Kõvem kui Hayabusa?

Siit võib leida siis kõikvõimalikke teemasid, mis lahmimiseks ja fleimiks ära kiskunud...

Moderaator: Moded


Teema algataja
allesalgaja

Kõvem kui Hayabusa?

Lugemata postitus Postitas allesalgaja »

Mis te arvate kas see zx-14 on kõvem kui hayabusa? :) http://www.bikez.com/motorcycles/kawasa ... 4_2006.php
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1212
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 50 korda

Lugemata postitus Postitas piiks »

Kindlasti on kõvem. Seal on kasutatud oluliselt kõvemat metalli osade tegemisel ja ka gondel on puhtast terasest vs hayabusa plastik. :twisted: :twisted: :twisted:
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !

Teema algataja
allesalgaja

Lugemata postitus Postitas allesalgaja »

ma mõtlesin just võimsust, kiirust ja sellist värki
Kasutaja avatar

sander
Postitusi: 380
Liitunud: 23 Apr 2004, 13:42
Tsikkel: Husqvarna

Lugemata postitus Postitas sander »

Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1212
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 50 korda

Lugemata postitus Postitas piiks »

allesalgaja kirjutas:
ma mõtlesin just võimsust, kiirust ja sellist värki
kiirus on ka õvem ja see muu värk. ja omanikud on ka raudselt kõvemad kui hayabusa omanikud.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !

gangsta
Postitusi: 767
Liitunud: 10 Nov 2003, 17:30
Asukoht: Tallinn/Gsx-750R K1

Lugemata postitus Postitas gangsta »

ja omanikul on ka kõvem ja suurem kui hayabusa omanikel.
Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

gangsta kirjutas:
ja omanikul on ka kõvem ja suurem kui hayabusa omanikel.

vastuväide :wink: :D tegelt on ikka hayabusa mehel kõvem :twisted:




edu

motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

... ja ega see pikendamine polegi, eriti nii kõva puhul, oluline... :nono: mõlemal nagunii juba põlvini ära veninud... :lol:
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

vot vot...motopaks oli oma pikkuse ja kõvedause pärast mures ning ronis hayabusa otsa :wink:
Suzumen kirjutas:
Motopaks kirjutas:
vastuväide :wink: :D tegelt on ikka hayabusa mehel kõvem :twisted:
edu
motopaks
Siin külanaised rääkisid, et sindki nähtud Hayabusa roolis. Kas saab mingeid paraleele tõmmata :?: :lol: :lol:

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

Salvo Kelk
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
Asukoht: Tartu / FZR600/TT600

Lugemata postitus Postitas Salvo Kelk »

korke kirjutas:
vot vot...motopaks oli oma pikkuse ja kõvedause pärast mures ning ronis hayabusa otsa :wink:
ja herr korke pikkuse ja kõvaduse juures muutuvad kõik tsiklid jalgevahel hayabusadeks.
:lol:
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
Kasutaja avatar

Märkö
Postitusi: 139
Liitunud: 05 Dets 2004, 14:24
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K5
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Märkö »

mingi (togi) teema on täiega jälle :D
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

Just nii...isegi rollerid :lol:
Salvo Kelk kirjutas:
korke kirjutas:
vot vot...motopaks oli oma pikkuse ja kõvedause pärast mures ning ronis hayabusa otsa :wink:
ja herr korke pikkuse ja kõvaduse juures muutuvad kõik tsiklid jalgevahel hayabusadeks.
:lol:

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

Suzumen kirjutas:
Motopaks kirjutas:
vastuväide :wink: :D tegelt on ikka hayabusa mehel kõvem :twisted:
edu
motopaks
Siin külanaised rääkisid, et sindki nähtud Hayabusa roolis. Kas saab mingeid paraleele tõmmata :?: :lol: :lol:

no talset tuleb hoida :twisted:


motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com

gangsta
Postitusi: 767
Liitunud: 10 Nov 2003, 17:30
Asukoht: Tallinn/Gsx-750R K1

Lugemata postitus Postitas gangsta »

Motopaks kirjutas:
gangsta kirjutas:
ja omanikul on ka kõvem ja suurem kui hayabusa omanikel.

vastuväide :wink: :D tegelt on ikka hayabusa mehel kõvem :twisted:



AGa väiksem? :lol: :twisted:

Aga nüüd teemasse. Hayabusa on kõvem masin ikka. PEaga vastu masinat jooksed saad ikka haiget küll.
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Ennemgi siin foorumis ju öeldud, et kõige parem on pikk ja natukene lõdva - siis käib lõpus ära ja pöörab otsa ringi ja tuleb tagasi kah veel 8)
Just enjoy ... nothing less, nothing more

gangsta
Postitusi: 767
Liitunud: 10 Nov 2003, 17:30
Asukoht: Tallinn/Gsx-750R K1

Lugemata postitus Postitas gangsta »

aga sellised on vaid riga vendadel.

Teema algataja
mihkel99

Lugemata postitus Postitas mihkel99 »

gangsta kirjutas:
Aga nüüd teemasse. Hayabusa on kõvem masin ikka. PEaga vastu masinat jooksed saad ikka haiget küll.


The Hayabusa’s top speed as measured by the Guiness Book of Records is 317 km/h. But Kawasaki’s just announced ZX14 company flagship boasts 1400cc, much slipperier aerodynamics and the most horsepower and highest top speed of any production motorcycle EVER!

:wink:

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

mihkel99 kirjutas:
gangsta kirjutas:
Aga nüüd teemasse. Hayabusa on kõvem masin ikka. PEaga vastu masinat jooksed saad ikka haiget küll.


The Hayabusa’s top speed as measured by the Guiness Book of Records is 317 km/h. But Kawasaki’s just announced ZX14 company flagship boasts 1400cc, much slipperier aerodynamics and the most horsepower and highest top speed of any production motorcycle EVER!

:wink:
Et see 317k/h tähendab kiirust stockis? :roll: Isegi kui sellised baigid võtta, siis Y2k peaks ikkagi umbes 400km/h välja minema. Ja turbo Hayabusa >= 500hp ja nii 450km/h.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

InterFace
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Juun 2005, 04:43
Asukoht: tln / pääsküla
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas InterFace »

stonefree - kui nüüd natukene loogiliselt mõelda siis see on mõeldud ääääs kiireim seeriatootmises olev ratas. Y2k ja turbo-busa ei ole seeriatoomises olevad tänavarattad.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Minu teada Y2K isegi on... Aint, et seda toodetakse tellimuse peale lihtsalt.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Kasutaja avatar

Karupoiss
Postitusi: 301
Liitunud: 12 Apr 2006, 09:30
Tsikkel: Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Karupoiss »

bash kirjutas:
Minu teada Y2K isegi on... Aint, et seda toodetakse tellimuse peale lihtsalt.
Kui tellimus, siis tellimus. Seeriatootmine on ikkagi tsiklite/autode või igasuguse muu pahna konveieril produtseerimine.
Kawasaki Z-fighter

Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Kasutaja avatar

Rocvamux
Postitusi: 104
Liitunud: 02 Jaan 2004, 04:19
Tsikkel: Jawa 638, Beta Zero
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Rocvamux »

Y2K
As the leaders in turbine innovation, MTT has produced the ultimate in high performance machines: the MTT Turbine SUPERBIKE. The critically acclaimed SUPERBIKE is the world's first turbine powered street legal motorcycle in its class, and has been recognized by Guinness World Records as the "Most Powerful Motorcycle Ever to Enter Series Production" and the "Most Expensive Production Motorcycle". Powered by a Rolls Royce Allison gas turbine engine, the SUPERBIKE has demonstrated over 300 hp and 425 ft/lbs of torque on the Dyno Jet 200, and has been
clocked at a record-breaking 227 mph - 445.7 kmp :roll:
Power
320 HP @52,000 rpm jõhkrad pöörded
(286 HP @ rear wheel)
varustus selga !
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

Rocvamux kirjutas:

320 HP @52,000 rpm..
(286 HP @ rear wheel)
ei tahaks küll usukida, et 52 000 pööret tsiklil on, kuna sisepõlemismootoriga väikesed puldiautode max pöörded on 32 000. tsiklil et vaevalt on.. pigem 5200 ning see kiirus 445 on ka väga utoopiline.
Kasutaja avatar

InterFace
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Juun 2005, 04:43
Asukoht: tln / pääsküla
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas InterFace »

makuke kirjutas:
Rocvamux kirjutas:

320 HP @52,000 rpm..
(286 HP @ rear wheel)
ei tahaks küll usukida, et 52 000 pööret tsiklil on, kuna sisepõlemismootoriga väikesed puldiautode max pöörded on 32 000. tsiklil et vaevalt on.. pigem 5200 ning see kiirus 445 on ka väga utoopiline.
palun loe kasvõi eelnev post läbi enne kui midagi kirjutama hakkad.
kus on keegi rääkind sisepõlemismootorist? "Powered by a Rolls Royce Allison gas turbine engine". Mida sellest järeldada? Y2K'l ei ole sisepõlemismootorit. Isegi sumbutit kui sellist pole. Taga turbiinist tuleb välja kuum õhuvool mille temperatuur oli vist midagi 1000 ringis kui õieti mäletan. Igatahes demonstratiivselt sulatas ta üles oma taga seisva auto plast-spoilerid. Ja lagi on tõesti 52000rpm.
Samuti miks on 445km/h utoopiline? Turbo-busa millel on 499hp omab maximumi 450km/h kanti.
Viimati muutis InterFace, 16 Juul 2006, 16:31, muudetud 1 kord kokku.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
Kasutaja avatar

AbStra1t
Postitusi: 469
Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
Tsikkel: FC350 ; KX250F
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas AbStra1t »

nats infi mtt y2k turbine superbike kohta :D pilt

mikk46
Postitusi: 209
Liitunud: 22 Juun 2004, 20:37
Asukoht: võrumaa

Lugemata postitus Postitas mikk46 »

misjaoks selliseid tsikleid teha kui seda tippkiirust ei sõida nagunii eriti kuskil siin välja. lihtsalt tahetkase näidata et näed meie tehtud on kõige kiirem.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

mikk46 kirjutas:
misjaoks selliseid tsikleid teha kui seda tippkiirust ei sõida nagunii eriti kuskil siin välja.
Samal põhjusel, miks koer oma mune lakub - sest ta saab seda teha :wack: .

Guinessi rekordiraamatu väide Y2K kavlifitseerumises seeriatootmises olevaks sõidukiks on päris intrigeeriv ... huvitav oleks teada, mitu "seeriat" nad seda raketti ka teinud on?

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 924
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas retro »

http://www.tehnikamaailm.ee/pictures/su ... ni2005.pdf
TM artikkel veidi suurematest ratastest (ka Y2K)
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Busa sai Guinessi rekordiraamatusse aastal 2000 kui kõige kiirem seeriatootmises olev ratas maailmas.Kui Y2K on seeriatootmises olev ratas, siis ta on tehtud hiljem, kui 2000 aasta.
Teine variant on, et Y2K oli siis küll olemas, kuid ta ei omanud seeriatoodangu staatust.

böä :) ...

P.S. järjekordne kõvatamise teema muide :)
Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

sander
Postitusi: 380
Liitunud: 23 Apr 2004, 13:42
Tsikkel: Husqvarna

Lugemata postitus Postitas sander »

InterFace kirjutas:
makuke kirjutas:
Rocvamux kirjutas:

320 HP @52,000 rpm..
(286 HP @ rear wheel)
ei tahaks küll usukida, et 52 000 pööret tsiklil on, kuna sisepõlemismootoriga väikesed puldiautode max pöörded on 32 000. tsiklil et vaevalt on.. pigem 5200 ning see kiirus 445 on ka väga utoopiline.
palun loe kasvõi eelnev post läbi enne kui midagi kirjutama hakkad.
kus on keegi rääkind sisepõlemismootorist? "Powered by a Rolls Royce Allison gas turbine engine". Mida sellest järeldada? Y2K'l ei ole sisepõlemismootorit. Isegi sumbutit kui sellist pole. Taga turbiinist tuleb välja kuum õhuvool mille temperatuur oli vist midagi 1000 ringis kui õieti mäletan. Igatahes demonstratiivselt sulatas ta üles oma taga seisva auto plast-spoilerid. Ja lagi on tõesti 52000rpm.
Samuti miks on 445km/h utoopiline? Turbo-busa millel on 499hp omab maximumi 450km/h kanti.
http://videos.streetfire.net/video/3F21 ... D394AD.htm
See?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”