Trammi pneumaatilised naljad
Moderaator: Moded
Trammi pneumaatilised naljad
et mõnese vähema najasoonega inimesed tõesti ei arvaks, et jaapanlased trammi ideid varastavad siis.
Näiteks abs mida bmw armastas mingi revolutsioonilise imena motikatel esitleda oli hondal patenteeritud aastal 1959.
Esimene automaatkastiga krossitsikkel sõitis jaapanis 90-ndate algul ja neid mehhaanilisi ning pneumaatilisi imesid on sealt HRC ja GYTR varasalvadest võtta rohkem kui meie insenerid neid sõnu (pneumaatiline jne) elus kuulnud on.
Üldiselt midagi uut siin maailmas pole ja kui meil on mees kes kodus põlve otsas on jõudnud asjani mille jaapanlased 3-4 aastat hiljem tootmisse lasevad tähendab vaid, et meil on inimesi kes on päris kõrgel tasemel.
Jaapani mootorrattatehase laboriga on see vahe 20 aastat kuid tegelikus elus on see kõva number ja arendamist väärt.
Trammi auks võiks fond küll olla. Mina olen poolt !
-
- Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
eeldan et sellega http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=36804 seotud
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
sama hästi võib mingi suvakas, kes on eluaeg kapis elanud, leiutada näiteks jalgratta, täitsa päriselt nagu, ning siis järsku avastada, et kõik tänavad on tema leiutisi täis ja öelda, et maksku kõik talle peale.
aasta tagasi arvas üks eesti härrasmees, et tema kunagi leiutas kurvidesse suunavad tuled ning arvas et kõik lääne autotootjad peaksid talle eeki maksma. et ta küll leiutas selle ammu, kuid vahepeal käis keegi tal kodus seda ideed varastamas. trammist on kahju küll, kuid ma never ever ei usu, et keegi talt selle idee varastas. maailmas on päris mitu miljardit inimest ning miks ei võiks kaks inimest eri maailma otsades sama asja peale tulla. oi seda juhtub päris tihti. ma isegi kunagi arvasin, et ilgelt kõva oleks juhtmeta telekapult, mitte ei peaks koguaeg püsti tõusma ja telekat näppima. ja soome kanalit vahtides avastasin, et kurat, ikka ongi päriselt selline vidinas olemas :S pekki noh. nad raudselt lugesid mu mõtteid.
ja kui sul tulebki mingi nii väärt idee, mis on sinuarust lausa kuldaväärt, siis sa patendeerid selle ära, mitte ei nuta tagantjärgi. patent on see, mis räägib, mitte mingi jutt, et sina juba ka mõtlesid selle peale mitu aastat tagasi.
usun siiski sajaprotsendiliselt, et trammi idee on trammi oma ning eks talle paar korda tegema aga kahjuks siit mingit keissi jaapan vs eesti tulla enam ei saa.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Ei noh selge see, et keegi seda ideed ja lahendust nüüd ära ei varastanud aga koomajoonud inimene laseb oma kibestumuse vahest veidral moel välja. Mul ei ole kedagi süüdistada, et enne teisi oma värke valmis ei saanud.
Eriti on sellist luulukosmost hakanud tulema peale seda kui onu Raul meie tiimibussi katusele selle paraboolantenni pani
Ilmselt aitaks süsteem kui arvutisse käimalogimiseks puhuma peaks
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
tramm66 kirjutas:Ilmselt aitaks süsteem kui arvutisse käimalogimiseks puhuma peaks
Ja, et kohe selle peale ei unustaks patenti võtta...
Sa mõtle, kus oleks tellijaid..., ülemuse moodi meestel-naistel piisaks hommikuti kontoris väiksest ringkäigust ja kohe pilt selge, kui mõni töist nägu tehes, pimeda ekraani ees istub...
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Kommionu kirjutas:tramm66 kirjutas:Ilmselt aitaks süsteem kui arvutisse käimalogimiseks puhuma peaks
Nohh ja BUSSIPARGILE saaks müüa seadmeid, mis ilma juhi puhumata bussi uksi lahti ei tee... või käima ei lähe...
Bussijuht, kaval inimene, laseb kellelgi teisel puhuda.
Uudishimu tapab
Mitme isiku ühise loomingulise tööga loodud leiutise autorsus on ühisautorsus [PS § 13 lg 2]. Ühisautorsus on ühtne, mis tähendab, et ka ühisautorsuse korral ei saa ükski autoritest oma autorsusest loobuda. Samas ei või mõned ühisautoritest oma suva järgi jätta kedagi endi hulgast leiutise avalikustamisel nimetamata, küll aga võib iga autor või ühisautor keelata oma isiku avalikustamise [PS §13 lg 7] või loobuda talle autorsusest tulenevatest varalistest õigustest kas üleüldse või kellegi kasuks [PS §13 lg 9].
Pole harvad juhud, kui sama leiutise on eri aegadel loonud eri isikud üksteisest täiesti sõltumatult. Harukorral on eri isikud sama leiutise loonud isegi samal päeval. Kuna leiutise tegeliku loomise hetke on raske, kui mitte võimatu, tuvastada, on ülemaailmset valdavat tunnustust leidnud nn patenditaotluse esmase esitamise (first to file) printsiip. Selle printsiibi kohaselt loetakse tegelikuks leiutise autoriks isik, kes on autorina märgitud esimesena patendiametisse esitatud patenditaotluses või kasuliku mudeli registreerimise taotluses. Kui taotlust ei ole esitatud, ei ole keegi õigustatud väitma oma autorsust. Seega ei teki patenti taotlemata kellelgi leiutise suhtes mingeid seadusega kaitstavaid moraalseid ega varalisi õigusi.
