Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Siin võid otsida või pakkuda meistrimehe teenust. Küsida soovitusi auto-moto toodetele-teenustele jne. Ning mida kuskilt saab.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 181
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Husaberg
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas renx »

Kalapea kirjutas:

Pärnus Neste juures novek väitis, et suunatuledele on suurus ette antud, ala 5x4cm, seega korralikud saksas toodetud, E tähistega, 2x2cm suunad ei sobi. Muidugi käiakse ka kõik E tähised üle, tuledest kuni peegliteni.

Neste juures kobises mu Smoked hiina E tähisega suundade üle ka, et neid pole näha... aga miskit teha ta ei saanud siiski sellepärast.

Aga seadusest ma ei loe välja sellist iba?

L3e, L4e, L5e, L7e ja kerega L6e kategooria sõidukil peab olema kaks eesmist ja kaks tagumist suunatule laternat.
L kategooria sõidukil peab suunatule laterna kõrgus teepinnast olema vähemalt 350 mm, kuid ei tohi ületada 1200 mm;
L kategooria sõidukite suunatule laternate valgusavade siseservade vaheline kaugus peab olema vähemalt:
a) L3e kategooria sõidukil – 240 mm;

L. osa kategooria sõiduki suunatule laternale peab olema kantud:a) tähis 11 – eesmisele suunatule laternale;b) tähis 12 – tagumisele suunatule laternale.

Ning see jalapiduri teema on ka debiilne. Vinguvad, et pidurituli hakkab liiga hilja põlema... pidur ise ei rakendugi nii alguses. Keerasin seda konna pingule nende silme ees ja pärast keerasin uuesti maha, sest ma ei tahtnud et pidurituli põleb kui ma püstiselt metsas sõidan, eriti veel kui pidur nii alguses nagunii ei võta.

XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R

flood
Postitusi: 117
Liitunud: 07 Apr 2011, 13:38
Tsikkel: Honda CB450S, Honda FX650
Asukoht: Lai maailm

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas flood »

franz125 kirjutas:
flood kirjutas:

Ise olen erinevate tsiklitega sattunud sellise olukorra peale, kus vaadatakse pidurirakendumist ja piduritule süttimist.
Väidetakse, et pidur rakendub ennem kui tuli süttib.
Ilmselt tuleb gaasi järele lastes ja mootoripidurdust kasutades ka suuta pidurituli põlema panna. :shock:

Pikim ülevaatus on kestnud Amservis 45 minutit :roll: Ilmselgelt oli tarvis tööpäev kuidagi lõpuni saata.....

Mis siin keerulist on,vajutad kergelt jalgpidurit ja tehtud on.Kasutan autol käigupidurit kasutades ka.

Ratas aetakse keskhargile nii, et tagaratas oleks õhus, ülevataaja käsutab sind tagumise piduripedaali vajutama, samal ajal ise lükkab ratast pöörlema ja vaatab kas pidurituli süttibb ja kas samal ajal on tunda piduri rakendumist.

Iseasi on selle juures nüüd jõuõlad. Kas tänavakiirustel liigeldes on sama effekt, et käe vahel on tunda piduri rakendusmit enne, kui pidurituli süttib...

Kasutaja avatar

Madris
Postitusi: 334
Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas Madris »

flood kirjutas:

Ratas aetakse keskhargile nii, et tagaratas oleks õhus, ülevataaja käsutab...

Ja keskhargi puudumisel? Varsti hakatakse seletama, et keskhargita ka enam ÜV ei saa :wack: (lol)

Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas Villem »

Madris kirjutas:
flood kirjutas:

Ratas aetakse keskhargile nii, et tagaratas oleks õhus, ülevataaja käsutab...

