Eesti Politsei "Lisatasust"

Siit võib leida siis kõikvõimalikke teemasid, mis lahmimiseks ja fleimiks ära kiskunud...

Moderaator: Moded


Teema algataja
Hitchiker
Postitusi: 535
Liitunud: 24 Sept 2003, 10:31
Tsikkel: suzuki gsr600

Eesti Politsei "Lisatasust"

Lugemata postitus Postitas Hitchiker »

Tervitus taas foorumlastele

Juhtusin mina ühel päeval Kuku raadios kuulama pikemat arutelu EV Politsei uuest sisekorrast, millejärgselt hakkavad politseinikud saama lisatasu sõltuvalt määratud trahvisummast. Loomulikult võib mõista meie riigiisade arusaama riigikassa täitmisest, aga samas...IMHO ei peaks politsei kui institutsioon tegelema mitte riigieelarve aukude lappimisega, vaid siiski neile seaduslikult pandud kohustuste täitmisega.
Saates esines ka Hr. Raivo Aeg, kes ajas minu arusaamat mööda ikka suurt mulli suust välja, rääkides lisatasust kui eksisteerivast palgalisast, aga seda siis mitte tehtud trahvide summalt vaid nö. Ühiskonnaohtlike liiklejate karistamiseks ja "Üldise liikluskultuuri parandamiseks". Otsesele küsimusele tehtud trahvide suurusest ja palga suurusest vastas ta piisava hämamisega. Muide nimetas ta karmideks rikkumisteks kiiruseületamist, joobes juhtimist ja turvavarustuse mittekasutamist. Esimese kahe osas ma tegelikult olen nõus, aga nimetada tagaistmel kinnitamata turvavööga inimest linnaliikluses ühiskonnaohtlikuks ..no andke andeks. Minu arusaamat mööda näiteks jalakäija vöötrajal allaajamine on ikke kordi ohtlikum kui linnaliikluses kinnitamata turvavöö või 4 realisel teel selgel päeval veidi kiiremini sõitmine.
Igatahes teema mõte on arutelu sellise ametkondliku sisemääruse üle, mis kohustab politseiniku palga nimel otsima võimalusi trahvimiseks.

Telefon 56681119
lisavarustuseks GSR600
Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1180
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV
Asukoht: tallinn
Tänanud: 10 korda

Re: Eesti Politsei "Lisatasust"

Lugemata postitus Postitas creativ »

Hitchiker kirjutas:

Igatahes teema mõte on arutelu sellise ametkondliku sisemääruse üle, mis kohustab politseiniku palga nimel otsima võimalusi trahvimiseks.

nädal tagasi pandi kohtus õiglus jalule ja minu peedistamine tunnistati ametlikult valeks ja sobimatuks.
sellest peedistamisest oli ühe kaugemas teemas juttu ca 2 kuud tagasi.
seega on mul alust ja julgust järgnevate sarnaste juhtumite puhul pööruda kohtu poole õigluse jalule seadmiseks. ja kutsun ka kõiki teisi samaga vastama politseiriigi tekkimise takistamiseks!

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure

Teema algataja
Hitchiker
Postitusi: 535
Liitunud: 24 Sept 2003, 10:31
Tsikkel: suzuki gsr600

Lugemata postitus Postitas Hitchiker »

Noh ma ei mõelnud seda teemat just isiklike kohtuvaidluste võitmise või kaotamise kohalt. See sisemäärus nimelt on miski suht uudne leiutis, mis ei toiminud veel paar kuud tagasi. Ehk oskaks mõni tegevpolitseinik seda kommenteerida. Eile tulin nimelt piiritagant tagasi, kus ma olin töö tõttu 3 nädalat Eestis eemal ja ma kohtasin Iklast Tallinna sõites 4 tegutsevat patrulli ja mitmeid teel kruiisivaid politseiautosid. Mulle tundus, et midagi siiski on muutunud. Aga jah, kui mitte teada nö reapolitseiniku arusaama (ehkki tänapäeva isikutuvastamise võimaluste kohalt paljud neist ehk ei julgegi kommenteerida), siis ma ei saa ka mingit seisukohta võtta.
Et mitte kiskuda fleimi selle üle kuidas ma raadiosaadet kuulsin, siis interneedus aitab selles osas piisavalt.[/img]

Telefon 56681119
lisavarustuseks GSR600

jooksik

Lugemata postitus Postitas jooksik »

NOJAH !

Ega siin tegelikult midagi arutada ei olegi.... Politsei lisatasude määramise süsteem on minu meelest väga vale kuid ...sellel süsteemil on nii positiivsed kui ka negatiivsed jooned. Üheks positiivseks jooneks võib pidada eeldatavat liikluskultuuri paranemist ( vähem kiiruseületajaid jne)
positiivseid on küll vähe aga see eest jällegi väga suur
Negatiivseid jooni on minu arvamust mööda rohkem ... politsei vastu lugupidamine alaneb veelgi kuna eeldatavalt hakatakse suht mõtetute asjade eest suuri trahvisummasid kirjutama. (tagaistuja turvavööta sõit ...mis minu arvamist mööda on veidi valesti see seadustik sõnastatud ...võiks olla karistus rikkujale mitte juhile .....juht ju ei saa kaasreisijaga jonnima hakata) teiseks negatiivseks oleks siis minu nägemuse järgi politsei orjentatsiooni muutumine ......st politsei ei jälgi enam mitte seda et saaks liiklus ohutumaks muuta vaid hoopis oma rahakotti paksendada....

