Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3183
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Ardilla kirjutas:

Ma kuskil seal vedrude swap-i juures olengi. Ei ole veel saanud aru mis number vedrut vaja 9, 9,5 10 jne...

Leia oma tsikkel siit.
http://www.racetech.com/



Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


will111
Postitusi: 5254
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus Postitas will111 »

peaks siiski teadma ka, et palju see amordikäik tegelikult on. siis saab mõõta alles nipudega palju pidurdades läheb ja palju see kogukäigust moodustab. kui tõesti põhja käib on muidugi jama. aga seal võib olla muidki põhjuseid, võibolla on juba balanssasendis (sõitjaga) amort liiga kinni? võibolla on õlitase liiga madal? võibolla ka liiga vedel üli. eks comp setting natuke vast mõjutab ka. kõiki neid asju saab põmst tasuta muuta

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 418 korda
Kontakt:

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Veidi pakesm õli ehk? Vedru on tegelikult ratta kaalu staatiliseks toeks, dünaamilise vastupanu tagab õli ja amordi kolvi klappide konff.
Kui ratta sag on OK, siis jäigemat vedru pole mõtet panna.


Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

mx77 kirjutas:

Veidi pakesm õli ehk? Vedru on tegelikult ratta kaalu staatiliseks toeks, dünaamilise vastupanu tagab õli ja amordi kolvi klappide konff.
Kui ratta sag on OK, siis jäigemat vedru pole mõtet panna.

SAG nagu on paigas. Isegi väike varu oli, kui mõõtsime õigesti. Mul on numbrid Garaazhis seina peal. Ma pean sõbra võtma ja uuesti üle mõõtma selle asja. Isenesest õlivahetus on niiehk na kulude excellis.

Ühesõnaga vaatan uuesti videosid ja mõõdan uuesti üle. Hetkel ajasin seaded tagasi stocki manuali järgi (igaks juhuks)


Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

will111 kirjutas:

peaks siiski teadma ka, et palju see amordikäik tegelikult on. siis saab mõõta alles nipudega palju pidurdades läheb ja palju see kogukäigust moodustab. kui tõesti põhja käib on muidugi jama. aga seal võib olla muidki põhjuseid, võibolla on juba balanssasendis (sõitjaga) amort liiga kinni? võibolla on õlitase liiga madal? võibolla ka liiga vedel üli. eks comp setting natuke vast mõjutab ka. kõiki neid asju saab põmst tasuta muuta

No ma panin nipukad külge ja pidurdades läksid need suht vastu alumist prilli välja (mul nagu sulgi need mitte upside down-id). Ehk see on suht esimene kelluke.


will111
Postitusi: 5254
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus Postitas will111 »

jah aga ega amorti pole prillis lastus ülespoole ehk originaalseadust madalamaks esiotsa? see muudaks kohe amordi max käigu väiksemaks kui niimoodi mõõta. Aga kui ei ole siis jah, kas vedru pehme või õli liiga vähe või natuke mõlemat. sag'i kohta rinkaratta puhul vist tavaline praktika, et võiks olla pisut vähem kui tänaval. seega uuri mis peaks olema tehase seade sag näiteks, rinka jaoks miski 10mm rahulikult maha sellest.
muidugi sag sätitakse preloadiga paika, kuid vedru nn. spring rate'i see ei muuda. selles suhtes ma ei oleks nii kindel, et OK sag kindlasti tähendab, et vedru jäigem ei võiks olla. aga noh katsetamise asi ilmselt :)

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”