1. leht 2-st

milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 15:47
Postitas bitter

Et mitte võõras teemas läbustada siis küsin uuesti - mis mõte on nendel "ApeHanger" lenksudel? http://www.hondachopper.com/gallery.html
Nende kasutajad peavad neid ilmselt stiilseks aga praktilisest küljest? Ma ei suuda küll muud välja mõelda kui et kaenlaalused tuulduvad paremini => deodorandi kulu väheneb. Aga kui kaua jaksab inimene oma käsi nii hoida? Äärelinnast kohvik Moskva ette vast ikka. Aga pikemad otsad? ? Üht sommi nägin sellise HD-ga sõitmas, jäi küll mulje, et parklas manööverdades tuleb üks käsi lahti lasta. Päris tõsiselt - kas see on enesepiinamine stiili nimel või on tõesti sedasi mugav?


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 15:57
Postitas Burn7

Ma arvan, et see ikka pikema riista nimel on.


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 16:01
Postitas Soultrain

Pakuks et pigem on see teatud ajastu stiil, mis on ka kandunud tänapäeva. Mis on jube pika esihargi mõte, mis on hardtaili mõte, kõigel ei peagi mingit jube sügavat mõtet sees olema, see on stiil.


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 16:10
Postitas rattaletõmmatud

ma pakuks välja et mõte on apehangeril seljatoega günekoloogipuki puhul kus isteasend on selili, siis ju palju teistsuguse kujuga lenksuni lihtsalt ei ulatuks


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 16:21
Postitas Primo

Aga mis mõte on üldse mootorrattal, kui saab ka kabrioletiga sõita - samamoodi tuul sasib juukseid ja kui s**t ilm tuleb kaela, vajutad nuppu ja katus ronib peakohale :)


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 16:26
Postitas Piipz

apehanger - ahviriputaja :P mulle näiteks tulevad judinad peale, kui ma seda näen. aga eks ta maitse asi on.


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 16:30
Postitas harimal

Lühitõlge linnalegendidest ja eriarvamustest:

  • "bob-job" (hilisem bobber) ehitamise ajal vaadati, et materjali jääb üle ning sellest saab ägeda lenksu
  • tavapärasest tiba kõrgem lenks oli pikematel sõitudel originaalist mugavam, asi hakkas levima kuni võimust võttis USA "bigger = better" mõttelaad ning asju hakati tegema piisavalt kõrgeteks, et mitmes osariigis otsustati vastu võtta 20 tolline kõrgusepiirang lenksudele (20" sadulast kõrgemal)
  • inimesed hakkasid ratastega kaakidele tee peale trosse ette tõmbama, "ape hanger" lenks oli just piisavalt kõrge, et sõitja hullemast päästa

Sama tekst inglise keeles:
http://au.answers.yahoo.com/question/in ... 300AAZF3Rb


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 16:40
Postitas harimal
Soultrain kirjutas:

Pakuks et pigem on see teatud ajastu stiil, mis on ka kandunud tänapäeva. Mis on jube pika esihargi mõte, mis on hardtaili mõte, kõigel ei peagi mingit jube sügavat mõtet sees olema, see on stiil.

Paraku on ka mõte kunagi sees olnud. Stiil on pigem tänapäeva küsimus :bsmile:

  • pikk esihark - stabiilsem ratas suurematel kiirustel. Miinuseks sitem juhitavus madalatel kiirustel
  • hardtail - vanad Harrukad, mis jupitati või raiuti, olidki ilma tagavedrustuseta
  • madal sadul - parem teetunnetus ning sellest tulenevalt juhitavus
  • väike paak, kadunud esiporikas jne - vähem kaalu
  • modifitseeritud paagikork ehk Harruka paagi kork viidi keskelt üles mügarikule - mahtus tilk rohkem kütet sisse
  • väiksed peeglid, suunanäitude või muu nodi eemaldamine - madal eelarve või soov teistele näidata, kui minimalistliku asjaga on võimalik liikuda vastandudes tehaste lisapaketiga mürakatele

Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 16:59
Postitas 1 mats

vaadata on ju tore neid rattaid, aga sõita sellisega ei ole võimalik. tasub proovida :wink:


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 17:29
Postitas sarapuu

No kuida keegi. Mõnele meeldib tsikliga porisees sumbata, teine kaifib 200km/h tagarattal läbi linna sõita, kolmas kaifib niisama kuskil peldiku põrandal, süstal veenis. Ühtemoodi suure mõteta on need tegevused kõik ju. Niiet peaasi, et endale meeldib ja tore olla ju :?: :?:
me@läheb nüüd õlle järgi :bsmile: :bsmile: :bsmile: hoolimata sellest et see tundub nii mõtetu


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 18:06
Postitas vilosius

Pilt


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 19:37
Postitas Burn7

Mis siis juhtub kui kiirust on kuskil 100km/h ja kätega enam lenksust kinni hoida ei jaksa? :?
Nende hobusesabadega saaks käed lenksu külge siduda :wack:


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 19:44
Postitas hatman

iga mehe riist ühest küljest tema oma asi...
kõvu mehi on igasuguseid...
mõned isegi nii kõvad, et neil ka kannikate vahel kõva...


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 20:27
Postitas SAUL
Burn7 kirjutas:

Mis siis juhtub kui kiirust on kuskil 100km/h ja kätega enam lenksust kinni hoida ei jaksa? :?
Nende hobusesabadega saaks käed lenksu külge siduda :wack:

järelikult siis tuleb lenksust lahti lasta (crash) ja see konkreetne pilt on väga karm näide :twisted:


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 21:22
Postitas vilosius
SAUL kirjutas:
Burn7 kirjutas:

Mis siis juhtub kui kiirust on kuskil 100km/h ja kätega enam lenksust kinni hoida ei jaksa? :?
Nende hobusesabadega saaks käed lenksu külge siduda :wack:

järelikult siis tuleb lenksust lahti lasta (crash) ja see konkreetne pilt on väga karm näide :twisted:

No kui juba hängida, siis.. Tyybil on raiserid ka seal veel :mrgreen:


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 21:40
Postitas - - - -

ja vaata kui vähe lõhnastajat tal kulub.Kaenlakarvad lehvivad tuules ja tuju hea.Parem kui Airwic ja ei saa kunagi otsa. :wack:


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 21:58
Postitas Soultrain

Harimali posti vastuseks: pidasingi silmas tänast päeva, 21st sajandit, mil kõik see, hardtail, apehanger, pikk esihark jne = STIIL. või tahab keegi mulle veel tõsimeeli väita et tänasel päeval on vaja 4m esiharki juhitavuse parandamiseks, või hardtaili selleks et madalal istuda? yeah right...


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 22:51
Postitas kris.
Burn7 kirjutas:

Mis siis juhtub kui kiirust on kuskil 100km/h ja kätega enam lenksust kinni hoida ei jaksa? :?

Mis pagana pärast peaks chopperiga 100km/h sõitma ... sellised rattad ei ole kuhugi kiirustamiseks vaid elu nautimiseks :wack: .

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 22:58
Postitas rattaletõmmatud

mis pagana elu see alla 100 kmh on :ner:


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 22:59
Postitas margus014
rattaletõmmatud kirjutas:

mis pagana elu see alla 100 kmh on :ner:

seaduskuulekas


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 23:15
Postitas rattaletõmmatud

ja jõudsimegi järeldusele et tegelikult pole apehangeril erilist mõtet :ner:


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 23:49
Postitas ishijupp

...Aga on siin keegi, kes ise apehangerit kasutab ja kommenteerida oskab? Olen sarnaselt Bitterile mõelnud, et kaua sellises sundasendis kannatab sõita.


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 15 Jaan 2009, 23:50
Postitas SAUL
rattaletõmmatud kirjutas:

ja jõudsimegi järeldusele et tegelikult pole apehangeril erilist mõtet :ner:

kes peale sinu sellisele järeldusele jõudis? ... kelle jaoks on mõte kelle jaoks mitte, maitse üle ei vaielda. :roll:


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 16 Jaan 2009, 01:23
Postitas kornholio

Saag käib juba päris hästi (togi)

Ja et sael ikka rohkem hoogu oleks, ja õhtuil rohkem põnevat lugemist, siis:

Mehed, kes ei ole Easy Riderit näinud, ei ole minu arvates kompetentsed sellistel teemadel arutlema.


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 16 Jaan 2009, 08:33
Postitas sarapuu

need motikamehed kes üritavad siin apehangeritelt mõtet otsida, siis võin kohe ära öelda: te ei leia seda, ükskõik kui palju te ka ei googelda, aga teie jaoks polegi neil mõtet, täiesti ebamugavad ka. Enda bikele või endurtsile teil neid vaja ei ole ka :P

Teema kaldub kangesti filosoofiliseks :ner:

kes veel mõtetusi otsib siis vaadake: http://www.choppersaustralia.com/definitions.html


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 16 Jaan 2009, 09:39
Postitas vilosius
sarapuu kirjutas:

kes veel mõtetusi otsib siis vaadake: http://www.choppersaustralia.com/definitions.html

Vägagi hariv artikkel (w)


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 16 Jaan 2009, 22:32
Postitas Valmet
margus014 kirjutas:
rattaletõmmatud kirjutas:

mis pagana elu see alla 100 kmh on :ner:

seaduskuulekas

Munadeta!


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 16 Jaan 2009, 22:44
Postitas Valmet
harimal kirjutas:
  • inimesed hakkasid ratastega kaakidele tee peale trosse ette tõmbama, "ape hanger" lenks oli just piisavalt kõrge, et sõitja hullemast päästa

Mini mopeedil oli kah sarnane lenks, lapsepõlves sõitsin kord okastraati, mis oli üle tee tõmmatud- lenks päästis.
Äkki mõni kes mõtet otsib võib sellega leppida. Mõte nr 2: omada tsiklit millega iga jobu sõita ei suuda.


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 17 Jaan 2009, 11:47
Postitas kris.
Valmet kirjutas:
rattaletõmmatud kirjutas:

mis pagana elu see alla 100 kmh on :ner:

Munadeta!

"Kiirendajate" jaoks on teine teema :wack: .

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light


Re: milles on Apehangerite mõte?

Postitatud: 17 Jaan 2009, 16:47
Postitas Oil-Cooled

Ainult stiili mõte.
Kes esimesena selle peale tuli et selline lenks teha ja miks, see on teadmata. Chopping ja Bobbing algasid 1950 aasta ringi ikka selleks et tsiklit teha kiiremaks-kergemaks. Selleks võeti tolleaegsetel Harleydel ja Indianidel need rasked porilauad maha või lõigati (chop'iti) lühemaks. Kuna USAs populaarsemad tsiklispordid oli dragracing ja kiiruskatsed Bonneville soolajärvel siis ürtati oma tsiklitele anda välimus mis meentas neid võistlustsikleid, sealt algas see raami raking ehk siis esihark pandi suurema nurga alla. Samamoodi Sissibar sai alguse sellest et võistlustsiklitel oli tollel ajal selle koha peal käepide et tsiklit käima lükata.
Hiljem kui USA turule ilmus järjest rohkem inglise BSA, Triumph'i ja Norton'i tsikleid mis täiesti standardina nendest ümbertehtud Harleydest kiiremad olid, kadus see Chopingu taga olnud mõte neid kiiremaks teha ja asi muutus puhtalt stiili asjaks.