Vesinik tsiklile [on kasutu]
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Vesinik tsiklile [on kasutu]
Tere jälle! Tahtsin küsida, et kas keegi varem on mõelnud panna oma masinale peale elektrolüüsi toimel vesinikku tekitava ajami? Midagi säärast :
Nagu teame, siis vesinik on hindamatu ja loodussõbralikuim viis, mille põlemisel tekib jääkainetena VESI. Teoreetiliselt lisades vesinikku mootorisse põleb kütus võimsamalt ja puhtamalt vähendades kütusekulu ja tehes mootorit erksamaks. Süsteem töötaks 12 voldi peal ja ei võtaks väga palju energiat. Vesinik nagu teada on gaasilises olekus ja küttesegusse saab ta viia koos karpasse mineva õhuga.
Mõtlesin, et selle asemel, et investeerida oma masinasse circa 4 tonni nitrosüsteemi peale võiks midagi praktilisemat sinna panna. Ehk keegi minust targem oskab öelda, kas selle installeerimine tsiklile oleks küllalt ohutu? (Ja kui kedagi huvitab, miks ma oma aega "raiskan" aretamise peale, siis kogu lõbu ongi ise midagi nokitseda, eks ta ole minu hobi suitsu ja alko asemel )
Krizto <- keela ning saan indu juurde
Re: Vesinik tsiklile
kas sa tead mis ohud on selle asjaga üldse ?
miks ta muidu juba tootmises ei ole hargipäevaselt.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Vesinik tsiklile
Miks mul on tunne, et auto24'st on GARRET meile kolinud...
Või siis Jaan Tatikas...
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 226
- Liitunud: 20 Okt 2004, 00:01
- Tsikkel: Rinka tõugu ratas
- Asukoht: Tartu.
- Kontakt:
Re: Vesinik tsiklile
Isegi mina,kes ma selle vesinikul töötavate mootorite koha pealt kõige targem pole ,ütlen,et pommi saab ka odavamalt valmistada
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Vesinik tsiklile
Mul oli üks töökaaslane, kes pimpis oma '80 lõpu diisel Scorpat.
Auto oli nii inetuks tehtud, et jube vaadata- mootor käivitus talvel raskelt, kuna oli juba piisavalt hõre diisli kohta.
Meie teemaga haakub selle auto juures sõna "nitro": skorpal oli aretatud õhufiltri juurde käivitusabi spray eetriga, mida siis vajaduse korral salongist vastava hoovakesega manustati
Kogu selle jubediku eest soovis ta saada 2003 aastal 80 000 EEKu, kuna ta ise olevat niipalju autosse investeerinud.
jään huviga uusi ideid ootama
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Vesinik tsiklile
Olen teinud valmis ühe mootori mis töötas vesinikul, aga see mootor jäigi ainult katsetuseks, sest vajalikku voolu tootvaid genekaid ei saa mahutada tsikklile ning autole ehitamiseks tuleb kasutusele võtta lisagenekas ja akud. Lisaks on mootori pööretevahemik piiratud, sa ei suuda elektrolüüsida piisavalt palju vesinikku ,et mootor suudaks normaalselt pöördesse minna. Gaasi andes lihtsalt jääb vesinikust väheks ja segu lahjaks.
Ma valmistasin skeemi, mis muudab elektrolüüsimise sagedust ja sellega sain muuta piisavalt elektrolüüsi kiirust, lisaks pidin lisama destilleeritud veele soola, mis kergitas vägevalt ampreid aga andis rohkem vesinikku ,sest see kiirendas elektrolüüsimis protsessi. Probleemid pole veel otsas, sest kasutada tuleb vägagi palju tihedalt kokkusurutud roostevabasid plaate, et tekitada piisavalt gaasi, mis viib omakorda järgmise probleemini - plaadid hakkavad oksüdeeruma ja katlakivi tekib soolast mis sai lisatud dest. veele.
Eneseharimiseks sulle paar skeemi, üsna lihtsad elektroonikule.
