Re: Tööriistade laenamine
No ma nüüd tagasi kodus, Sauel. Kui viitsid, tule järgi. Tel. number eelmises postis.
No ma nüüd tagasi kodus, Sauel. Kui viitsid, tule järgi. Tel. number eelmises postis.
Kõige peenemat küünlavõtit (all augus ei näe 14 äkki?) Ja kompressiooni mõõtmise kella. Harjumaal
Ei taha tasuta aga kiire
Või võib kellegi juurde külla tulla ja mees oma riistadega teeb kaheksa mõõtmist? Ei ole tsikkel
Aitäh
Madlobster kirjutas:Kõige peenemat küünlavõtit (all augus ei näe 14 äkki?) Ja kompressiooni mõõtmise kella. Harjumaal
Ei taha tasuta aga kiire
Või võib kellegi juurde külla tulla ja mees oma riistadega teeb kaheksa mõõtmist? Ei ole tsikkel
Aitäh
Mis see keere võiks olla kui võti nii väike on?
Autolite ht15 näitab küünla margiks
Kas kellelgi garaažis vedeleb DL1000 sidurikorvi eemaldamise võti (või kuda iganes teda nimetada) ning nõustub laenama-müüma?
Seda, millega "välist" korvi kinni hoida. Originaalis näeb välja nagu käepidemega siduriketas. Sorry, kui segane selgitus, hiljem häbenen seda..
Loll küsimus, aga kas sellel DL-il on siis see siduri ehitus teistsugune kui enamusel ratatstel?
Tavaliselt hoiab mutter kinni sisemist südamikku ja kui selle lahti saab, siis ülejäänud tuleb ise lahti.
Võtad kaks 40-50 paksusega männi / kuuse plangu juppi ja lõikad tikksaega korvi diameetrist 1mm väiksema raadiusega poolkaared sisse. Keermelati või pitskruvidega surud kokku ja ongi olemas. Kõik korvid nii kinni hoitud ja ükski pole kannatada saanud. Tamme või muud kõva puitu ära kasuta.
Edu,L
Minuteada on sellel sidurikorv nagu kõikidel teistel ja seega sab hakkama ka universaalriistaga.
Ehk sul on vaja välist korvi kinni hoida, selleks, et saaks kskmise mutri maha keerata?
Misasja te jahute?
Kinni on vaja hoida SISEMIST südamikku. Väline korv käib võllil vabalt ringi ja on seotud ainult vända otsas oleva hammakaga.
Mehaanikud my ass.
PS Minu käest saab vajalikku riista.
#%¤##¤# ja muud roppused! mx77Jutt õige, sisemist hoitakse kinni. Õpin oma lollusest ja avalikust häbipostist!
Esiteks on antud küsimuse raames täiesti kama kumb neist vabalt ringi käib ja kumb telje peal istub. Oluline on, et selleks on vaja tööriista (või kui kahju pole siis kruvikat). Miks peaks kedagi sel teemal häbistatama on mulle arusaaamtu. Kas sa paned ka iga kord sõbrale jalaga munadesse, kui ta end vestluse käigus valesti väljendab või mõne tehnilise asjaoluga eksib? Tundub see sulle normaalne? Mulle küll mitte. mx77 sündis ilmselt mototöökojas ja omandas terminid ning töövõtted koos emapiimaga. Supermänide värk, supermänid on lihtsurelikest ikka kõvasti paremad. Meil siin on siin suures osas lihtsurelikud, kelle hobiks on mootorrattad. Mõned on vinged ( [mention]rasmus[/mention], [mention]ducatu[/mention] jpt.) ja mõned üsna algajad mehhaanikud (näiteks sina ja mina) ja mõned osakvad lihtsalt sitasti öelda.
Eemaldamiseks ei ole vajadust seda tööriista kasutada ja õigupoolest ei saa ka soovitada, sest mutter on parasjagu suure jõumomendiga kinni ja lahti keeramisel hakkab see tööriist sul kaasa vedama ning olen üsna kindel, et oled hädas selle töövahendi kinnihoidmisega ja püsimisega sidurisüdamikul. Lahti keerad suruõhuga või akumutrikeerajaga ja kinni hoidmiseks paned paksu töökinda kätte ning hoiad lihtsalt südamikust tugevalt kinni. Pole veel näinud ühtki sidurisüdamikku, mille mutter hetkega selle peale lahti ei tuleks.
Küll aga kinnikeeramisel on tõesti Mac-i viidatud pildil olevast universaalvahendist abi. Ja kinni läheb mutter kindlasti momentvõtmega ja õige jõuga. Ja veel - kokku panemisel jälgi, et viimane ketas läheks teiste ketastega võrreldes teise korvi hambasse.
No ei ole ikka küll. Alpil näiteks valest servast kinni hoides ja keerates saad 60 eur maksva kooliraha omale.
