milles on Apehangerite mõte?

Siit võib leida siis kõikvõimalikke teemasid, mis lahmimiseks ja fleimiks ära kiskunud...

Moderaator: Moded


KaSS

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #31 Postitas KaSS » 19 Jaan 2009, 15:24

Kuna olen ka omanud apehanger`iga ratast,(küll mitte üle 50 cm kõrgusega)ja pean ütlema,et ei olnud sugugi ebamugav!ja kannatas sõita küll mingised 100-200 kilti järjest.Aga ma arvan,et sellise lenksu mõte on lihtsalt erineda hallist massist!
jõudu ja jaxu kõigile! :bsmile:


Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Kontakt:

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #32 Postitas Laisaar » 19 Jaan 2009, 15:40

eks see ongi igaühe oma asi. Nii kuidas kellegile meeldib ja mugav on. Custom rataste omanikel on sellesmõttes lihtsam, et kui vahest asend ära viskab, siis annab teine lenks peale krudida ja ongi nagu uus :D Ise toimetan täpselt samat rada. Niimoodi muutub isteasend ja ratas tundub täiesti uut moodi käes olevat... Jälle rõõmu kui palju.
Mul oli jawa hängeritega, küll suht madalad aga ikkagi :D , harrikal läksin drag-bari peale, nüüd aga mõte jälle muutus ja kisub sinna pobberi poole.

Rõõmu kui palju.
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #33 Postitas Burn7 » 28 Jaan 2009, 13:32

kris. kirjutas:
Burn7 kirjutas:Mis siis juhtub kui kiirust on kuskil 100km/h ja kätega enam lenksust kinni hoida ei jaksa? :?

Mis pagana pärast peaks chopperiga 100km/h sõitma ... sellised rattad ei ole kuhugi kiirustamiseks vaid elu nautimiseks :wack: .

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light


Vahest eksib chopperi mees kah ju kiirteele. Ega ta seal siis 70km/h iguma ei jää??? Arvan, et 70km/h oluliselt parem tunne ei ole kui lenksust hoida ei jaksa :)

J a n n o
Postitusi: 206
Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #34 Postitas J a n n o » 28 Jaan 2009, 15:41

Burn7 kirjutas:
kris. kirjutas:
Burn7 kirjutas:Mis siis juhtub kui kiirust on kuskil 100km/h ja kätega enam lenksust kinni hoida ei jaksa? :?

Mis pagana pärast peaks chopperiga 100km/h sõitma ... sellised rattad ei ole kuhugi kiirustamiseks vaid elu nautimiseks :wack: .

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light


Vahest eksib chopperi mees kah ju kiirteele. Ega ta seal siis 70km/h iguma ei jää??? Arvan, et 70km/h oluliselt parem tunne ei ole kui lenksust hoida ei jaksa :)


nii umbes aastat 4 tagasi Soome 120'ga paduvihmaga mööda kiirteed sõites kimas üks tõsine apehangeri austaja muretult minust mööda. järgi sõites näitas spidokas 130-135 km/h. kusjuures vihma tuli nii, et kojamehed olid kiiremal reziimil. ja kui selliste tingimustega saab 130'ga sõita, siis ei ole ju hullu.
Riga 13-Mini mopeed-... pikk vahe... -Kawasaki VN-Suzuki Intruder M1800R,Dnepr,Ural - Honda Varadero xl1000v - diisel Ural,Dnepr MT16, IZ Jupiter'68,YamahaXT660R
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #35 Postitas Oil-Cooled » 28 Jaan 2009, 20:09

J a n n o kirjutas:
nii umbes aastat 4 tagasi Soome 120'ga paduvihmaga mööda kiirteed sõites kimas üks tõsine apehangeri austaja muretult minust mööda. järgi sõites näitas spidokas 130-135 km/h. kusjuures vihma tuli nii, et kojamehed olid kiiremal reziimil. ja kui selliste tingimustega saab 130'ga sõita, siis ei ole ju hullu.


