aidake mini mopiga

Moderaator: Moded


Teema algataja
buumer

aidake mini mopiga

Lugemata postitus Postitas buumer »

probleem on siis selles et kui sõita pikemalt siis kaob jõud ära, aga pöördesse läheb ikka hästi. Kas probleem võib olla siduris.

Kasutaja avatar

streetr6cer
Postitusi: 329
Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
Asukoht: Tartu

Re: aidake mini mopiga

Lugemata postitus Postitas streetr6cer »

buumer kirjutas:

probleem on siis selles et kui sõita pikemalt siis kaob jõud ära, aga pöördesse läheb ikka hästi. Kas probleem võib olla siduris.

See ongi normaalne nähtus vene mopeedidel ja võrridel, et peale 10 km sõitu tekib neil jõukadu ja mootor läheb väga kuumaks :lol:

R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...

- - - -
Postitusi: 241
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Tsikkel: GSX750F Rull
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas - - - - »

Kas probleem võib olla siduris.

Et kas sidur hakkab libisema? :roll: Kuida käigud siis lülituvad kui pikema maa oled ära vuranud?

Teen arograafmaalinguid Tallinnas. Kui huvi, anna teada. :bsmile:
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo

- - - -
Postitusi: 241
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Tsikkel: GSX750F Rull
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas - - - - »

See ongi normaalne nähtus vene mopeedidel ja võrridel, et peale 10 km sõitu tekib neil jõukadu ja mootor läheb väga kuumaks

NORMAALNE see küll ei ole.Kuumaks lähevad nad küll.Ise oleks pakkunud et mootor on kokku jooksnud aga kui pöördesse läheb :roll: .Kõige loogilisem oleks sidur , jah.

Teen arograafmaalinguid Tallinnas. Kui huvi, anna teada. :bsmile:
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

segu on lahja!


Teema algataja
mart211

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Vene kraamil puuduvad kolvidel paisumis alad. Seega kui mootor läeb kuumaks, siis kolb paisub ja tal on raskem silindris liikuda. Lased jahtuda, läeb korda, või pane jahutussüsteem peale. Võrridel jookseb peale 20km raudselt kohe kinni ka, kui üldse saad 20km maha sõita.

Viimati muutis mart211, 11 Nov 2007, 19:24, muudetud 1 kord kokku.

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

mart211 kirjutas:

Vene kraamil puuduvad kolvidel paisumis alad. Seega kui mootor läeb kuumaks, siis kolb paisub ja tal on raskem silindris liikuda. Lased jahtuda, läeb korda, või pane jahutussüsteem peale. Võrridel jookseb peale 20km raudselt kohe kinni ka, kui üldse saad 20km maha sõita. A muidu kui kaua sõidad, mootor kulub, kompresioon väheneb ja enam ei hakka paisumisel kinni jooksma.

Huvitav, kust sinusugused "eriti targad mehaanikud" küll välja hüppavad? Su lollus paistab ikka kaugele, ma ei viitsi sinuga siin vaidlema hakata. Loe "motopiibel" läbi elementaarsete teadmiste saamiseks ja siis tule uuesti targutama.

Teemaalgatajale:

Probleem võib tõesti siduris olla. Mingil põhjusel hakkab sidur libisema kui mootor on korralikult üles soojenenud. Võib olla on sul siduritross liiga pingul?


- - - -
Postitusi: 241
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Tsikkel: GSX750F Rull
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas - - - - »

probleem on siis selles et kui sõita pikemalt siis kaob jõud ära, aga pöördesse läheb ikka hästi

Vene kraamil puuduvad kolvidel paisumis alad. Seega kui mootor läeb kuumaks, siis kolb paisub ja tal on raskem silindris liikuda. Lased jahtuda, läeb korda, või pane jahutussüsteem peale. Võrridel jookseb peale 20km raudselt kohe kinni ka, kui üldse saad 20km maha sõita. A muidu kui kaua sõidad, mootor kulub, kompresioon väheneb ja enam ei hakka paisumisel kinni jooksma

Kui nii on lood nagu sina Mart kirjutasid siis peaks mootor olema kokkujooksnud...sel juhul ei läheks ta ka pöördesse.Ja kui nii vaadata siis ei liiguks tänapäeval enam mitte ainusgi Izh :lol: .

