PÄRIS KIIRENDUSE REEGLID ja NETIKIIRENDUSE REEGLID

Siit võib leida siis kõikvõimalikke teemasid, mis lahmimiseks ja fleimiks ära kiskunud...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
xxram
Postitusi: 22
Liitunud: 19 Juul 2004, 14:10

PÄRIS KIIRENDUSE REEGLID ja NETIKIIRENDUSE REEGLID

Lugemata postitus Postitas xxram »

Tere

Uut teemat ajendas mind tegema ei miski muu kui viimastele kiirendusvõistlustele järgnenud tugitoolikiirendus või siis netikiirendus võistlused, kuis iganes me neid ei nimeta. Kuigi ma ise ei tea reaalsest kiirendusvõistlusest mitte kui midagi (kunagi palun seletage mulle lahti eliminaatori ja Bracketi reeglid ning mis asi on Dial-in või kuidas see asi reaalselt toimib/välja näeb) jäävad mulle veel rohkem arusaamatuks BRHA/võistluste reeglid ja nende tõlgenduse vabadus (või siis kitsikus mõnedele).

Kuna minu puhul ei ole tegemist Kaasiku Viki, proua Mägi ega ka mõne muu teada tuntud sõna(paragrahvi)väänaja koolitatu ega tuttavaga lähtun iseenese tarkusest ja Eesti keelest ning oma isiklikest kogemustest. Kuna olen sõjaväelane siis meil mulli valdavalt ei aeta. Elu ja olu on BS vaba ja asjad peavad olema üheselt selged kõigile. Leian, et reeglite kirjutajatel ON mille üle mõtiskleda.

Nüüd kui hakata demagoogitseema ja võrdlema lauseid/reegleid:
1. BHRA Reeglitest - 4.7 Saššii
Tootja bensiinipaak ja porilauad või custom paak ja porilauad kuid peavad olema kinnitatud korrektselt
. – Foorumis levinud tõlgendus on, et porilauda ei pea olema?!?! Seega ka paaki ei pea olema ja kui juhtub olema siis peab see olema korrektselt kinnitatud. Kas nii või :shock: ?!?! Mina saan loogikat kasutades aru, et olema peavad mõlemad ja mõlemad peavad olema korrektselt kinnitatud.

  1. SPEEDEST DUNLOP NIGHTRACE 2008 juhend - 6.3.1 Alkoholi või narkojoobes võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) peavad korraldaja esimesel nõudmisel võistlusalalt (k.a. boksiala) lahkuma. Mina saan aru, et joomine isegi üks õlu on keelatu nii mehaanikutele, sõitjateele kui ka kõigile teistele VÕISTLUSALAL . Nüüd aga kas siis foorumi tõlgenduse kohaselt peaks kaine ainult olema üks nimetatutest või siis peab lahkuma üks nimetatutest :shock: ?!?

Seega härrased palun ärge solvuge keegi, vaid tehke reeglid üheselt ja kõigile kehtivateks ning arusaadavateks. Jõudu.

Südamlikud Õnnitlused härra Trammile uue Eesti rekordi puhul



Honda REVERE - 600 gixer - leppavõssa, 600 gixer, FZ-1
telf: 5123153
Kasutaja avatar

ralf
Postitusi: 222
Liitunud: 20 Sept 2005, 00:01
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ralf »