Macintosh kirjutas: ↑07 Dets 2018, 15:22Spoiler
Esiteks on antud küsimuse raames täiesti kama kumb neist vabalt ringi käib ja kumb telje peal istub. Oluline on, et selleks on vaja tööriista (või kui kahju pole siis kruvikat). Miks peaks kedagi sel teemal häbistatama on mulle arusaaamtu. Kas sa paned ka iga kord sõbrale jalaga munadesse, kui ta end vestluse käigus valesti väljendab või mõne tehnilise asjaoluga eksib? Tundub see sulle normaalne? Mulle küll mitte. mx77 sündis ilmselt mototöökojas ja omandas terminid ning töövõtted koos emapiimaga. Supermänide värk, supermänid on lihtsurelikest ikka kõvasti paremad. Meil siin on siin suures osas lihtsurelikud, kelle hobiks on mootorrattad. Mõned on vinged ( @rasmus, @ducatu jpt.) ja mõned üsna algajad mehhaanikud (näiteks sina ja mina) ja mõned osakvad lihtsalt sitasti öelda.
ei ole ükskõik, hakkad valest asjast kinni hoidam, siis on sul varsti sidurikorvi tükid peos, selle pärast ma küsingi kas kindlasti on vaja välimist hoida. Üldiselt eeldaks, et kui inimene on juba töö plaani võtnud ja küsib konkreetset tööriista, siis nagu eeldaks, et ta ondale asja selgeks teinud. Mina olen jah oma kooliraha 12 aastaselt ära maksnud ja üritan enam vigu mitte teha ja aidata ka teistel mitte seda mitte teha. Ja mis pagana pärast mul see mingi rasmuse aken kaasa jookseb tsiteerides?
Varsti on see tsiklifoorum nagu lumehelbekeste klubi, midagi ei tohi öelda.
Mina sain antud valdkonnas igatahes targemaks ning tänud kes sellele kaasa aitasid!
Kuna on reede siis ma lähen laenan nüüd külmikust hoopis ühe õlle...
Iga asja peale igiseda nagu alamakstud keskealine liinitööline pole seisukohaväljendus. Iga sitapea oskab hinnagut anda. Delfi on neid servast-servani täis. Teades sind, paneb see viimane arvamusavaldus küll kergelt kulmu kergitama - sa pole nii loll, et ei oskaks erista hinnangut ja seisukohta.
PS. Ma ei soovi sellel teemal rohkem arutleda ning mul pole miskit oma seisukohale lisada. Kui sa arvad, et see vajab edasiarutlemist või mu arusaam on sinu silmis ääretult loll siis saada PS. Edasin sõnavahetus sellel teemal ei tee siin kedagi targemaks.
Ähh, ma jään siis lugejaks
StreetMoto kirjutas: ↑07 Dets 2018, 15:31....Pole veel näinud ühtki sidurisüdamikku, mille mutter hetkega selle peale lahti ei tuleks....
Ma nägin ühe ära!
Enda Vulcanil on nii kinni et, 400N lööki teda lahti ei keeranud. Lõpuks käsifreesi ja relakaga lasin mutri otsast.
Ega ilmaasjata ei olnud upgrade lehel alljärgnev kiri:
13. The nut is off? Way to go! Have a beer, you earned it!
Ütled, et ME ei aruta seda edasi, ehk otsustad teiste eest ja kui siis mx77 jääb lugejaks, siis tembeldad solvunuks. Arusaamatu mõttekäik. Sa ei saa ise ka vist aru, mida sa tahad.
Ps! Korv on kangesti rabe, ettevaatust igasuguste leiutatud tööriistade ja meetoditega.
mis seal selle korviga jogada, "kinni hoida" saab ju vedavast võllist. mina panin lihtsalt õige koha peale hammaka ja korpuse vahele õige suurusega kõvemat sorti puutüki, käigu sisse ja keerasin mutreid. kui nii kuidagi ei taha õnnestuda, siis võib võtta vana kulunud vedava hammaka, keevitada selle külge pika varre ja hoida sellest kinni.
Eks õige suurusega puutükk on alati abiks olnud (vaata ka: filmid "Malev", "Mehed ei nuta", "Siin me oleme")
PS: sorry, mul vist täna kehv tuju
Hooratta kinni keeramiseks ühel pool olen ise ka kasutanud teisel pool 3-4 mm alu tükki hammasrataste vahel. Ühe käega hoida, teisega äkki mingi 120 nm keerata ja samal ajal mootoril seljas istuda tundub kuidagi keeruline. Proovisin küll kui mälu ei peta.
StreetMoto kirjutas: ↑07 Dets 2018, 15:31Ja veel - kokku panemisel jälgi, et viimane ketas läheks teiste ketastega võrreldes teise korvi hambasse.
Mida jälgida - et viimane ketas oleks friktsioonkattega?
G
StreetMoto kirjutas: ↑07 Dets 2018, 15:31Eemaldamiseks ei ole vajadust seda tööriista kasutada ja õigupoolest ei saa ka soovitada, sest mutter on parasjagu suure jõumomendiga kinni ja lahti keeramisel hakkab see tööriist sul kaasa vedama ning olen üsna kindel, et oled hädas selle töövahendi kinnihoidmisega ja püsimisega sidurisüdamikul. Lahti keerad suruõhuga või akumutrikeerajaga ja kinni hoidmiseks paned paksu töökinda kätte ning hoiad lihtsalt südamikust tugevalt kinni. Pole veel näinud ühtki sidurisüdamikku, mille mutter hetkega selle peale lahti ei tuleks.
Küll aga kinnikeeramisel on tõesti Mac-i viidatud pildil olevast universaalvahendist abi. Ja kinni läheb mutter kindlasti momentvõtmega ja õige jõuga. Ja veel - kokku panemisel jälgi, et viimane ketas läheks teiste ketastega võrreldes teise korvi hambasse.
Neeme, kas sa saaksid palun selle teema oma talvisesse remondikoolitusse mahutada? Kasvõi kiirelt üle käia.