ZIDiga jama

Moderaator: Moded


Teema algataja
Scarface
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Okt 2007, 10:32
Tsikkel: Zid Pilot 50

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Scarface »

Tervist!

Hakkasin siis temaga jälle tegelama, asjad on natuke paremaks läinud. Sumpa sai seest puhtaks tehtud(suht sitta täis oli, kuivanud õli vms) ja nüüd on niimoodi, et kui lükata siis läheb nagu käima ja siis sureb peaaegu kohe välja kah. Küünal on märg. Milles/kus võiks viga leiduda? juhtmetest ma nagu ei leidnud mingit katkist kohta.



Pilt

Teema algataja
Scarface
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Okt 2007, 10:32
Tsikkel: Zid Pilot 50

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Scarface »

Sain natuke veel paremaks, sättisin veel süüdet, ei oli vist nagu varajane. Nüüd täpselt selle kriipsu järgi. Aga käima ikka ei lähe, joostes juba peaaegu läheb, aga midagi jääb ikka puudu. Ja küünal on märg, peale jooksmist. Ei oska enam midagi teha, keegi ei oska aidata? ei ole kellegil samasugust jama olnud?

:cry:

Pilt

villu444
Postitusi: 15
Liitunud: 25 Mai 2009, 00:58
Tsikkel: jawa 634; zid

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas villu444 »

hmm...mul on selline jama et zid sõitis väga hästi ja jätsin korra seisma mingi 5 min pärast tahtsin uuesti käima panna, aga siis ei läinud aint madalatel pööretel töötas enamvähem, gaasi juurde keerates hakkas paukuma ja vahele jätma ja kuidagi lahjalt kogub pöördeid, nagu ei jõua enam pöördesse minna, kui sõita üritan siis peab jalaga hoogu natuke lükkama, siis kogub vaikselt mingid pöörded üles ja saab enamvähem natuke aega gaas põhjas sõita, lõpuks läheb mootor hästi kuumaks ja sureb välja, mis saab juhtuda nii järsku kui töötab korralikult ja siis enam järsku ei tööta üldse:S kommutaator on korras, süütepool on korras, üks ütles et saab võibolla kuskilt vahelt õhku(simmerite) aga väga kahtlane on see kui mootoril on kõik jupid uute vastu vahetatud ca 500km tagasi, enne remonti oli mootor sõitnud vähemalt 5000km ja lõpus alles enam ei käinud ringi kui liigapalju sai peenestatud:)

Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1246
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Mix »

Villule mõned võimalikud põhjused veel: :roll:
Küünla elektroodide vahel nõetükike (üldse! - proovi uue (teise) küünlaga) või karburaatoris on sodi või veetilk sees. Kui on JKOV karburaator, siis sellel on sees ka üks bensiinifilter - seda on tarvis aeg-ajalt puhastada. Bensiinikraanil on paagis filter - seegi võib ummistumiseni saastunud olla. Kui bensiinivoolikul on veel vahele topitud autodele mõeldud paberelemendiga bensiinifilter, siis see võta vahelt ära - see takistab bensiini pealevoolu, kui paagis bensiinitase langeb alla poole.
Kui piibul on ümber tema plekist katted (tehase originaalpiibul nad on), siis haruta nad sealt maha ja viska minema - saad ühe lisapõhjuse süüteprobleemideks vähemaks.
5000 km on zidi mootorile veel "parim iga". Kui sellise läbisõidu juures on vaja juba mootorit remontida, siis peab tema kasutamise juures olema süstemaatiliselt midagi väga valesti. A-la: võimalikult lahjaks reguleeritud küttesegu (aga lippab siis hästi!) ja palju täisgaasiga sõittu või vähe õli... Kui samad kombed jätkuvad ka pärast mootori remonti, siis pole pikka iga sealt loota.


Teema algataja
Scarface
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Okt 2007, 10:32
Tsikkel: Zid Pilot 50

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Scarface »

Niih, mul ka natuke asijad paremuse poole liikunud.

Sain siis tööle ja töötas kaks päeva ilusti. Üks päev siis sõitsin, jätsin seisma mingiks 1h ja läksin uuesti sõitma. Aga oh mis imet, ei lähe enam käima. Ei joostes ega vändast. Küünal märg, karpat näppind ei ole, töötas selliste seadetega kaks päeva. Midagi muud ka näppind ei ole.

vihma ka sadas tol päeval natuke, kuid ei usu et selles asi on.

