mõne mehe liikluskultuur
Moderaator: Moded
U79 kirjutas:Kõige kurvem on see, et osa rahvast ei taba isegi ära, mis sellises käitumises taunimisväärset on.
Ikka selline lahe põmmpea suhtumine: "Kõvatan, kus tahan ja istun pähe kui tahan, pealegi mul on kiirem kui sul jms. Ära halise, muidu löön kulmu rulli jne... Sul tagarattasse vist ei lähegi vää...,Teen kõigile ära..."
Et kasvaks aju, pole siin midagi muud soovida.
täiesti õigus sul. ja kui üritada vähegi selgeks teha, et linnaliiklus ja jalakäijate alad EI OLE LIHTSALT SELLISED KOHAD, kus selliseid asju teha, siis tulistatakse täiega- mis sa vingud siin, jobu, naudi sõitu ja ole vait.
aga arvan ja loodan, et see muutub ja mootorratturite silmaring lihtsalt laieneb iga päevaga.
ja tegelikult vaesed eputajad lihtsalt ei oska vaadata ega aru saada, et keegi pealtnägijatest ei suhtu tema tegemistesse kiitvalt. oled kõva mees küll ja oskad- aga, et imetlust teenida, pead ka tark, mõtlev ja intelligentne olema.
ilusat päeva
Läheb jälle mõni nädal mööda kui siin jälle keegi teema üles võtnud, et a`la kasvatame neid supermoto mehi...usute te tõesti et siin sellest kasvatamisest kasu on...ja nagu ma kunagi juba mainisin siis need kutid supermotodega sõidavad tagarattal kaa paremini kui pooled siin hädaldajatest kahel rattal....kuradi padjaklubi
Kedagi peab ju kiruma, oleme ju eestlased. Ja keda oleks veel parem kiruda, kui mitte naabrimeest teisele naabrimeheleLäheb jälle mõni nädal mööda kui siin jälle keegi teema üles võtnud, et a`la kasvatame neid supermoto mehi...usute te tõesti et siin sellest kasvatamisest kasu on...ja nagu ma kunagi juba mainisin siis need kutid supermotodega sõidavad tagarattal kaa paremini kui pooled siin hädaldajatest kahel rattal....kuradi padjaklubi
Kütus ja õlu ei ole kokkuhoidmiseks.
-
Teema algataja
Petz, ma olen Sinuga täiesti sama meelt sellises asjas. Aga inimeste vahel kõvatamine on ikkagi liig mis liig, liikluses sama lugu. Nii et soovitavalt ennetustööd mõlemas vallas ning mingu haigekassakroonid parem pimesooletõbistelePetz kirjutas:Mina kulutan oma haigekassakroone pigem mõne katkise ratturi peale kui pargis lamava narkari elustamiseks(mis on sagedasem väljaminek kui katkine rattur).
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
jälle vana teema.... oipljaaaa tõstis nokka,sõitis autode vahel,kiirendas julmalt yle 50ne.... täica perses korralikud liiklejad... pange silmad kinni kui ei suuda vaadata kuidas MEHED oskavad rattaga sõita väheke teisiti kui teie aint töristades 50kmh ja kaks ratast maas.sõitjal ja sõitjal on vahe vahel.kui sina tunned ennast nii ebakindlalt ratas maas lahti, siis see ei tähenda seda et teised on sama saamatud ja ja ehmunud kui ratas maast kerkib.
krdi targutajad minge targutage tsunaami kalameeste foorumis!!!
kas te seda ei märka v et yks must 3seeria bemm julmalt vilistab kummi linnas ja kiirendab.. võix ju hakata teda kiruma... linn pole õige koht kiirendamisex jnejnejne ja mis peamine.... sellel bemmi juhil kõrvad alles märjad. või siis see krdi rulluisutaja oranzide rollerblade uiskudega julmalt uisutab linnas inimeste vahel.... linn pole ikka õige koht uisutamisex.... ja ta sõidab veel nii et... oioioiiiii krt kas tõesti on linn yhel jalal uisutamisex õige koht.. teemasid ja rikkumisi palju millest võix rääkida.... aga rsk jätke tsiklimehed rahule
padjaclub!!!