Palun mine hari ennast natuke ja siis mõtle ennem kui tahad olla uueaja Jaan Tatikas Ning teed järgmise teema pealkirjaga: "Kuidas teha honda võrrist kosmosesüstik"
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Vesinik tsiklile
Olen üsna mitu raamatut läbi lugenud, kuidas see süsteem autole ehitada, miks mitte mootorrattale? See süsteem ei vaja lisa akusi ega generaatori paigaldamist. Lisaks DogFood, toodab see väikeses koguses vesinikku ja see kogu asja point ongi. Vesinik läheb KOOS õhuga karpasse ja tekitab pisut effektiivsema põlemisefekti, pealegi ei pea valmistama seda värki plaatidest ning rooste vastu on midagi välja mõeldud nimega stainless steel ehk roostevaba teras. Vett peab siiski vahetama vähemalt korra nädalas. Destilleeritud vesi? Anna andeks aga milleks? Piisab kraaniveest ja söögisoodast.
Krizto <- keela ning saan indu juurde
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Vesinik tsiklile
paigalda parem vesiniku baloon,saad kiiremini(orbiidile)
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 469
- Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
- Tsikkel: FC350 ; KX250F
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Vesinik tsiklile
Krizto kirjutas:Olen üsna mitu raamatut läbi lugenud, kuidas see süsteem autole ehitada, miks mitte mootorrattale? See süsteem ei vaja lisa akusi ega generaatori paigaldamist. Lisaks DogFood, toodab see väikeses koguses vesinikku ja see kogu asja point ongi. Vesinik läheb KOOS õhuga karpasse ja tekitab pisut effektiivsema põlemisefekti, pealegi ei pea valmistama seda värki plaatidest ning rooste vastu on midagi välja mõeldud nimega stainless steel ehk roostevaba teras. Vett peab siiski vahetama vähemalt korra nädalas. Destilleeritud vesi? Anna andeks aga milleks? Piisab kraaniveest ja söögisoodast.
Kas sulle omale ei tundu su megaturpsnoss teemad juba jaburad? ehk ootaks aastakese/kaks kuni suurema load saad?
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Vesinik tsiklile
Ma pole väitnudki, et ma kavatsen selle endale ehitada, tahtsin vaid teada saada, kas tsiklile see ehitatav/kasutatav
Krizto <- keela ning saan indu juurde
Re: Vesinik tsiklile
Tere,
Sattusin minagi eelmine aasta veidi ekstaasi kui neid jänkide vesiniku videosi vaatasin. Mõeldud tehtud ja mõne päeva pärast oli ka minul oma vesiniku generaator olemas (vajalikud jupid sain ehituspoest). Vesinikku tootis aparaat küll aga mitte väga suurtes kogustes (umbes tuli üks vesinikumull toru otsast sekundis). Paigaldasin ka asja autole ja sõitsin päris palju selle värgindusega aga võta näpust minuarust võttis masin ikka sama palju kütust --- nii et jäi vaid ehituserõõm
Elekrtrolüüdi parandamiseks lisasin veele veidi soodat. Ja kui juhid vesinikku karpasse siis tee sinna vahele kindlasti mingi veinimulksutajaga sarnane asi (juhul kui vesinik peaks mingul moel leeki saama siis ei ole sul tuli kohe generaatoris)
Tsiklile mina seda ei ehitaks kuna, tsikkel on niigi kompaktne ja siis peaks sa selle generaatori kuhugile kohvrisse ehitama+vea neid voolikuid ja tsikkel ei tooda sul nii palju voolu ka kui vaja......aga kui sa teisi ei kuula siis tee ikka ja siis avasta, et oli ikka üks mõttetu mässamine
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Vesinik tsiklile
Eks ta nokitsemise rõõm ole, arvan, et ehitan selle valmis aga tsiklile ei pane
Re: Vesinik tsiklile
üks sõna mis lahendab kõik Sinu probleemid kuni võimsama tsikli saad "malossi".
Palun ära enam mõtle oma peaga sest tundub et sealt head mõtted ei tule, vaadates viimaseid teemasi
Vabandust kui solvav olen aga need mõttevälgatused on lihtsalt
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1939
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 137 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: Vesinik tsiklile
--DogFood-- kirjutas:....sest kasutada tuleb vägagi palju tihedalt kokkusurutud roostevabasid plaate, et tekitada piisavalt gaasi, mis viib omakorda järgmise probleemini - plaadid hakkavad oksüdeeruma ja katlakivi tekib soolast mis sai lisatud dest. veele.
pealegi ei pea valmistama seda värki plaatidest ning rooste vastu on midagi välja mõeldud nimega stainless steel ehk roostevaba teras.
