Audruringi Igamehe Karikasari '11
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
On tekkinud küsimus seoses selle sarja reeglitega.
Eile oli olukord võistluse ajal,kus näidati aeglasemale sinist lippu,mis teatavasti tähendab,et peab kiiremale andma võimaluse möödumiseks...
Samas olen ise ka mitte sõitjana boksides kuulnud ja ka siin teemas on seda võimalik lugeda,et kiirema asi on aeglasemast ohutult mööda saada.Aeglasem EI pea,ega ka EI tohi peeglitesse ja üle õla vahtida.
Küsimus ongi...kuidas siis ikkagi on?Kas aeglasem peab muretsema kiiremate pärast,või võib ta oma sõitu sõita?
Eilne olukord oli ohtlik ja vähemalt "igamees"ei ole hvitatud enda ja oma tsikli lõhkumisest.
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Hardrocker kirjutas:Samas olen ise ka mitte sõitjana boksides kuulnud ja ka siin teemas on seda võimalik lugeda,et kiirema asi on aeglasemast ohutult mööda saada.Aeglasem EI pea,ega ka EI tohi peeglitesse ja üle õla vahtida.
Sa ajad kaks asja segi ,niisama trenni tehes peab kiirem vaatama kuidas aeglasemast ohutult mööduda , teine asi on võistlus , kus toimetavad ka rajakohtunikud.Sinist lippu näidatakse sellele , kes hakkab kiirematele ringi sisse saama ja ta ei tohi selleks takistusi teha.
tel.56 452 700
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
UMMI kirjutas:Hardrocker kirjutas:Samas olen ise ka mitte sõitjana boksides kuulnud ja ka siin teemas on seda võimalik lugeda,et kiirema asi on aeglasemast ohutult mööda saada.Aeglasem EI pea,ega ka EI tohi peeglitesse ja üle õla vahtida.
Sa ajad kaks asja segi ,niisama trenni tehes peab kiirem vaatama kuidas aeglasemast ohutult mööduda , teine asi on võistlus , kus toimetavad ka rajakohtunikud.Sinist lippu näidatakse sellele , kes hakkab kiirematele ringi sisse saama ja ta ei tohi selleks takistusi teha.
Sel juhul ei ole ma kindlasti ainuke,kes asjadest valesti aru saanud on.
Ei mina,ega sõber,kelle eest kostan ei ole me kumbki käinud treeningutel,kus oleksime saanud seda juttu kuulda.See jutt on võistluseelsest sõitjate kogunemisest pärist eelmisest etapist.ja mitte ainult sellest etapist.
Aeglastel,kes teiega koos sõidavad...neil niigi "kusi lahti"kui igast kandist mööda sõidetakse ja kui nad veel ka mingeid lippe peavad vahtima hakkama,siis ei tule "oma sõidu"sõitmisest halligi välja.
Samas...eile molutasin kohtunike vahetus läheduses stardi-finishi joonel,kus mööduti ka temast korduvalt...ja ei näinud ma kordagi,et Hr Hall oleks sinist lehvitanud.Kas siis ei peaks kõik rajakohtunikud sarnaselt toimima?
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Mnjaa, tegelikus eeldatakse ehk , et sõitjad tunnevad lippe ja see oleks elementaarne, et end kurssi viia ennast spordiala tavareeglitega. Võrkpallis ka ju kohtunikud suvavõistlutel ja vilitavad sulle vea kui ikka võrgus ripud.
Nagu UMMI-gi mainis, et trenn on trenn, aga ikkagi võistlus, kus hoog kiirem ja võitlusmoment, siis peavad lipumehed olema. Vastasel juhul ei peaks kohtunik kollast lippu ka näitama, kui keegi kukub või õli maas.
See kõik ohutuse pärast ja järgmine kord, siis ehk Hall mainib et lipub kehtivad.
Sisuliselt ei muutu sellest midagi ja ärge laske ennast häirida. Teie tehke sõitu ja küll me mööda saame
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
susla kirjutas:Mnjaa, tegelikus eeldatakse ehk , et sõitjad tunnevad lippe ja see oleks elementaarne, et end kurssi viia ennast spordiala tavareeglitega. Võrkpallis ka ju kohtunikud suvavõistlutel ja vilitavad sulle vea kui ikka võrgus ripud.
Nagu UMMI-gi mainis, et trenn on trenn, aga ikkagi võistlus, kus hoog kiirem ja võitlusmoment, siis peavad lipumehed olema. Vastasel juhul ei peaks kohtunik kollast lippu ka näitama, kui keegi kukub või õli maas.
See kõik ohutuse pärast ja järgmine kord, siis ehk Hall mainib et lipub kehtivad.
Sisuliselt ei muutu sellest midagi ja ärge laske ennast häirida. Teie tehke sõitu ja küll me mööda saame
Järgmisel korral ilmselt kõik sellised mehed koos,kes teavad kenasti lippude tähendusi(mitte,et teised hetkel ei teaks)ja saate omavahel tõmmata,nii et mets mühiseb.
Olen aru saanud(ilmselt valesti),et tegemist IGAMEHE võistlusega,kuhu ikka kutsutakse lahkesti KÕIKI tänavakallutajaid sõitma.Kaalusin ka ise sel aastal vähemasti ühel etapil sõita,aga ilmselt-Thanks,but no thanks
Ja muuseas...Kas tõesti lehvitatakse õli korral kollast lippu ?
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Püüdsin mõistlikult ja arusaadavalt seletada, aga ok. . ..
Eks IGASIGA leiab pori kus püherdada.
Edu edaspidiseks.
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: 07 Sept 2006, 18:57
- Tsikkel: Piaggio Zip SP 2
- Asukoht: RAKVERE/Tallinn
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
tegelikult peab näitama kollane-punane ehk libe rada, aga paraku kohtunikud ei tea suurt sellest midagi. Seda näitas ka 3 ja 4 etapp Pärnus, kui maanteekurvis kukkusid paljud sõitjad, siiski näitasid nemad ainult kollast.
Hardrocker kirjutas:susla kirjutas:Mnjaa, tegelikus eeldatakse ehk , et sõitjad tunnevad lippe ja see oleks elementaarne, et end kurssi viia ennast spordiala tavareeglitega. Võrkpallis ka ju kohtunikud suvavõistlutel ja vilitavad sulle vea kui ikka võrgus ripud.
Nagu UMMI-gi mainis, et trenn on trenn, aga ikkagi võistlus, kus hoog kiirem ja võitlusmoment, siis peavad lipumehed olema. Vastasel juhul ei peaks kohtunik kollast lippu ka näitama, kui keegi kukub või õli maas.
See kõik ohutuse pärast ja järgmine kord, siis ehk Hall mainib et lipub kehtivad.
Sisuliselt ei muutu sellest midagi ja ärge laske ennast häirida. Teie tehke sõitu ja küll me mööda saameJärgmisel korral ilmselt kõik sellised mehed koos,kes teavad kenasti lippude tähendusi(mitte,et teised hetkel ei teaks)ja saate omavahel tõmmata,nii et mets mühiseb.
Olen aru saanud(ilmselt valesti),et tegemist IGAMEHE võistlusega,kuhu ikka kutsutakse lahkesti KÕIKI tänavakallutajaid sõitma.Kaalusin ka ise sel aastal vähemasti ühel etapil sõita,aga ilmselt-Thanks,but no thanksJa muuseas...Kas tõesti lehvitatakse õli korral kollast lippu ?
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
susla kirjutas:Eks IGASIGA leiab pori kus püherdada.
Meelitaja.
Aga ettepanek oleks selline...
Kui kaotada ära slikiklass ja tänavarehviklass ja moodustada 2 sõitu.
1 sõit-Mehed (olenamatta rehvist)kuni 1.05.*** ajaga
2 sõit-Mehed alates 1.06.*** - 3 päeva ajaga mehed.
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Leidsin ühe targa lause motoringrada.ee lehelt (copy-paste):
Enne rajale minekut tuleb endale selgeks teha üldised rajasõitu puudutavad reeglid- kohtunike poolt antavad lipumärguanded, möödumist ja rajal sõitmist puudutavad reeglid, boksilala puudutavad reeglid, tehnilised nõuded erinevatele masinaklassidele jne. Enamik mainitud informatsioonist on internetist saadaval, leidmine nõuab pisut aega.
Aga lippude värvide, nende tähenduste ja reeglite kohta sellel kodulehel ei midagi (iseenesest võiks ju olla).
