Sachs Madass
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Sachs Madass
Väikestviisi uus teema, kuna terves netis pole Madass'i kohta eriti infot. On paar ajakirja-ülevaadet ja ainult 1 tegev saksa foorum.
Olen esimesed 500 km (variaatoriga) Madassiga maha sõitnud ja siit paar muljet/nõuannet:
- Kiirendus, mille poole rollerikamp palvetab: on natuke aeglane, kuid tuleb tunde järgi gaasiga mängida; kui kätte saad, läheb äkiliselt ja väga kiirelt. Kiirendusel gaasi katkumisel (vastavat rulli parema käega pöörates ) mingit tagajärge peale mootori röökimise pole - see ongi ühekorrasõitjate ja sõitaproovijate mulje.
Paigalt minnes tuleb mingil hetkel gaasiga mängida - millimeetri murdosades; kuid ettevaatust, läheb äkki ja väga kiiresti.
- Erakordne teelpüsivus. Tänu sellele, et suured rattad, suht raske (80 kg), mootor madalal, raskuskese absoluutselt paigas.
Kes teab Saaremaa kruusateid - all kinnisõidetud savikruus, peal 3-5 cm täiesti lahtist kruusa - ei mingit probleemi 40 km/h (proovige rolleriga). Kel on võrdluseks näiteks hea jalgratas olnud, teab - juhib end ise. Sõitsin asfaldil enne Kihelkonda 50-ga 5-7 cm tuiskliiva sisse (seal on luited) ja ei midagi, korra andsin jalaga hoogu.
Metsateel on samamoodi nagu pühvel.
- Ebamugavusest. Oli see vist "Motomaailm", kes kirjutas, et pikki otsi on Madassiga raske võtta. Jällegi - kes on jalgrattaga sõitnud 80-100 km päevas, selle jaoks on Madass nagu SPA.
Läksin 5-e tunniga Raplast kaug-Saaremaale ( Mustjalga, kolmandik kruusateid) nagu lohin. Sadul on pikk, jalatoed on laiad, sõiduasendit saab muuta.
Ainus asi - käepidemeotsikute diameeter on liiga väike - väsitavad randmeid.
- Kiirus. Kuidas vaja. Ise eelistan sõita mööda väikseid teid ja oma lõbuks aeglaselt. Samas 55 km/h (piirajaga) ei olnud asfaldil probleem.
Piiraja tuleb, vabandust Oldmoped, ikkagi maha võtta. Järskudel tõusudel hakkab ta tööle ja on olnud teelõike, kust on olnud vaja kiiresti ära saada kui u pool gaasiulatust on piiraja tõttu kasutamata.
Sachs on piiraja eest hoolitsenud - see on väike blokk süüte juures ( http://www.ptownscooters.com/projects.htm ) ; 2 pistikut & OK.
- Bensiin. 98. Olude tõttu tankisin korra 95-t ja ei tundnud enam aru. Tuim ja õnnetu!
- Kui palju murtud südameid... , liiklusummikuid ja "Miseon?"...
... mopeed, mitte mina, kuigi neoonvestis- mida soovitan ka teile. Maus.
Olen esimesed 500 km (variaatoriga) Madassiga maha sõitnud ja siit paar muljet/nõuannet:
- Kiirendus, mille poole rollerikamp palvetab: on natuke aeglane, kuid tuleb tunde järgi gaasiga mängida; kui kätte saad, läheb äkiliselt ja väga kiirelt. Kiirendusel gaasi katkumisel (vastavat rulli parema käega pöörates ) mingit tagajärge peale mootori röökimise pole - see ongi ühekorrasõitjate ja sõitaproovijate mulje.
Paigalt minnes tuleb mingil hetkel gaasiga mängida - millimeetri murdosades; kuid ettevaatust, läheb äkki ja väga kiiresti.
- Erakordne teelpüsivus. Tänu sellele, et suured rattad, suht raske (80 kg), mootor madalal, raskuskese absoluutselt paigas.
