Ratas pikalt pikali! Tagajärjed?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 607
- Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
- Tsikkel: CB1000R
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Ratas pikalt pikali! Tagajärjed?
Juhtus nii, et äikesevihmahoog peksis maapinna nii pehmeks, et tsikli jalg vajus pinnasest läbi ning ratas vajus külili. Kuna kodused ei suutnud ratast omal jõul püsti ajada, kulus päästeoperatsioonini paar-kolm tundi. Kas sellisest horisontaalsest asendist tingituna võib tekkida probleeme? Milliseid vigu peaksin otsima/ootama? Mida kohe üle vaatama? jne. Visuaalselt rattal kahjustusi ei ole, isegi peeglid-heeblid küljes. Kuulan nõu hoolega!
http://www.animalistika.ee
Re: Ratas pikalt pikali! Tagajärjed?
võib juhtuda, et pruugi käivituda enam pärast seda, kui on karburaatoriga pill. Kuna ujuki nõel ei sulgu korralikult külili asendis. Aitab tavaliselt küünla puhastamine ja silindri tühjaks puhumine. Halvimal juhul võib tekkida hüdrolukk ning käivitamisel lööb midagi segamini (klapid, keps, vms), aga selle tõenäosus on üliväike. Samuti võib õli valguda sinna kuhu ei tegelikult ei tohiks. Akust saab samuti kraam gondlite sisepoolele rännata ja seal pahandust tekitada, või siis annab ühel hetkel endast voolupuudusega märku.
Üldiselt ära põe. Kui oled ülihoolitsev peremees, siis võta küünal maha, puhasta see, puhu mootor läbi, lappa pill kokku ja sõida terviseks
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Ratas pikalt pikali! Tagajärjed?
Võimalikud kahjustused on enamuses seotud vedelike sattumisega sinna kuhu pole vaja:
- kütuse leke paagist - tulemuseks kuskilt kahjustatud värvkate. Vaata üle ja puhasta, kuigi enamjaolt aurustub kütus ise ära.
- mootoriõli valgumine karteri tuulutusvooliku kaudu õhufiltrikorpusesse - kontrolli üle enne käivitamist. Airbox vajab võib-olla puhastamist ja õhufilter vahetust
CB1000R on pritsega, mis tähendab, et karpa kaudu midagi mootorisse voolata ei saanud ja pidurisüsteemid on suletud ning seal ka mingei anomaaliaid olla ei tohiks. Aku on ka AGM tüüpi, mis tähendab, et tuulutuse kaudu ei saanud ka akuhape ksukile sattuda.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Ratas pikalt pikali! Tagajärjed?
N.B Kontrolli kõik vedelikud üle!
Pikali ratta korral peaks mootoriõli jooksma karterituulutuse kaudu õhufiltrisse, sealt edasi juba sisselaskekollektorisse ja on ka võimalus, et mootoriõli satub karterist silindritesse. Kumbki varjant rattale hea ei ole, sest ratast käivitades ei suuda kolvid õli kokku suruda ja tulemuseks kas kõver keps või rikutud starteri bendiks. Lahenduseks oleks süüteküünalde demonteerimine ja mootori ringi ajamine, selle tegevuse käigus peaks silindritesse sattunud õli küünla august välja viskama.
Seega ikkagi, kontrolli kõik vedelikud üle, sest pikali ratta korral satuvad need kohtadesse, kuhu nad sattuda ei tohiks.
Edit: Neeme jõudis ette
Re: Ratas pikalt pikali! Tagajärjed?
ma vaataks kas karterisse õli on juurde tekkinud,kui ei ole siis paneks käima ja vaataks kas õlituli kustub ära
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
Teema algataja - Postitusi: 607
- Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
- Tsikkel: CB1000R
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Ratas pikalt pikali! Tagajärjed?
Suured tänud kiiretele vastajatele. Ratas sai ette näidatud ja üle vaadatud. Kahjustusi ei tuvastatud.
http://www.animalistika.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.