Käima joostes teeb paar pauku, kuid see kah kõik :(

Pilt

Teema algataja
Scarface
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Okt 2007, 10:32
Tsikkel: Zid Pilot 50

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Scarface »

Tervist jälle!

Sain uuesti tööle :)

Nüüd töötab enam-vähem, Tühikäiku pole aind, aga see peaks olema karpa sättimis asi.

Suurem mure on see, et sooja mootoriga(vist) ei taha vändast käima minna.

Sõitsin natuke aega, mootor oli kuum, jätsin seisma. Vändast ei lähe käima, ain joostes. Siis tegelesin millegi muuga ca 1h ja proovisin vändast : 1 laksuga läks käima.

Keegi teab kas/kuidas sellele lahendust leida?

EDIT: Proovisin uuesti külmalt, ei läinud.

Pilt

Marxy
Postitusi: 80
Liitunud: 23 Mär 2008, 21:24
Asukoht: Viljandimaa

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Marxy »

Endal umbes sama värk. Külma mootoriga läheb ilusti käima, kuid soojaga tuleb mitu korda taguda.
Sama ka see, et tühikäigu pöördeid pole. Kruvi on täiesti sees, kuid gaasi maha lastes jääb ikka seisma.

Alkohol ei pruugi olla vastuseks, aga see vähemalt aitab unustada küsimuse.
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1246
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Mix »

Scarface kirjutas:

... aga see peaks olema karpa sättimis asi.
....

Just! Kõik Su mured ainult selle taga ongi.


Marxy
Postitusi: 80
Liitunud: 23 Mär 2008, 21:24
Asukoht: Viljandimaa

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Marxy »

Karpa segukruvi olen sättinud, kuid tulemus pole paranenud.
Kui kõrgel/madalal nõel peaks praeguste ilmade puhul olema? Kas võib ka asi olla küünlas?
Mis küünalt oleks üldse õigem kasutada. Endal juba üle aasta peal olnud täiesti tavaline vene mopeedide küünal.

Alkohol ei pruugi olla vastuseks, aga see vähemalt aitab unustada küsimuse.

Teema algataja
Scarface
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Okt 2007, 10:32
Tsikkel: Zid Pilot 50

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Scarface »

Kas see on ka karpa taga, et vändast ei lähe?

Kui on siis on väga hea, ei pea kuskilt mingit muud viga otsima.

Pilt
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1246
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Mix »

Tõenäoliselt ongi. Sul karburaator totaalselt metsa häälestatud. Teda on täiesti võimalik selliseks "seadistada", et kui mootori juba mingil moel tööle saad, siis sõita-kasutada saad ikka aga samas ei pruugi enam tahta käia tühikäigupööretel muidu, kui ainult gaas põhjas, või siis ei käivitu enam soojast- või siis hoopis külmast peast. Või peab siis sooja- või külma mootoriga käivitades gaasiga erineval moel trikitama. Kõik variandid on möödahäälestustes võimalikud ja ise võid neid veel juurdegi mõelda.
Kui mootor on piisavalt tihe (kompressioon on) ja küünal korras ja säde on olemas (Zidil on küllalt töökindel süüde - ta "pooleldi" ei töötagi. Ta kas töötab, või ei tööta üldse - isegi eelsüütenurka ei saa tal üleliia valeks reguleerida) siis kõik ülejäänu sõltub karburatsioonist. Mul on olnud kaks erinevat Zidi mootorit, mis mõlemad said kasutatud nelja erineva karburaatoriga: K-39 originaal, K-39 puuritud lõõriga, "Jikov" ja "Bing". Kõik karburaatorid said mootoritega kokku häälestatud selliselt, et käivitusprobleeme polnud kunagi. Mõningase kasutamise peale lisandus ainult kogemus, et kuna on tarvis "toorest" anda, kuna mitte, kuna on tarvis veidi gaasi lisada ja kuna teda käivitades üldse ei tohi puutuda. Mootorid käivitusid ka käega kick'i alla vajutades.

Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1246
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Mix »

Marxy kirjutas:

Endal umbes sama värk. Külma mootoriga läheb ilusti käima, kuid soojaga tuleb mitu korda taguda.
Sama ka see, et tühikäigu pöördeid pole. Kruvi on täiesti sees, kuid gaasi maha lastes jääb ikka seisma.