Selline süsteem viib kodanike lugupidamise politseiniku vastu alla ....

See siis minu arvamus sellest teemast meie ilusas maailmas :)

Ohutuid ja mõnusaid kilomeetreid ja mõistlikke politseinike ;)


Raul777

Lugemata postitus Postitas Raul777 »

Üldjuhul on siiski lood nii, et liiklusrikkumiste puhul ei määrata rahatrahvi näpuga tabelist järge pidades. Teatud rikkumiste puhul võivad olla ju mingid soovituslikud trahvimäärad aga otsuse tegemisel peab arvestama ikkagi paljude muude asjaoludega (süüd kergendavad-raskendavad asjaolud, inimese varasemad kehtivad rikkumised, rikkumise iseloom, esitatud vastulause jne).

Kuna teemaks on ka tagaistuja turvavöö, siis ei suuda sel teemal päris suud kinni hoida.
Esiteks on ikkagi juht see, kes vastutab ka oma kaasreisijate eest ning kui juhi soov on riske võimalikult maandada ning nõuab ka tagaistujatel turvavöö kinnitamist, siis ei ole mitte tegemist juhi jonnimisega, vaid pigem näitab sellega juht välja ka seda, et hoolib kaasreisijast.
Lisaks HR. Jooksikule teadmiseks, et seaduses on täiesti olemas võimalus karistada ka inimest, kes ei ole ntx tagaistmel kinnitanud turvavööd. LE § 42 ja LS § § 74`36 (1) annab selleks võimaluse ning max karistus rahatrahv kuni 10 päevapalka (600 EEK).
Väike näide ka - kui peaks juhtuma avarii sõidukiirusel 50 km/h ning oletame, et asi toimub nii kiirelt, et juht ei jõua reageerida ning pidurada, siis ntx tagaistmel istuv 80 kg kaaluv tegelane on esiistmega kohtudes juba 3,5 tonni kaaluv elevant. Seega on nii enda kui kaasreisija tervise huvives see elevant turvavööga kinni hoida.


meier
Postitusi: 109
Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
Tsikkel: V-Strom AL4
Asukoht: Mõdriku vanaküla
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas meier »

jooksik kirjutas:

NOJAH !

... politsei vastu lugupidamine alaneb veelgi kuna eeldatavalt hakatakse suht mõtetute asjade eest suuri trahvisummasid kirjutama. (tagaistuja turvavööta sõit ...mis minu arvamist mööda on veidi valesti see seadustik sõnastatud ...võiks olla karistus rikkujale mitte juhile .....juht ju ei saa kaasreisijaga jonnima hakata) teiseks negatiivseks oleks siis minu nägemuse järgi politsei orjentatsiooni muutumine ......st politsei ei jälgi enam mitte seda et saaks liiklus ohutumaks muuta vaid hoopis oma rahakotti paksendada....

Selline süsteem viib kodanike lugupidamise politseiniku vastu alla ....

See siis minu arvamus sellest teemast meie ilusas maailmas :)

Ohutuid ja mõnusaid kilomeetreid ja mõistlikke politseinike ;)

Oleks vaid neid mõistlikke veidi enam. Paar tundi tagasi võeti "rajalt maha" kuna oskasid fikseerida 80km/h liikuvast, möödasõidu sooritamisel 121. Ja raudselt võtsin, kohe peale manöövrit, legaalse kiiruse peale maha, sest nägin teda juba möödasõidul vastu tulemas. Öeldi minu püüdliku seletamise-"võimalike olukorrdade vältimise"- peale sõna sõnalt --"Ei huvita Teie asjad, meil on põhjus trahvimiseks olemas. Oleks olukord tekkinud(siis eesliikujast +10km möödasõidul), siis võiksime kaaluda."
Loobusin edasisest "arutlusest", sest SEE EI OLE OHUTU LIIKLUSE JÄRELVALVE TEOSTAMINE. See on midagi muud. Tunnistasin/lubasin järgmine kord täpselt samamoodi= enda jaoks ohutult teha. Parem rahatu kui..... rsk. :evil: (govorjat po...) Kannused ja lisatasu vaja ju välja teenida, mullitagu see Politsei Juht meedias muud juttu palju tahes. :evil: :evil:

Dt 6 ...--CZ425/sidecar...-- V-Strom LA5
RRRC


Teema algataja
Hitchiker
Postitusi: 535
Liitunud: 24 Sept 2003, 10:31
Tsikkel: suzuki gsr600

Lugemata postitus Postitas Hitchiker »