Heiia. Selle porika ja paagi teema kohapealt mina loen ka reeglitest välja selle et porika ja paagi kinnitused peavad olema korralikud ja kindlad, samas ei ole kuskil ühtegi punkti kirjas, mis keelaks mul neid eemaldada? Kas on kuskil kirjas et et ei tohi eemaldada gondli detaile? Otseselt ei ole- miks sest iga loll kes tsikliga sõidab, teab et no ei liigu masin enam nii kiiresti kui gondel on eemaldatud, aerodünaamika ei toimi, tuuletakistus kasvab ja ajad kukuvad. Loomulikult on üks aerodünaamiline tegur ka see porikas. Kui palju ta segab, ei oska öelda, kuid kindlasti palju vähem kui gondel või gondliklaas.
Samas kui küttusepaak eemaldada, siis võib tulemus olla halenaljakas :D:D:D:D ja kindlasti keegi sellist lollust enda tulemuste huvides tegema ei hakka isegi kui peale makstakse :D:D:D:D
Seega reeglite kohaselt kui on detail olemas, peab ta olema korralikult kinnitatud ja kogu muusika.
Järmine aasta tuleks teha tõesti vastavad muudatudes reeglites ja just sellised detailid välja tuua, mis võib olla ja mida ei pea olema mingil põhjusel, sest arvestades hr Aini juhtumit Haapsalus treeningpäeval peaks hakkama nõudma ka võret radika ette, mis tekistaks kivide lendamist radikasse (esiporikas seda kuidagi ära ei hoia).
Samuti on möödalaskmine selles osas, et riietuse kohapealt on välja toodud et peab olema korralik võistlusriietus ja on eraldi välja toodud millegipärast kindad ja saapad ja iga lammasgi kes on tsikliga sõitnud teab et ilma korraliku varustuseta on väga ebamugav sõita, ja etiti veel kiiresti- kuid välja pole toodud seda, et seljakaitse peab olema.
Kes rinkat sõidavad, teavad et tegelikult korraliku võistlusvarustuse sekka kuulub ka seljakaitse, kuid kui saapad ja kindad eraldi on välja toodud, siis tegelikult peaks olema ka välja toodud seljakaitse nõue.
Samamoodi on arusaamatu mul siiani, miks peab olema tsiklil 2 paisupaaki? Mismõttes, lihtne. Siiani on reeglites kirjas, et mootori tuulutus ja radiaatori tuulutus või ülevool peab olema suunatud suletud anumasse, mida rinkal loetakse ka rinka alumist gondlit tegelikult. Sellesmõttes et on suunatud voolikud kondli* [Motobot: õige on "gondli*"]. Praeguste reeglite kohaselt peab olema suletud ka originaal radikapaisupaagi ülevool. Samas on see ka natuke ohtlik, sest ülerõhu tõttu on voolikud kergelt võimelised purunema.
Saan aru kui mootori karterituulutus läheb originaal airboxi asemel otse atmosfääri, siis küll jah peab minema see suletud anumasse, sama on ka radika ülevooluga, et kui pole originaal paisupaaki, siis ülerõhu tõttu väljuv tosool peab minema eraldi asuvasse anumasse, kuid kui on olemas originaal paisupaak, milles on ruumi võibolla samapalju kui mingis eraldi asuvas anumas- siis on nagu natuke mõttetu see lisa anum?
Mina nagu näen just selles ohtu, sest kui ülerõhul kuskile minna pole, siis targem annab järele ja see targem võib olla ka mingi lõdvik, mille purunemine ei pruugi enam olla nii "turvaline".
Loodan et saite minu jutust aru?

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Lisa anuma point on lihtsalt see, et sodi rajale ei ajaks kas siis tavalise sõidu või õnnetuse käigus.

Kui ma veel võistlesin siis päeva lõpuks 100ml mingit kahtlast ainet tekkis sinna sisse küll :P

Samas on see tõesti natukene mööda, et antud anum peab olema suletud mis hoopis tekitab ohtu juurde. Mõistlik oleks õhutus (ma ei oska öelda) marli plönn? Piisavalt tihe, et vedelik läbi ei lähe kuid õhk saab liikuma...

Kogu see kiirendus reeglistik oleks mõistlik mõnel tegelasel kätte võtta ja ära korrastada - kasvõi siin samas foorumis kõigiga koos!

Pärast kõigile ühe latiga virutada.... kui see ****** kiirendustel edasi läheb, et nr1. peab kõikidest reeglitest kinni pidama aga nr2. ei pea siis on asi katki!

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2012
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: PÄRIS KIIRENDUSE REEGLID ja NETIKIIRENDUSE REEGLID

Lugemata postitus Postitas bitter »

Tootja bensiinipaak ja porilauad või custom paak ja porilauad kuid peavad olema kinnitatud korrektselt.
Mina saan sarnaselt xxram-iga aru, et bensiinipaagile ja porilaudadele kehtib täpselt sama loogika ja samad nõuded. Ralf ei leia punkti, mis keelaks tal neid asju eemaldada. Sellist punkti ei ole vaja, piisab punktist, mis ütleb, et need peavad küljes olema. Antud punkt seda otseselt ei ütle paraku. Õigemini - tavainimene saab aru, et mõlemad peavad olema aga soovi korral on võimalik ka teine tõlgendus - kui on küljes, olgu korralikult kinnitatud. Tuleks ringi teha nii, et oleks üheselt mõistetav.

Alkoholi või narkojoobes võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) peavad korraldaja esimesel nõudmisel võistlusalalt (k.a. boksiala) lahkuma.
Mina saan aru nii, et alkoholi ja narkotsi tarbimine võistlusalal ei ole keelatud, samuti ...joobes olemine. Tarbi palju tahad ja ole joobes kui tahad aga kui vahele jääd, pead korraldaja esimesel nõudmisel lahkuma. Samuti tuleks ringi teha

Kasutaja avatar

Teema algataja
xxram
Postitusi: 22
Liitunud: 19 Juul 2004, 14:10

Re: PÄRIS KIIRENDUSE REEGLID ja NETIKIIRENDUSE REEGLID

Lugemata postitus Postitas xxram »

Vaevalt, et minu postitus FLEIM-is olulist osa mängis aga olulisim on ehk saavutatud. On aru saadud, et reeglid on VIGASED ja vajavad korrastust, et kõik osalejad neist üheselt aru saaks.

