MM ringraja tsiklite võimsus
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 07 Okt 2009, 12:04
- Tsikkel: Riga 5
MM ringraja tsiklite võimsus
Olen igalt poolt otsinud MM ringraja tsiklite mootorite võimsusnäitajaid, kuid pole leidnud.
Tahaks teada selle aasta Moto GP (800cc), 250cc, ja 125cc mootorite võimsust.
Kui Valentino Rossi sõitis veel 1000cc Moto GP tsikliga, siis kommentaator ütles selle tsikli võimsuseks 234 hobujõudu.
Veel tahaks teada 500cc 2taktiliste 4silindriliste tsiklite võimsust (vist sõideti nendega viimati 2001 aastal)
Lugupidamisega, Rein.
-
- Postitusi: 8374
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 316 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: MM ringraja tsiklite võimsus
Ma olen ka lugenud MotoGP rataste puhul võimsusest ca 240 hj.
2-takti 500-sed on amatööridel olnud nii 150 heppa, factory rattad siis usutavalt 180 hj.
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 10 Nov 2004, 10:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: MM ringraja tsiklite võimsus
125-sed GP rattad on 55 hj ja 250-sed 110 hj kandis.
500cc 4-pütised 2-taktilised tehasetiimide pillid olid ikka lõpus 200 hj lähedal.
Re: MM ringraja tsiklite võimsus
siin on 250ccm tsikli andmed
2008 Honda RS250R specifications
MODEL RS250R
TYPE MR02
LENGTH × WIDTH × HEIGHT 1954×640×1090mm
WHEELBASE 1340mm
GROUND CLEARANCE 110mm
SEAT HEIGHT 785mm
CASTERANGLE 22° 30'
WEIGHT (SEMI DRY) 101 kg
ENGINE TYPE LIQUID-COOLED 2-STROKE CRANKCASE REED VALVE 75° V-TWIN
DISPLACEMENT 249cm3
BORE AND STROKE 54×54.5mm
MAX. POWER OUTPUT 67.7 kW/12500rpm
92PS/12500rpm (UNLEADED HIGH-OCTANE FUEL)
MAX. TORQUE 52.3N•m/12000rpm
5.33kgf-m/12000rpm (UNLEADED HIGH-OCTANE FUEL)
CARBURETOR KEIHIN PJ38 THROTTLE SENSOR-EQUIPPED POWER JET CONTROLCARBURETOR × 2
IGNITION DIGITAL CDI
TRANSMISSION 6-SPEED
CLUTCH DRY MULTIPLATE
FUEL TANK CAPACITY 21 LITERS
ENGINE OIL CAPACITY 0.5 LITERS
FRAME TYPE ALUMINUM TWIN-SPAR
BRAKE 296mm DUAL FLOATING DISK WITH 4-PISTON CALIPER
198mm single disk with single piston caliper
WHEEL 3.50-17 6-SPOKE 'U' SECTION CAST MAGNESIUM
5.50-17 8-SPOKE 'U' SECTION CAST MAGNESIUM
SUSPENSION FULLY ADJUSTABLE 41mm INVERTED TELESCOPIC FORK
REMOTE RESERVOIR DAMPER
Re: MM ringraja tsiklite võimsus
ja ntx ktm 125 rinkatsikkel
ROOKIES CUP KTM RC 125 | Technical Details:
BORE X STROKE 54 x 54.5 mm
CAPACITY 125cc
MAX. POWER OUTPUT 45 Horsepower at 13,000 rpm
CARBURETOR Keihin 38 mm
FUEL CAPACITY 13 litres
TRANSMISSION 6 speed
FRAME Aluminium twin spar frame
DIMENSIONS 430 mm wide x 730 mm tall
WHEELBASE 1.215 mm
SUSPENSION Front WP suspension 'GP Standard'
Rear WP suspension 'GP Standard'
RIMS Front Marchesini 2.5 x 17 in
Rear Marchesini 3.5 x 17 in
BRAKES Front Brembo steel disc 290 mm
Brembo 4 piston calliper
Rear Brembo steel disc 195 mm
Brembo 2 piston calliper
WEIGHT 136 kg | 300 lb (including rider)
tsikkel ise u.70kg
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 10 Nov 2004, 10:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: MM ringraja tsiklite võimsus
Ja 2008 aasta(põhimõtteliselt muutumatu aastast 2004) Honda RS125R on tehaseseades 44 hj. Aga nii 125 kui 250-le on saadaval ka tehase täiendav GP kit, mis näiteks 125-se võimsuseks annab 50-55 hj.
Kui interneti uskuda, siis olevat Yamaha viimane 990-kuubine GP ratas 2006 hooaja lõpus olnud üle 250 hj.