üks asi on mingi lühem jupp 130-140kmh sõita, teine asi on tunnike või rohkem sellise kiirusega cruisida. Ma olen sõinud tuttava Sportsteri mootoriga chopperiga millel eriti kõrge apehanger. Kontroll tsikli üle võrreldes "normaalse" tsikliga on suht minimaalne. Liiklushummikutes kus normaalsed tsiklid osavalt ridade vahel laveerivad olen tihti näinud ka vilunud chopperimehi hätta jäämas.
R100RS & CB750 K6
varem: K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
http://streetfood-tallinn.blogspot.com/
Endise Hollandi elanikuna ja keele valdajana võin aidata sobiva tsikli leidmise ja ostmisega Hollandist.
Kasutaja avatar

vilosius
Postitusi: 2066
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #36 Postitas vilosius » 21 Veebr 2009, 18:09

Pilt
"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818
Kasutaja avatar

Fredy.ee
Postitusi: 271
Liitunud: 28 Mär 2004, 22:41
Asukoht: EESTI
Kontakt:

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #37 Postitas Fredy.ee » 21 Veebr 2009, 19:01

Olen sõitnud pikalt mõlema rattaga lisatud piltidel ja mulle VÄGA meeldis. Olen omanud 04 GSXR1000, RSV Mille, Buelle ja erinevaid harrikaid seega ei tee mingeid oletusi ilma teistega sõitmata.
Sellise lenksu puhul loeb juhi pikkus, ratta raami pikkus, lenksu kõrgus. Kui lenks on sadulale nii lähedal et see sunnib sind seal taha kallutatult otsas rippuma siis ei tule sõidust välja midagi, aga kui sõidu asend on otse istudes või pisut ette kallutatult siis on kõik väga super lux. Selge on see et maailma tuuril selliste ratastega ei käida aga iga asja jaoks on oma otstarve.
Julgen väita et Superbike sõidu asend on kordades väsitavam (kogu keha raskus kätel ja õlgadel, pea kuklas - sõida nagu konna kirp ja taga võimatu istuda) kui järgnevate ratastega sõites.
Kõik on muidugi maitse küsimus. Samas tuleb arvestada et selline ratas on ainult hobi asi ja keegi sellega Eesti Postis kirju koju ei toimeta igapäevaselt 8'st - 5'ni

Pilt
Pilt
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
fredy@fredy.ee
http://www.Fredy.ee
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
Kasutaja avatar

Teema algataja
bitter
Postitusi: 1404
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #38 Postitas bitter » 21 Veebr 2009, 20:25

Kui Soultrain ei saa aru siis sõnastan ümber - Buelleri muu jutt on arusaadav aga wtf see superbike siia puutub?
Viimati muutis bitter, 21 Veebr 2009, 20:39, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 970
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #39 Postitas Soultrain » 21 Veebr 2009, 20:36

Kodanik Bitteri postituse mõte on täiesti arusaamatu, mis siin nii ajuvaba selles võrdluses siis on, kui arvestada palju RR rattaid tänaval on, siis toodi lihtne näide, et kodanik kes mõlemaga sõitnud, väidab et RR rataste sõiduasend on väsitavam kui apehangeriga chopperi sõidu asend ja samuti rõhutab mitu korda et asi on personaalne. Wtfck see söerada siia puutub?
Loud pipes save lives!!!

rein113
Postitusi: 151
Liitunud: 15 Veebr 2008, 17:27
Tsikkel: Suzuki GSX750
Asukoht: Pärnu

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #40 Postitas rein113 » 22 Veebr 2009, 00:54

sarapuu kirjutas:No kuida keegi. Mõnele meeldib tsikliga porisees sumbata, teine kaifib 200km/h tagarattal läbi linna sõita, kolmas kaifib niisama kuskil peldiku põrandal, süstal veenis. Ühtemoodi suure mõteta on need tegevused kõik ju. Niiet peaasi, et endale meeldib ja tore olla ju :?: :?:
me@läheb nüüd õlle järgi :bsmile: :bsmile: :bsmile: hoolimata sellest et see tundub nii mõtetu


Kuulge, see on foorumis seni ilusaim kokkuvõte elu mõttest (kahel rattal). Auu!
5273938
Kasutaja avatar

Sadness
Postitusi: 281
Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
Tsikkel: hetkel puudub
Asukoht: Tartu-Räpina
Tänanud: 2 korda

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #41 Postitas Sadness » 22 Veebr 2009, 14:43

sarapuu kirjutas:No kuida keegi. Mõnele meeldib tsikliga porisees sumbata, teine kaifib 200km/h tagarattal läbi linna sõita, kolmas kaifib niisama kuskil peldiku põrandal, süstal veenis. Ühtemoodi suure mõteta on need tegevused kõik ju. Niiet peaasi, et endale meeldib ja tore olla ju :?: :?:
me@läheb nüüd õlle järgi :bsmile: :bsmile: :bsmile: hoolimata sellest et see tundub nii mõtetu


:bsmile:

Ilusti öeldud.