Kes teab Saaremaa kruusateid - all kinnisõidetud savikruus, peal 3-5 cm täiesti lahtist kruusa - ei mingit probleemi 40 km/h (proovige rolleriga). Kel on võrdluseks näiteks hea jalgratas olnud, teab - juhib end ise. Sõitsin asfaldil enne Kihelkonda 50-ga 5-7 cm tuiskliiva sisse (seal on luited) ja ei midagi, korra andsin jalaga hoogu.
Metsateel on samamoodi nagu pühvel.
- Ebamugavusest. Oli see vist "Motomaailm", kes kirjutas, et pikki otsi on Madassiga raske võtta. Jällegi - kes on jalgrattaga sõitnud 80-100 km päevas, selle jaoks on Madass nagu SPA.
Läksin 5-e tunniga Raplast kaug-Saaremaale ( Mustjalga, kolmandik kruusateid) nagu lohin. Sadul on pikk, jalatoed on laiad, sõiduasendit saab muuta.
Ainus asi - käepidemeotsikute diameeter on liiga väike - väsitavad randmeid.
- Kiirus. Kuidas vaja. Ise eelistan sõita mööda väikseid teid ja oma lõbuks aeglaselt. Samas 55 km/h (piirajaga) ei olnud asfaldil probleem.
Piiraja tuleb, vabandust Oldmoped, ikkagi maha võtta. Järskudel tõusudel hakkab ta tööle ja on olnud teelõike, kust on olnud vaja kiiresti ära saada kui u pool gaasiulatust on piiraja tõttu kasutamata.
Sachs on piiraja eest hoolitsenud - see on väike blokk süüte juures ( http://www.ptownscooters.com/projects.htm ) ; 2 pistikut & OK.
- Bensiin. 98. Olude tõttu tankisin korra 95-t ja ei tundnud enam aru. Tuim ja õnnetu!
- Kui palju murtud südameid... , liiklusummikuid ja "Miseon?"...
... mopeed, mitte mina, kuigi neoonvestis- mida soovitan ka teile. Maus.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Väga meeldiv ülevaade!
Sinu kunagise päringu ja otsimise järgi ma lootsin küll, et lõpuks ka ükski ruckus eesti tänavapilti tekib... aga ka see on sul väga hea valik ja võibolla tundub paremgi otsus, kui lugeda, mis teeoludes sa sõidad.
Ausõna ma ei ole mingi mootori tööd segavate piirajate eriline pooldaja... kui see on lenksu ja sadula vahel piisavalt olemas.
Aga natukene vaidleks sellele ülevaatele vastu kah (ju mul loomus siis selline) - Ei julge küll pead anda, aga minuteada ei ole variaatoriga madassi toodetud. 50cc peaks olema 2 varianti - 4 manuaalkäiku või 2käiguline automaat.
Sinu kunagise päringu ja otsimise järgi ma lootsin küll, et lõpuks ka ükski ruckus eesti tänavapilti tekib... aga ka see on sul väga hea valik ja võibolla tundub paremgi otsus, kui lugeda, mis teeoludes sa sõidad.
Ausõna ma ei ole mingi mootori tööd segavate piirajate eriline pooldaja... kui see on lenksu ja sadula vahel piisavalt olemas.
Aga natukene vaidleks sellele ülevaatele vastu kah (ju mul loomus siis selline) - Ei julge küll pead anda, aga minuteada ei ole variaatoriga madassi toodetud. 50cc peaks olema 2 varianti - 4 manuaalkäiku või 2käiguline automaat.
hälvik
-
Teema algataja
Jah
Madassil on tõepoolest automaatkäigukast, mitte variaator.
Mis ma tahtsingi öelda - ma ei ole neis küsimustes tugev. Madass ongi selle poolest hea, et ta on usaldusväärne, st absoluutselt mootori- ja sõidukogemuseta inimene võib istuda lihtsalt selga ja sõita, nagu ma ka mai algul tegin.
