siis esimese asjana peab ümber ehitama väljalaske ja juba liigub auto paremini ja alles siis võib hakkata paigaldama 4 Weber karburaatorit !
Aga ikka see seal summutaja püttides laineline plekk on kat? Siis tuleb ju panna otse läbi pütt nagu kiiresti sõidu bike-del ja auto-del ???


Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Postitatud: 19 Juun 2015, 22:34
Postitas Kirs

Autodel kat leegitoru sees? :shock: Ohjahh, ma lõpetan siin...


Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Postitatud: 19 Juun 2015, 22:34
Postitas Qunts
holma kirjutas:

Oh jummel Qunts, mine võta veel peale...

Ma ei joo aga sina tõesta oma teooriaid mitte ära vaidle lihtsalt lampi!
Joonista mõni kõverik summuti ehitusest.


Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Postitatud: 19 Juun 2015, 22:36
Postitas Qunts
holma kirjutas:

Autodel kat leegitoru sees? :shock: Ohjahh, ma lõpetan siin, lootusetu juhtum...

See oli näide:
Kus on autode kat ?
Enamus autodel on see esimene asi ennem resonaatorit.
Lõppeta jah kui tunned, et ei ole teemas kõige teravam pliiats !


Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Postitatud: 19 Juun 2015, 22:37
Postitas Kirs
Qunts kirjutas:
holma kirjutas:

Oh jummel Qunts, mine võta veel peale...

Ma ei joo aga sina tõesta oma teooriaid mitte ära vaidle lihtsalt lampi!
Joonista mõni kõverik summuti ehitusest.

Mis teooriaid mina siia sulle panin? Ma räägin asjadest mis on. Mitte mingitest kuradi kõveratest. Sina ütled, et eemaldasid piirajad, mina väidan, et tegemist on katalüsaatoritega. Kogu moos. Ela oma piirajate mõttega edasi. :)


Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Postitatud: 19 Juun 2015, 22:46
Postitas Qunts
holma kirjutas:
Qunts kirjutas:
holma kirjutas:

Oh jummel Qunts, mine võta veel peale...

Ma ei joo aga sina tõesta oma teooriaid mitte ära vaidle lihtsalt lampi!
Joonista mõni kõverik summuti ehitusest.

Mis teooriaid mina siia sulle panin? Ma räägin asjadest mis on. Mitte mingitest kuradi kõveratest. Sina ütled, et eemaldasid piirajad, mina väidan, et tegemist on katalüsaatoritega. Kogu moos. Ela oma piirajate mõttega edasi. :)

Saa aru, et piiraja/kat saab olla ainult mopeedi puhul leegitorus või resonaatoris aga mitte summutajas !!!
Summutaja ei lähe kunagi mopeedil nii kuumaks, et seal mingit hõõgumist saaks isegi tekkida !!!
Oled tavaline netti komentataator kes asjast midagi ei tea ainult targutab kuskilt kuuldud teksti ja seda ka ei mäeleta mida täpselt räägiti !!!
Sina ela oma kat mõttega edasi ja paigalda oma autole kat. summuti otsa ja mida väiksem seda parem !!!


Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Postitatud: 19 Juun 2015, 22:49
Postitas Kirs

Kulla inimene, ma olen mopeedil summuti pütist isiklikult katalüsaatori eemaldanud. Ja seda ma tean juba vägagi hästi mismoodi katalüsaator välja näeb, erinevalt sinust.
Sinu kirjakeel viitab küll sellele, et vanust, ning kogemusi tehnika alal just üleliia siiski pole.
Teeme nii, et sul on ÕIGUS :D


Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Postitatud: 19 Juun 2015, 23:01
Postitas kassikas

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Postitatud: 19 Juun 2015, 23:09
Postitas Qunts
holma kirjutas:

Kulla inimene, ma olen mopeedil summuti pütist isiklikult katalüsaatori eemaldanud. Ja seda ma tean juba vägagi hästi mismoodi katalüsaator välja näeb, erinevalt sinust.
Sinu kirjakeel viitab küll sellele, et vanust, ning kogemusi tehnika alal just üleliia siiski pole.
Teeme nii, et sul on ÕIGUS :D

Teeme nii, et minu kirjakeel ei puutu asjasse ja eks seda näitab sinu suhtumine kui tark sa oled, et siiani mopeedidega tegeled !!!
Kui loed nüüd algusest lõppuni selle teema läbi siis saad aru, miks abi siit palusin, aga kas seda ka reaalselt sain ??? (Varem polnud sind siin, et öelda, et eemalda sinuarust kat summutajast) ! Tagantjärgi oskab iga loll targutada kes isegi heitgaaside väljumise kõverat ei oska joonistada !
Ikka peab kõik ise välja mõtlema ja ka eelpool mainisin, et pole 2T mootoritega mingi 30 aastat tegelenud aga sina targutad siin nagu mingi lasteaia lapsega räägid !
Pane üks auto kiiresti liikuma siis tule minule midagi ütlema, et ma ei tea mis on kat, reso või piiraja !
Ausalt sinusugused isehakkanud ajavad S…ta. keema !!!


Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Postitatud: 19 Juun 2015, 23:11
Postitas Qunts
kassikas kirjutas:

Not Found

The requested URL /TechArt/2Stro...calculator.xls was not found on this server.


Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Postitatud: 19 Juun 2015, 23:24
Postitas kassikas

Tekkis jah mingi anomaalia--ülemises postis on allalaaditav link

http://www.xbhp.com/talkies/thumpers-2- ... lator.html

Neid kalkulaatoreid on veelgi

https://www.google.ee/webhp?sourceid=ch ... calculator

Ja neid rulle paigaldataksegi katalüütilise elemendina,kuna tootja lihtsalt ei saa nendeta eurosertifikaati-tegeliku lahjendustöö teeb ära värske öhk,mis imetakse öhupuhastist läbi lehtklapi sumbutajasse.See pime appendiks tuleb ka eemaldada(relakaga maha ja ülejäänud jäänuk lahti freesida et toru oleks seest takistusteta-tekitab keerist).
Kirsiks tordile muretse pudel CASTROL POWER 1 RACING 2T öli(vana TTS)

EDU!


Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Postitatud: 19 Juun 2015, 23:42
Postitas Qunts
kassikas kirjutas:

Tekkis jah mingi anomaalia--ülemises postis on allalaaditav link

http://www.xbhp.com/talkies/thumpers-2- ... lator.html

Õnneks MAC ei suuda seda lehte avada või selles foorumis olevat :D


Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Postitatud: 19 Juun 2015, 23:51
Postitas kassikas

Ja MAC´I vastu aitab googel-moogel-------2 stroke exhaust calculator

https://www.google.ee/webhp?sourceid=ch ... calculator

Eelmine aasta vist riksx ehitas oma iz´juppi lennukiks-sellest oli ka teema foorumis

Leidsin---http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=56&t=62924


Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Postitatud: 20 Juun 2015, 00:42
Postitas Black
Qunts kirjutas:

Miks on Aprilia-l ja ka Keeway-l leegitoru suurem kui reso ja summuti vaheline toru ? ja mis veel huvitavam summutaja väljav ots veel väiksem :D
Huvitav kui silindrist väljub üks kogus gaase ja see kogus magub leegi toru pikkusesse siis väljub teine,kolmas ja neljas kogus mis peab mahtuma resosse ja siis tuleb mis ? takistus elab mootor üle aga sama jätkuvalt kuni summutajani ja siis veel summutaja lõpp mis piirab gaaside väljumist.

Termodünaamika abiks. :)

Aga kuna mopid on kindlatel tingimustel lubatud ilma juhiloata liiklemiseks, siis on sumpsijooks ka kindlasti meelega piirama projekteeritud. Seda, kuhu üks hiinlane on lihtsalt mingite impordipaberite täiteks heaks arvanud kati pista, ei peagi üritama loogiliselt võtta.


Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Postitatud: 20 Juun 2015, 05:29
Postitas Kirs
Qunts kirjutas:

Teeme nii, et minu kirjakeel ei puutu asjasse ja eks seda näitab sinu suhtumine kui tark sa oled, et siiani mopeedidega tegeled !!!

Tegelen siiani mopeedidega? :shock: Või millest sa seda järeldad?

Qunts kirjutas:

Kui loed nüüd algusest lõppuni selle teema läbi siis saad aru, miks abi siit palusin, aga kas seda ka reaalselt sain ??? (Varem polnud sind siin, et öelda, et eemalda sinuarust kat summutajast) ! Tagantjärgi oskab iga loll targutada kes isegi heitgaaside väljumise kõverat ei oska joonistada !

Tulid siia abi paluma, sest ei jaga kahetaktilistest mömmigi. Mis sa arvad, et läbi interneti osatakse sinu rimakale diagnoosi panna või? Targutanud pole keegi, küsisid millega on tegu mille summutist eemaldasid, vastasin, et kati (ja seda ei väida ju mina üksi vaid mitmed), aga nüüd halad, et piiraja ja mina olen hoopis mömm (järelikult ka teised, kes väidavad, et tegemist katiga).

Qunts kirjutas:

Ikka peab kõik ise välja mõtlema ja ka eelpool mainisin, et pole 2T mootoritega mingi 30 aastat tegelenud aga sina targutad siin nagu mingi lasteaia lapsega räägid !

Kus sa seda ütlesid, et 30 aastat pole 2t mootoritega tegelenud? Näita?

Qunts kirjutas:

Pane üks auto kiiresti liikuma siis tule minule midagi ütlema, et ma ei tea mis on kat, reso või piiraja !

Et mis see auto jutt siia üldse puutub, teemaks on ju võrr. Miks sa siis üldse küsisid millega tegu, kui tead, et tegemist katiga???

Qunts kirjutas:

Ausalt sinusugused isehakkanud ajavad S…ta. keema !!!

:lol: Mul ka sinu asemel si.tt keeks :wack:


Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Postitatud: 20 Juun 2015, 11:16
Postitas Lehtlaan_R

Jube teksti panete siin , rahunege maha :)

Ju tuleb üldse see kogu see pask mootori küljest üle õla visata ja õige sport sumpa panna :lol:
Kaugel sul selle asjaga on kas liigub ilusti?