mootorratta reisile vedamine vs rentimine/kohapeal ostmine

Siin võid otsida või pakkuda meistrimehe teenust. Küsida soovitusi auto-moto toodetele-teenustele jne. Ning mida kuskilt saab.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
cubedude
Postitusi: 19
Liitunud: 08 Juun 2016, 14:15
Tsikkel: Ducati Monster
Asukoht: Kolmas kivi päikesest
Kontakt:

mootorratta reisile vedamine vs rentimine/kohapeal ostmine

Lugemata postitus Postitas cubedude »

Olen väikse dilemma ees, nimelt kolin pooleks aastaks lõunasse ookeani äärde ning plaan on minna autoga (teha nädalane sõit et sinna saada). Küll aga sooviks ka seal mägede vahel kaherattalisega ringi käia ning küsimus oleks:
Autoks on 1.4 liitrine Focus Fiesta ehk küllatki väike auto, kas see suudab 190kgst motikat nädal aega taga vedada ning kas on üldse mõtet?
Või see pool aastat mõni nädalavahetus lihtsalt rentida mootorattas/osta mingi odav masin seal ja ennem naasemist maarjamaale see uuesti maha müüa?

On keegi midagi sellist varem teinud, soovitusi? :)

Viimati muutis cubedude, 07 Juul 2016, 09:32, muudetud 1 kord kokku.



pyta
Postitusi: 1102
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: mootorratta reisile vedamine vs rentimine

Lugemata postitus Postitas pyta »

Vedada ikka suudab,kui kõva närvikava on endal lihtsalt..
Ma vean oma 66kw golfiga pidevalt käruga ratast/rattaid ja muud nodi+ veel mootor ei toimeta korralikult nii, nagu peab,pole häda miskit

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)
Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 906
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: FZS 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 415 korda
Tänatud: 80 korda

Re: mootorratta reisile vedamine vs rentimine/kohapeal ostmine

Lugemata postitus Postitas rannamees »

cubedude kirjutas:

Autoks on 1.4 liitrine Focus Fiesta ehk küllatki väike auto, kas see suudab 190kgst motikat nädal aega taga vedada ning kas on üldse mõtet?

Eelmine suvi sattusin ühele inimesele abiks autojuhina käru vedama...
Autoks tuliuus Golf 1,4TSI, järel üks väiksemaid Tiki kerghaagiseid ja koormaks ca 300...400kg liiva.
Auto omanik loomulikult pakatas lõputust optimismist ja soovitas kasutada käguvahetuseks armatuuris arusaamatuks jäänud põhjusel süttivaid noolekesi :D
Tegelikkus oli paraku selline, et kiirendust pidi mõõtma kalendriga, maanteel üle 4 käigu polnud mõtet kasutada ja mingitest 85km/h liikuvatest rekkadest möödasõitudest polnud mõtet unistadagi. Kurvem lugu oli sellega, et ka pidurid on dimensioneeritud auto kaalu arvestades ja sõna pikivahe sai kiirelt uue tähenduse. Sõidetud saab muidugi aga parema meelega edaspidi sellist olukorda väldiks.

Kui tõesti plaan siklit vedada siis soovitaks võtta võimalikult väike haagis, kindlasti eemalda esi ja tagaluugid. Koos nendega on selline efekt vastutuules, et taga on lahtine langevari.
Parim oleks muidugi spezial siklihaagis.

PS. Kindlasti ilmub siia kirjutisi, kuidas keegi isiklikult Norra mägedes Peugeot 207ga kaheteljelist suvilat vedas.
Ka neid on hulgi nähtud, tõusul org sidurivingu täis, laskumisel pidurivingu.
Vaata lihtsat muigega üle. :bsmile:

Pilt
Suletud

Mine “Teenused ja abi”