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
- Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
- Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Vesinik tsiklile
OLEN PUHKUSEL.! saabun hiljem
Seni tegeleb teiega asendaja,meeldivat lugemist
ei no täitsa täpe noh
www.facebook.com/realbikerid
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Vesinik tsiklile
nii: zn tükikesed soolhappesse ja vesinik tuleb (kooli keemiatunni katsetest meelde jäänud ) kogud selle kokku, juhid selle siis voolikuga mootorisse ja TULD...
(saab vanad taskulambi patareid ära kasutada. )
ja see ka palju tõhusam moodus ennast ja teisi ohtu seda.
pole vist mõtete hakata jalgratast uuesti leiutama, sest kui vesinik oleks sisepõlemismootori kütusena otstarbekas kasutada, oleks see ka juba laialdaset kasutusel. pigem oleks õige suund nafta lõppemisel kas piiritus või gaas.
bensiinist paremat ei oska täna veel tahtagi.
-
- Postitusi: 126
- Liitunud: 01 Mär 2009, 00:26
- Tsikkel: vanakool.. MT9
- Asukoht: Põlva
Re: Vesinik tsiklile
Krizto kirjutas:Süsteem töötaks 12 voldi peal ja ei võtaks väga palju energiat. Vesinik nagu teada on gaasilises olekus ja küttesegusse saab ta viia koos karpasse mineva õhuga.
Asi just selles ongi, et ta võtab liiga palju energiat...
Re: Vesinik tsiklile
Eks see vesiniku teema ole huvitav küll, aga asja kasumlikkus pole siiski nii suur kui inimeste fantaasia seda ette kujutab.... mõtlemisvõimelised inimesed võivad ise mõtteid edasi mõlgutada, teised ei saaks ka siis aru kui lahti seletada, lisan vaid vihjeks energia jäävuse seaduse - "energia ei teki ega kao vaid muutub ühest olekust teise" tasuta ei saa midagi kuskilt!
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Vesinik tsiklile
Pagan küll
1) Pole väitnudki, et seda bensu asemel kasutada, see oleks niiöelda "lisand"täpselt nagu nitro seda on
2) Energia jäävuse seadus on mul 7.ndast klassist selge, süsteemi mõte ongi tarbida funktsioneerimiseks seda energiat, mis muidu läheb nii öelda "raisku"
Soovitan kõigil lugeda järgnevaid E-raamatuid : Water4Gas, Stanley Meyer-i seeria raamatuid ja Build a Browns Gas HHO Electrolyzer.
Edu
Krizto <- keela ning saan indu juurde
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Vesinik tsiklile
Krizto kirjutas:2) Energia jäävuse seadus on mul 7.ndast klassist selge, süsteemi mõte ongi tarbida funktsioneerimiseks seda energiat, mis muidu läheb nii öelda "raisku"
:
Võib olla ongi EJS sul selge, aga rakendamisega on lood nutused- vastasel korral sa ei prooviks elektrist mitte vesinikku saada, vaid ühendaks elektrimootori lisajõudu andma
Lisaks- kas su arvates annab genekas suvalambist niipalju voolu kui sa parasjagu tahad ja ei võta mootorilt selle genereerimiseks üldsegi energiat? Või loodad, et genekas annab rohkem energiat, kui ta seda mootorilt saab? No see oleks küll äss diil
Re: Vesinik tsiklile
Mingi energiamahtuvuse tabel jäi näppu kunagi:
Selle järgi on ühe liitri bensiini (põletamise?) energia võrdväärne 2571 liitri gaasilise vesinikuga, mitu (milli)liitrit vesinikku sa sekundis selle elektrolüüsiaparaadiga suudad toota?
Re: Vesinik tsiklile
Mingi energiamahtuvuse tabel jäi näppu kunagi
Ega sa seal põlemiskambris bensiini ja vesiniku sisse energiat salvestama hakka.. Et sai seekord natukene vale tabel.. Aga jõudu siiski!