Teen arograafmaalinguid Tallinnas. Kui huvi, anna teada. :bsmile:
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: aidake mini mopiga

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

streetr6cer kirjutas:

See ongi normaalne nähtus vene mopeedidel ja võrridel, et peale 10 km sõitu tekib neil jõukadu ja mootor läheb väga kuumaks :lol:

_________________

Tegeleme mopeedide paranduse & hooldusega Tartus.

Huvitav, et nii lolli juttu julgeb kirjutada inimene, kelle allkirjas on, et ta tegeleb mopeedide paranduse teenuse pakkumisega...

Kasutaja avatar

streetr6cer
Postitusi: 329
Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
Asukoht: Tartu

Re: aidake mini mopiga

Lugemata postitus Postitas streetr6cer »

oldmoped kirjutas:
streetr6cer kirjutas:

See ongi normaalne nähtus vene mopeedidel ja võrridel, et peale 10 km sõitu tekib neil jõukadu ja mootor läheb väga kuumaks :lol:

_________________

Tegeleme mopeedide paranduse & hooldusega Tartus.

Huvitav, et nii lolli juttu julgeb kirjutada inimene, kelle allkirjas on, et ta tegeleb mopeedide paranduse teenuse pakkumisega...

Ega ma seda juttu ise välja ei mõelnud, kõik on läbi proovitud. Mul on olnud mitu erinevat vene päritolu võrri ja mopeedi ja kõigi nendega on sama probleem olnud, et mootor läheb peale mõnekümne kilomeetrist sõitu väga kuumaks ja tekib jõukadu. Kui mootor läheb kuumaks, siis mootoris olevad metallosad paisuvad. Paisumise tõttu suureneb ka hõõrdejõud ja võrril/mopeedil on niigi vähe jõudu originaalis ja kui ta peab veel suurenenud hõõrdejõu tõttu osa jõust andma mootorile, siis ei jäägi midagi sellest jõust ju alles.

R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1246
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

Ükski tehniliselt korras ja normaalselt reguleeritud mopeed/võrr EI kuumene üle meie kliimas mistahes kilomeetrite järjest läbimisel. Ja mopeedi päritolumaal pole käpardist reguleerijaga ja kasutajaga midagi pistmist.

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: aidake mini mopiga

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

streetr6cer kirjutas:

Ega ma seda juttu ise välja ei mõelnud, kõik on läbi proovitud.

Jääb ainult soovida su klientidele häid närve ja kaitsku neid jumal!

mart211 kirjutas:

A muidu kui kaua sõidad, mootor kulub, kompresioon väheneb ja enam ei hakka paisumisel kinni jooksma.

Hõredaks kulunud mootor ja eriti selle kolb kuumeneb tunduvalt rohkem, kui normaalselt(!) tihe mootor ja omab selletõttu lõpptulemusena tunduvalt suuremat kinnijooksmis ohtu - puudub korrektne soojaülekanne kolvilt hülsile ja sealt jahutusribidele.
:twisted:


Teema algataja
mart211

Re: aidake mini mopiga

Lugemata postitus Postitas mart211 »

streetr6cer kirjutas:
oldmoped kirjutas:
streetr6cer kirjutas:

See ongi normaalne nähtus vene mopeedidel ja võrridel, et peale 10 km sõitu tekib neil jõukadu ja mootor läheb väga kuumaks :lol:

_________________

Tegeleme mopeedide paranduse & hooldusega Tartus.

Huvitav, et nii lolli juttu julgeb kirjutada inimene, kelle allkirjas on, et ta tegeleb mopeedide paranduse teenuse pakkumisega...