Ja keskhargi puudumisel? Varsti hakatakse seletama, et keskhargita ka enam ÜV ei saa :wack: (lol)

Kuskil Rakveres aeti sõbrale aastat viis tagasi ka seda juttu :ner:

Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)
Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 906
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: FZS 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 415 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas rannamees »

Ehhh, legendid, kuulujutud, sõber rääkis....
Tegelikult on nii: visuaalne ülevaatus, tuled, rehvid, jne. Käima, hääled, signaal, tuled, ka pidurituled ja kogu lugu!
Just äsja käidud ja oma kogemus juba aastaid selline.

Pilt
Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 703
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas romulus »

Mul on motikaga sama kogemus, pole kordagi probleeme olnud, tavaliselt piirdub visuaalse vaatlusega ainult.

Samas mõni aasta tagasi kontrolliti minu ees ühte chopperit. Ja tollel mõõdeti küll lindiga suunatulesid igatpidi, numbrimärki, laternaid jne.

rannamees kirjutas:

Ehhh, legendid, kuulujutud, sõber rääkis....
Tegelikult on nii: visuaalne ülevaatus, tuled, rehvid, jne. Käima, hääled, signaal, tuled, ka pidurituled ja kogu lugu!
Just äsja käidud ja oma kogemus juba aastaid selline.

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7200
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

See kontrollimise kogemus oleneb ilmselt paljuski sellest,kas ratas on nö tehase konditsioonis ,nagu mul suures piirdes on, või on ümber ehitatud.Mul ei ole ka kunagi peale visuaalse midagi kontrollitud, ei TDM-l ega Vraderol.Aga kuna paljud chopperid on kaugel tehase seadest,siis ilmselt ka väike kontroll käib asja juurde.Saan sel juhul ka ülevaatajast aru,sest peab ju ka tema oma taguotsa kaitsma.Kui kuskil kohe peale ÜV tuleb välja,et mingi tehniliselt väga mäda asi jäänud tähele panematta,on ju tema esimene kellele küsimusi esitatakse.

Viimati muutis urmas66, 17 Juun 2016, 13:13, muudetud 1 kord kokku.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas AzA »

Käisin just siingi mainitud punktis, mees astus naeratades välja, vaatas pidurklotside paksust, tagumist ei hakanud vaatamagi, piisas pea tuliuuele kettale pilgu viskamisest. Edasi vaatas tuled üle, näiteks on mul esitule klaasil nool paremale, aga reflektor on parempoolse liikluse jaoks ehk õige (pole lihtsalt võimalik leida ilma noolekeseta tuld).
Vana ei küsinud ühtki küsimust, kükitas ja vaatas kummale poole reflektor näitab ja asi ants.

Aga mulle meeldib.

Gerd
Postitusi: 91
Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas Gerd »

Aga kuhu Tartus minna 2000 a Yamu xvs1100 Dragstariga, millel pole originaal sumpad ;)
Hääl on hea :)


Holms
Postitusi: 309
Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
Tsikkel: VN 1500 MS
Asukoht: Mulgimaa
Tänatud: 1 kord

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas Holms »

Gerd kirjutas:

Aga kuhu Tartus minna 2000 a Yamu xvs1100 Dragstariga, millel pole originaal sumpad ;)
Hääl on hea :)

Ma võin öelda, kuhu mitte minna. Väldiks ise Sõbra Maxima juures olevat ja Kapauto (võimisiganes nimega ta hetkel esineb) ülevaatust Viljandi tänaval(või mnt-l) Oleneb tegelikult ülevaataja suvast. Olen viimased aastad (vist 4 korda) käinud Sepa tänaval (A-expert, põhiliselt tundub rekkadega tegelevat) aga iga aasta on olnud olukord erinev. Eelmise aasta ülevaatuse järel arvasin, et järgmine aste oleks vist piduristend, heitgaasi analüsaator ja veel midagi taolist aga sõltub vist ka ilmast ja ülevaataja tujust. Otsi mingid db killerid või nagu keegi kusagil mainis, traadist pesukäsn ajab ka lühiajaliselt asja ära.