krdi targutajad minge targutage tsunaami kalameeste foorumis!!!
kas te seda ei märka v et yks must 3seeria bemm julmalt vilistab kummi linnas ja kiirendab.. võix ju hakata teda kiruma... linn pole õige koht kiirendamisex jnejnejne ja mis peamine.... sellel bemmi juhil kõrvad alles märjad. või siis see krdi rulluisutaja oranzide rollerblade uiskudega julmalt uisutab linnas inimeste vahel.... linn pole ikka õige koht uisutamisex.... ja ta sõidab veel nii et... oioioiiiii krt kas tõesti on linn yhel jalal uisutamisex õige koht.. teemasid ja rikkumisi palju millest võix rääkida.... aga rsk jätke tsiklimehed rahule
padjaclub!!!
Nagu ma aru saan siis lahmitakse neid mehi, kes ohutunnet omamata lambikohtades sigatsevad mõtlemata sellele, et kui kukud siis selle tagajärjel võib keegi teine kolmas neljas inimene surma saada.
Väga õige ja õigustatud lahmimine!
Rahule võiks jätta need mehed, kes oma trikitamisi ohutult teevad...
Kui see samune kollaste läikivate velgedega supermoto mees seal pirtal laseb ühest otsast teise tagarattal ja ouliselt kiirust ületamata siis las ta laseb nii kaua kui tema läheduses 100 m raadiuses pole ühtegi teist elusolendit tikutopsi või titevankriga! Müts maha, et sellised oskused on ja ma imetlen seda...
Samahästi võiks hakata lahmima kõiki padjakate mehi kel sumpa ületab seal 100 db piirimai jne. Räigelt käib pooltele inimestele see närvidele, et ei saa rahus olla kuid samas jälle mina kuulaks kuskil piknikul looduses küll natukese podisevat chopperihäält linnu mölinale vahele, igati puhkus oleks
Keegi ei mölise selle üle, et chopakameestele meeldib sildade all pauku teha ning sealviibijad tahmaks ehmatada, noored tibid kõnniteel hüppavad nii, et lust vaadata kohe
Ühesõnaga sõitke mõistlikult ja ettevaatlikult ning tehke oma trikitamisi kuid ärge üle pingutage!
Väga õige ja õigustatud lahmimine!
Rahule võiks jätta need mehed, kes oma trikitamisi ohutult teevad...
Kui see samune kollaste läikivate velgedega supermoto mees seal pirtal laseb ühest otsast teise tagarattal ja ouliselt kiirust ületamata siis las ta laseb nii kaua kui tema läheduses 100 m raadiuses pole ühtegi teist elusolendit tikutopsi või titevankriga! Müts maha, et sellised oskused on ja ma imetlen seda...
Samahästi võiks hakata lahmima kõiki padjakate mehi kel sumpa ületab seal 100 db piirimai jne. Räigelt käib pooltele inimestele see närvidele, et ei saa rahus olla kuid samas jälle mina kuulaks kuskil piknikul looduses küll natukese podisevat chopperihäält linnu mölinale vahele, igati puhkus oleks
Keegi ei mölise selle üle, et chopakameestele meeldib sildade all pauku teha ning sealviibijad tahmaks ehmatada, noored tibid kõnniteel hüppavad nii, et lust vaadata kohe
Ühesõnaga sõitke mõistlikult ja ettevaatlikult ning tehke oma trikitamisi kuid ärge üle pingutage!
The King has spoken!madone kirjutas:Rahule võiks jätta need mehed, kes oma trikitamisi ohutult teevad...
Kui see samune kollaste läikivate velgedega supermoto mees seal pirtal laseb ühest otsast teise tagarattal ja ouliselt kiirust ületamata siis las ta laseb nii kaua kui tema läheduses 100 m raadiuses pole ühtegi teist elusolendit tikutopsi või titevankriga! Müts maha, et sellised oskused on ja ma imetlen seda...