Kui pseudopsühholoogiliselt läheneda, siis tähendab etteviidud esihark meesterahva teatud organi lühiduse kompenseerimist ja laia tagarehv jämeduse kompenseerimist ning teoreetiliselt võiks kõrge lenks sümboliseerida näiteks vajadust enesehinnangu tõstmise järele. No offense.

Sadness
õlle järele
----
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"
Kasutaja avatar

sarapuu
Postitusi: 132
Liitunud: 19 Mär 2006, 18:18
Tsikkel: ei ole
Asukoht: Tartumaa, Vara
Kontakt:

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #42 Postitas sarapuu » 22 Veebr 2009, 15:53

need plastikrataste omanikud samuti hälbega sis
"nähes küürus ratturiga plastmassratast mööda kihutavat, pahvatas HD mees naerma:- Hähähää, vahi, võtab suhu endal! Sak dik, sak dik!"
:bsmile:
Et teemas püsida siis huvitav alates miskõrgusest on tegemist apehangeriga? Käed peavad silmadega samal piiril olema ve?
ega vähe ei ole
Kasutaja avatar

vilosius
Postitusi: 2066
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #43 Postitas vilosius » 22 Veebr 2009, 18:16

sarapuu kirjutas:Et teemas püsida siis huvitav alates miskõrgusest on tegemist apehangeriga? Käed peavad silmadega samal piiril olema ve?


Perse ei tohi sadulat puudutada
"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2712
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa KX20F
Asukoht: Maal
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #44 Postitas Loff » 22 Veebr 2009, 21:47

Seda apehangeri ja sissybar'iga ratast tänapäeval kutsutakse classic chopper...ehk siis nagu nimigi ütleb klassikaline. Asi ikkagi stiilis ja ajastus kinni!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki KX250F '08
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
Kasutaja avatar

vilosius
Postitusi: 2066
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #45 Postitas vilosius » 02 Sept 2012, 23:30

vilosius kirjutas:
sarapuu kirjutas:Et teemas püsida siis huvitav alates miskõrgusest on tegemist apehangeriga? Käed peavad silmadega samal piiril olema ve?


Perse ei tohi sadulat puudutada

Pilt
"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818
Kasutaja avatar

Buratiino
Postitusi: 178
Liitunud: 02 Apr 2012, 17:23
Tänatud: 2 korda

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #46 Postitas Buratiino » 03 Sept 2012, 09:45

[youtube]http://www.youtube.com/v/LtTupJ4z_RM[/youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=hsjiPFDo-Fg, attention! ära klikka! so sensitive :oops:
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 752
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: GSF600SX // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 18 korda

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #47 Postitas Bandit » 03 Sept 2012, 11:46

nimi juba ütleb ära et tegemist on ahviasendiga, rippuv ahv :D:D:D
Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

vilosius
Postitusi: 2066
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #48 Postitas vilosius » 05 Okt 2012, 21:57

Pilt
"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818

19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #49 Postitas 19Martinez79 » 05 Okt 2012, 23:48

Bakuhatsu! Bosozoku!
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1557
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #50 Postitas 426f » 06 Okt 2012, 00:41

sõida Apehänger panheadiga,siis küsid kes nii rumala teema siia üles pani
-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7803
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 139 korda
Kontakt:

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #51 Postitas Piipz » 23 Jaan 2013, 16:25

Seda videot nähes tulid esimesena apehangerid meelde: http://www.autonet.ee/uudised/kurioosumid/54476
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

tsaku666
Postitusi: 44
Liitunud: 14 Aug 2009, 16:45
Tsikkel: r1 fighter; vs 1400 intruder

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #52 Postitas tsaku666 » 23 Jaan 2013, 18:07

Nii Nimetatud kaenlakarva tuulutaja tuli algus aegadest kui hakkasid kujunema tskli klubid.
kuna toonasel ajal Ameerikas hakkasid nii öelda tavainimested neid klubisid vihkama, kuna need tegid palju "paha" siis
mõtlesid lahedad külaelanikud neile lõksu välja.
Kui oli teada et tsikli punt on tulemas tõmmati risti üle tee peenikesi terastrosse, et niinimetatud sitapeadele koht kätte näidata,
aga see oli suht surmav sest kippus kõrisid läbi lõikama. Siis mõtlesid nutikad tsiklistid välja lahenduse ja sellest ajast hakkasid RoadCaptenid ja klubi presidendid kasutama enda kaitseks kõrgeid lenkse...... Ja nii see kõik algaski.