Ega ma seda juttu ise välja ei mõelnud, kõik on läbi proovitud. Mul on olnud mitu erinevat vene päritolu võrri ja mopeedi ja kõigi nendega on sama probleem olnud, et mootor läheb peale mõnekümne kilomeetrist sõitu väga kuumaks ja tekib jõukadu. Kui mootor läheb kuumaks, siis mootoris olevad metallosad paisuvad. Paisumise tõttu suureneb ka hõõrdejõud ja võrril/mopeedil on niigi vähe jõudu originaalis ja kui ta peab veel suurenenud hõõrdejõu tõttu osa jõust andma mootorile, siis ei jäägi midagi sellest jõust ju alles.

Ja täpselt nii ongi. Ma samuti nende vene vurridega väiksena tiristanud ja davidsoniharald- maailm ei tööta ainult sinu mopeedipiibli najal.


Teema algataja
mart211

Lugemata postitus Postitas mart211 »

- - - - kirjutas:

Kas probleem võib olla siduris.

Et kas sidur hakkab libisema? :roll: Kuida käigud siis lülituvad kui pikema maa oled ära vuranud?

Et muide, kui sidur libiseb, siis käigud lülituvad sisse küll, kui sidur just täesti peene ei ole. Sa ikka tee enne selgeks mis siis juhtub kui sidur libiseb, siis anna aru.


Teema algataja
mart211

Lugemata postitus Postitas mart211 »

- - - - kirjutas:

probleem on siis selles et kui sõita pikemalt siis kaob jõud ära, aga pöördesse läheb ikka hästi

Vene kraamil puuduvad kolvidel paisumis alad. Seega kui mootor läeb kuumaks, siis kolb paisub ja tal on raskem silindris liikuda. Lased jahtuda, läeb korda, või pane jahutussüsteem peale. Võrridel jookseb peale 20km raudselt kohe kinni ka, kui üldse saad 20km maha sõita. A muidu kui kaua sõidad, mootor kulub, kompresioon väheneb ja enam ei hakka paisumisel kinni jooksma

Kui nii on lood nagu sina Mart kirjutasid siis peaks mootor olema kokkujooksnud...sel juhul ei läheks ta ka pöördesse.Ja kui nii vaadata siis ei liiguks tänapäeval enam mitte ainusgi Izh :lol: .

Ja võrridel jooksebki kokku, lased maha jahtuda-sõidab taas. Iž'dega nii ei juhtu, vähemalt minu omadega pole nii juhtud, kuid mopidel kadus jõud ja võrrid jooksid kokku.


Teema algataja
mart211

Lugemata postitus Postitas mart211 »

- - - - kirjutas:

probleem on siis selles et kui sõita pikemalt siis kaob jõud ära, aga pöördesse läheb ikka hästi

Vene kraamil puuduvad kolvidel paisumis alad. Seega kui mootor läeb kuumaks, siis kolb paisub ja tal on raskem silindris liikuda. Lased jahtuda, läeb korda, või pane jahutussüsteem peale. Võrridel jookseb peale 20km raudselt kohe kinni ka, kui üldse saad 20km maha sõita. A muidu kui kaua sõidad, mootor kulub, kompresioon väheneb ja enam ei hakka paisumisel kinni jooksma

Kui nii on lood nagu sina Mart kirjutasid siis peaks mootor olema kokkujooksnud...sel juhul ei läheks ta ka pöördesse.Ja kui nii vaadata siis ei liiguks tänapäeval enam mitte ainusgi Izh :lol: .

Ja võrridel jooksebki kokku, lased maha jahtuda-sõidab taas. Iž'dega nii ei juhtu, vähemalt minu omadega pole nii juhtud, kuid mopidel kadus jõud ja võrrid jooksid kokku. Mulle tundub et siin teemas ainuke asjalik vend on ainult Streetr6cer. Aga hea et selliseks asjaks siin "rollumeestele" eraldi foorum on.


