Lisaks siia küsimuse kah. Kui palju on uute rataste omanikke eestis sellisest infost üldse teavitatud?
Kirjutavad loomulikult ainult need kelle ratast on tagasi kutsutud vöi keda on infost tagasikutsumise kohta teavitatud. Huvitav oleks lihtsalt teada kas süsteem ka meil toimib.
NB! Möttetud kommentaarid läevad kustutamisele.
Loomulikult on alati vöimalus esindustest küsida a see polegi eesmärk, tarbija on oluline hetkel.
Aitähh.
Lugupidamisega,Saarlane
Postitatud: 15 Juun 2006, 16:52
Postitas kris.
Näitena võiks tuua Triumphi, mille kliente Eestis tehas otse kirja teel sellistest asjadest teavitab. Bonneville America tagaamortidega seotud jama meenub.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Postitatud: 16 Juun 2006, 08:26
Postitas Vadi
tagasikutsumine -
Niisiis - ratas 1200 gs - esimese elu elas Saksamaal Münchenis, kus tal ka esimesed kaks "tagasikutsumist" "kõrvaldati". Mina sain ratta omanikuks oktoober 2005 ja peale seda on saatnud mulle endine omanik kaks kirja tagasikutsumistest - 1. bensiinipumba katte tihend 2. midagi piduritega.
Kirjad olid saadetud algselt ratta eelmisele omanikule - kuid kirja lõpus oli ka palve võimalusel teavitada ratta uut omanikku - juhul kui ollakse ratas edasi müüdud.
Pöördusin kohalikku esindusse - kus ilusasti ka kõik mis vaja korraldati.
Samas ei küsinud üle - kuid jäi mulje et antud tootjal on kena andmebaas kus ratta VIN koodi järgi näha milliseid puudusi vaja kõrvaldada - ja juhul kui ma ei oleks ise kirjad näppus kohale läinud oleks nimetatud asjad tehtud korda ka hoolduse käigus.
Samas ei oska kommenteerida kas kohalik esindaja - kes on teadlik et antud vin koodiga ratas on eestis ja nende kliendi käes oleks hakanud ka mulle edasi infot andma teemal - et kui võimalik pöörduge meie poole - et oleks vaja nipet / näpte kohandada.
Postitatud: 16 Juun 2006, 14:48
Postitas Lannu
Vähemalt 2006 aasta Triumph America kohta tagasikutsumisi veel pole
Esimesed 1700km on läbinud väga hästi.
Lainer
Tagasikutsumised
Postitatud: 17 Jaan 2007, 15:20
Postitas yeekim
Vaatasin just DSF'ist POLO motikasaadet ja seal mainiti uute Yamaha R6 tagasikutsumist, miskit seoses sisselaskesysteemiga (gaas vo~ib peale ja"a"da). Olid ka vastav VIN koodi vahemik sees, keda see puudutab.
Uurige ja"rgi, kel vastav massin on!
edu
Postitatud: 17 Jaan 2007, 15:53
Postitas Karupoeg puhh
Tean, et ka eestis on mõned r6-ed vajavad "tagasikutsumist"( mu enda ratas vist isegi). Aga R6-el on suht mõtetu see. Asi selles, et õhukarbis sees olevad poldid olevat liiga lühikesed, ja need võivad siis siibritesse kinni jääda. Selline võimalus on üliväike. Olen ise need korra lahti keeranud, ja võin öelda küll, et need niisama lihtsalt nüüd küll lahti ei tohiks tulla, nad on siiski piisavalt pikad.
Postitatud: 17 Jaan 2007, 16:01
Postitas tramm66
`06 aasta R6 on tõesti müstifikatsiooni pärl - juba enne tema müükitulekut käis tõsine "andmine" pöörete arvu osas mida kadedate arvates on seeriaratta kohta võimatult palju. No ja suur oli üllatus kui ratas müüki paisati ja kahtlus ka kinnitust sai. Igaljuhul olla (minuni küll kuulujutu alusel jõudnud kuid...) tootja avaldus järgnev: "ostame tagasi kui ei meeldi". Kadedate võit aga paistab, et tagasiviijaid ikka väga polnud.
Väike trikk on ka nukaprofiiliga mis tekitab pahameelt aftermarket nukaaretajate seas ja loob liigseid illusioone tarbijale - supersport nuka arvelt ei lisandu enam võimsust harjumuspärases suuruses vaid oluliselt vähem. Tehas on tuunijatelt osa tööd lihtsalt ära näpanud
Eelnevad R seeriad tuleks eriti recall listi kanda kuna nende raami tagaosad võivad lihtsalt ülekaalulisema kaasreisija ära kaotada. Kaasaegsete R seeriarataste top möödalasud ongi minuarust yamude lagunevad tagaraamid ja pooleksmurduvad gixxerid
Re:
Postitatud: 10 Nov 2009, 23:19
Postitas p-4
Vadi kirjutas:
tagasikutsumine -
Niisiis - ratas 1200 gs - esimese elu elas Saksamaal Münchenis, kus tal ka esimesed kaks "tagasikutsumist" "kõrvaldati". Mina sain ratta omanikuks oktoober 2005 ja peale seda on saatnud mulle endine omanik kaks kirja tagasikutsumistest - 1. bensiinipumba katte tihend 2. midagi piduritega.
Kirjad olid saadetud algselt ratta eelmisele omanikule - kuid kirja lõpus oli ka palve võimalusel teavitada ratta uut omanikku - juhul kui ollakse ratas edasi müüdud.
Pöördusin kohalikku esindusse - kus ilusasti ka kõik mis vaja korraldati.
Samas ei küsinud üle - kuid jäi mulje et antud tootjal on kena andmebaas kus ratta VIN koodi järgi näha milliseid puudusi vaja kõrvaldada - ja juhul kui ma ei oleks ise kirjad näppus kohale läinud oleks nimetatud asjad tehtud korda ka hoolduse käigus.
Samas ei oska kommenteerida kas kohalik esindaja - kes on teadlik et antud vin koodiga ratas on eestis ja nende kliendi käes oleks hakanud ka mulle edasi infot andma teemal - et kui võimalik pöörduge meie poole - et oleks vaja nipet / näpte kohandada.
Niisiis rattas gs 1200 2007a,
Tagasi kutsumisi: 2
Immo antenni vahetus,vanaga pidi olema ,et mingil hetkel, ei tunne enam rattas võttit ära.
Ja tarkvara uuendamine ,väidetavalt pidavat akku pikkemal seismisel tühjaks jooksma vana tarkvaraga,
siis abs iga mudelitel vahetati ära pea pidurivoolik .
Ning garantiikäigus vahetati bensiinipumba ,kontroller Gs tüüpviga ,saades niiskust lõppetab töölepingu ,ning jääte teele
õppetus kuidas edasi toimida leiab siit