Loom kõnnib, mees sõidab
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS

vanalendur
Postitusi: 498
Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
Tsikkel: D Monster
Asukoht: Tartu/Riia
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas vanalendur »

Seal sepa tänaval kehvemad kogemused kui maxima juures.

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1040
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Küll teil ikka kontrollitakse asju. Kas asi sõltub ratta tüübist? Olen oma vanade endurokatega käinud igasugustes kohtades (ka seal viljandi mnt kapautos korduvalt). Vaadatakse rehvid, tuled, lastakse käima ka panna. Ühe korra vist olen isegi pidand sõitma ja näitama, et pidurid töötavad. Minema on mind elus korra saadetud ja see juhtus tartu bussipargis olevas amserv tüv punktis. Täiesti stock summutiga ja stock 125ccm 2T endurokaga. Kus algul oli häda, et lärmab kõvasti ja pärast jahus, et ikka tossab ka jubedasti. Kui ütlesin, et 2T põletabki õli ja see kerge sinine vine on normaalne nähtus, siis öeldi, et tüv ajaks vähemalt oleks võind ju puhast bensiini panna.
Korra olen tagatule pirni vahetand tüv ajal, sest enne toimis ja täpselt siis sai pirni eluiga otsa. Aga muidu alati kõik sõbralikud olnud.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3138
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 330 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas ranel »

Holms kirjutas:
Gerd kirjutas:

Aga kuhu Tartus minna 2000 a Yamu xvs1100 Dragstariga, millel pole originaal sumpad ;)
Hääl on hea :)

Ma võin öelda, kuhu mitte minna. Väldiks ise Sõbra Maxima juures olevat

Hah, see on ju seesama ülevaatus, mis saatis mu auto heitgaaside vea pärast ja katkise amordi(amort oli päriselt kutu) minema, viisin auto info-autosse, sealt öeldi et heitgaasidega kõik korras. Meil pole midagi teha, viisin sinna korduvale, kukkusin taas läbi. Võtsin info auto paberi välja, pomisesid midagi omaette ja auto läks gaasidega läbi. Kuulujutu järgi vormistatavalt seal mustalt ülevaatusi ja nii nad üritavad oma statistikat joonde saada.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

Holms
Postitusi: 309
Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
Tsikkel: VN 1500 MS
Asukoht: Mulgimaa
Tänatud: 1 kord

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas Holms »

Selle Sõbra Maxima juurse ülevaatusega oli mul juba aastat 10 tagasi autodega naljakad lood. Korduvat oli väga lihtne saada. Tegelikult ka paljudes teistes kohtades oli nii, et sõltus, kelle otsa sattusid, mõnikord pääsesid elementaarse kontrolliga, teinekord üritati kivist vett välja pigistada. Läksin seda teed, et viisin auto töökotta, kus siis tehti eelnev kontroll ja vajadusel remonditi ning käidi ka ülevaatusel ära, kusjuures sealsamas Sõbra Maxima juures, nagu templilt lugeda võis :)
Tsikliga sattusin sinna juhuslikult, kuna vähemalt mõni aasta tagasi igal pool iga päev tsikli ülevaatust teha ei saanud, polnud pädevat meest tööl. Esihargist üritati lõtku leida sellise raputamise peale, et sai pea-aegu esiratta maast lahti :) Siis arvasid kalibreeritud kõrvaga, et summutist tuleb ehk liiga kõva lärm, kuigi tehase originaalid kenasti küljes. Naabrimees pidi oma vana püksirihma klambripüstoliga sadulale tagaistuja kinnihoidmiseks külge laskma, kuigi mingid sangad selleks istme serva all olid olemas aga nõuti just rihma üle sadula.
Kapautos käimisest loobusin (oli lihtsalt lähim koht) kui teist aastat järjest lasti piduritesti lahtise killu peal teha. Seal pool hoovi seda peent killupuru täis. Seal Sepa tänaval (tegelikult vist Tähe 106 A-ülevaatus, nagu nüüd järgi vaatasin, kuigi sissesõit Sepa tänavalt) olen kohanud küll üsna põhjalikku ülevaatust aga mitte sihilikku norimist, seepärast tsikliga suuremas osas seal käinud.