Kasjok kirjutas:Kommionu kirjutas:tramm66 kirjutas:Ilmselt aitaks süsteem kui arvutisse käimalogimiseks puhuma peaks
Nohh ja BUSSIPARGILE saaks müüa seadmeid, mis ilma juhi puhumata bussi uksi lahti ei tee... või käima ei lähe...
Bussijuht, kaval inimene, laseb kellelgi teisel puhuda.
bussijuhtidel palgad väiksed ja ei tõuse ka, et neil pole anywey raha kommika "värskeõhupalle" osta, pigem suunaks antud toote keskealistele meestele kelle naised mehe joobekorral ei käivitu ja mees on sunnitud öö diivanil,garaaziz, autos jne veetma.
http://www.motoservice.ee
Nissan toodabki juba alkomeetriga varustatud autosi, alati enne käivitamist peab puhuma. Volvo pidi ka selliseid tootma hakkama, enamsti muidugi rekkadele. A kui tahate, siis ma arvan et saab niisama ka selle kuidagi külge timmida. "Värskeõhupallid" olgu siis igas tanklas olemas seks ajaks kui kõike puhuma enne sõitu peab.
mart211 kirjutas:Nissan toodabki juba alkomeetriga varustatud autosi, alati enne käivitamist peab puhuma.
krt pull lugu,arvan,et siis peab juhi muust salongist eraldama joodikutega koos auto käima ei lähe
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
piloot kirjutas:tramm66 kirjutas:Ilmselt aitaks süsteem kui arvutisse käimalogimiseks puhuma peaks
Ja, et kohe selle peale ei unustaks patenti võtta
Ehee, seda teemat on yks mu tuttav itimees juba tykk aega aretanud. Tema muidugi aretas seda niipidi, et sisse logida ei saa, kui promillid puuduvad. Kui kaugele ta oma aretamisega jõudnud on, ma ei tea kahjuks.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
riksx kirjutas:Tramm66'le
Puht inseneri olemusest küsin, et millega sa sellise rõhu saavutad, et klappe õigel ajal avanema paned?
On sul miskeid põhimõtte kirjeldusi?
Rõhku pole vaja mitte klappide avamiseks vaid vastupidi - sulgemiseks. Rõhu saavutamine on kogu asja juures nüüd küll kõige väiksem mure. Suurem mure on selle süsteemi õlitamine.
spinna kirjutas:Ma ka ei saanud pihta, miks just pneumo, kui hüdraulika on ju põhimõtteliselt mootoris olemas. Hüdraulika peaks idee poolest nagu täpsem ja jäigem asi olema. Või üritatkse kalashnikovi ideed silindri laadimisel kasutada?
Hüdraulikast pole probleemi lahendamisel vähimatki kasu - õli ei saa kokku suruda.
Ei saanud viitest Kalashnikovile aru - see kasutab küll nö. töösilindris toimuvas töötaktis eralduvaid gaase uue takti ettevalmistamisel. Mootorisse see ei puutu, sest viimases kasutatakse järgmise takti ettevalmistamiseks pöörlevate osade inertsi energiat.
See minu pneumaatiline "ime" ei ole midagi keerulist vaid lausa halenaljakalt lihtne.
Probleem - suured pöörded+järsk nukanurk - klapivedru ei suuda vajaliku kiirusega klappi sulgeda.
Lahendus - klapivedru asendada kiirema taanduriga - kiireim vedrule sarnase toimega asi on suruõhk - kogu teadus
tramm, oled sa vaadanud, misajal sarnasele lahendusele patent võeti?
Patendiameti leheküljelt edasi kaevudes saad ju ülemaailmsest baasist otsida:
http://www.epa.ee/client/default.asp?wa_id=449
ma olen ka mitme päris omapärase lahenduse peale tulnud, kuid patendid on mõnele neist võetud juba enne minu sündi
Ja mõnele lausa mitu patenti
Selge, nüüd sain aru. Olin idee ära arvamisega valel teel, mõtlesin, et tahetakse vähendada gaasijaotusse hukkuvat energiat ja seetõttu klapid kuidagi pneumaatiliselt tööle saada. Aga ükski keeruline idee ei olegi geniaalne, oleks pidanud kohe midagi lihtsat omale ette kujutada püüdma
wide-open kirjutas:Kipsi kirjutas:Rääkis foorumis 2003-2004 . Ise liitunud 2005. veits johmas?
inimesel võib ju läbi aegade erinevaid kasutajanimesid olla
- Foorumis lahatud teemade lugemiseks ei pea üldsegi olema liitunud foorumiga.
- Samuti ei sega mitte miski ka tänaliitunul tervet varasemat foorumit läbi lugemast.
Mix kirjutas:1. Foorumis lahatud teemade lugemiseks ei pea üldsegi olema liitunud foorumiga.
- Samuti ei sega mitte miski ka tänaliitunul tervet varasemat foorumit läbi lugemast.
Mis puutub asjasse LUGEMINE??? Tramm ju väidetavalt KIRJELDAS siin foorumis aastal 2004 seda süsteemi????
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.