Ühesõnaga sõitke mõistlikult ja ettevaatlikult ning tehke oma trikitamisi kuid ärge üle pingutage!
-
Teema algataja
Rämedalt palju on sõeluvaid tille, närvitsevaid tille, arutuid tille.
Ja seda täpselt samamoodi ka autoga liiklejate osas.
Kristiine ( taksopark ) ristmik - ootasin teepervel rohelist tuld üle tee minemiseks, paremal kõrval oli veel paar inimest.
Rohelise tule saabudes oled ikka veendunud, et sul on nüüd õigus üle tee minna. AGA, see ei tähenda midagi !
Mul oli roheline, olin juba ülekäigurajal ning paremalt sõle poolt tuleb mingi mersu kaubik ja vurab selge punasega
üle ülekäiguraja minu ninaeest tuule vihisedes takistades veel ristmikul juba teisi sõitma hakanud sõidukeid.
Tol hetkel haakus kohe mõttesse, et nüüdsest ma hakkan kivi taskus kandma, et kui veel midagi siukest juhtub,
siis viskan külma närviga õpetuseks taguakna sisse.
Kui te lähete rohelise tulega üle sebra, siis ikkagi vaadake kõrvale, et mõni noku/tunneliga mõtleja sinust üle ei sõida !
Viljar [ Siiski saatuse vastu ei saa ]
Ja seda täpselt samamoodi ka autoga liiklejate osas.
Kristiine ( taksopark ) ristmik - ootasin teepervel rohelist tuld üle tee minemiseks, paremal kõrval oli veel paar inimest.
Rohelise tule saabudes oled ikka veendunud, et sul on nüüd õigus üle tee minna. AGA, see ei tähenda midagi !
Mul oli roheline, olin juba ülekäigurajal ning paremalt sõle poolt tuleb mingi mersu kaubik ja vurab selge punasega
üle ülekäiguraja minu ninaeest tuule vihisedes takistades veel ristmikul juba teisi sõitma hakanud sõidukeid.
Tol hetkel haakus kohe mõttesse, et nüüdsest ma hakkan kivi taskus kandma, et kui veel midagi siukest juhtub,
siis viskan külma närviga õpetuseks taguakna sisse.
Kui te lähete rohelise tulega üle sebra, siis ikkagi vaadake kõrvale, et mõni noku/tunneliga mõtleja sinust üle ei sõida !
Viljar [ Siiski saatuse vastu ei saa ]
No sa oled ikke päris lammas!!!Nominative kirjutas:Tol hetkel haakus kohe mõttesse, et nüüdsest ma hakkan kivi taskus kandma, et kui veel midagi siukest juhtub,
siis viskan külma närviga õpetuseks taguakna sisse.
Viljar [ Siiski saatuse vastu ei saa ]
Ei ole punase tulega sõitjate pooldaja aga..... milles auto süüdi on???
Sukisuki Änn- Änn@MC Motoahvid
-
Teema algataja
motik kirjutas:No sa oled ikke päris lammas!!!
Ei ole punase tulega sõitjate pooldaja aga..... milles auto süüdi on???
Tähendab, kui sa näed juba ammu, et sul on punane tuli, inimesed poolenisti
ülekäigurajal, siis kas Sina lugupeetud Motik sõidad inimestest läbi niiet liha
lendab igas suunas ?
Milles auto süüdi on ? Auto ei ole süüdi ! Autojuht on süüdi !
Aga millest autojuht õppust võtab ?
Edu !
-
Teema algataja
"On elus kaks liini, ühel pool kõik inimesed on võrdsed, teisel pool narrid mõõga otsas" kommenteeris üks tark mees kunagi.
Tervitatav - rahulik sõit ilma trikkideta, see on ammu teada, et sõelumisega ei võida midagi. Suunatuled peaks kindlasti kasutusse võtma, muidu lähevad veel rooste ja tekitavad lühise. Kas bikedel üldse neid kollaseid tulukesi on ?
Joon tõmmatakse siia...---------------------------------------------------------------------------------------
Lihtsalt mõttetu - Asjatu db tekitamine, inimeste keskel ühel rattal kekutamine, on ka mõistlikumaid viise adrenaliini saada, kui just pole ratas teatud asja pikendus.
Linnaliikluses üle mõistuse kiirust ületada, õnneks-kahjuks saab nad mingil hetkel sadulast maha, vead õige kiiresti tulema...
Piir just sinna sellepärast, et tulevastele ratturitele valet muljet ei jääks sellest, mille jaoks ratsu loodud on.
Jah, kitsas ja raske on see rada, aga seda enam nauditavam on austus ja mootorratturite parem reputatsioon.
Kõik muud on lihtsalt haledad vabandused, et oma käitumist põhjendada.
Kui nüüd kevad ruttu kätte jõuaks...
Tervitatav - rahulik sõit ilma trikkideta, see on ammu teada, et sõelumisega ei võida midagi. Suunatuled peaks kindlasti kasutusse võtma, muidu lähevad veel rooste ja tekitavad lühise. Kas bikedel üldse neid kollaseid tulukesi on ?
Joon tõmmatakse siia...---------------------------------------------------------------------------------------
Lihtsalt mõttetu - Asjatu db tekitamine, inimeste keskel ühel rattal kekutamine, on ka mõistlikumaid viise adrenaliini saada, kui just pole ratas teatud asja pikendus.
Linnaliikluses üle mõistuse kiirust ületada, õnneks-kahjuks saab nad mingil hetkel sadulast maha, vead õige kiiresti tulema...
Piir just sinna sellepärast, et tulevastele ratturitele valet muljet ei jääks sellest, mille jaoks ratsu loodud on.
Jah, kitsas ja raske on see rada, aga seda enam nauditavam on austus ja mootorratturite parem reputatsioon.
Kõik muud on lihtsalt haledad vabandused, et oma käitumist põhjendada.
Kui nüüd kevad ruttu kätte jõuaks...
-
- Postitusi: 78
- Liitunud: 29 Apr 2005, 14:44
- Tsikkel: Kawasaki VN15 SE, ZX-6R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Kontakt:
tulevastele ratturitele teadmiseks, mille jaoks mootorratas loodud on:
-kui tekib jalgrattaga tunne, et see on liiga kiire ja ohtlik, tuleb istuda mootorratta selga
-saab nautida austust ja mootorratturite head reputatsiooni
mootorratta kasutamise reeglid:
-mootorratast ei tohi mingil juhul käivitada
-parim oleks, kui see seisaks garaazis kettidega seina külge või veel parem lakke aheldatult
-väga tähtis on korrektne väljanägemine
need olid tänased mootorratturite trendiminutid
lõhkist pead nende järgijatele
-kui tekib jalgrattaga tunne, et see on liiga kiire ja ohtlik, tuleb istuda mootorratta selga
-saab nautida austust ja mootorratturite head reputatsiooni
mootorratta kasutamise reeglid:
-mootorratast ei tohi mingil juhul käivitada
-parim oleks, kui see seisaks garaazis kettidega seina külge või veel parem lakke aheldatult
-väga tähtis on korrektne väljanägemine
need olid tänased mootorratturite trendiminutid
lõhkist pead nende järgijatele
Kawasaki VN15 SE ...kisub näo naerule
____________________
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
____________________
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Äkki sel juhul seletad lahti mida tähendab "siklisõitu nautida"? Et kas siis tööle sõit polegi sõit? Hm...... olen siis nii palju aastaid eksituses elanud....direktor kirjutas:no ma ei soovi mingit ossistaatust omandada,
aga ausaltöeldes tuleb siiski siklisõitu nautida.
kui sa tahad tööl käia, tee seda oma 1.4diisel nissan sunnyga
aga tsikkel on siiski nautimiseks, mitte töölkäimiseks.või mis?
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
No aga suguühe? Seda sa ju ka elava liiklusega kohas kuskil trollipeatuses ei naudi. Ega ju?direktor kirjutas:no ma ei soovi mingit ossistaatust omandada,
aga ausaltöeldes tuleb siiski siklisõitu nautida.
kui sa tahad tööl käia, tee seda oma 1.4diisel nissan sunnyga
aga tsikkel on siiski nautimiseks, mitte töölkäimiseks.või mis?
Heh
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
adrekalaksu tahad, mine rendi trikitamiseks ringrada, harjuta langevarjuhüppeid või karga abielunaisi või konda purjus peaga öösiti koplis või vea kellegagi kihla, et jõuad silmi pilgutada peale seda kui sul pea otsast raiutakse ning proovi järele kas ikka jõuad.
liiklus ei ole koht adreka taga ajamisel.
liiklus ei ole koht adreka taga ajamisel.
Sex is like a card game, if you don't have a good partner, then you better have a good hand ...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Keegi peab olema alati see "kõige targem".Liiklusseadusi ei ole kirjutanud direktorid oma kõhutunde ja tahtmise järgi vaid statistika on abiks olnud.Kui ikka kõik ratturid 100 st,kes sõitsid 100 km/h,kokkupõrkel vastu jalutava seinaga said surma,siis kirjutati see seadusesse.NII EI TOHI TEHA .
Sa võid olla parimaist parim aga terav kirves leiab ikka kivi.
Annaks juma,et teised ei kannataks.
Sa võid olla parimaist parim aga terav kirves leiab ikka kivi.
Annaks juma,et teised ei kannataks.
-
Teema algataja
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
lahe lugu oleks selline, kus keegi foori all diisel skodaga elu naudiks - prooviks näiteks saada täpselt 2 sentimeetrit enne direktori tsiklit pidama.
"adreka laks" missugune
mina saan sinu mõttest küll aru direktor, kuigi ei mõista, kas sa oled muhe musta huumori mehike või siis lihtsalt rämedalt loll
fleim on muidugi tore asi, aga mingil hetkel on piir ees ikka, ka huumoril - kurvaks kisub ju.
"adreka laks" missugune
mina saan sinu mõttest küll aru direktor, kuigi ei mõista, kas sa oled muhe musta huumori mehike või siis lihtsalt rämedalt loll
fleim on muidugi tore asi, aga mingil hetkel on piir ees ikka, ka huumoril - kurvaks kisub ju.
Aga mulle meeldib.
-
- Postitusi: 184
- Liitunud: 26 Juul 2005, 19:30
- Tsikkel: VN 1500 / tl1000R
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Hr Direktor. Selle kohta ütleks ma nii palju, et kui olen sõites adrenaliini laksu saanud, siis räägib see sellest, et tegin midagi valesti, et kuskil jätsin midagi kahe silma vahele või, et mul kõvasti vedas,et veel terve olen! Kui sõidan nii, et kõik on minu kontrolli all siis on adrenaliini saamine välistatud!!!adrenaliini vajab ka ju ometi meie organism
St, et linnaliiklus ei ole see koht kuhu minnakse adrenaliini saamiseks.
No ja kui isegi sinuga nõustuda (mida mina ei tee) siis mis segab sulle tööle nii sõita nagu sulle meeldib? Kas on siis probleem selles, et hommikul ruttavad inimesed tööle ja ei pööra erilist tähelepanu sinu "trikkidele" (loe "nii palju tähelepanu sinu peale nagu sa tahaksid saada") ja ei oskagi õigesti hinnata kui "kõva mees" sa oled?
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
-
Teema algataja
Pole ise küll eriline liikluseeskirjade rikkuja ja tagarattal ei oska ammugi sõita aga nõustuks direktoriga.
Vaadake näiteks kuidas sõidetakse kaherattalistega Itaalias, Lõuna-Prantsusmaal või Hispaanias. See juba vana nali, et seal võidakse sind arreteerida kui foori tagant ühel rattal ei lahku. Taadid sõidavad lühikestes pükstes, T-särkides ja kulutavad samal ajal jalatugesid ja kiiruspiiranguid pole vist neile üldse autokoolis õpetatud. Vaatasin siis nende liiklusõnnetuste statistikat ja tuleb välja, et surnute ja vigastatute hulk on neil miljoni juhi kohta tuntavalt väiksem kui meil.
Ja kui küsida suvaliselt lõunasakslaselt, et milleks tal ratas on, siis vastatakse tõenäoliselt, et üksi või sõpradega nädalavahetustel mägedes adrenaliinitaset korrigeerida ja matkata. Ma arvan, et vastus poleks tööl käimine, piima järel käimine ja kokkutulekutel ja treffidel käies näidata kui tegija tsiklimees olen ja 3x ennast mäluauku juua.
Mõtlesin, et äkki võiks keegi seda teemat lõunaeurooplastele tutvustada, saavad nad ka lõpuks teada, et tagarattal sõit lõppeb kohe kellegi surmaga ja igale kiiruseületusele järgneb sama.
Kui eestlane sõidab liikluses (olenemata liiklusvahendist), siis kõik kes sõidavad temast aeglasemalt on koperdised, jobud jne ja kõik kes sõidavad temast kiiremini on lollid, enesetapjad ja rullnokad. Ju see on meie mingi rahvuslik eripära.
Mulle igatahes meeldib vaadata kui teised oskavad paremini sõita kui mina.
Vaadake näiteks kuidas sõidetakse kaherattalistega Itaalias, Lõuna-Prantsusmaal või Hispaanias. See juba vana nali, et seal võidakse sind arreteerida kui foori tagant ühel rattal ei lahku. Taadid sõidavad lühikestes pükstes, T-särkides ja kulutavad samal ajal jalatugesid ja kiiruspiiranguid pole vist neile üldse autokoolis õpetatud. Vaatasin siis nende liiklusõnnetuste statistikat ja tuleb välja, et surnute ja vigastatute hulk on neil miljoni juhi kohta tuntavalt väiksem kui meil.
Ja kui küsida suvaliselt lõunasakslaselt, et milleks tal ratas on, siis vastatakse tõenäoliselt, et üksi või sõpradega nädalavahetustel mägedes adrenaliinitaset korrigeerida ja matkata. Ma arvan, et vastus poleks tööl käimine, piima järel käimine ja kokkutulekutel ja treffidel käies näidata kui tegija tsiklimees olen ja 3x ennast mäluauku juua.
Mõtlesin, et äkki võiks keegi seda teemat lõunaeurooplastele tutvustada, saavad nad ka lõpuks teada, et tagarattal sõit lõppeb kohe kellegi surmaga ja igale kiiruseületusele järgneb sama.
Kui eestlane sõidab liikluses (olenemata liiklusvahendist), siis kõik kes sõidavad temast aeglasemalt on koperdised, jobud jne ja kõik kes sõidavad temast kiiremini on lollid, enesetapjad ja rullnokad. Ju see on meie mingi rahvuslik eripära.
Mulle igatahes meeldib vaadata kui teised oskavad paremini sõita kui mina.
Kuulge adrenaliinilaksuga õigustajad, keegi ei väidagi vastupidist, aga miks peab seda adrekalaksu tänaval püüdma? Miks me ei kuule ringrajasõidu eesti meistrivõistlustest suurt midagi, miks lehed ei kirjuta, et Bomber weekendil või Stuntriding Day'l tegi eestlane ilma jne???? Sinna ilmselt tungi ei ole, sest tõsimehed on "busy" linnavahel tibide ees noka tõstmisega
Täitsa ausalt tunnistades olen ma stuntriderite suur fänn , aga liputajate kohta ei kõiguta küll mitte miski ega keski mu arvamust.
Täitsa ausalt tunnistades olen ma stuntriderite suur fänn , aga liputajate kohta ei kõiguta küll mitte miski ega keski mu arvamust.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
ega mõnele enne selgeks ei tee, kui pole oma "hästi sõitnud/adreka laksus" sõpra/tuttavat/sugulast matmas käinud. mõnele ei mõju isegi see.
Sex is like a card game, if you don't have a good partner, then you better have a good hand ...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.