Loom kõnnib, mees sõidab
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3138
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 330 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas ranel »

Holms kirjutas:

Seal Sepa tänaval (tegelikult vist Tähe 106 A-ülevaatus, nagu nüüd järgi vaatasin, kuigi sissesõit Sepa tänavalt) olen kohanud küll üsna põhjalikku ülevaatust aga mitte sihilikku norimist, seepärast tsikliga suuremas osas seal käinud.

See on jah mõistlik koht. Põhjalik ülevaatus, aga mitte mingi oma lolluse demonsteerimine.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1040
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Ülevaatuspunkt, mida SOOVITAN. Tartu catwees. Väga muhe ülevaataja, ise ka tsiklimees.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Pensionär
Postitusi: 20
Liitunud: 05 Juun 2016, 20:03
Tsikkel: Yamaha XJ 600s
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas Pensionär »

sinilind123 kirjutas:

Küll teil ikka kontrollitakse asju. Kas asi sõltub ratta tüübist? Olen oma vanade endurokatega käinud igasugustes kohtades (ka seal viljandi mnt kapautos korduvalt). Vaadatakse rehvid, tuled, lastakse käima ka panna. Ühe korra vist olen isegi pidand sõitma ja näitama, et pidurid töötavad. Minema on mind elus korra saadetud ja see juhtus tartu bussipargis olevas amserv tüv punktis. Täiesti stock summutiga ja stock 125ccm 2T endurokaga. Kus algul oli häda, et lärmab kõvasti ja pärast jahus, et ikka tossab ka jubedasti. Kui ütlesin, et 2T põletabki õli ja see kerge sinine vine on normaalne nähtus, siis öeldi, et tüv ajaks vähemalt oleks võind ju puhast bensiini panna.
Korra olen tagatule pirni vahetand tüv ajal, sest enne toimis ja täpselt siis sai pirni eluiga otsa. Aga muidu alati kõik sõbralikud olnud.

Huvitav, mul on selle bussipargis asuva amservi tüv punktiga küll ainult head kogemused. Nii auto kui mootorrattaga. See vist sõltub tõesti ülevaataja tujust :wack:

Don´t follow me, I am not a Twitter
Kasutaja avatar

Sadness
Postitusi: 303
Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
Tsikkel: Mutt
Asukoht: Põlvamaal põlvest põlve
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas Sadness »

Tartu Sõbra Maxima juures TÜV punktis käidud korduvalt erinevate masinatega ja ühtki kobinat ega kiusu pole olnud. Tsiklil taheti viimati ainult suunatulesid ja pidurituld näha ja pasunat kuulda. Kui oma vana bussiga käisin, siis hing värises sees, et mis jamasid sealt võib välja tulla. Aga ülevaataja uuris-puuris üle ja siis ütles, et lähme vormistame ära. Vormistamisputkas siis küsisin, et "mis, kas vanakesel tõesti olid heitgaasid ka korras või?" ja tüüp vastas lihtsalt: "Mhmh".

----
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"

Gerd
Postitusi: 91
Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas Gerd »

Soovitan Tartus Lõunaka juures olevat... 10 min ja tehtud... Vaatas "tuled-viled" üle, tahtis pidureid ka testida, oleks mul endal lasknud sõita, aga ma ütlesin, et mingu ise... Häälte kohta polnud mingit kobinat, aga mul 2000 a ratas ja raami kleepsu peal veel too aeg detsibelle ei märgitud.... Meeldiv kogemus ühesõnaga!