Re: Vesinik tsiklile
martenra kirjutas:Mingi energiamahtuvuse tabel jäi näppu kunagi
Ega sa seal põlemiskambris bensiini ja vesiniku sisse energiat salvestama hakka.. Et sai seekord natukene vale tabel.. Aga jõudu siiski!
Ja mis protsess sul seal kambris siis toimub, kui mitte põlemisel vabaneva energia kasutamine?
Re: Vesinik tsiklile
Krizto kirjutas:Pagan küll
1) Pole väitnudki, et seda bensu asemel kasutada, see oleks niiöelda "lisand"täpselt nagu nitro seda on
2) Energia jäävuse seadus on mul 7.ndast klassist selge, süsteemi mõte ongi tarbida funktsioneerimiseks seda energiat, mis muidu läheb nii öelda "raisku"Soovitan kõigil lugeda järgnevaid E-raamatuid : Water4Gas, Stanley Meyer-i seeria raamatuid ja Build a Browns Gas HHO Electrolyzer.
Edu
Internet on täis nii raha eest kui tasuta pakutavaid vesinikutootmise süsteeme autodele, mis lubavad väiksemat kütusekulu, suuremat võimsust jms. Märksõnad otsinguks: 'HHO', 'water gas' jms. Neil kõigil on aga üks ühine joon: tegemist on pettusega. See süsteem ei tööta, punkt. Õigemini töötab, ajab mullikesi välja ja puha, aga mingit kasu sellest ei ole. Ei viitsi pikalt ise sel teemal jahuda, toksi aga google'isse otsinguks 'HHO scam', 'water gas fraud' või vaata kasvõi SEDA linki.
Re: Vesinik tsiklile
martenra kirjutas:
Mingi energiamahtuvuse tabel jäi näppu kunagiEga sa seal põlemiskambris bensiini ja vesiniku sisse energiat salvestama hakka.. Et sai seekord natukene vale tabel.. Aga jõudu siiski!
Ja mis protsess sul seal kambris siis toimub, kui mitte põlemisel vabaneva energia kasutamine?
kuramus, sai jah natukene rumalat juttu ajada. Vabandan! Järgmine kord mõtlen ja siis ütlen
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Vesinik tsiklile
http://www.aardvark.co.nz/hho_scam.shtml .
Selle teema võib lukku panna ja ajaloo prügikasti visata
Krizto <- keela ning saan indu juurde
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Vesinik tsiklile
Krizto kirjutas:http://www.aardvark.co.nz/hho_scam.shtml .
Selle teema võib lukku panna ja ajaloo prügikasti visata
Äkki mõtled nüüd järgmist teemat alustades, kas su ideed mitte liiga ulmelised pole antud ajahetkel ja jätad mõne teema alustamata, mis suure tõenäosusega samamoodi lõppeb
Let the good times roll.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: Vesinik tsiklile
4000 krooniga sa võid endale nitro balooni osta. Ning ülejäänud raha eest saad seda kolm korda ära täita
Nitro süsteemid lähevad maksma ca 20 k . Kus on kõik vajalikud solenoidid, controllerid, andurid ....jne jne
Nitro pole ka asi mida sa saad lihtsalt pohhuilt mootorisse lasta. Igal mootoril on oma piir mis oma korda sõltub surveastest ning kompressioonist. Tavalised kolvid ei pea sellele vastu ega ka mitte kepsud( lisaks võib tekkida probleem ka klappidega...kuna ma lihtsalt ei tea milline see 125 ccm mootor on seest). Pluss nitro tahab teist süüte nurka kui seda pähe lastakse ja teisi küünlaid. Need küünlad aga tänava peal korralikult ei hakka tööle ilma nitrota sest tänavale ei sobi külmad küünlad. Süütenurka saab füüsiliselt muuta juhul kui ei ole nukka andurit (vahest saab ka nukka anduri olemas olul ka muuta) või siis vahemuunduritega mis maksavad alates 4k.
Jätta see krdi 125ccm rahule ja osta endale 600ccm.
4000 krooni eest võin sulle ekskursiooni teha oma garaazi ja tsippakene hayabusat laiali kiskuda ning seletada mis mille jaoks on .
Krizto kirjutas:Mõtlesin, et selle asemel, et investeerida oma masinasse circa 4 tonni nitrosüsteemi peale võiks midagi praktilisemat sinna panna.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.