Njah, vaat just selline seisukoht mind just kurvastabki, et palga teenimiseks ei ole politseinikul vaja hinnata objektiivset olukorda, vaid ainult võimalust trahvimiseks.
On ju meil kõigil selge, et ohutu möödasõit eeldab parimat kiirendust ja noh..tsikliga 80 pealt kiirendades on kiirus peale tagasireastumist paratamatult way üle legaalse. Ma ausalt öeldes olen isiklikult väga sellise palgasüsteemi vastu, kuigi ma teedel toimuvat vaadates leian, et midagi peab ju ometi ette võtma.
Samas teemapüstituses ma vihjasin ka riigikassa täitmisele..no kurja. Politsei ei pea olema kasumit taotlev organisatsioon, samamoodi nagu riik ei peaks olema AS Eesti Vabariik, mille suunitlus on ainult kasumi teenimine riigialamate arvel. [/quote]

Telefon 56681119
lisavarustuseks GSR600

mullike

Lugemata postitus Postitas mullike »

Minu teooria asja kohta on järgmine: Kui mäletate lisaeelarve vastuvõtmist, kus kõik ministeeriumid pidid oma kulutusi kärpima? Suurim kaotaja oli sotsiaalministeerium, kuid kui mu mälu mind ei peta, siis kulusid ei vähendanud kaitseministeerium, kuna neil on surutis saada 2% SKPst ja siseministeerium. Aga kuna siseministeeriumil ei ole mingeid selliseid kohustusi nagu kaitseministeeriumil, siis mina arvan, et härrastel on kokkulepe: meie lapime riigieelarvet, suurendades sisse tulevaid trahvirahasid ja teie jätate meie eelarve samaks. See ühiskonnaohtlikute liiklejate jutt on kõik üks PR kampaania. Tõenäoliselt loodeti, et asi ei tule üldse avalikuks, kuid kuna asjaga seotud väga palju inimesi ja osadel neist kange kihk pressiga suhelda, oleme seal, kus praegu oleme. Muidugi halva maigu jätab see, et meile kõigile jälle valetatakse.
Kordan veel, et see on minu isiklik arvamus ja ma võin väga sügavalt eksida.


Teema algataja
Hitchiker
Postitusi: 535
Liitunud: 24 Sept 2003, 10:31
Tsikkel: suzuki gsr600

Lugemata postitus Postitas Hitchiker »

Minu point on lihtsalt selline, et juhul KUI selline määrus tegelikult eksisteerib, siis on meite riigis midagi väga valesti. Paraku selliseid ametkondlikke sisemääruseid lihtkodanik ei näe.

Telefon 56681119
lisavarustuseks GSR600

all
Postitusi: 87
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:48
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas all »

Sellised määrused on kahjuks meie karistamisi reguleerinud EV algusaastatest peale. Praegu lihtsalt hakkab teatud asju rohkem välja tulema. Täiesti lubamatu oleks selliseid motivaatoreid kasutada. Põhipalk peaks olema selline mis motiveerib inimesi, mitte lisatasud(neid loomulikut tuleks ka maksta) See millist põhipalka tegelikult reapolitseinik saab on naeruväärne, meedias kajastatavad numbrid on ainult sinisilmsetele :wink: Praegust liikluskultuuri arvestades oleks vaja läheneda individuaalselt igale rikkujale ja pöörata rohkem tähelepanu selgitustööle.
Meie riigis on väga väga palju asju veel valesti, kahjuks.

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Ka täna sain mina oma laksu ära... täitsin vapralt riigikassat!

Sõitsin autoga endlat pidi tõnismäe poole, et seal raamatukogu eest paremale pöörata - sõitsin vist A rea peal liiga kaua ja tehti koha nurgapeal 300.- ära mis siis et kehtivaid pole ja kõik muu oli täiesti korras! Not to mention, et ühtegi ühissõidukit ei olnud mitte kuskil keda isegi näiteks takistada.... isegi mitte taksot raisk!

Peale minu võeti kohe maha üks Yamaha TDM bike ja veel mingi landcruiser.

VÄHE SELLEST, et kõik kes kinni peeti jääti sinna A rea peale ühissõidukitele ette!

t***... mind hakkab see sodi tõsiselt närvi ajama juba! Eesti politsei jookseb amokki raisk, kõigile väänatakse midagi, et oma punkti kätte saada... TÄISTI v**u TEEMA AUSÕNA!

Fakkk off ma sõidan IGA JUMALA päeva juba KAKS aastat nii nagu täna seal liigelnud ning mitte kellelegi pole ette jäänud - t*** küll (vabandust ma olen lihtsalt natukene närvis)

Heaküll 300 eeki ei tapa aga ASI ON FAKING PÕHIMÕTTES!

Kui eesti politsei arvab, et nad distsiplineerivad sellise käitumisega liiklejaid ja ma HAKKAN NÜÜD palju paremaks liiklejaks siis ausõna ****** mingu ********!!!!

See tekitab minus ennem viha kui üldse midagi muud.....

Tõesõna ma tahaks minna rääkida selle värdjaga näost näkku kes sellise arvutimängu süsteemi praegu käima pani.

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Igal medalil on kaks külge. Milleks meile seadusi, mida peab/võib täita enam-vähem? Kiiruspiirangud ei ole tegelikult leiutatud vastavalt sellele mitu pidurit kellegi autol on jne. Ikka sealt lähtuvalt, et kuidas laheneb energiahulk kui asjad peaksid õnnetul kombel valesti minema. Aluseks ei ole mitte darwinistid vaid õnnetusjuhtumid ehk juhused, kus põhiteguriks on ootamatus ja kontrollimatu mõjutegur. Turvavarustusega on kah sellised lood, et kui Preston Tucker oma ohutu autoga välja tuli, peeti teda tolaks. Turvavööd kui sellised olid enamuse arvates täiesti mõtetud jne. Sama olukord on ju tegelikult nende tagumiste turvavöödega ka täna. Teadlased on kulutanud lugematuid tunde ja miljardeid kroone, et inimesi säästa ja mingi "küprokimees" arvab, et ta on kogu sellest seltskonnast targem ning turvavööd on täiesti mõtetud asjad.... Kui inimesed ikka asjast aru ei saa, siis lõpuks ei jäägi muud üle kui pressingu ja survega asi selgeks teha. Ma usun, et siin on üsna palju ettevõtjaid kes kasutavad palgatööjõudu. Kui töötajad kipuvad igal hommikul tööle tulema kell 8:00+8min, siis mida teha? Alguses räägid heaga, siis lööd rahakoti pihta ja lõpuks teed näidispoomise. Muidu jäädki rääkima.

See on see medali teine pool. Ärge nüüd arvake, et ma politseiriigi austaja olen, aga mõelge asjade üle ka sellest vaatenurgast.

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Re

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

Kui sa seal A real peal enda arust liiga kaua ei sõitnud, siis vaidlusta otsus.

K1200S
Kasutaja avatar

capten
Postitusi: 220
Liitunud: 04 Mai 2007, 11:14
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas capten »

mnjahhh...nagu ma aru olen saanud, ei saa politsei konkreetse trahvi pealt lisatasu (prossapalk - sic!), vaid menetletud keisside pealt saavad nad mingeid punkte, mille põhjal arvutatakse lisatasu....hmmmm...kuna lahtine turvavöö on lihtne juhttum ja reeglina raske vastu vaielda, siis on seda lihtne ka menetleda (sealjuures annab suhteliselt palju nn boonuspunkte).
Point pidi olema menetluste kiirendamine ja ka rikkumiste luubi alla võtmine. Tahtsid head aga välja kukkus nagu alati! :D Usun, et taheti lihtsalt karistuste karmistamist teatud rikkumiste osas, sest siiani on joodikuid ja pohhuiiste liiga palju liikluses. Ajakirjandusse asja jõudes hakati kohe lahmima - Ansip on tõbras ja Aeg on m...n ja üleüldse on politseiriik jne. -sihuke vile üles, et anna olla! Poliitilist profiiti nigu muda mõnele mehele! Riigikassat trahvidega täita tahtes peab sellise otsuse vastuvõtja küll puhtloll olema - aga kui enam ei rikutagi? Ja ca 100 milkut on trahve kogunenud, mis pole aegade( :D ) jooksul ära makstud, äkki võtaks need pihtide vahele?

Üksik on nõrk...
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Veel üks lugu mis paneb pooldama karmi kätt...

http://www.meiemaa.ee/index.php?content ... rtid=24666

... või viib lõpuks omakohtuni.

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

No ma usun, et ma sõitsin piisavalt kaua, et mitte seda vaildust võita....

Aga lihtsalt rõvedalt närvi ajab see, et seal samas 500m tagapool autojuhid keeravad üle 4 rea paremale ja mõni pressib viimasel minutil peaaegu üle ohutussaare teisi arvetsamata vahele, et Suur-Ameerikasse keerata jne.

No tehakse tõsiseid lollusi mis lausa ohustavad kedagi ja EI samas natukene eespool istuvad mendid nagu tu*** em*** (teate küll mis) ja jooksevad paarimehega koos amokki, et kes kelle ennem maha saab <- TÄPSELT NII PRAEGU ON, kui nad pole ära läinud! ja siis Autos ootab vist paar abipollarit või kedagi kes täidavad pabereid lausa konveier meetodil!

Teate see värk mis toimub... igastahes minu ja kindlasti paljude teiste silmis alandab eesti politsei mainet niii kuradi kõvasti, et ma vist enam kunagi normaalselt eesti politseisse ei suhtu! Isegi mis siis, et seal oma sõbrad töötavad....

Kui mina oleksin täna liiklus politseinik siis mul oleks tõsiselt häbi.... 1. oleksin piisavalt loll, et mitte mujal tasuvamat tööd leida. 2. Oleks mingi väljaelamata lapsepõlve raev, et nüüd kõigile tagasi teha ning selle pealt moraalset orgasmi saada. IMHO lihtsalt muud vabandust olla liikluspolitseinik ei ole olemas! 2% kõigist võibolla tõesti töötavad seal misiooni tundest.

spinna kirjutas:

Veel üks lugu mis paneb pooldama karmi kätt...

http://www.meiemaa.ee/index.php?content ... rtid=24666

... või viib lõpuks omakohtuni.

miks mitte aga see karm käsi võikski olla ÕIGES kohas!

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

madone kirjutas:

No ma usun, et ma sõitsin piisavalt kaua, et mitte seda vaildust võita....

No näed, said siis ju asja eest kusjuures nagu väitsid, olid juba aastaid seda kerjanud ;). Tuju on halb, aga võta asja rahulikult, keegi ei teinud Sulle ülekohut. Mul ajavad need A rajal kulgejad sapi keema iga kord kui ma Tallinnas koolitusel käin. Tavaliselt tulen Õismäe poolt ja tahan Kristiine ristmikul parempöörde teha sinna Kristiine keskuse Mustamäe poolse külje peale. Pean juba väga aegsasti enne ristmikku A rajale minema, sest enne ristmikku see kahjuks enam võimalik ei ole. A rada on lihtsalt täis vennikesi kes mitte kuskile paremale ära ei keera vaid jätkavad kesklinna suunas. Ma olen tavaliselt ainuke, kes sealt rajalt parempöörde teeb.....
Nu see, et toimuvad ka miljoniröövid ei tähenda, et taskuvargad peaks karistuseta jääma :) Sama paralleel ka liikluses. Kuigi jah, teraviku võiks suunata segadisetekitajate vastu muidugi ja seaduse äärel kõõlujaid pigem kaasusena haarata. Praegu on nagu asi vastupidi.

Suzuki GSX 750 Inazuma

okaloka

Lugemata postitus Postitas okaloka »

madone kirjutas:

No ma usun, et ma sõitsin piisavalt kaua, et mitte seda vaildust võita.... Aga lihtsalt rõvedalt närvi ajab see, et seal samas 500m tagapool autojuhid keeravad üle 4 rea paremale ja mõni pressib viimasel minutil peaaegu üle ohutussaare teisi arvetsamata vahele, et Suur-Ameerikasse keerata jne.

Ühesõnaga sind ajab peamiselt närvi see, et sa enne said karistamatult seadust rikkuda, nüüd jäid aga vahele. Ja veelgi enam, eriti õudsaks teeb asja see, et "KÕIK TEISED" ei jäänud vahele.

Ma usun, et see on ilmselt kogu Eesti politsei vendetta sinu vastu, kui mitte aastatepikkuse jälitustöö tulemus. Vaata ikka alati selja taha, äkki on seal mõni kahtlane impregneermantlis mees. :roll:

"Julged teha, julge vastutada"

Viimati muutis okaloka, 17 Juun 2008, 09:40, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Vat spinna aga selleks ma seal piisavalt kaua sõidangi, et siis ma juba olen seal ja ma ei pea hakkama pressima sinna 200m ennem ristmiku kui seal on miljon teist mikit kes EI PÖÖRA/VÕI PÖÖRAVAD (mul ükskõik) paremale vaid samamoodi kulgevad vabaka poole edasi!

Nii, et võta kinni.. kas ohutum on varem A rea peal olla ja rahulikult sõita või hakata viimasel minutil pressima ja ette keerama.

Tõenäoliselt võin olla siis mina järgmine kes suht ülbelt hakkab teistele nö. vahele pressima sest aegsasti A reale pöördudes saab lihtsalt trahvi!

Pealegi see ristmik millest sa rääkisid... aga vaheta rida peale eelmist valgusfoori A rea peale siis ning sul ei ole mitte mingisugust probleemi pärast paremale või "otse" keerata.

Ma sõidan seda trassi igapäev tööle ja tagasi koju ning kui sa seal hakkad 200m ennem ristmiku üritama A reale saada siis on terve kristiine selle pärast ummikus ja vihaseid autojuhti kui palju....

okaloka kirjutas:
madone kirjutas:

No ma usun, et ma sõitsin piisavalt kaua, et mitte seda vaildust võita.... Aga lihtsalt rõvedalt närvi ajab see, et seal samas 500m tagapool autojuhid keeravad üle 4 rea paremale ja mõni pressib viimasel minutil peaaegu üle ohutussaare teisi arvetsamata vahele, et Suur-Ameerikasse keerata jne.

Ühesõnaga sind ajab peamiselt närvi see, et sa enne said karistamatult seadust rikkuda, nüüd jäid aga vahele. Ja veelgi enam, eriti õudsaks teeb asja see, et "KÕIK TEISED" ei jäänud vahele. :roll:

"Julged teha, julge vastutada"

KÕIK TEISED JÄID SAMUTI VAHELE! Julgengi teha ja vastutangi praegu...

Selles mõttes võib tõepoolest öelda, et "teised ei jäänud vahele" kes saavad hakkama suuremate sigadustega mis on palju ohtlikumad nii sinule kui minule - mina nii tõesti üle 4 rea rida ei vaheta, et parem pööret teha eksole - võibolla sina teed ma ei tea? Palju õnne...


okaloka

Lugemata postitus Postitas okaloka »

madone kirjutas:

Vat spinna aga selleks ma seal piisavalt kaua sõidangi, et siis ma juba olen seal ja ma ei pea hakkama pressima sinna 200m ennem ristmiku kui seal on miljon teist mikit kes EI PÖÖRA/VÕI PÖÖRAVAD (mul ükskõik) paremale vaid samamoodi kulgevad vabaka poole edasi.

Järelikult on sinu pahameel peamiselt suunatud kehtiva liikluskorralduse vastu. Või oled seda meelt, et liiklus (ja ka ühiskond) peaks ennast reguleerima ise, politsei võiks laiali saata ja seadused kehtetuks kuulutada? Gruusias oled käinud? Seal ei sõida keegi tsikliga, just sellepärast, et liiklus "reguleerib ennast ise". Autos on vähemalt mingi võimalus ellu jääda.


kohvikslastudklapipesa

Lugemata postitus Postitas kohvikslastudklapipesa »

Sellest A real sõitmisest sokiti just raadios kah midagi. Täna pidi üle Tallinna aktiivsem kontroll olema.

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1180
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV
Asukoht: tallinn
Tänanud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

Hitchiker kirjutas:

Noh ma ei mõelnud seda teemat just isiklike kohtuvaidluste võitmise või kaotamise kohalt. See sisemäärus nimelt on miski suht uudne leiutis, mis ei toiminud veel paar kuud tagasi. Ehk oskaks mõni tegevpolitseinik seda kommenteerida. Eile tulin nimelt piiritagant tagasi, kus ma olin töö tõttu 3 nädalat Eestis eemal ja ma kohtasin Iklast Tallinna sõites 4 tegutsevat patrulli ja mitmeid teel kruiisivaid politseiautosid. Mulle tundus, et midagi siiski on muutunud. Aga jah, kui mitte teada nö reapolitseiniku arusaama (ehkki tänapäeva isikutuvastamise võimaluste kohalt paljud neist ehk ei julgegi kommenteerida), siis ma ei saa ka mingit seisukohta võtta.
Et mitte kiskuda fleimi selle üle kuidas ma raadiosaadet kuulsin, siis interneedus aitab selles osas piisavalt.[/img]

Asi ei olegi isiklikus kogemuses vaid põhimõttes kuidas sõdida lauslolluse vastu.
Minu näide oli selge tunnistus politsei trahvikogumise kampaaniast. Et kusagil on mingi soovituskiri või trahvitegemismäärus mind isiklikult ei kotigi! Olgu neid seadusi või pabereid sel politseil sahtlis või teadetetahvlil sadade kaupa. Mina näen ja tunnen omal nahal mis toimub tänaval suheldes politseipatrulliga. Ja selles ongi midagi viltu ja see ei meeldigi enamusele meile.
Nüüd lihtsalt ilmus pinnale jäämäe veealune osa ja sellest jube probleem, et kusagil mingi eeskiri mis käseb teha rohkem trahve ja protokolle.
ausõna! Täitsa sügavalt pohhui kuidas politsei oma tööd orgunnib. Mind huvitab kuidas see töö tavakodanikule välja paistab ja mis riigis sellest tööst paremaks muutub.
Ja politsei poolt juuksekarva poolitamine ja veelkord selle poolitamine ei muuda ühiskonnas üldjuhul midagi paremaks vaid tekitab vaenu ja trotsi.

Pigem peaks politsei oma trahvimis- või karistamispoliitikat sel moel lihvima , et ei oleks võimalik õiglasi/õigeid otsuseid vaidlustada ja määratud trahvide maksmisest kõrvale hoiduda. Aga see nõuab juba tugevat mõttetööd milleks ei ole enamus selle ametkonna tavatöötajad võimelised...

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Okaloka, kule mees.... kumb on ohutum?

Kas 100m ennem lubatud 200m (kokku 300m) A reale keerata ja rahulikult kulgeda VÕI üle 4 rea vasakult servast täie pasaga paremale keerate ning kõigist oma länkariga üle sõita?

Vot selles on asi..

Mille üle sina mind praegu praalid? Et ma ei keera üle 4 rea julmalt paremale või, et ma sõidan rahulikult A real lihtsalt natukene "liiga kaua" (samas mitte kedagi takistamata)

AH?

Või sulle meeldib lihtsalt tohmida? Oled sa ise äkki liikluspolitseist?

Kasutaja avatar

Pets222
Postitusi: 32
Liitunud: 16 Mai 2007, 18:08
Asukoht: Tallinn/Tapa

Lugemata postitus Postitas Pets222 »

Ma tean mida sa tunned, sain kuu aega tagasi bussis piletita sõidu eest trahvi ja terve päeva olin vihane;) Krt, selle raha eest oleks kaks paagi täit kütust osta hoopis! Ära muretse, see viha läheb mööda!