- - - -
Postitusi: 241
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Tsikkel: GSX750F Rull
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas - - - - »

Ja täpselt nii ongi. Ma samuti nende vene vurridega väiksena tiristanud ja davidsoniharald- maailm ei tööta ainult sinu mopeedipiibli najal.

Tegu on motopiibliga.Tee see endale selgeks.

Mulle tundub et siin teemas ainuke asjalik vend on ainult Streetr6cer

Minuarust tabasid sellega küll naelapea pihta :lol: .

No , tõesti!!!Ei taha mina seda juttu uskuda , et võrr peabki kokkujooksma ja ülekuumenema. :lol: .Kui ta sul niimoodi ülekuumeneb siis ongi juba tegu kokkujooksnud mootori rappega.Kui sa ainult sellistega oled kokku puutunud siis võbolla pead sa seda , jah , normaalseks.Kui mingi 200 kilone võll võrrile peale istub ja siis piinab mootorit maksimumil , siis võibolla võib tõsti nii juhtuda et mootor peab ainult 10-20 km vastu. :roll:

[/quote]Ja võrridel jooksebki kokku, lased maha jahtuda-sõidab taas

Teen arograafmaalinguid Tallinnas. Kui huvi, anna teada. :bsmile:
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo

Teema algataja
mart211

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Ega algselt kui võrrid tehti, siis ei pidanud, ja ei jooksnudki need kokku, kuid siis oli kõige vingem ja äkilisem bensiin ka A76, praegused kütused kuumutavad rohkem. Ja see motopiibel samuti kirjutatud aastal 76. Paljud asjad seal muidugi tõsi, väga väike osa paneb kahtlema, kuid sealt ka palju puudu. Igatahes, poiss tahtis abi mopeediga mitte teada kes siin kõige targem on. Anna parem head nõud talle Kristo.


- - - -
Postitusi: 241
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Tsikkel: GSX750F Rull
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas - - - - »

See poiss sai nõu juba piisavalt.Nii nagu ta endagi loogika ütles on tegu nähtavasti siduri libisemisest tingitud veaga.Sellega on minupoolne teema risustamine ja OT lõppenud.Pole mõtet lihtsalt tuuleveskitega võidelda...

Teen arograafmaalinguid Tallinnas. Kui huvi, anna teada. :bsmile:
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo

rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

Ma sõitsin pea kaks aastat ühe ja sama võrriga. Kõige pikem ots oli 60 km jutti, ja seda suvel. Kui üldse sõitmist alustasin, tegin kapremondi ära. Kui sõitmise lõpetasin, oli mootor veel täiesti korras. Ja mul ei jooksnud kahe aasta jooksul (nii lühikesed kui pikad otsad, koha peal peenestamised jne) mootor MITTE KUNAGI kokku. Jõudu ka ära ei kadunud. Ma ei saa aru, kust on võetud idiootsus, et moppidel ja võrridel peabki mootor paarikümne kilomeetrise sõidu järel kokku jooksma ja üle kuumenema. Kui mootor on korras, jahutusribid täis situtud ei ole ja bensiini sisse õli ka on mõigatud panna, siis ei jookse see võrr midagi kokku.

Mulle jääb nüüd arusaamatuks, kas suured mehed ajavad siin tõesti sellist paska suust välja või teevad mopeedisõitjate kulul nalja?

Ega mopeeditehased siis mingisugust surnult sündinud kraami ei müünud... Nad sõitsid, sõidavad praegu ja sõidavad tulevikuski.

Üle kuumeneb mootor siis, kui süüde vale, segu lahja. Tasuks need asjad üle vaadata. Lahja seguga läheb mootor pöördesse küll, aga mitte nii nagu peaks ja teatud piiril on näha võimsuse järsk langus.


