Kõvem kui Hayabusa?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Kõvem kui Hayabusa?
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
kiirus on ka õvem ja see muu värk. ja omanikud on ka raudselt kõvemad kui hayabusa omanikud.allesalgaja kirjutas:ma mõtlesin just võimsust, kiirust ja sellist värki
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Suzumen kirjutas:Siin külanaised rääkisid, et sindki nähtud Hayabusa roolis. Kas saab mingeid paraleele tõmmataMotopaks kirjutas:vastuväide tegelt on ikka hayabusa mehel kõvem
edu
motopaks
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Salvo Kelk kirjutas:ja herr korke pikkuse ja kõvaduse juures muutuvad kõik tsiklid jalgevahel hayabusadeks.korke kirjutas:vot vot...motopaks oli oma pikkuse ja kõvedause pärast mures ning ronis hayabusa otsa
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
Teema algataja
gangsta kirjutas:Aga nüüd teemasse. Hayabusa on kõvem masin ikka. PEaga vastu masinat jooksed saad ikka haiget küll.
The Hayabusa’s top speed as measured by the Guiness Book of Records is 317 km/h. But Kawasaki’s just announced ZX14 company flagship boasts 1400cc, much slipperier aerodynamics and the most horsepower and highest top speed of any production motorcycle EVER!
Et see 317k/h tähendab kiirust stockis? Isegi kui sellised baigid võtta, siis Y2k peaks ikkagi umbes 400km/h välja minema. Ja turbo Hayabusa >= 500hp ja nii 450km/h.mihkel99 kirjutas:gangsta kirjutas:Aga nüüd teemasse. Hayabusa on kõvem masin ikka. PEaga vastu masinat jooksed saad ikka haiget küll.
The Hayabusa’s top speed as measured by the Guiness Book of Records is 317 km/h. But Kawasaki’s just announced ZX14 company flagship boasts 1400cc, much slipperier aerodynamics and the most horsepower and highest top speed of any production motorcycle EVER!
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 02 Jaan 2004, 04:19
- Tsikkel: Jawa 638, Beta Zero
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
As the leaders in turbine innovation, MTT has produced the ultimate in high performance machines: the MTT Turbine SUPERBIKE. The critically acclaimed SUPERBIKE is the world's first turbine powered street legal motorcycle in its class, and has been recognized by Guinness World Records as the "Most Powerful Motorcycle Ever to Enter Series Production" and the "Most Expensive Production Motorcycle". Powered by a Rolls Royce Allison gas turbine engine, the SUPERBIKE has demonstrated over 300 hp and 425 ft/lbs of torque on the Dyno Jet 200, and has been
clocked at a record-breaking 227 mph - 445.7 kmp
Power
320 HP @52,000 rpm jõhkrad pöörded
(286 HP @ rear wheel)
palun loe kasvõi eelnev post läbi enne kui midagi kirjutama hakkad.makuke kirjutas:ei tahaks küll usukida, et 52 000 pööret tsiklil on, kuna sisepõlemismootoriga väikesed puldiautode max pöörded on 32 000. tsiklil et vaevalt on.. pigem 5200 ning see kiirus 445 on ka väga utoopiline.Rocvamux kirjutas:
320 HP @52,000 rpm..
(286 HP @ rear wheel)
kus on keegi rääkind sisepõlemismootorist? "Powered by a Rolls Royce Allison gas turbine engine". Mida sellest järeldada? Y2K'l ei ole sisepõlemismootorit. Isegi sumbutit kui sellist pole. Taga turbiinist tuleb välja kuum õhuvool mille temperatuur oli vist midagi 1000 ringis kui õieti mäletan. Igatahes demonstratiivselt sulatas ta üles oma taga seisva auto plast-spoilerid. Ja lagi on tõesti 52000rpm.
Samuti miks on 445km/h utoopiline? Turbo-busa millel on 499hp omab maximumi 450km/h kanti.
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Samal põhjusel, miks koer oma mune lakub - sest ta saab seda teha .mikk46 kirjutas:misjaoks selliseid tsikleid teha kui seda tippkiirust ei sõida nagunii eriti kuskil siin välja.
Guinessi rekordiraamatu väide Y2K kavlifitseerumises seeriatootmises olevaks sõidukiks on päris intrigeeriv ... huvitav oleks teada, mitu "seeriat" nad seda raketti ka teinud on?
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
- Postitusi: 924
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
TM artikkel veidi suurematest ratastest (ka Y2K)
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Teine variant on, et Y2K oli siis küll olemas, kuid ta ei omanud seeriatoodangu staatust.
böä ...
P.S. järjekordne kõvatamise teema muide
http://videos.streetfire.net/video/3F21 ... D394AD.htmInterFace kirjutas:palun loe kasvõi eelnev post läbi enne kui midagi kirjutama hakkad.makuke kirjutas:ei tahaks küll usukida, et 52 000 pööret tsiklil on, kuna sisepõlemismootoriga väikesed puldiautode max pöörded on 32 000. tsiklil et vaevalt on.. pigem 5200 ning see kiirus 445 on ka väga utoopiline.Rocvamux kirjutas:
320 HP @52,000 rpm..
(286 HP @ rear wheel)
kus on keegi rääkind sisepõlemismootorist? "Powered by a Rolls Royce Allison gas turbine engine". Mida sellest järeldada? Y2K'l ei ole sisepõlemismootorit. Isegi sumbutit kui sellist pole. Taga turbiinist tuleb välja kuum õhuvool mille temperatuur oli vist midagi 1000 ringis kui õieti mäletan. Igatahes demonstratiivselt sulatas ta üles oma taga seisva auto plast-spoilerid. Ja lagi on tõesti 52000rpm.
Samuti miks on 445km/h utoopiline? Turbo-busa millel on 499hp omab maximumi 450km/h kanti.
See?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.