Muide poole kümne paiku olid mendid veel seal, kõndisin hästi aeglaselt mööda, et aru saada, mis värk on, aga selle 3 min jooksul kedagi vahele ei võetud. Vähemalt sain nüüd teada, mis värk oli.


okaloka

Lugemata postitus Postitas okaloka »

Minule näiteks meeldiks kõige rohkem selline mudel, kus politsei ainult fikseeriks rikkumise, karitsuse aga määraks kohalik kohus. Sel moel saaks politsei karistusorganisatsiooni maitsest vabaks ja muutuks ka elanike suhtumine politseisse.

Tänasel päeval peab politsei siiski karistusi teatud piirides kahjuks ise määrama. Loomulikult tekitab see paksu verd, küsimusi stiilis "miks mina" jne. Aga politseinik seda A tähte ju maha ei joonista ega kiirusepiirangut välja pane. Samuti ei ole tal mingit õigust vaadata seaduserikkumisele läbi sõrmede. Politsei ei saa ega tohi tõlgendada milliseid seaduseid kodanikud peavad täitma ja milliseid nad "võivad" täita. Kas siis järgmine oleks see, et natuke peksta võib, aga väga peksta ei tohi? Või et natuke võib roolis juua aga täis ei tohi jääda? Ehk siis teisisõnu - muuta saab ainult kehtivaid seadusi ja regulatsioone. Seda milliseid rikkumisi politsei menetleb ja milliseid mitte muuta ei tohi. Vastasel juhul ei kontrollita varsti enam midagi, tulemuseks kaos ja liiklussurmade ja vigastatute arvu järsk tõus.

Oliver Kruuda sõnadega: "Lolle seadusi tuleb muuta. Minu auto pidurdab kiiremini kui kõik politseiautod kokku."

Mõelge ise kumba varianti tahate.

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

madone kirjutas:

Vat spinna aga selleks ma seal piisavalt kaua sõidangi, et siis ma juba olen seal ja ma ei pea hakkama pressima sinna 200m ennem ristmiku kui seal on miljon teist mikit kes EI PÖÖRA/VÕI PÖÖRAVAD (mul ükskõik) paremale vaid samamoodi kulgevad vabaka poole edasi!

Nii, et võta kinni.. kas ohutum on varem A rea peal olla ja rahulikult sõita või hakata viimasel minutil pressima ja ette keerama.

Just nimelt. Selle pärast LE ongi, et ei kujuneks välja stiihiat. A'la Tallinnas mängitakse piljardit selliste reeglite järgi ja Tartus hoopis selliste järgi. Kui oma reeglite kehtestamist ei oleks, siis Sa rivistuksid ilma probleemideta 20m enne ristmikku sinna A reale, mitte ei peaks 300m enne muretsema. Paraku leidub tegelasi kes oma ninast kaugemale ei näe ja nende pärast pead näiteks Sina ka siis lõpuks 300m varem A reale minema, sest hiljem on se manööver juba üsna pressimise moodi. Aga ta poleks seda, kui kõik samade reeglite järgi mängiks ja kõigetargemad nossovid segadust ei tekitaks.

madone kirjutas:

Pealegi see ristmik millest sa rääkisid... aga vaheta rida peale eelmist valgusfoori A rea peale siis ning sul ei ole mitte mingisugust probleemi pärast paremale või "otse" keerata.

Ma sõidan seda trassi igapäev tööle ja tagasi koju ning kui sa seal hakkad 200m ennem ristmiku üritama A reale saada siis on terve kristiine selle pärast ummikus ja vihaseid autojuhti kui palju....

Näed sama lugu, eks ole? Praegu tiksuvad seal hommikuti ka bussid A reas 2..3 fooritsüklit, aga A rea mõte ongi selles, et buss tuleb ja läheb kohe naksti üle. No ja tänu nossovitele ma rivistungi juba eelmise foori juures ümber, ise piilun, ega "A raja piletimüüjaid" eespool pole ;)

Suzuki GSX 750 Inazuma

Tarts
Postitusi: 1519
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas Tarts »

madone kirjutas:

üle 4 rea vasakult servast täie pasaga paremale keerate ning kõigist oma länkariga üle sõita?

Mis see länkar siia puutub? :shock:

Tegelikult olen pisut ülekeeva Määdiga nõus. Ja teistega samuti, kes arvavad, et politsei peaks oma hobuseid väheke tagasi hoidma. 100% õigustatud on rikkumistele tähelepanu pööramine, aga selge on see, et hoopis paremini mõjub klappidega silme ees tehtud trahvi asemel väike vestlus ja sõrme viibutus. Omal nahal olen seda tunda saanud, kus Peterburi maanteel 90 alas puhtalt hajameelsusest (hea muusika, ilus tüdruk kõrvalistmel) jäin radarisse kinni kiirusega 127km/h ja politseinik tegi kõiki asjaolusi ja mu ütlusi arvestades suulise hoiatuse, võttes minult lubaduse mitte enam rikkuda. Peale seda olin piisk üle viie aasta puhas leht - mitte ühtegi rikkumist. Kuni kuu aega tagasi sain nätaka möödasõidul ülekiiruse eest ja tegi tegelikult pahaseks küll see suhtumine, et mis sa siis sõidad mööda, kui selle pärast kiirust vaja ületada on. Just like that! Nüüd kus "paberid enam puhtad ei ole", elik rikkumine kirjas, on mul ka suht pohlad, kas neid on üks või mitu. Siiani proovisin ja soovisin ilma rikkumisteta hakkama saada, nii nagu sai tookord politseinikule lubatud. Enam nagu pole stiimulit. Tean, et see mõtlemine on primitiivne ja lapselik. Aga tegelikult kah, saada nätakas selle eest, et keegi sõidab tühjal maanteel (õhtune aeg, hea nähtavus, liiklustihedus olematu, mõlemal pool teeääres põllud - kedagi ootamatult teele hüppamas ei ole) 76km/h (minu navigaatori näit) ja möödasõidu võimalikult lühikeseks tegemiseks tõstsin kiiruse p**s* jagu üle sajakümne, siis leian, et see on liiast. Jah, oleks ma rabelenud ja püüdnud kramplikult mööda saada tiheda liiklusega teel, kiirendades ja pidurdades ja muudmoodi seda kõike ohtlikult ja ohustades tehes, siis oleks see 100% õigustatud. Isegi väiksema ülekiiruse juures. Aga niimoodi!? Tõsi, ei tee suhtumist politsei sellisesse töökorraldusse heaks. Seda enam, et igapäevases liikluses on näha kordades rämedamaid rikkumisi, kui näiteks Määdi või nii mõnegi teise oma. Vot kui neid raskemaid rikkumisi ei oleks, siis poleks ka mul miskit kobiseda. Siis oleks kõik õige.

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

PS, Madone, ma tean ka mida Sa tunned... :lol:
Läheb üle, isegi armi ei jää järgi ;)

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1180
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV
Asukoht: tallinn
Tänanud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

spinna kirjutas:
madone kirjutas:

No ma usun, et ma sõitsin piisavalt kaua, et mitte seda vaildust võita....

No näed, said siis ju asja eest kusjuures nagu väitsid, olid juba aastaid seda kerjanud ;). Tuju on halb, aga võta asja rahulikult, keegi ei teinud Sulle ülekohut. Mul ajavad need A rajal kulgejad sapi keema iga kord kui ma Tallinnas koolitusel käin. Tavaliselt tulen Õismäe poolt ja tahan Kristiine ristmikul parempöörde teha sinna Kristiine keskuse Mustamäe poolse külje peale. Pean juba väga aegsasti enne ristmikku A rajale minema, sest enne ristmikku see kahjuks enam võimalik ei ole. A rada on lihtsalt täis vennikesi kes mitte kuskile paremale ära ei keera vaid jätkavad kesklinna suunas. Ma olen tavaliselt ainuke, kes sealt rajalt parempöörde teeb.....
Nu see, et toimuvad ka miljoniröövid ei tähenda, et taskuvargad peaks karistuseta jääma :) Sama paralleel ka liikluses. Kuigi jah, teraviku võiks suunata segadisetekitajate vastu muidugi ja seaduse äärel kõõlujaid pigem kaasusena haarata. Praegu on nagu asi vastupidi.

no mida krdit! kui ma siiski sooritan pöörde A rajalt siis mis pagana vastuolu see saab olla?
A rada ongi ju pöörde sooritamiseks lubatud kasutada!?
kas peaks hakkama meetritega mõõtma? järelikult on A rada puuduliku tähistusega. Sel puhul peaks olema mingi katkend või mis iganes joon märguks kust maalt tohib siis pöörde tarbeks sinna reale minna.
Ma saan aru kui neid trahvitakse kes A rada pöördeks ei kasutanud vaid eelolijatest möödumiseks seda kasutasid. Aga trahvida seda kes pööret siiski sooritab.....komooon!!!
sama jabur on möödasõidu puhul ilgelt norida ja lõpuks trahv väänata et kiirus läks +20 üle. Kumb siis on turvalisem? kas kiirelt mööduda või venida ja venida +5-ga mööda.....ja tekitada kreisi olukord kus möödasõitu ei jõuagi lõpetada ja see tuleb katkestada järsu pidurdusega et omasse sõiduritta tagasi jõuda, sest vastutulev sõiduk juba otse ees...
Mis moodi see A raja õige/vale kasutamine vähendab liiklussurmasid, vähendab vigasustatud ohvritega avariisid, teeb juhid kainemaks????
Kogu see hüsteeriline rahakogumiskampaania peab tavakodanikule sisendama politsei võimu suurust ja aukartust selle organisatsiooni ees.
Et me oleks kõik nöörist tõmmatavad nagu nad ise omas süsteemis. Seal ei pea ja ei tohigi oma peaga mõelda (nagu see oli kunagi NL armees) vaid tuleb kõik käsud täita vastuvaidlemata ja käsu mõttekusse süvenemata.

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”