Kasutaja avatar

ksenofobov
Postitusi: 72
Liitunud: 04 Mär 2006, 10:12
Asukoht: Tartu, vahel Tallinn - honda vfr800`98
Kontakt:

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas ksenofobov »

selle sõbra tänava maxima juures asuva tüvvipunktiga on selline keiss:
"
autonuss alaku!
eellugu: sai mais ostetud jutuks olnud combo. ostmine käis nii, et oli ajalehes kuulutusi, mille hulgast konsiilium selle välja valis, et " kont sees, eestist ostetud, 229 tuhat sõitnud.." vaatamas käidi annelinna prisma parklas. vaatamise hetkel ei olnud suitsend, käis kõrvajärgi kenasti jms.." kiideti heaks. ma siis võtsin müüjale kõne, et noh, 1500 tahad, ma annan KOHE 1375 juhul kui TÜVist läbi saab. anne prisma juurde olla olnud hea ja lähedal tulla. küsis vihjamisi, et milline tüvvipunkt mulle sobib, ma ütlesin, et savi. pakuti aga välja sõbra tänava tüvvi mitte jaama tänava või kalda catweesi tüvvi, mis oleks olnud samas kandis. sõbra tüvvis läbib kuut tüv i veatult. mainitakse ainult, et noh, esipiduriklotsid on hapud.. noh, pisiviga, teeme ära. CO ja kõik jutud olla korras. müüjaks osutub tegelikult teine inimene, kes lepingut allkirjastama kohale sõidab.. okei, tüv läbitud, savi. nädalavahetus vahel, kolm päeva sõidetud ja saan kõnbe, et " õu, õlituli hakkas põlema.." varras vähest otsapidi veel õlis.. no, saab liitri peale.. ah, niikuinii läheb vahetusse. vahetatakse õli ära, lastakse ilmselt keemiat täis mahl välja alt ja kahe päeva pärast jälle õlituli põleb ning tekkis suits pööretele.. noh, sitta kah, 230k kellal, klapisääretihendid.. noh, teeme siis suurema remondi, niikuinii on rihmad vaja vahetada.. rihmade käigus selgub, et kollektor on kahest kohast pooleks.. kokku 800€koos kollektoriga ja õli kaob ikka ära! u 3k km i jooksul tahmab küünlad nii ära, et silindrid hakkavad kaduma. vahetad küünlad ära, saad ilmselt 3k jälle sõita.. et ei suitseks, tuleb ainet panna.

7k on rihmaremost möödas, nüüd läheb siis uuesti lõhkumiseks. loodetavasti pääseb vaid rõngaste ja saaledega.. loodetavasti. saaled ja rõngad maksid 110€..
moraal: persest võid saada KÕIGEGA. ka tonnast roima ollakse valmis keemiaga upitama, peaasi, et lahti saaks. sellistel puhkudel on positiivne vaid see, et autot ei pea arvutiga parandama ja jupid on odavad. kui vaid leiaks kellegi, kes teeks selle ära õigel ajal.
TÜV on meil ikka nagu on. kui sul on tuttav, sul on mingi raibe müüa, võtad tuttavale tüvvimehele kõne, et " õu, see peab müüdud saama, ma teen õhtul õlled" ja tulebki auto, mis sisuliselt võtab liitri tuhandele normaalse COga isegi siis kui tal on katalüsaator."
"kompanjon" kes minuga natuke selles combobisneses osaline on, käis oma peremasinaga seal sõbras(2008 aasta mondeo). läks nagu ta tavaliselt teeb, kolm kuud varem, et noh, KUI midagi leitakse SIIS öeldakse ja on aega korda teha. mida nemad tegid, oli see, et leiti mingi sillapuks, märgiti see ohtlikuks veaks ja tühistati TÜV. võeti raha ja öeldi, et selline asi on. autoga sõita ei tohi rohkem.
seal (tartu) sepa/tähe ülevaatuspunktis sai eelmine aasta rattaga käidud, sest jaama tänaval polnud vastavat meest tööl. vaatas vfr i sumpsi, tulesid ja tegi selle koonuste ees pidamasaamisetesti. kõik ok. aga mainit jaama tänava punktis on igal aastal mingit huumorit saanud. üksaasta võttis härra vfr i esiratta jalgevahele ja hakkas loksutama, et kas roolikannulaager on korras. teine aasta tehti seda pidamasaamise asja, et kui pidama ei saa, on valida, kas paned betoonist seina või keerad küllili.. seeaasta vaadati tulesid, VIN koodi ja sumpa CE tähist. käima panna polnud vaja.
Tallinnas sai pikaliivas käidud. kunagi töötas seal üks kaasfoorumlane. see tegi tiiru ümber putka ja kirjutas tüv i välja. korra sai käidud ka sõpruse UM i juures. seal tuli käima ka panna..

Õlu ei teki ega kao vaid muutub ühest olekust teise.
Kasutaja avatar

miu
Postitusi: 731
Liitunud: 30 Juul 2008, 15:21
Tsikkel: Ducati
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas miu »

Nii Tartu bussipargi kui ka Sõbra Maxima kõrval olevas üv-punktis mul küll kunagi probleeme olnud. Alati olen mõlemas kohas kiirelt vajalikud toimingud ära teha saanud, st alati on järjekorras ette võetud. Ühes kohas ei pidanud isegi mootorit käima panna, vaadati ainult kas tuled töötavad. Ja olgugi, et viimase ratta üks suunatuledest töötas küll vahelduva eduga, siis üv-onu arvas, et kuna mul on ilus punane ratas ja ma ise ka ilus punase jope, punaste huulte ja küüntega tüdruk, et küll ma selle probleemi ära lahendan ja tagasi mind ei kutsunud. Võib-olla meesterahva puhul oleks selle puuduse tõttu asi vormistamata jäetud. :roll:
Samas Rapla üv-punktidega on hoopis teised kogemused. Kohalikud soovitasid mul minna Tallinna mnt punkti, seal oli juba enne avamist järjekord uksetaga. Tsikleid järjekorras ette ei võetud :nono: :evil: ja kuna mul oli sel päeval väga kiire, siis otsustasin kilomeetri edasi sõita ja Rehvikeskuse punkti sõita, mida kohalikud just ei soovita. Järjekorda seal muidugi ei olnud :lol: Ma ei ütle, et ma seda kohta ei soovita, aga kui teil on palju aega ja kõik asjad peensusteni korras, siis võib seal käia küll :P Ühesõnaga see oli mu elu pikim üv kogemus, vana läks isegi platsipeale rattaga sõitma ja pmt kontrollis kõike. Minu õnneks db-d jäid mõõtmata, mainis ainult, et siin on vist "häält kõvemaks" tehtud. Järgmine kord kui sinna peaks minema, siis paneks sõelad muidugi tagasi. Igal juhul sain seal ka üv tehtud ja hiilisin vaikselt minema. :wack:

Midnight bugs taste best.

Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

Ise tõmbate endale vett peale. Mida rohkem te kirjutate kus on n.ö. läbilaskjaid ja punkte kus ei pea isegi mootorit käima panema seda rohkem neid trukitakse ja seda suurem on nendejärgi järelvalve. Väga õige oleks siia kirjutada kus saab n.ö. viieka eest läbi :D. Veelgi parem mõte läheks kohe Kaposse ja kiruks, otse seal :D:D:D.

Lahendus tegelt on lihtne hoidke tehnikat korras ja ei pea sellist n'''ssi nägema enne ülevaatust. Ja mis mõttes üldse, ma ise ei poolda seda, et sellised rondid meie vahel ringi sõidavad. Minurvates ei ole see normaalne, et maanteel ja linnavahel sõidavad autod millel pidurid ei pea või mis tahmavad nagu katlamaja korsten. Tehnika mis on määratud mahakandmisele peabki seda saama. Samuti kõik need õli lekkega masinad jne.

Ostes 1000 euri maksva aparaadi tulebki valmis olla, et saad schrodinger kassi (samal ajal nii elus kui ka surnud).

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3138
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 330 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas ranel »

Ardilla kirjutas:

või mis tahmavad nagu katlamaja korsten.

Ma ise mõtlesin, et mul enda autoga tuleb see aasta suur jama tahmaga. Reaalsus enne ülevaatust koputasin haamriga sumpa läbi ning tegin 25km väga kõrgel pöördel sõitu. Lihtsalt ei tahtnud see aasta kohapeal auto piinamist, kui hoitakse piirajas. Varasemalt olen vaadanud kõrvalt, kuidas iga testiga näit langeb ja kirutakse tahmapilve. Sumpa tühjaks sõitmise alguses suutsin tekitada nii suure pilve, et taga mingi maastuvend kukkus vilgutama, kui pilvest läbi sõitis (ei näinud eelnevalt enne vajutamist kedagi), sai sumpa tahmast tühjaks sõidetud ning ülevaatusel näit 1.86. Norm on 3.

Reaalselt tühjaks sõitmise alguses sarnanes väga sellele.
Pilt

Loo moraal, tegelikult pilve ajav diiselauto võib kenasti normidele vastata, lihtsalt ajapikku koguneb tahm sumpasse, mis suurema vajutamise peale sealt välja lendab.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas Black »

miu kirjutas:

...siis üv-onu arvas, et kuna mul on ilus punane ratas ja ma ise ka ilus punase jope, punaste huulte ja küüntega tüdruk, et küll ma selle probleemi ära lahendan ja tagasi mind ei kutsunud. Võib-olla meesterahva puhul oleks selle puuduse tõttu asi vormistamata jäetud. :roll:

Nii on. Vahe on sees, kas oled ilus tüdruk või kole mees. Väga kole mees võib muidugi lihtsalt ülevaataja ära hirmutada.


joel
Postitusi: 1802
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 110 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas joel »

ksenofobov kirjutas:

TÜV on meil ikka nagu on. kui sul on tuttav, sul on mingi raibe müüa, võtad tuttavale tüvvimehele kõne, et " õu, see peab müüdud saama, ma teen õhtul õlled" ja tulebki auto, mis sisuliselt võtab liitri tuhandele normaalse COga isegi siis kui tal on katalüsaator."

Ma tean ühte sellist autot, mis võtab ca liitri õli tuhandele. Ülevaatusel pole heitgaasidega mingit probleemi (katiga masin ja vastavad normid). Ja küsimus pole tuttavas ülevaatajas või altkäemaksus. Lihtsalt heitgaasid vastavadki normidele hoolimata suurest õlikulust. Kuna auto sõidab ca 4-5 k aastas, siis lihtsam on aastas kanister õli osta, kui mootorit remontima hakata.

Joel

Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Ülevaatuspunktid mida ei soovita sõbrale.

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

joel kirjutas:
ksenofobov kirjutas:

TÜV on meil ikka nagu on. kui sul on tuttav, sul on mingi raibe müüa, võtad tuttavale tüvvimehele kõne, et " õu, see peab müüdud saama, ma teen õhtul õlled" ja tulebki auto, mis sisuliselt võtab liitri tuhandele normaalse COga isegi siis kui tal on katalüsaator."

Ma tean ühte sellist autot, mis võtab ca liitri õli tuhandele. Ülevaatusel pole heitgaasidega mingit probleemi (katiga masin ja vastavad normid). Ja küsimus pole tuttavas ülevaatajas või altkäemaksus. Lihtsalt heitgaasid vastavadki normidele hoolimata suurest õlikulust. Kuna auto sõidab ca 4-5 k aastas, siis lihtsam on aastas kanister õli osta, kui mootorit remontima hakata.

Jah, tegemist on Auidega :mrgreen: Ma imestasin, mida kuradit, miks õli otsa saab, siis selgus, et see on tehasega ettenähtud :D 2,4 V-mootor.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Teenused ja abi”