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
M4r6us kirjutas:Leidsin ühe targa lause motoringrada.ee lehelt (copy-paste):
Enne rajale minekut tuleb endale selgeks teha üldised rajasõitu puudutavad reeglid- kohtunike poolt antavad lipumärguanded, möödumist ja rajal sõitmist puudutavad reeglid, boksilala puudutavad reeglid, tehnilised nõuded erinevatele masinaklassidele jne. Enamik mainitud informatsioonist on internetist saadaval, leidmine nõuab pisut aega.Aga lippude värvide, nende tähenduste ja reeglite kohta sellel kodulehel ei midagi (iseenesest võiks ju olla).
Ja lisaks sellele võiks IMK-sarjas osalejail olla ka litsents
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
tere
seda lipu juttu lugedes tekib tunne et jälle mingi soig teemal liiga keeruline ja jama ja laske me tuleme otse tänavalt rajale ja sõidame täpselt nii nagu tahame ja oskame ja rõhk sõnale "tahame".
tegelt ega lipud ei ole algajate kiusamiseks vaid ikka kõigi sõitjate (ka algajate) turvalisuse huvides. kui sinuga koos sõidab veel kasvõi üks sõitja siis peab vägagi turvalisusele rõhku panema ja iga variant turvalisuse tõstmiseks on ju alati ja ainult positiivne. sinist lippu ei näidata mitte sellepärast et kiirem tagant tulles ei peaks hoogu maha võtma ja aega ei kaotaks kui aeglasem ringika sisse saaja ette jääb vaid ikka selleks et möödumine oleks OHUTU. mina olen paar korda sattunud olukorda kus rajakohtunik mingil põhjusel sinist ei lehvitand ja vägagi ootamatult ilmus kiirem tagant ja väga vähe jäi kokkupõrkest puudu. ühe korra olen ka lätlase küünarnukki tundnud möödumisel ja kui see oleks ootamatult tulnud st ilma eelnevalt sinist lippu nägemata oleks ilmselt pasa püksi tõmmand. kui sinist lehvitatakse siis ärge muutke tavalist sõidu trajektoori et kiiremale teed anda ega vahtige üle õla vaid võtke lihtsalt hoog maha kuniks keegi mööda sõidab ja siis kütke oma sõitu edasi. see kui keegi mainis eespool et algajal tegemist palju kuna igalt poolt sõidetakse mööda ja ei jõua lippe jälgida ja oma sõidu sõitmisest ei tule miskit välja siis tähendab tegeleb too algaja liiga palju kõrvaliste asjadega. möödujaid pole vaja jälgida! jälgi ainult oma trajektoori ja rajakohtunikke ja sõida oma sõitu.
igamehe sarjas sõitjatele võiks muidugi korraldaja kasvõi rajaääres liputähendused ja elementaarsed reeglid selgeks teha. äkki oleks hea idee riputada teadetetahvlile õpetlik lektüür?! sest olgem ausad ega seda infi lippude ja muude reeglite kohta lihtne leida pole.
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
KIBU kirjutas:tere
seda lipu juttu lugedes tekib tunne et jälle mingi soig teemal liiga keeruline ja jama ja laske me tuleme otse tänavalt rajale ja sõidame täpselt nii nagu tahame ja oskame ja rõhk sõnale "tahame".
tegelt ega lipud ei ole algajate kiusamiseks vaid ikka kõigi sõitjate (ka algajate) turvalisuse huvides. kui sinuga koos sõidab veel kasvõi üks sõitja siis peab vägagi turvalisusele rõhku panema ja iga variant turvalisuse tõstmiseks on ju alati ja ainult positiivne. sinist lippu ei näidata mitte sellepärast et kiirem tagant tulles ei peaks hoogu maha võtma ja aega ei kaotaks kui aeglasem ringika sisse saaja ette jääb vaid ikka selleks et möödumine oleks OHUTU. mina olen paar korda sattunud olukorda kus rajakohtunik mingil põhjusel sinist ei lehvitand ja vägagi ootamatult ilmus kiirem tagant ja väga vähe jäi kokkupõrkest puudu. ühe korra olen ka lätlase küünarnukki tundnud möödumisel ja kui see oleks ootamatult tulnud st ilma eelnevalt sinist lippu nägemata oleks ilmselt pasa püksi tõmmand. kui sinist lehvitatakse siis ärge muutke tavalist sõidu trajektoori et kiiremale teed anda ega vahtige üle õla vaid võtke lihtsalt hoog maha kuniks keegi mööda sõidab ja siis kütke oma sõitu edasi. see kui keegi mainis eespool et algajal tegemist palju kuna igalt poolt sõidetakse mööda ja ei jõua lippe jälgida ja oma sõidu sõitmisest ei tule miskit välja siis tähendab tegeleb too algaja liiga palju kõrvaliste asjadega. möödujaid pole vaja jälgida! jälgi ainult oma trajektoori ja rajakohtunikke ja sõida oma sõitu.
igamehe sarjas sõitjatele võiks muidugi korraldaja kasvõi rajaääres liputähendused ja elementaarsed reeglid selgeks teha. äkki oleks hea idee riputada teadetetahvlile õpetlik lektüür?! sest olgem ausad ega seda infi lippude ja muude reeglite kohta lihtne leida pole.
Täiesti nõus sinu öelduga ja ega see teema ei olegi tõstatatud sellepärast,et sinise lipu vaatamine liialt raske oleks olnud.Kui minu esimene postitus sellise mulje jättis,siis jama värk.Tööl kiiruga kirjutatud jooksu pealt.
Kui aga ühes kurvis lehvitatakse sinist lippu,siis miks seda sama ei tehta kõikides järgnevates?Kui ühel etapil seda tehakse,siis miks mitte kõikidel järgnevatel?
Ja kuna ühel võistlusel on paar oluliselt aeglasemat sõitjat olnud,siis peaks ju sinine lehvima kogu aeg ja terve raja ulatuses.
Samas...paar etappi tagasi kui juhtus see suht tõsine õnnetus ennem finishi joont,siis mina kõrvaltvaatajana ei märganud küll mitte ainsamatki kollast lippu.mis siis,et see juhtus viimasel ringil,aga tagant tulijaid oli veel palju.
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Samas...paar etappi tagasi kui juhtus see suht tõsine õnnetus ennem finishi joont,siis mina kõrvaltvaatajana ei märganud küll mitte ainsamatki kollast lippu.mis siis,et see juhtus viimasel ringil,aga tagant tulijaid oli veel palju.
see juhtus siiski koht-kohapeale võitluses, mitte ringiga sissesaaja ja mööduja vahel.
pm nõus Kibu jutuga, eile maanteekurvis oli keegi kodanik jalakäija kiirusega otse trajektooril, tundus, et põhjuseks oli vist mingi tehniline probleem - AGA SEL JUHUL ON TARGEM JÄÄDA RAJA ÄÄRDE TURVALISSE KOHTA SEISMA JA OODATA SÕIDU LÕPPU. vähe jäi puudu, et oleks pidanud sellepärast eelviimasel ringil murule minema....
aga pm, lipud peaks siiski selged olema ka igameestele. ega neid ei näidata ilmaasjata. ja ei ole mõtet sellest mingit tüliõuna otsida, seda siin ei ole. rajal sõitmine paratamatult vajab teatud asjade selgeks tegemist - olgu need elementaarsed tehnilised nõuded või siis rajalipud - ja see ei ole kuidagi seotud sellega, mis aega keegi sõidab. ja nagu Kibu ütles - asja eesmärk on eelkõige enda ja teiste ohutus. võistluskiirusel on tõesti nii, et kiiremad ei taha eriti koht-koha eest võitlusolukordades liigse tuiamisega aega kaotada, seega sinise lipu tähenduse mõistmine on vajalik.
Ja samuti on kogenumad sõitjad alati hea meelega nõus algajamaid aitama ja julgustama . mis iganes nõu keegi küsib, uurib, hea meelega aitan/aitame.
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Eesti motoringraja lehel on kõik vajalik ja esmane info olemas.
http://www.motoringrada.ee/index.php/al ... ja-varvid/
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Minu poolne kokkuvõte järgmine:
Mingit tülinorimise mõtet minu postitustel ei olnud,ega ole ka sellel.
Kui ühes kurvis on lipp,mida jälgida,siis peaks need lipud olema igas kurvis.
Kui on kohustus jälgida lippe,siis peaks sellest ka ennem sõitu teavitatama.
Kui juhtub õnnetus(kas kohavõitluses,või kuidas iganes),siis peaks olema kollased lipud väljas,mis sellest informeerivad.
Ja kui ei sõida alla 1.10,siis ei ole igamees ja sinna asja ei ole
Teema algataja,kelle palvel ma küsimuse tõstatasin,on kogu arutelu läbi lugenud ja tänab vastuste eest.