Teema algataja
mart211

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Kui su võrr 60km ära lasi siis (w) . Ja ei ütle et nad PEAKSID kokku jooksma, vaid vaehst juhtub, äkki juhtus tal samuti.


raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

olene kuda võrr seadistatud on, varasema syytega, on algkiirendus parem, lõpp väiksem ja võtab vähem bena, syyde hilisem siis tipp suurem ja võtab rohkem bena ja mootor läheb väga väga tuliseks:D

KOndimootor
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

mart211 kirjutas:

Kui su võrr 60km ära lasi siis (w).

krt, ma mõned aastad tagasi võrriga ironbutti teinud ja 270km sõitnud järjest (1 kohvipaus oli) - seda osaliselt mägedes ja masinal peal 135kg kandamit.
See sügis osalesin Riga-7'ga Faluni ümbruses 40-50km pikkuse trassiga mopeedirallil.

Kasutaja avatar

Marukoer
Postitusi: 126
Liitunud: 03 Jaan 2005, 21:55
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Marukoer »

ise sõitsin 6 aastat deltaga ja kordagi ei jooksnud kinni kolb,mnjah eks ma liialdasin õliga kah :twisted:


Teema algataja
ciklimeez

Lugemata postitus Postitas ciklimeez »

Jäin siin seda juttu puhtjuhuslikult lugema...
Palju-palju aastaid tagasi oli mu esimeseks uuelt ostetud rattaks Riga-5, poisikeste hulgas väga hinnatud võrr. Maaoludes polnud mingi probleem üle 20 kilomeetri ulatuv ring jutti mööda kruusateid maha sõita. Ei teadnud ma sel ajal ei süüte täppisregullist ega muudest asjadest suurt midagi. Segu tehti ka silma järgi, kui eelmine paagitäis liialt suitses, pandi järgmisele veidi vähem õli, kerge suitsuvine käis aga ikkagi summutist välja. Õliks läks autool, marki valimata. Kui autooli polnud, pandi sorts diiselõli. Segu rikkust reguleeriti sõidu ajal kummargil olles näpuga pöörates, selle tarbeks pandi karbussile suurema peaga segukruvi. Kontreeringu asemele vedru samamoodi tühikäigu regulli kruviga. Ja asi liikus ilma igasuguse teooriata. Sai sõidetud ka suvisel ajal kuumal südapäeval gaas põhjas pikemaid otsi, seda küll ei mäleta, et mootor oleks kordagi kokku jooksnud. Järgmisel suvel uus kolb koos rõngastega (oli vist ikka 2 rõngast, varasematel 1 rõngas) sisse ja sõit jätkus. Sedasi jätkus mul seda võrri ikka mitmeteks aastateks, kuni sai järgmisele poisikesele maha müüdud (täiesti sõitvana).


-renthal-
Postitusi: 32
Liitunud: 12 Sept 2007, 18:58

Lugemata postitus Postitas -renthal- »

süütes ja segus asi kindlalt pole :D vb sul mootor hõredavõitu pole head survet :?

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

-renthal- kirjutas:

süütes ja segus asi kindlalt pole

Mille järgi Lgp. professor seda väidab?


raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

syytes vb vägalihtsalt probleem olla, kasvõi kontaktide vahele miskit läheb, hakkb juba jamama

KOndimootor
Kasutaja avatar

Romka
Postitusi: 315
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: MT-09
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas Romka »

Mina aga sain praktiliselt uuena kätte Riga 13-ne ja sõitsin sellega iga suvi üle 10 aasta silindrit maha võtmata (ja sõidab vast siiani). Kusjuures sõitsin ilma õhupuhastita, sest liikus ilma selleta paremini ja kuumemate ilmadega jooksis korduvalt kokku aga hiljem kui sai täissünt seguõli 1:50 kasutama hakatud ei mäleta enam viimast.

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

raitonrait2 kirjutas:

kasvõi kontaktide vahele miskit läheb, hakkb juba jamama

Millistest kontaktidest sa räägid?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mopeedid”