Tabasalu kardirada avatud?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1071
- Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Tabasalu kardirada avatud?
Mingi paar kuud tagasi väitis üks daam seal, et rada avatakse pidulikult 08.08.2007 või oli see 08.09.2007.
Kas keegi on koha peal käinud ning oskab öelda, kas asfalt maas ning rada sõiduks valmis?
harimal kirjutas:Ok, väga tegija
Oskad sa öelda, kust raja kohta infi saab? Millal vaba, palju maksab jne.
Valdaja/haldaja tel nr, äkki on kuskil ka mõni peidetud kodukas?Tänud
Kolmapäeval kohapeal räägiti midagi 1ratas 500,-/h ja 5 ratast 1500,-/h Hind on üsna soolane aga lubati laupäevaks võib-olla uued hinnad välja mõelda.
Jupike tänasel avaüritusel pihku pistetud voldikust:
Hinnakiri
Tabasalu ringraja ja õppeplatsi kasutamise tasu kujuneb vastavalt kasutusajale ja sõidukite arvule. Hinnad sisaldavad käibemaksu.
Õppeplats
sõiduauto/mootorratas 60 kr/h; 35 kr/pooltund
Kogu õppeplats, 1-5 autot/mootorratast 600 kr/h
RINGRADA
1 auto rajal 500 kr/h
kuni 3 mootorratast rajal 300 kr/pooltund
kuni 3 karti rajal 175 kr/veerandtund
kuni 3 autot rajal 1500 kr/h
kuni 6 mootorratast rajal 1500 kr/h
kuni 6 karti rajal 1500 kr/h
Tabasalu ringrajale on oodatud:
- algajad asjaarmastajad
- edasijõudnud amatöörid
- kogenud võistlussportlased.
Võta ühendust!
Iga päev 12-18
Administraatori telefon 513 6001
(eelnev tekst siis otse reklaamvoldikust)
Ahjaa - rada on hetkel põhimõtteliselt vana kujuga 1000-meetrine, muidugi uue katte ja korras äärtega. Järgmisel aastal lisandub 580-meetrine pisut kiirem lõik ja kogupikkuseks kujuneb 1580 m.
Pärast avaürituse lõppu oli kaks supemotomeest juba niksis-naksis kohal...
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
Täna oli mul päeval Tabasallu asja ja mõtlesin, et lähen jalutan raja huvi pärast läbi. Et oma silm on kuningas. Algus oli paljutõotav - spordiklubi lipp lehvis kõrgel, uued väravad ja moodne valvuriputka. Platsil ukerdas vanem proua õppeautoga postikesi pikali, kõhe tunne tuli. Rohkem liikumist ei paistnud. Abivalmis valvur pistis mulle infovoldiku kätte ja ütles, et kõnni aga. Nähes, et mul on tõsi taga, pakkus ka jalgratast. Eelistasin siiski jalgsi minna.
Asfalt oli tõepoolest uus ja korralik, ääred korralikult joonitud ja puna-valged kanterid kurvides. Kuigi rada on (praegu veel) suht-lühike ja suuri kiirusi seal kindlasti ei arenda, tundus see siiski põnevana. Prooviks küll kunagi, siis kui valmis saab. Praegu on see üritus veel siiski niivõrd poolik, et imestan, kuidas sinna üldse peale lastakse. Mingitest turvaaladest ei saa seal isegi mitte kaudses mõttes rääkida. Asi päris karm tegelikult. Aga hinnakiri on üleval ja kõik on teretulnud! Nädalavahetusel oli seal isegi noorteralli toimunud ja hävitustöö päris korralik (siin mõned pildid).
Hinnad olid samad mis kullokas postitas ja minuarust väga haiged. Oleksin nõus küll aga siis peaks rada ka valmis olema, sellise pooliku ja hooldamata "objekti" kasutamise eest on seda ilmselgelt palju.
Alastaros ja Motopargis on näiteks 60 EUR per ratas terve päev ja seda väga heal ja hooldatud rajal.
Samas aga müts maha nende inimeste ees, kes seda projekti arendavad. Üks väheseid algatusi, mis jutust kaugemale jõudnud. Küllap ta ükskord ka valmis saab ja normaalselt majandama hakkab.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kuna sõidan supermotot ja elan Harkujärvel, siis rada on hea ja ideaalses kohas. Aga noh 500 eeki tunni eest ... Esimesed emotsioonid on küll sellised, et ei kannata siin väljaütlemist. Kuid pigem arvan, et sellel on mingi tagamõte ja kaldun arvama, et selliseks need hinnad ei jää. Loodetavasti
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Minuarust emotsioonid hinna üle on suht kohatud siinkohal... meil on turumajandus ja kuni konkurentsi pole, võib ju küsida midaiganes. Tabasalu rada on äriprojekt ja küll need hinnad lõpuks õigesse kohta loksuvad. Selge, et meil ei ole siin Alastaro, aga need, kes sõidavad, ei ole ka Mika Häkkised.
Üleüldse hinnateemad on Eesti Inimestel (TM) kuidagi väga naljakad. Niisama igal õhtul lõbu pärast 100-200 km maha sõita või 500 EEK laupäeva õhtul kõrtsi jätta ei peeta nagu imelikuks, aga sama raha rajarendiks maksmine on millegipärast koletu nöörimine ja liigkasuvõtjad tuleks kohe seina äärde panna. Kui siin nii palju huvilisi on, tehke siis oma rada ja pange rajamaksuks 100 krooni päev.
Ma usun, et ka Tabasalu raja omaniku/valdajaga on võimalik asja üle rääkida, teha mingeid erikokkuleppeid suuremale grupile, mingi ürituse korraldamiseks vms... korjake näiteks biker.ee rinkahuvilised kokku ja minge selle jutuga raja valdaja jutule, et näe, meil on siin 29 kõva sõitjat, kes tahaks igal kolmapäeval kell 18-22 rada kasutada ja me oleme nõus maksma selle lõbu eest umbes nii palju. Kui ei sobi, sõidame Aravetel (või midaiganes). Lähenege konstruktiivselt, kiun foorumis ei ole enamasti lahendus.
Ma ise ei ole Tabasalu raja või Kalevi klubiga kuidagipidi seotud, aga olen piisavalt elus ühiskondlikku tööd teinud, et tasuta lõunate mitteolemasolu mõista.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ollo kirjutas:Minuarust emotsioonid hinna üle on suht kohatud siinkohal... meil on turumajandus ja kuni konkurentsi pole, võib ju küsida midaiganes. Tabasalu rada on äriprojekt ja küll need hinnad lõpuks õigesse kohta loksuvad. Selge, et meil ei ole siin Alastaro, aga need, kes sõidavad, ei ole ka Mika Häkkised.
Üleüldse hinnateemad on Eesti Inimestel (TM) kuidagi väga naljakad. Niisama igal õhtul lõbu pärast 100-200 km maha sõita või 500 EEK laupäeva õhtul kõrtsi jätta ei peeta nagu imelikuks, aga sama raha rajarendiks maksmine on millegipärast koletu nöörimine ja liigkasuvõtjad tuleks kohe seina äärde panna. Kui siin nii palju huvilisi on, tehke siis oma rada ja pange rajamaksuks 100 krooni päev.
Ma usun, et ka Tabasalu raja omaniku/valdajaga on võimalik asja üle rääkida, teha mingeid erikokkuleppeid suuremale grupile, mingi ürituse korraldamiseks vms... korjake näiteks biker.ee rinkahuvilised kokku ja minge selle jutuga raja valdaja jutule, et näe, meil on siin 29 kõva sõitjat, kes tahaks igal kolmapäeval kell 18-22 rada kasutada ja me oleme nõus maksma selle lõbu eest umbes nii palju. Kui ei sobi, sõidame Aravetel (või midaiganes). Lähenege konstruktiivselt, kiun foorumis ei ole enamasti lahendus.
Ma ise ei ole Tabasalu raja või Kalevi klubiga kuidagipidi seotud, aga olen piisavalt elus ühiskondlikku tööd teinud, et tasuta lõunate mitteolemasolu mõista.
Nagu rahvatarkus ütleb, et loll pole see, kes küsib, vaid see, kes maksab. Samas ulmehinda küsija ei jäta endastki väga selge inimese muljet. Sellise hinna juures tekib küll mulje, et nn. äriprojektiga tahetakse üle öö rikkaks saada või on huvi sõiduhuvilisi eemale peletada. Ja selle baari kohapealt niipalju, et sa ei saa baris selle 500 eest ainult ühte õlle, mida võiks võrdluseks tuua sellele, et 500 eest saad vaid tunni sõita.
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
ollo kirjutas:Minuarust emotsioonid hinna üle on suht kohatud siinkohal... meil on turumajandus ja kuni konkurentsi pole, võib ju küsida midaiganes. Tabasalu rada on äriprojekt ja küll need hinnad lõpuks õigesse kohta loksuvad. Selge, et meil ei ole siin Alastaro, aga need, kes sõidavad, ei ole ka Mika Häkkised.
Üleüldse hinnateemad on Eesti Inimestel (TM) kuidagi väga naljakad. Niisama igal õhtul lõbu pärast 100-200 km maha sõita või 500 EEK laupäeva õhtul kõrtsi jätta ei peeta nagu imelikuks, aga sama raha rajarendiks maksmine on millegipärast koletu nöörimine ja liigkasuvõtjad tuleks kohe seina äärde panna. Kui siin nii palju huvilisi on, tehke siis oma rada ja pange rajamaksuks 100 krooni päev.
Ma usun, et ka Tabasalu raja omaniku/valdajaga on võimalik asja üle rääkida, teha mingeid erikokkuleppeid suuremale grupile, mingi ürituse korraldamiseks vms... korjake näiteks biker.ee rinkahuvilised kokku ja minge selle jutuga raja valdaja jutule, et näe, meil on siin 29 kõva sõitjat, kes tahaks igal kolmapäeval kell 18-22 rada kasutada ja me oleme nõus maksma selle lõbu eest umbes nii palju. Kui ei sobi, sõidame Aravetel (või midaiganes). Lähenege konstruktiivselt, kiun foorumis ei ole enamasti lahendus.
Ma ise ei ole Tabasalu raja või Kalevi klubiga kuidagipidi seotud, aga olen piisavalt elus ühiskondlikku tööd teinud, et tasuta lõunate mitteolemasolu mõista.
Ei ole nagu ise sõitmise ja ratta pealt kunagi kokku hoidnud ja olen üritanud igal pool osaleda, kui tervis, töö ja perekonnaelu võimaldab. Mingi raja- või stardimaks ega koolitus- või osalemistasu pole kunagi takistavaks asjaoluks saanud. Alastaro ja Motopargi tõin lihtsalt võrdlusmaterjaliks mis on oluliselt teisel tasemel ja kus on võimalik sõita 950 eegu eest terve päev. Minu kujutlusvõime jääb ilma abivahenditeta nõrgaks, et tajuda mida pakutakse SIIN 500-600 eegu eest tunnis. Mingist tasuta lõuna nõudmisest on praegu asi kaugel.
Aga loodame, et asi areneb ja loksuvad paika nii hinnapoliitika kui ka raja haldamine-hooldamine.
Hinnateemad muutuvad Eesti Inimestel (TM) veel naljakamaks, kui nad kogunevad, moodustavad juriidilise isiku ja leiavad, et nad võiksid millegi eest pappi küsida
ollo kirjutas:Minuarust emotsioonid hinna üle on suht kohatud siinkohal... meil on turumajandus ja kuni konkurentsi pole, võib ju küsida midaiganes. Tabasalu rada on äriprojekt ja küll need hinnad lõpuks õigesse kohta loksuvad. Selge, et meil ei ole siin Alastaro, aga need, kes sõidavad, ei ole ka Mika Häkkised.
mina isiklikult usun, et emotsioonid on vägagi kohased... turumajandus või mitte, selliste radade avamine seostatakse enamjaolt ikka motospordi arendamisega jne. Eesti on ikka veel varakapitalismi staadiumis, kus selline nähtus nagu tõeliselt hingega sporti toetav ettevõtmine on ikka tikutulega otsitav teema. Õnneks on vähemalt kardiradasid üsna mitu, kuhu aga ühele ei lasta paraku mootorrataid ealeski peale ... (polegi nagu motosport). ...Ja kui lõpuks leiti energia ning finants, et auklik õppesõiduplats ka trenni jaoks sobivamaks katta, ei ole hinna tõttu ka sellest spordihuvilistele eriti rõõmu.
... jah kahjuks ei ole me Mika Häkkised... Paraku oleks just Mika Häkkistel sellest hinnast sügavalt ükskõik. Ja kuna meil ei ole Alastaro, siis arvestades Eesti elatustaset on sellise tasu küsimine ilmselge röövimine (vähealt algaja motosportlase seisukohast). Eks see olegi põhjuseks, miks Eestist ei ole oodata normaalset järelkasvu. Soomes käies on ikka ilmne vahe näha, kuidas võimalused kasvatavad ka oskajaid...
aga mis me siin konnatiigis ikka köhime.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Inz001 kirjutas:aga palun mehed, lugege kolmandat lehekülge
http://zoomserv.mls.ee/raevv/failid/september_2007.pdf
Loodan, et ma liiga vana motospordi jaoks pole, kui Eestis kord sarnane kompleks valmib
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
vaadates mõnda eesti aktiiv motosportlast ma arvan et sul sinna veel pikk tee
ja parem helesinine tuleviku lootus kui pessimistlik ja tume masendus
HRQ kirjutas:Inz001 kirjutas:aga palun mehed, lugege kolmandat lehekülge
http://zoomserv.mls.ee/raevv/failid/september_2007.pdfLoodan, et ma liiga vana motospordi jaoks pole, kui Eestis kord sarnane kompleks valmib
Ärge mind nüüd nii kõvasti ka pekske selle hinnajutu pärast... aga turumajanduse tingimustes küsida võib kõike. Motosport ei ole oma olemuselt odav ega saa selleks kunagi. Mul on ka kalleid hobisid, mis on samas way odavamad kui tsikliga ringrajasõit, aga paraku on tegijaid ikka vähe, sest keskmise eestlase jaoks on enamvähem kõik alad peale kätekõverduste tegemise liiga kallid. Isegi jooksutossude peale kulub tõsisel harrastajal ilmselt rohkem raha, kui keskmist palka saav hüpoteetiline keskmine eestlane endale lubada saab.
SEE on tegelik Eesti, kellel reaalselt on abi vaja:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=17002650
Motosportlaste mured on selle kõrval suht väikesed. Riigi/omavalitsuste toetus motospordile ei saa kunagi samasse suurusjärku massiharrastustega, sest saadav kasu sellest on võrdlemisi väike. Me võime ju kireda, et las lapsed mängivad parem motikatega liimi nuusutamise asemel, aga reaalselt on selge, et kasvõi korvpallis saab sama rahaga rohkem poisse tänavalt ära, kui motospordis ja vastavalt sellele on ka riigi prioriteedid. Erasponsoritega sama lugu, nemadki otsivad ju tegelikult ärilist tasuvust ehk NÄHTAVUST, väikese huvigrupi nurgatagused tegevused ei ärata tähelepanu ja neid sponsoreeritakse kas kaastundest pisikese summaga või siis sellepärast, et otsustajate omaenda tutvusringkond (või nad ise) alaga tegelevad.
Rae valla projekt on üle pika aja üks realistlikumaid omataolisi Eestis ja minuteada on ka detailplaneering vallas juba kinnitatud (mis tähendab, et see aeg, kus suvilaomanike kisa oleks saanud projektile vee peale tõmmata, on loodetavasti möödas), kui nüüd tegijad raha ka leiavad, ei ole mingit sisulist juriidilist takistust ees, projekt valmis teha ja kopp maasse lüüa. Projekt muidugi vajab ka veel miljonit kooskõlastust, aga eelmised rajaehitusplaanid ei ole jõudnud vist niigi kaugele. Mina olen selle Rae projekti sisse joonistanud ühte pisut väiksemat kasvu ringrada, mis oleks esimene selline Eestis ja ootan pikisilmi, millal asjast asja saab... ilmselt rohkemgi, kui motosportlased, kellel on MINGIGI võimalus tänases Eestis oma hobiga tegeleda. Samuti kavatsen edaspidigi oma vaba aja ja vajadusel rahaga kaasa aidata asja õnnestumisele. Loodetavasti sujub kõik ka auto/moto ringrajaga ja sellest saab asja, seda ON väga vaja.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8772
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 325 korda
- Kontakt:
eks need hinnad kujunevad vastavalt nõudlusele:P
kui selle raha eest on piisavalt nõudlust, s.o. rajameister saab kätte need summad, millega ta on arvestanud, siis on ka hind järelikult õige. kui aga selle hinna juures rada midagi ei tooda ja pigem minnakse hambad ristis pankrotti, kui lastakse hinda alla, siis on asi paha. seega, elame-näeme
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
ollo kirjutas:...
SEE on tegelik Eesti, kellel reaalselt on abi vaja:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=17002650...nases Eestis oma hobiga tegeleda. Samuti kavatsen edaspidigi oma vaba aja ja vajadusel rahaga kaasa aidata asja õnnestumisele. Loodetavasti sujub kõik ka auto/moto ringrajaga ja sellest saab asja, seda ON väga vaja.
See on kõva lugu. Teaks Teedu kontot ja nime, võtaks mütsi maha ja kannaks raha. Kas politsei viis ta ikka kohale vähemasti?
Avatud on see rada juba eelmisest aastast saadik.
Raja kattega on seal kõvasti puusse pandud, on tehtud justkui kõik et see oleks väga sile, aga see on teinud raja väga libedaks. Ei ole tsikliga seal veel sõitnud, aga kardiga saab seal ainult külg ees sõita. Siis on veel rajapiirded mis konkreetselt kardiga vales kohas avariid tehes pea maha lõikavad. Ei ole seal nüüd küll mitu kuud käinud.. kas raja pikendus on valmis?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kämbu kirjutas:Avatud on see rada juba eelmisest aastast saadik.
Raja kattega on seal kõvasti puusse pandud, on tehtud justkui kõik et see oleks väga sile, aga see on teinud raja väga libedaks. Ei ole tsikliga seal veel sõitnud, aga kardiga saab seal ainult külg ees sõita. Siis on veel rajapiirded mis konkreetselt kardiga vales kohas avariid tehes pea maha lõikavad. Ei ole seal nüüd küll mitu kuud käinud.. kas raja pikendus on valmis?
Ei ole valmis. Käin seal supermotoga sõitmas. Asfalt on hea, kuid värske, mis teeb asja libedaks. See on vaja lihtsalt sisse sõita ja kummikihti peale nühkida. Piirded ja raja kasutus hind on ikka mitte just kõige paremad.
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Re: Tabasalu kardirada avatud?
Oskaks/viitsiks äkki keegi lollile ära selgitada, kus kohas Tabasalus see rada täpsemalt asub?
Re: Tabasalu kardirada avatud?
-mart91- kirjutas:Oskaks/viitsiks äkki keegi lollile ära selgitada, kus kohas Tabasalus see rada täpsemalt asub?
mööda rannamõisa teed sõidad mäkke üles välja. Veidi peale poodi tuleb vasakule pöörata (musta notsu ja teiste firmade sildid on seal). Siis sõidad otse edasi kuni tuleb suur tee risti ette. Sealt pöörad vasakule ning sõidad mingi 700 meetrit. Kardirada jääb vaskut kätt
-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
Re: Tabasalu kardirada avatud?
-mart91- kirjutas:Oskaks/viitsiks äkki keegi lollile ära selgitada, kus kohas Tabasalus see rada täpsemalt asub?
... või siis sõidad mööda Paldiski mnt Õismäelt välja, Ilmajaamast mööda, Harku ristist mööda, kuni näitab paremale Tabasalu peale. Sealt keerad ära ja sõidad seni Tabasalu suunas kuni paremat kätt jääb see rada.
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Tabasalu kardirada avatud?
Mis see hinna klass siis lõpuks on jäänud seal ?
ja on keegi suurema bikega ka käinud sõitmas?
ja kuidas on seal logistika pool autod siklia segamini või......
-
- Postitusi: 3187
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Tabasalu kardirada avatud?
Hind oli viimati 500 per/h ehk täitsa ajuvaba.Mõttetu,lühike ja libe rada baigi jaoks.Investeeri mujale.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Tabasalu kardirada avatud?
nojahh lootsin ,et äkki vahepel muutnud midagi .
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.