Ja esimesed 800-sed olid neil olnud 200 ja 220 hj vahel.
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 07 Okt 2009, 12:04
- Tsikkel: Riga 5
Re: MM ringraja tsiklite võimsus
Aitäh info eest. Enam vähem sama arvasin ka mina (125cc ja 250cc arvasin umbes 10% rohkem olevat)
Keskmised ringi kiirused erinevad suhteliselt vähe.
Kas on andmeid ka nende tsiklite kiirenduse kohta, 0-100, 0-200, ja 0-300 km/t (viimane vist ainult GP 800cc tsiklil)
Lugupidamisega, Rein.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: MM ringraja tsiklite võimsus
huvitav kas neid 500cc prototüüp gp ratastele lähedasi 2T rattaid (mingil clubracingu tasemel tiimide vanu jääke jms) tänapäeval ka kuskilt saada veel oleks, ilmselt on hind muidugi kosmos aga... üpris põnevad pillid
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 07 Okt 2009, 12:04
- Tsikkel: Riga 5
Re: MM ringraja tsiklite võimsus
Kahju et 250cc 2-taktilised MM areenilt ära kaovad. Neid 600cc 4-taktiliste klasse (võistlussarju) on praegu piisavalt palju.
Hea on vähemalt see, et järgmine aasta tuleb motokrossi MM sarja tagasi 125cc 2-taktiliste klass.
-
- Postitusi: 8374
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 316 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: MM ringraja tsiklite võimsus
pacaan kirjutas:huvitav kas neid 500cc prototüüp gp ratastele lähedasi 2T rattaid (mingil clubracingu tasemel tiimide vanu jääke jms) tänapäeval ka kuskilt saada veel oleks, ilmselt on hind muidugi kosmos aga... üpris põnevad pillid
Oli just omal idee võtta RGV250 raam ja panna vahele RG500 mootor aga vaatasin mobile.de-s, et RG500 maksavad ca 7000 kuni 8000 eurot ja täisrinkarattad ca 10000 kuni 15000 eurot.
Aga hääl on mõnus ja bena maitseb
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Re: MM ringraja tsiklite võimsus
Kaasaegsete ringraja tsiklite võimsustest olen tume kuju, vaatan neid lihtsalt raja äärest ja siis on ilus vaadata, kuidas võidusõitja peab masinat taltsutama, et see tagarattale püsti ei kargaks ja kurvi minnes jälle hoo selle läbimiseks parajaks saaks.
70-ndatel loeti kiiremateks tsikliteks 250ccm, sest nende võimsuse ja kaalu suhe oli parim, suuremad olid küll võimsamad, kuid ka seejuures raskemad NL masinate korral ja minu teada ka piiri taga.
Vanemate rataste huviline võiks läbi käia Tagadi mootorrataste muuseomist ja seal teisel korrusel on selleaegseid masinaid näit: 350ccm IZ-Ju mootorist pigistati välja üle 50Hj, tänavasõidu mootor oli 28Hj (ca20Kw) ja pöördeid 5000 ringis, tänavasõidu 250ccm Jawa 14hj/5000p/min., 50-ndate tänavasõidu IZ-49 oli 8kW ja omal ajal sõideti ka nende mootoritega ringrada ( mängifilm "Vallatud kurvid")
Tundsin päris hästi üht manalasse vajunud võidusõitjat, muide tema osales ka esimesel võidusõidul Viljandis Vana-Võidu ringrajal, kes oli ise ka hea masina ehitaja ja tema ütles, et kui IZ-JU mootor 200km/h välja ei jookse, siis see ei ole mootor ja viska teine üle õla, see oli muidugi väike nali, kuid tema pani vabrikumootori sarnaselt jooksma, iseasi oli selles, kaua see mootor kestis, sest siis oli temast viimane välja võetud.
Tean ühel endisel võidusõitjal veel alles olevat ja taastatud 80-ndate teise poole 350ccm võidusõidutsiklit, mille on minu teada inglaste mootor ja sel pidavat olema üle 80Hj.
Kaasaegsete masinatega neid muidugi võrrelda ei saa, kuid arvan, et kasulik on ka vanemaid aegu teada.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: MM ringraja tsiklite võimsus
Täitsa puusalt tulistades- Duci Desmosedici praegune GP pill käib miski 250 hobust umbes 18000 pöörde juures ja kaalub kusagil tiba üle 135 kg. Päris hull ikka
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
Re: MM ringraja tsiklite võimsus
kas mõõdetuna tagarattast või vändast? ZX10R köhib ka tehaseseades vändast 200 heppa välja (ram airiga).
KX250F '14
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.