Madass, julgen soovitada, on väga hea esimeseks mootorratta-kogemuseks (ei ole kommertstekst) - Sachs ta selleks tegigi.
Ühesõnaga - minu esimene ja viimane kogemus enne Madass'i oli keskkoolis; sõitsin prooviks klassivenna mootorrattaga otsekohe läbi mõisa jalgvärava, kust isegi jalgrattur läbi ei mahu, üle mõisa paraadtrepi alumiste astmete, puhtalt ringi läbi põlispuudes pargi ja sama värava läbi tagasi üle liikuva linttraktori kivivedamisplaadi. Pärast mida jäi klassivend õrnalt südamehaigeks, kuid see selleks. Praegu on tal pere & OK, kuigi huuled lähevad endiselt siniseks kui mind näeb.
PS - (Oldmoped'ile) Honda Ruckus't (nad hakkasid müüma Euroopas pärast euronõuete täitmist 'Zoomer'i' nime all) ei ole võimalik Eestist ega ka Soomest osta. Ei müüda, sest on "kallis ja kole" . Mis oli tähelepanuväärsem - seda ei olnud ka võimalik tellida (B&B World teatas, et seda ei olegi Euroopas müügil). Jäi ainus koht - Stockholm, kuid sealne 50K EEk + toomine + varukummid + honda spec õli + maeitea;
Siis leidsingi Madass'i ja see oli tõesti 10-sse.
Maus.
Mis ma tahtsingi öelda - ma ei ole neis küsimustes tugev. Madass ongi selle poolest hea, et ta on usaldusväärne, st absoluutselt mootori- ja sõidukogemuseta inimene võib istuda lihtsalt selga ja sõita, nagu ma ka mai algul tegin.
Madass, julgen soovitada, on väga hea esimeseks mootorratta-kogemuseks (ei ole kommertstekst) - Sachs ta selleks tegigi.
Ühesõnaga - minu esimene ja viimane kogemus enne Madass'i oli keskkoolis; sõitsin prooviks klassivenna mootorrattaga otsekohe läbi mõisa jalgvärava, kust isegi jalgrattur läbi ei mahu, üle mõisa paraadtrepi alumiste astmete, puhtalt ringi läbi põlispuudes pargi ja sama värava läbi tagasi üle liikuva linttraktori kivivedamisplaadi. Pärast mida jäi klassivend õrnalt südamehaigeks, kuid see selleks. Praegu on tal pere & OK, kuigi huuled lähevad endiselt siniseks kui mind näeb.
PS - (Oldmoped'ile) Honda Ruckus't (nad hakkasid müüma Euroopas pärast euronõuete täitmist 'Zoomer'i' nime all) ei ole võimalik Eestist ega ka Soomest osta. Ei müüda, sest on "kallis ja kole" . Mis oli tähelepanuväärsem - seda ei olnud ka võimalik tellida (B&B World teatas, et seda ei olegi Euroopas müügil). Jäi ainus koht - Stockholm, kuid sealne 50K EEk + toomine + varukummid + honda spec õli + maeitea;
Siis leidsingi Madass'i ja see oli tõesti 10-sse.
Maus.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 271
- Liitunud: 01 Juun 2006, 10:02
- Asukoht: Tartu | Benelli 491 (Y) 70 cm3 :)
-
- Postitusi: 399
- Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
- Asukoht: Tartu/Aprilia area 51
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Ongi nii. Ma kah algul mõtlesin, et nummert on hästi lolli küsimuse tõstatanud, kuid siis hakkasin ma mõtlema, et tahaks isegi teada palju see masin piirajateta välja jookseb..holma kirjutas:Järjekordne näide sellest, et eelnevaid, lausa teema algataja esimest posti ei loeta. Lihtsalt tundub, et mõni kohe peab suusoojaks midagi kirjutama.nummert kirjutas:palju välja läheb?[madass]
Säh sulle kalmaari kohvikoorega!
-
Teema algataja
tagasi
2 nädalat sõitu ja tagasi.
* Hobune, äkki sa leiad mulle pliiga bensiini; mul endal on viimane kang käsil - laastu tõmbad noaga paaki - purin on kohe hullem ja endal on ka väike vinn ihul?
Instruktsioone väljastada on tootja kohus, ühtlasi vabastab see nad õigustatult imbetsillide kahjunõuetest (Sachs:95E&45km/h).
* Palju välja läheb? Palju soovid? http://www.madass-spezialteile.de/
Kui kiiresti soovid peateele välja sõita? Kas selleks on MadAss'i vaja?
Tule Pääskülla!; Aprilia poest mööda Põllu tänavat Nõmmeni!
* Nüüd ma saan aru, miks MadAss'ist nii vähe juttu on - kellel on, see teab.
Linnas sõitmiseks ta ilmselt ei sobi: samas 2-e nädala jooksul ma ei saanud mööndusi teha - kuhu oli vaja minna, sinna sõideti.
Madass armastab kruusa ja metsateed : ühtlasi on ta vägagi elus & sõber.
Maus
* Hobune, äkki sa leiad mulle pliiga bensiini; mul endal on viimane kang käsil - laastu tõmbad noaga paaki - purin on kohe hullem ja endal on ka väike vinn ihul?
Instruktsioone väljastada on tootja kohus, ühtlasi vabastab see nad õigustatult imbetsillide kahjunõuetest (Sachs:95E&45km/h).
* Palju välja läheb? Palju soovid? http://www.madass-spezialteile.de/
Kui kiiresti soovid peateele välja sõita? Kas selleks on MadAss'i vaja?
Tule Pääskülla!; Aprilia poest mööda Põllu tänavat Nõmmeni!
* Nüüd ma saan aru, miks MadAss'ist nii vähe juttu on - kellel on, see teab.
Linnas sõitmiseks ta ilmselt ei sobi: samas 2-e nädala jooksul ma ei saanud mööndusi teha - kuhu oli vaja minna, sinna sõideti.
Madass armastab kruusa ja metsateed : ühtlasi on ta vägagi elus & sõber.
Maus
-
Teema algataja
Reinhold
Ma ei ole kindel, ehk keegi parandab, kuid vähemalt 2004. aasta lõpust Eestis käikudega MadAss'i ei müüda. Väga uduselt on kuulda, et tootmine on üldse lõpetatud (??)
Automaat - kui sul on oma mopeed, siis juba käsi teab gaasi andes & OK, ühtlasi ei ole mopeed mootorratas; sa ei jõua käike vahetada see oleks ajupekk.
Ettevaatust, automaadiga Madass'il toimib käest lahtilastud gaas (putukas silmas) kohe ja ülikiirelt piduri ja käiguvahetina.
Veel üks asi täispiduri korral jääb paratamatult gaas peale.
MadAss'il on ketaspidurid ja viimase peal, selles oli mul võimalus veenduda jaanipäeva hommikul.
Kui kellelgi on konkreetsemaid küsimusi, siis palun.
Maus
Automaat - kui sul on oma mopeed, siis juba käsi teab gaasi andes & OK, ühtlasi ei ole mopeed mootorratas; sa ei jõua käike vahetada see oleks ajupekk.
Ettevaatust, automaadiga Madass'il toimib käest lahtilastud gaas (putukas silmas) kohe ja ülikiirelt piduri ja käiguvahetina.
Veel üks asi täispiduri korral jääb paratamatult gaas peale.
MadAss'il on ketaspidurid ja viimase peal, selles oli mul võimalus veenduda jaanipäeva hommikul.
Kui kellelgi on konkreetsemaid küsimusi, siis palun.
Maus
no mis sa muudkui kõvatad siin foorumis, mine poodi proovisõidule nagunii sa siin targemaks ei saa. keegi ei tea mida sa tahad ja mis sulle meeldib!reinhold5 kirjutas:miks siis ei sobi? liiga uimane või?Linnas sõitmiseks ta ilmselt ei sobi
EDIT: kuidagi vaikseks on jäänud siin, juba mitu päeva pole vastust saanud.
edu
tel. 52 555 68
-
Teema algataja
Reinhold5
Vabandust, olin ära.
Pead arvestama, et esimene 3-5m on tõesti aeglane - sõltuvalt sõidukogemusest. Rollerist jääd sa 2-4 s kiirenduses maha. Sõeluda sa kellegi ees ja vahel ei saa.
Pärast käiguvahetust on kiirendus kiire; kuid esimesed meetrid foori taga...
Siin on veel üks väike probleem - autojuhid ei saa liikluses aru millega on tegu, tundub et enamasti peetakse Madassi mootorrattaks ja oodatakse vastavat kiirendust/kiirust.
Sellega ongi linnas kõige suuremad jamad; mul on 2x ristmikul eesti-araablase auto tulnud paremalt mööda sõitma ja ühtäkki taibates et sõidab kohe äärekividesse ...
Sama efekt toimib ka maanteel - küll ainult väljapöörajate puhul. Nad on küll nõus mootorratta läbi laskma, kuid kui selgub, et tulija kiirus on madal siis sõidetakse välja, ehmutakse, pannakse pidurit ja kui äkki selgub et tegu on mopeediga (või sarnasega) sõidetakse täpselt ette, võid kindel olla. See skeem on absoluutselt täpne ja korduv.
Pärast esimest korda sõidan ainult helkurvestiga.
Ühesõnaga -
Miinused:
* Madal kiirendus (kesk)linnas;
* Väike paak (tankimiseta 200-230 km)
* 'VELT motors'ist' ostes ei ole nad suutnud märtsist mopeedi ARK-is arvele võtta (kuigi see käib pakkumise sisse). Aga nad on kenad ja korralikud inimesed ja lubavad alati helistada.
Plussid:
* Sõidan täpselt kus tahan (välja arvatud linnas).
* Veel sama teist korda.
* Ei olegi vist midagi lisada . Kiirus tuleb valida vastavalt teeoludele
Maus
Pead arvestama, et esimene 3-5m on tõesti aeglane - sõltuvalt sõidukogemusest. Rollerist jääd sa 2-4 s kiirenduses maha. Sõeluda sa kellegi ees ja vahel ei saa.
Pärast käiguvahetust on kiirendus kiire; kuid esimesed meetrid foori taga...
Siin on veel üks väike probleem - autojuhid ei saa liikluses aru millega on tegu, tundub et enamasti peetakse Madassi mootorrattaks ja oodatakse vastavat kiirendust/kiirust.
Sellega ongi linnas kõige suuremad jamad; mul on 2x ristmikul eesti-araablase auto tulnud paremalt mööda sõitma ja ühtäkki taibates et sõidab kohe äärekividesse ...
Sama efekt toimib ka maanteel - küll ainult väljapöörajate puhul. Nad on küll nõus mootorratta läbi laskma, kuid kui selgub, et tulija kiirus on madal siis sõidetakse välja, ehmutakse, pannakse pidurit ja kui äkki selgub et tegu on mopeediga (või sarnasega) sõidetakse täpselt ette, võid kindel olla. See skeem on absoluutselt täpne ja korduv.
Pärast esimest korda sõidan ainult helkurvestiga.
Ühesõnaga -
Miinused:
* Madal kiirendus (kesk)linnas;
* Väike paak (tankimiseta 200-230 km)
* 'VELT motors'ist' ostes ei ole nad suutnud märtsist mopeedi ARK-is arvele võtta (kuigi see käib pakkumise sisse). Aga nad on kenad ja korralikud inimesed ja lubavad alati helistada.
Plussid:
* Sõidan täpselt kus tahan (välja arvatud linnas).
* Veel sama teist korda.
* Ei olegi vist midagi lisada . Kiirus tuleb valida vastavalt teeoludele
Maus
Re: Reinhold5
kas se on siis halb?? kui suurt paaki sa tahad? :-DMaus kirjutas:* Väike paak (tankimiseta 200-230 km)
mul näiteks 3,7L paak ja täisgaasil saab sõita 80-85km (võtab ~4,5L sajale).
Kiirus siis sinna 80km/h +- kanti niisama püstises asendis sõites.
jah vist mingid uued ökopillid millel kiirus ja kiirendus on 0 saavad hakkama nii 250-300km kanti kuid vahet ju eriti pole.
minuarust see 200 on kuradi hea tulemus.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
-
Teema algataja
paagist ja muust
- Interface: sellest küljest pole ma kunagi mõelnud. Ma sõidan küllaltki pikki otsi ja alati on igaks juhuks 1,5 l pudel kaasas.
Ühel korral on bensiin ka tõeliselt otsa saanud (paagitäis). Reservi peale keerates ja tanklani jõudes (u 8 km) selgus, et u 0,7 l on veel sees. Oleks kohale küll jõudnud.
Üldiselt, mu suureks hämmastuseks, võtabki MA nagu Sachs lubab u 2 l 100-peale ja mida sissesõidetumalt seda vähem. Muidugi, sõltuvalt kus sõita.
Samas, paagiandur ei ole tänapäeval kallis asi ja see võiks küll olla (tähendab seda, et seda pole). Paagivaist tuleb küll üpris ruttu, kuid kõik kokku on tüütu. Suured tanklad ei müü alla 5-liitri (MA paagitäis).
Sellega seoses algab madaldatud meeleolu lõik (mille koostamiseks pole eelnevalt aega olnud).
Sachs, nagu kõik suured tootjad, on otsustanud ühtäkki lambist mingite asjade pealt kokku hoida ja nagu tavaliselt selgub on need ülinähtaval ja üpris olulised.
- plastmassist porilauad. Ma pidin pikali kukkuma, kui pärast ostmist selgus et ülihästi alumiiniumi jäljendavad porilauad on plastmassist. Ühtlasi on porilauad niivõrd madalal ja reguleerimisvõimalus puudub (ilmselt lepingu tõttu disainifirmaga), et nt kruusateel sõites tekkis algul hirm, et ega rehvimustrisse kinnjäänud kivi ei blokeeri. Hääl on jube.
- samas seda muret pole. Porilauad on niivõrd pehmest materjalist, et ma avastasin oma õuduseks et spido ja esipiduri kaabel on õõnestanud esiporilauda tõelise õõnsuse. Teipi peale.
- Kogu kaablisüsteem on kinnitatud veidrate lõtvade plastaasadega. Pärast 2-t nädalat sõitu avastasin, et enamus on kadunud ning esihargi peakaablipundar on lahti, isolatsiooniteip maha söödud ja juhtmeisolatsioon juba käigus.
- tehase-kaabliisolatsiooniteip koorub ja murdub ülilõbusalt.
Ma olen kuulnud erinevaid arvamusi koostepaiga kohta (rattal:Nürnberg) ja kuigi on üldlevinud arvamus, et Sachs on tootmisliini viinud Hiinasse ja robot seltsimehi ligi ei lase, on nood suutnud võib-olla oma panuse siiski anda odava plastmassi näol.
Vähehaaval teibin üle ix-strong tõeliselt veekindla tekstiil-teibiga.
Aga muus osas olen nii rahul, et seda on võimatu kirjeldada.
Fireblade - sadul vajab harjumist, kuid seal on piisavalt ruumi asendit vahetada.
Üldiselt tundub, et teema hakkab ennast ammendama.
Kavas oli lihtne vastus, kuid välja tuli peaaegu et essee.
Maus.
Ühel korral on bensiin ka tõeliselt otsa saanud (paagitäis). Reservi peale keerates ja tanklani jõudes (u 8 km) selgus, et u 0,7 l on veel sees. Oleks kohale küll jõudnud.
Üldiselt, mu suureks hämmastuseks, võtabki MA nagu Sachs lubab u 2 l 100-peale ja mida sissesõidetumalt seda vähem. Muidugi, sõltuvalt kus sõita.
Samas, paagiandur ei ole tänapäeval kallis asi ja see võiks küll olla (tähendab seda, et seda pole). Paagivaist tuleb küll üpris ruttu, kuid kõik kokku on tüütu. Suured tanklad ei müü alla 5-liitri (MA paagitäis).
Sellega seoses algab madaldatud meeleolu lõik (mille koostamiseks pole eelnevalt aega olnud).
Sachs, nagu kõik suured tootjad, on otsustanud ühtäkki lambist mingite asjade pealt kokku hoida ja nagu tavaliselt selgub on need ülinähtaval ja üpris olulised.
- plastmassist porilauad. Ma pidin pikali kukkuma, kui pärast ostmist selgus et ülihästi alumiiniumi jäljendavad porilauad on plastmassist. Ühtlasi on porilauad niivõrd madalal ja reguleerimisvõimalus puudub (ilmselt lepingu tõttu disainifirmaga), et nt kruusateel sõites tekkis algul hirm, et ega rehvimustrisse kinnjäänud kivi ei blokeeri. Hääl on jube.
- samas seda muret pole. Porilauad on niivõrd pehmest materjalist, et ma avastasin oma õuduseks et spido ja esipiduri kaabel on õõnestanud esiporilauda tõelise õõnsuse. Teipi peale.
- Kogu kaablisüsteem on kinnitatud veidrate lõtvade plastaasadega. Pärast 2-t nädalat sõitu avastasin, et enamus on kadunud ning esihargi peakaablipundar on lahti, isolatsiooniteip maha söödud ja juhtmeisolatsioon juba käigus.
- tehase-kaabliisolatsiooniteip koorub ja murdub ülilõbusalt.
Ma olen kuulnud erinevaid arvamusi koostepaiga kohta (rattal:Nürnberg) ja kuigi on üldlevinud arvamus, et Sachs on tootmisliini viinud Hiinasse ja robot seltsimehi ligi ei lase, on nood suutnud võib-olla oma panuse siiski anda odava plastmassi näol.
Vähehaaval teibin üle ix-strong tõeliselt veekindla tekstiil-teibiga.
Aga muus osas olen nii rahul, et seda on võimatu kirjeldada.
Fireblade - sadul vajab harjumist, kuid seal on piisavalt ruumi asendit vahetada.
Üldiselt tundub, et teema hakkab ennast ammendama.
Kavas oli lihtne vastus, kuid välja tuli peaaegu et essee.
Maus.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
FastFreak
Minu MA-l ei ole piiraja maha võetud. Nagu ma rääkisin ülalpool, mul puudub sõidukogemus. Ma olen eluaeg olnud jalgratta-inimene ja ma ei ole kiirusest eriti huvitatud.
Mopeedi kiirus on liikluseeskirjadega sätestatud - 45 km/h.
Ühtlasi olen ma sellest teemast tüdinenud.
Maus
Mopeedi kiirus on liikluseeskirjadega sätestatud - 45 km/h.
Ühtlasi olen ma sellest teemast tüdinenud.
Maus
-
Teema algataja
fastfreak
FASTFREAK
äkki saavutad oma masinaga mingit kiirust? neljal jalal?
Laenan Oldmoped'ilt kurjust - oi maiollen tige; kuigi mitte väga
Maus
äkki saavutad oma masinaga mingit kiirust? neljal jalal?
Laenan Oldmoped'ilt kurjust - oi maiollen tige; kuigi mitte väga
Maus
-
Teema algataja
Re: fastfreak
Ära ole kuri..Maus kirjutas:FASTFREAK
äkki saavutad oma masinaga mingit kiirust? neljal jalal?
Laenan Oldmoped'ilt kurjust - oi maiollen tige; kuigi mitte väga
Maus
Ma lihtsalt küsisin..
Neljal jalal on mu kiirus väike
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.