tontkoll
Postitusi: 3
Liitunud: 16 Jaan 2013, 23:03
Tsikkel: suzuki gsxf 750

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #53 Postitas tontkoll » 24 Jaan 2013, 06:37

ei olgi ainult ilu asi vaid enesekaitse
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4610
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 52 korda
Tänatud: 101 korda
Kontakt:

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #54 Postitas yeekim » 24 Jaan 2013, 11:02

Ärge olge selles enesekaitses niiiii kindlad!
Apehangers (I call them "ARM-PIT VENTILATORS"), originally, (notice how things evolve over time?), they were up only a little from the stock "buck horn" bars. the SLIGHTLY higher bars were more comfortable for long distance.
Then, the testosterone kicked in. Everyone had to be bigger, badder, higher, faster, etc then the next guy, until it got WWWAAAYYY outta hand. With the bars over shoulder height, it decreases leverage for low speed turning, worse as it gets higher.
Many states regulate the height of the bars. Some state the grips can be no higher than the rider's shoulders when astride the bike. Others have a specific measurement from the seat height.

They came around in the late 50's when guys were building and riding bob-jobs. (Notice I didn't say "bobbers" there was no such word back then") they used to take off all the useless crap. like crash bars. One day somebody figured out he could re-bend his old crash bars and make himself a pretty cool looking set of handlebars and ape hangers were born.


jne jne
Teen saiast sitta!

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #55 Postitas Julge » 24 Jaan 2013, 11:38

See teemapüstitus on ikka miljoni dollari küsimus! :wack:
Mis on kleepsude mõte bike'i plastikutel?
Mis on kroom sumpaotsade mõte autodel?
Mis on make-upi mõte naistel?
Kuidas moos kommi sisse sai?

senaator

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #56 Postitas senaator » 09 Mai 2013, 15:20

Apehangeritega saavad sõita need kes sõita oskavad. Küürakil lamavatel bike vendadel muidugi raske harjuda. Pöörete tegemine nõuab head sõidoskust.
Kasutaja avatar

sivar
Postitusi: 74
Liitunud: 01 Okt 2012, 22:04
Tsikkel: Honda CB Seven-Fifty
Asukoht: Viljandimaa

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #57 Postitas sivar » 09 Mai 2013, 16:21

Mõte peaks olema ikkagi esiratast kontrollida ja selle abil mootorratast juhtida. Üldse ilma lenksuta oleks ju päris raske sõita :roll: Eks asi on ikka stiilis ja maitses ma arvan. Kui meeldib apehangeritega sõita siis miks mitte. Selles osas olen ka seda meelt, et erinevaid lenkse proovides võib ühest rattast saada väga erinevat sõidukogemust.
Kasutaja avatar

Teema algataja
bitter
Postitusi: 1404
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #58 Postitas bitter » 09 Mai 2013, 16:25

@Julge - püüa hetkeks empaatiline olla. Sina - harlamov-davõdovi omanik - tead ilmselt une pealt, et neil praktilist pointi pole. Aga see ei tähenda, et kõik ülejäänud mootorratturid ka teavad. Baigi plastikute osas ma jään vastuse võlgu aga vot porirataste kleepsudel on mõte täitsa olemas - kaitse abrasiooni eest :idea:. Kui mu ktm-i airboxil ei oleks paksu kleepsu peal, siis oleks sellel kohal, kuhu mu vasak saabas toetub, ammuilma auk sees. Üks paksem kleeps kestab seal ehk 20 sõidutundi. Suvaline kleeps - 2 tundi...

Kommi küsimuses saad ehk sellest teemast abi. Või siis otse algallikast - kalev@kalev.eu Ma kunagi mingi küsimuse saatsin neile ja vastas pr. Kusmin isiklikult (w).
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 4427
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono V4R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 171 korda
Tänatud: 424 korda

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus #59 Postitas reimps » 09 Mai 2013, 16:48

senaator kirjutas:Apehangeritega saavad sõita need kes sõita oskavad. Küürakil lamavatel bike vendadel muidugi raske harjuda. Pöörete tegemine nõuab head sõidoskust.

Oota, kuhu sa trügid? Sul ju oma teemad, kus sa enam millegipärast sõna võetud ei saa.

Pealegi, kuidas lamatakse küürakil? Ma siin juba jupp aega ukerdan, aga lamamine tuleb mul endiselt küürutamata välja :(
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people




Mine “Fleim”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline