Tänavalegaalne ringrajaratas

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 1024
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus #121 Postitas Ardilla » 26 Aug 2018, 21:07

Ma kasutasin track addikti. Selleks, et ta näitaks peab telefon olema näiteks vöökotis. Kui panen ta taskusse siis õun enam gps-i läbi ei purista. Nädalavahetusel Aravetel näitas, koguaeg 0 laps ja siis 10 ringi näitas kolme päehe. Ühesõnaga kõiks sõidud mis sõitsin päev otsa läksid nahka.

Telefoni võib iseenesest toppida lenksu külge. Aga kui juba heegeldamiseks läheb siis võiks olla mingi tükk mis seal ka elab. Ebay pakub mingeid 50-60 euriseid ir tükke.

Nutiseadme vastu räägib veel lisaks aku mis kipub väga valel ajal otsa saama. Samas App näitab väga põnevat infot. Ringi aega, kus kuipalju pidurdad ja kiirendad, parimat aega, kui ületad parima aja siis annab sellest märku. Samas kui aga Tabasalu kardirajal rakenduse andmetel ma käisin vahepeal Baby-Backi-is :D siis võta näpust. Kui aga algajana üritad ka midagi õppida ja järeldusi teha siis siit ka vajadus mingi vidina järgi. Eks kui midagi ei leia siis aretab telefoni traaversi külge. Samas pärast seletada kindlustusele, et telefon ei teinud ümber mootorratta 8 tiiru vaid kukkus vannitoas maha ja mitte naerma puhkeda on ka omamoodi kunst :D


Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 897
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 193 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus #122 Postitas Jesper » 26 Aug 2018, 21:31

Racechrono koos sisemise GPS-iga on õudus ja peavalu - ostke telefonile jätkuks väline Bluetooth GPS, näiteks selline: https://www.hinnavaatlus.ee/496018/holux-rcv-3000/ . Selle täpsus on juba 0,1s klassist, sest uuendab asukohta 5 (või oli isegi 10, ei mäleta peast) korda sekundis, telefoni oma saadab infot heal juhul korra sekundis, mis rajal on 30-60 meetrit. Neid on kindlasti veel palju erinevaid, panin esimese lingi, mille leidsin.

Ma tsikliga ringiratast sõitmise spetsiifikast midagi ei tea, aga autos oli mul telefon kenasti tuuleklaasist vasakul pool puuritoru küljes ja supermõnus oli trennis vaadata, kuidas viimane splitt õnnestus. Kui teed näiteks 10 ringi järjest, siis on suht lootusetu meeles pidada, mida sa seal kolmanda ringi viiendas kurvis järsku nii hästi tegid, et õnnestus näiteks 0,3 sekundit ajast maha viilida.

Mine “Kiirendus ja rinka”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist