K: Kardi ost, ehitamine jne.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
K: Kardi ost, ehitamine jne.
Tere Biker.ee tegelased.
Sai käidud sellises huvitavas kohas nagu Vembu-Tembumaal.
Ega seal minu jaoks midagi põnevat suurt ei pakkunud peale nende kartide.
Asi hakkas nagu ikka päris kõvasti meeldima. Nüüd viskasin siin väiksed pilgud peale et palju asjad maksavad. Leitsin mõned vene ja ise tehtud mis tundusid suht korralikud olema ja hind oli ka neil alla 1000 kuni 1000 krooni.
Kuid kõik juba müüdud.
Keegi ei tea kust võix leida Tartust või lähedalt üht karti ( odavamat ).
Teiseks vaatasin et vennad teevad siin ise druzba mootorist ja minski omast.
Et kuidas see ehitamine käib ? Kas on väga keeruline või mis ?
Ning huvitav kuidas mul endal mõtekam rahaliselt oleks, kas ostan kardi raami ning siis minski mootori ja krutin nad kokku ja möllan. Või pigem
juba valmis asjandus ?
Kes midagi oskab head rääkida
Msn: eestisilk@hot.ee
Tänkjuu !
Sai käidud sellises huvitavas kohas nagu Vembu-Tembumaal.
Ega seal minu jaoks midagi põnevat suurt ei pakkunud peale nende kartide.
Asi hakkas nagu ikka päris kõvasti meeldima. Nüüd viskasin siin väiksed pilgud peale et palju asjad maksavad. Leitsin mõned vene ja ise tehtud mis tundusid suht korralikud olema ja hind oli ka neil alla 1000 kuni 1000 krooni.
Kuid kõik juba müüdud.
Keegi ei tea kust võix leida Tartust või lähedalt üht karti ( odavamat ).
Teiseks vaatasin et vennad teevad siin ise druzba mootorist ja minski omast.
Et kuidas see ehitamine käib ? Kas on väga keeruline või mis ?
Ning huvitav kuidas mul endal mõtekam rahaliselt oleks, kas ostan kardi raami ning siis minski mootori ja krutin nad kokku ja möllan. Või pigem
juba valmis asjandus ?
Kes midagi oskab head rääkida
Msn: eestisilk@hot.ee
Tänkjuu !
Viimati muutis eestisilk, 10 Aug 2006, 23:21, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja
Tavaline eestlane. Ainult kritiseerib. OleksHanz kirjutas:Kardi ost vast,mitte KARTI. Ja see peaks olema kaherattaliste foorum.
võinud anda siis õige foorumi kuhu paigutada. Ning
see "Karti ost" oli tõesti väike näpukas.
Vaatasin otsingust et selle alla oli tehtud 2 kardi teemat. Ei osanud valida
kuhu alla postitada. Seega tegin kah siia. Mis sa arvad, mis koht siis õige oleks ?
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Nii palju ma sain jah ka ise targemaks, et päris hea asi pidi olema.Joonsuu kirjutas:Ahh ära noki.Küll tedjamad vastavad.Kui sa midagi ei tea,siis ära kirjuta siia.
Minupoolne soovitus on,et võiksid panna druzba mootori kardile.Siit lugedes pidi asi vilja kandma!
Ning ega siin linnas mingi väga suure kiirusega ei annagi midagi teha.
Teine asi praegu hakkasin mõtlema et kas see druzba minu sugust 80kg meest viib normaalselt edasi ning kuidas pidurid tööle peaks saama ?
-
Teema algataja
Mina arvan, et pole mõtet hakata seda druzpa või mida iganes muud mootorit mingi eriraami peale aretama.Targem oleks osta komplektne ja korralik sõiduriist.
See druzpa sinna peale aretada on viimane lollus ja kui veel teadmised ka kõige paremad pole, siis ära JAMA.
1.see asi on suht ohtlik kui ise, ja kuidagi lohakalt teha.
2.laguneb, ja mitte vähe!
Sellega jätkub sõidurõõmu paariks nädalaks ja siis juba hakka remontima,kui mitte varem.
Igaljuhul osta kusagilt selline asi mis juba tehases sellisena välja tulnud.
See druzpa sinna peale aretada on viimane lollus ja kui veel teadmised ka kõige paremad pole, siis ära JAMA.
1.see asi on suht ohtlik kui ise, ja kuidagi lohakalt teha.
2.laguneb, ja mitte vähe!
Sellega jätkub sõidurõõmu paariks nädalaks ja siis juba hakka remontima,kui mitte varem.
Igaljuhul osta kusagilt selline asi mis juba tehases sellisena välja tulnud.
Aprilia 05 Street
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Linnas ei ole küll kardiga midagi teha, see ikka kinnise raja sõiduriist.eestisilk kirjutas:Ning ega siin linnas mingi väga suure kiirusega ei annagi midagi teha.
Teine asi praegu hakkasin mõtlema et kas see druzba minu sugust 80kg meest viib normaalselt edasi ning kuidas pidurid tööle peaks saama ?
Druzba oma umbes 100cc'ga veab päris edukalt edasi. Kuna puudub igasugune käigukast ja selletõttu on ka ülekandesuhe koguaeg sama, siis sõltuvalt paigaldatavast ülekandest paigaltminek on vaevalisevõitu või pole suurt tippkiirust. Pisike probleem on muidugi selle mootori töökndlusega ja samuti ei kipu sidurivöö eriti kaua sellisele koormusele vastu pidama ja vajab tihti vahetust.
hälvik
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Omasin kunagi ja sai palju sõidetud.
Ostes oluline vaadata, et raam sirge oleks.
Proovi otsingut kasutada.
Sealt tuli hulgi neid välja.
Tuttaval oli kunagi ka 350 java mootoriga.
Kas see alguseks liiga jõhker ei ole?
Samas sai neid ringi tehtud, et tänavatele sobivamaks muidu asjad liiga madalad.
miskit siin:
http://www.rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?t=1771
Ostes oluline vaadata, et raam sirge oleks.
Proovi otsingut kasutada.
Sealt tuli hulgi neid välja.
Tuttaval oli kunagi ka 350 java mootoriga.
Kas see alguseks liiga jõhker ei ole?
Samas sai neid ringi tehtud, et tänavatele sobivamaks muidu asjad liiga madalad.
miskit siin:
http://www.rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?t=1771
-
Teema algataja
-
Teema algataja
OK räägin siis siin enda 3 kardi kogemusest.
ESIMESE ostsin 400kr (komplektne raam ja druspa mooror oli peal + 3lisa (varu druspat sain kaasa) siis kui ma sain selle siis see ei töötanud agavahetasin karpa ära (võtsin varu mootorilt) ja sõitis vägevalt siis tahtsin natukene kiirendust juurde ja panin 125se mootori vahele (minski)
ja veel seda et kiirus oli max 70km/h ja nata ülegi(JA ÄRGE TULGE AJAMA ET DRUSPA ON s**t NII JA NAA, KUI ISE POLE SÕITNUD SIIS POLE VAJA KOMENTAAREDA ). TEISE kardiga oli selline lugu et sõber (klassivenda tahtis kardist lahti saada ja pakkus 400kr ja kuna oli kõik raam korras ja vägev siis ma ostsin selle ära aga siis ei saanud mootorit ja müüsin maha 300kr ja nüüd sõber müüb seda 300-400kr. JA KOLMANDA kardiga oli selline lugu et onu tööjuures 1 tahtis anda karti muuseumise (spordi loomulikult) aga seal ei võetud vastu sest ruumi polnud ja siis see oli kibestunud ja kirus seal tööl ja onu juhtus kuulama ja siis rääkis siis mu onule et anda ära 2 jooksu rehvidaega tutikas vene kardi raam
ja siis onu tegi talle 300kr pudeli ja oligi kart minu. aga see seisab praeguu sest käin tööl ja ootan mootori juppi 125se mintski elekton süüte plokki(võib pakkuda kui kellegil on).
+VEEL ÜLEVAL KEEGI MAINIS ET DRUSPA EI TAHA VÄLJA SURRA SELLEKS ON KARPAS ÜLE UJUTUS NUPP MILLE VAJUTAD ALLA JA VALMIS JA KUI SEE EI AITA SIIS MILLEKS ON KÜÜNLA JUHE (EGA SEE SINNA KÜLGE POLE KEEVITATUD)(AINT ISE VÕID SAADA SURAKAT SEE ON HALB) JA KUI MOOTOR ON ILUSTI TIMMIS (KARPA MA MÕTLEN, SIIS ON SELLEGA LAUSA LUST SÕITA), SEST SELLEL ON SUNDJAHUTUS NAGU ROLLUDEL, TIIVIK AJAB ÕHKU SILKU PEALE. AGA JAH STARTERIT EI TOHI KÜLGE UNUSTADA, SEST MUIDU TUULUTUS EI TÖÖTA!!!!!!!!!!!!!
ESIMESE ostsin 400kr (komplektne raam ja druspa mooror oli peal + 3lisa (varu druspat sain kaasa) siis kui ma sain selle siis see ei töötanud agavahetasin karpa ära (võtsin varu mootorilt) ja sõitis vägevalt siis tahtsin natukene kiirendust juurde ja panin 125se mootori vahele (minski)
ja veel seda et kiirus oli max 70km/h ja nata ülegi(JA ÄRGE TULGE AJAMA ET DRUSPA ON s**t NII JA NAA, KUI ISE POLE SÕITNUD SIIS POLE VAJA KOMENTAAREDA ). TEISE kardiga oli selline lugu et sõber (klassivenda tahtis kardist lahti saada ja pakkus 400kr ja kuna oli kõik raam korras ja vägev siis ma ostsin selle ära aga siis ei saanud mootorit ja müüsin maha 300kr ja nüüd sõber müüb seda 300-400kr. JA KOLMANDA kardiga oli selline lugu et onu tööjuures 1 tahtis anda karti muuseumise (spordi loomulikult) aga seal ei võetud vastu sest ruumi polnud ja siis see oli kibestunud ja kirus seal tööl ja onu juhtus kuulama ja siis rääkis siis mu onule et anda ära 2 jooksu rehvidaega tutikas vene kardi raam
ja siis onu tegi talle 300kr pudeli ja oligi kart minu. aga see seisab praeguu sest käin tööl ja ootan mootori juppi 125se mintski elekton süüte plokki(võib pakkuda kui kellegil on).
+VEEL ÜLEVAL KEEGI MAINIS ET DRUSPA EI TAHA VÄLJA SURRA SELLEKS ON KARPAS ÜLE UJUTUS NUPP MILLE VAJUTAD ALLA JA VALMIS JA KUI SEE EI AITA SIIS MILLEKS ON KÜÜNLA JUHE (EGA SEE SINNA KÜLGE POLE KEEVITATUD)(AINT ISE VÕID SAADA SURAKAT SEE ON HALB) JA KUI MOOTOR ON ILUSTI TIMMIS (KARPA MA MÕTLEN, SIIS ON SELLEGA LAUSA LUST SÕITA), SEST SELLEL ON SUNDJAHUTUS NAGU ROLLUDEL, TIIVIK AJAB ÕHKU SILKU PEALE. AGA JAH STARTERIT EI TOHI KÜLGE UNUSTADA, SEST MUIDU TUULUTUS EI TÖÖTA!!!!!!!!!!!!!
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.