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Ja kui ei sõida alla 1.10,siis ei ole igamees ja sinna asja ei ole
sellise suhtumisega rajal küll midagi teha pole tõesti.
aga rajale on oodatud KÕIK kes tunnevad, et tahavad ennast proovile panna ja õppida. väike eeltöö selleks on põhjendatud ja mitte liigselt keeruline. kogenumate sõitjate käest nõu küsimine ei ole samuti keelatud.
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Hardrocker kirjutas:Minu poolne kokkuvõte järgmine:
Mingit tülinorimise mõtet minu postitustel ei olnud,ega ole ka sellel.
Kui ühes kurvis on lipp,mida jälgida,siis peaks need lipud olema igas kurvis.
Kui on kohustus jälgida lippe,siis peaks sellest ka ennem sõitu teavitatama.
Kui juhtub õnnetus(kas kohavõitluses,või kuidas iganes),siis peaks olema kollased lipud väljas,mis sellest informeerivad.
Ja kui ei sõida alla 1.10,siis ei ole igamees ja sinna asja ei oleTeema algataja,kelle palvel ma küsimuse tõstatasin,on kogu arutelu läbi lugenud ja tänab vastuste eest.
kõik lippude teemad on EMF kodulehel üleval: MOOTTORRATASTE RINGRAJASÕIDU VÕISTLUSMÄÄRUSED.
need kehtivad nii EMV kui ka IMK sõidus olenemata sellest , kui kiiresti keegi sõidab.
tel.56 452 700
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
M4r6us kirjutas:Leidsin ühe targa lause motoringrada.ee lehelt (copy-paste):
Enne rajale minekut tuleb endale selgeks teha üldised rajasõitu puudutavad reeglid- kohtunike poolt antavad lipumärguanded, möödumist ja rajal sõitmist puudutavad reeglid, boksilala puudutavad reeglid, tehnilised nõuded erinevatele masinaklassidele jne. Enamik mainitud informatsioonist on internetist saadaval, leidmine nõuab pisut aega.Aga lippude värvide, nende tähenduste ja reeglite kohta sellel kodulehel ei midagi (iseenesest võiks ju olla).
http://www.motoringrada.ee/index.php/ringrajad/
Tegime kodukal asja natukene paremaks aga need lipud on seal kogu aeg olemas olnud! Eks kehtib see ka võistlusel, et kiirema asi on aeglasest mööda saamine, küll ei tohi see kellele lippu näidatakse hakata trajektoori katma.
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Igamehe karikasarja punktiseis ilma 03.08 etapi punktideta http://www.motoringrada.ee/index.php/kl ... rattasari/ on selline, et Urmo (ubin110) on ikka kõigutamatu Ummil on kõvasti rabelemist, et tasa saada, kuigi viimane etapp näitas, et Ummi on kõvasti kandadele astumas.
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
susla kirjutas:täna tõenäoliselt ei toimu vist. . . ?
ilmateade on kuidagi kahtlane , lubab vihma aga hr.Hall peaks oma sõna ütlema , siis teaks päeva plaani teha .
tel.56 452 700
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Minul aga jääb se etapp vahele kuna eelmisel kolmapäeval hakkas käigukast jukerdama ja ei saand kolmandat käiku sisse.Ja nüüd mootor maas ja remondis.Aga rajaäärde tulen kaasa ikka elama kui sõit toimub.
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Kohapeal päike paistab ja rada on täiesti kuiv. Kõik siia ene kui sadama hakkab!
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Mis kell võistlus peale hakkab või on ajakava ka üleval kuskil.
Kui ajad sobivad siis vb tuleks elaks kaasa.
-
- Postitusi: 552
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: KTM 530 EXC-R
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 5 korda
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
oskab keegi öelda millal Igamehe sarja ära jäänud 6 etapi asendusetapp toimub?
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
IZH kirjutas:oskab keegi öelda millal Igamehe sarja ära jäänud 6 etapi asendusetapp toimub?
Eks ta järgmine kolmap. st 17.august toimub , kui jälle ei saja .
tel.56 452 700
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
http://www.motoringrada.ee/index.php/20 ... ndusetapp/
Audru Igamehe Karikasarja korraladaja annab teada, et 10.08 halbade ilmastikutingimuste tõttu ärajäänud etapi asendusetapp toimub 17.08.2011. maksumusega 16.- EUR Enne IMK sõitu toimub ka treeningpäev, mille maksumus on 15.- EUR
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.