Kiirendusspordist kaugema inimesena (detailides - tume nagu öö Kopli liinides) aga mitte pime, et mitte näha piltidelt, et nii mõnelgi kiirendusrattal ei asu bensiinipaak seal, kus tavaratastel, kuigi välimuse järgi seda ei ütleks, tahtsin viidata ainult olukorrale, et BHRA reegleid on võimalik liiga laialt ja erinevalt tõlgendada.


Suzuman kirjutas

Teises punktist saad Samuti valesti aru. BHRA ega korraldaja ei saa keelata alkoholi tarbimist võistlustel (kuna õlut, mis ka ju alkohol müüakse ametlikult). Kuid keelab selle tarbimise võistlejatel, võistkonna liikmetel, võistlusalal (line up turvalisuse kaalutlustel) ja võistlejate boksides.

Absoluutselt nõus. Esiteks on tegemist spordiga ja kõik osalised on sportlased ning tegemist vähem või rohkem proffidega ja see läbi ka eeskujudega. Kui paljudele või vähestel pole oluline. Teiseks sport ja alkohol ei käi kokku, kindlasti mitte avalikult ja osalejate endi poolt võistlustel.

Näitena tõin selle välja põhjusel, et reegel võimaldab jällegi demagoogilist tõlgendust.

SPEEDEST DUNLOP RACING 2008. Kiirendusvõistluse korraldamise juhend:
6.1.5 Võistleja on tarvitanud narkootilisi aineid või alkoholi. Lubatud piirmäär on 0,0 promilli.
Lihtne ja loogiline kui alkomeeter näitab rohkem kui 0,0 promilli on – NÄGEMIST.
Samas
6.3.1 Alkoholi või narkojoobes võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) peavad korraldaja esimesel nõudmisel võistlusalalt (k.a. boksiala) lahkuma.
Ehk siis nagu kasutaja bitter mainis – tarbi palju tahad ja ole joobes kui tahad aga kui vahele jääd, pead korraldaja esimesel nõudmisel lahkuma. Või siis nagu ütlevad hiinlased - не поиманый не вор. Selline põhimõte, seda enam spordivõistlustel on ometigi üdini VALE. Paraku ei ole aga kusagil kirjas et tarvitada ei tohi. Neid näiteid võiks veel tuua, samuti nagu ka häid ja selgesti arusaadavate punktide näiteid.

Nagu ma juba mainisin olid minu poolt välja toodud näited väga väga lähedal puhtale demagoogiale. Paljudes asjades tuleb juhinduda ohutusest, loogikast ja heast tavast aga paljudes olukordades ei ole see võimalik ja peab olema üheselt mõistetav. Kui saab kirjutada reeglitesse selliseid kohti:
4.Tehnilised tingimused 1000SuperSport
4.3 Vedrustus ja pidurid
Esi ja tagapidur kohustuslik(ketas või trummel)
Esiamordi minimaalne käik 50mm ja minimaalne diameeter 30mm.

Siis miks ei saa kirjutada:
4.7 Saššii
Tootja bensiinipaak või custom paak peavad olema ja kinnitatud korrektselt.
Tootja porilaua või custom porilaua peavad, OLEMASOLUL, olema kinnitatud korrektselt.

Loomulikult absoluutselt kõike ette näha ja arvestada on võimatu, samuti nagu kõigil aladel on omad reeglid vastavalt ala vajadustele. Sama loogiline on see, et kõikidel motospordi aladel ei saa kasutada ühtseid reegleid. Olen sellega täiesti nõus. Samas ei tahaks ma nõustuda, isegi olemata ise asjas 100% sees, reeglitega mis võimaldavad nii laia tõlgendust.

Aitähh, kõigile et leidsite aega teemat lugeda ja selle üle mõtiskleda ja arvamust avaldada – see oli ka minu peamine point teema alustamisel. Ma leian, et teema on ennast ammendanud ja kuna Suzumen, kui BHRA lähedalt seotud inimene teavitas, et reeglid lähevad hooaegade vahel muutmisele võiks teema ajutiselt või alaliselt lukku panna. Õnnitlused Kiedainiai võistluste võitjatele ja Ilusat suve kõigile.

Honda REVERE - 600 gixer - leppavõssa, 600 gixer, FZ-1
telf: 5123153
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2012
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: PÄRIS KIIRENDUSE REEGLID ja NETIKIIRENDUSE REEGLID

Lugemata postitus Postitas bitter »

Suzumen kirjutas:

Natuke kiirendusspordist kaugema inimesena pole Sa kursis, et nii mõnelgi kiirendusrattal ei asu bensiinibaak seal, kus tavaratastel. Kuigi välimuse järgi seda ei ütleks. Proovi saada aru põhimõttest: F klass on VABA klass, kus kõik modifitseerimised on lubatud.

Kui sa juba paagi asukohast juttu alustasid siis ütle seda ka - miks see asukoht antud kontekstis üldse oluline on. Kõnealune reeglite punkt paagi asukohta ei reguleeri.

Suzumen kirjutas:

Teises punktist saad Samuti valesti aru.

mu point oli, et praegune sõnastus on mitmetimõistetav

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”