Lõhnab selle järgi, et segu on rikas. Mis on muide külmale mootorile vajalik ja seepärast ta külmast peast lähebki ilusasti käima.
Tühikäigu pöörded "kaovad" siis tõesti ära - et mootor käiks, tuleb gaasi peal hoida.
Muide! Segu rikastab ka saastane ja ummistunud õhufilter. Samuti ka üleliia õliseks tehtud filter laseb vähe õhku läbi ja muudab sel moel segu rikkaks.

Marxy kirjutas:

Karpa segukruvi olen sättinud, kuid tulemus pole paranenud.
Kui kõrgel/madalal nõel peaks praeguste ilmade puhul olema? Kas võib ka asi olla küünlas?
Mis küünalt oleks üldse õigem kasutada. Endal juba üle aasta peal olnud täiesti tavaline vene mopeedide küünal.

Kruvid!!! Kas on omale selgeks tehtud, kumb kruvi kumb on?! Kumb neist kahest on segukruvi ja kumb tühikäigukruvi ja mis põhimõttel nad töötavad?! Kui neist asjadest arusaamist pole, siis võrdub kruvide keeramine loteriiga.
On zid kas vene karburaatoriga K-39 või tshehhide Jikov' karburaatoriga - õnneks on neil mõlema kruvi tööpõhimõte täpselt üks.
Tühikäigukruvi asub segusiibriga kohakuti ja sissepoole keerates kergitab segusiibrit tema alumises asendis.
Seda keera alustuseks nii palju sisse, gaasirutskast alla lastud segusiiber just-just hakkab kerkima ja on umbes paari millimeetri kõrgusel "põhjast" - see on alustuseks väga umbmäärane "stardipositsioon".
Kusagil kõrval ja allpool on segukruvi.
Segukruvi töötab sel moel, et teda sissepoole keerates suletakse üks täiendav õhukanal ja samal ajal imetakse abidüüsist rohkem bensiini - segu läheb rikkamaks. Nii on see laias laastus neil mõlemal karburaatoritüübil. Kuid täpselt ühine on see, et segukruvi sissepoole keerates läheb segu rikkamaks ja väljapoole keerates lahjemaks (on karburaatoritüüpe, kus segukruvi avab/suleb lisa bensiinikanalit ja seal toimub kõik täpselt vastupidi - kruvi sisse keerates muutub segu lahjemaks).
Internetist leiad kindlasti palju karburaatori tööd iseloomustavaid diagramme, mis näitavad, millises segusiibri avanemise staadiumis missugune osa karburaatorist kõige enam mõjutab segu koostist. Väikesekubatuurilistel kipuvad vähemalt sõidueesmärgil need vahepealsed astmed tähtsusetud olema ja osasid parameetreid (nagu näiteks segusiibri väljalõike kuju) polegi mõtet ise torkima minna. Ka pole Jikov' karburaatoril lihtsate meetoditega võimalik muuta bensiini taset ujukiruumis
Aga kombineerides nõela kõrgusega (alustuseks võiks ta olemasolevatest valikutest võimalikult keskmine olla), düüsidega (võiks ka ikka originaal olla - sellega ta ju kunagi raudselt käima pandi) ja segukruvi seadetega saab segu iga töörezhiimi jaoks piisavalt reguleerida. Kui segu on paigas, siis seda muutmatta saab tühikäigukruvist madalaimad stabiilsed tühikäigupöördedki paika.
Juhendis vist soovitati alustuseks segukruvi umbes poolteist pööret tema kinniasendist väljapoole pöörata ja siis mootor käivitada, soojaks lasta minna ja siis täpsemalt reguleerima asuda. Minul kujunes K-39 karburaatoritel lõplikuks segukruvi asendiks umbes kolmveerand pööret kinniasendist tagasi. Siis tühikäigukruvist pöörded stabiilseks ja vastavalt proovisõidu tulemustele ja küünla värvusele sai otsustatud, kas on tarvis segu koostist muuta ka põhjagaasi jaoks - seda mõjutavad rohkem nõel ja peadüüs. Lisaks on veel palju pisiasju, mida on reguleerimise juures vaja tunda, aimata, märgata ja lihtsalt tajuda ja mida kirjateel edasi anda ei saa. Vihjeid ühes või teises suunas reguleerimiseks saab näiteks ka mootori häälest ja käitumisest erineval moel ja kiirusel gaasikäepidet keerates. Kui on käepärast ratta originaal kasutusjuhend, siis seal on näpunäited karburaatori reguleerimiseks olemas. Igati töökindlad seaded saab tolle abil kätte küll.
Küünla marki ma enam kahjuks ei mäleta - hetke sõidukil hoopis teine kasutusel. Kasutasin NGK küünlaid ilma "R" täheta (ilma "raadiotakistuseta") margi tähises ja hõõgarvu iseloomustav number oli "6" - see kõlbas meie suvesse küll. Muid juurdekuulunud tähti-värke ei mäleta enam. Kui sõidad palju lühikesi otsi ja on palju mootoriga kohapeal töristamist (foorid linnas), siis võib isegi "kuumem" (numbrivõrra väiksem) küünal olla - see isepuhastub paremini.


villu444
Postitusi: 15
Liitunud: 25 Mai 2009, 00:58
Tsikkel: jawa 634; zid

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas villu444 »

väga vabalt võib viga ka olla süütemängus! alles ma jamasin zidi mootoriga et miks ei tööta korralikult paugub ja lööb summutisse ja igast jama teeb veel kõik simmerid, karpa, küünal hall karp said üle kontrollitud, aga ikka midagi, siis lõpuks proovisin süütemängu vahetada ja masin töötas jälle! Aga aru ma ei saa mis vanal süütemängul viga võis olla sest sai testriga kõik mähised üle kontrollitud ja näitas samasugust voolu mis teine süütemäng ja mähiste ühenduskohad olid ka korras:S see jama selle juures et uus süütemäng maksab ca 1350.-


Marxy
Postitusi: 80
Liitunud: 23 Mär 2008, 21:24
Asukoht: Viljandimaa

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Marxy »

Ma siis jamasin ka selle karpaga täna.
Kõigepealt võtsin õhufiltri maha ja kloppisin tolmust puhtaks. Seejärel keerasin segukruvi 1,5 ringi välja. Pöörete kruvi keerasin peaaegu, et täiesti sisse, et oleks kuulda, kui jääb kruvi järgi mootor käima.
Käima läks, kuid tühikäigu pöördeid ei olnud siiski. Gaasi keerates, et välja ei sureks keerasin lõpuks segukruvi natukesehaaval täiesti seest lõpuni välja. Tulemust ei olnud ja mitte mingil hetkel ei tekkinud stabiilseid tühikäigu pöördeid. Kruvi keerasin aeglaselt
Proovisin ka täiesti ilma õhufiltrita, kuid ikka sama jant. Nõel oli keskmises asendis koguaeg. Sees on originaal düüsid ja karburaatoriks on K-39. Süüde on tehase originaalist veidi varasemaks sätitud ning selles asendis töötas eelmises suvel perfektselt. Säde on olemas ka vaiksetel vajutustel vändale, küünla värvi järgi ei oska otsustada. Kompressiooni mõõtmiseks polnud muud, kui "silm-sirkel, nina-vinkel " ja sellepärast ei oska ka selle kohta midagi täpsemalt öelda. Igatahes pöialt peal hoides pressis vahelt õhku vilega välja.

Alkohol ei pruugi olla vastuseks, aga see vähemalt aitab unustada küsimuse.

Teema algataja
Scarface
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Okt 2007, 10:32
Tsikkel: Zid Pilot 50

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Scarface »

Ei tea kas see rh autoosad Põlvas veel eksisteerib? Saatsin pühap kirja aga ikka ei ole vastust tulnud?

Pilt
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Scarface kirjutas:

Ei tea kas see rh autoosad Põlvas veel eksisteerib? Saatsin pühap kirja aga ikka ei ole vastust tulnud?

Just hiljaaegu(juuni esimeses pooles) sai neilt ühtteist soetatud posti teel. Kui mailile ei vasta, siis helista.

SERTÃO

Teema algataja
Scarface
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Okt 2007, 10:32
Tsikkel: Zid Pilot 50

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Scarface »

Tere jälle!

Enam-vähem masin nüüd töötab, leidsin nipi kuidas saab peaaegu igakord vändast käima, aind paari asja ei tohi ära unetada. See selleks, aga nüüd oleks küsimus, et kas sinna sumpade kahe osa vahelisse ühendussse on mingiseid tihendeid olemas või peaks ikkagi selle kuumakindla silikooniga panema?

Pilt
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1246
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Mix »

Mõtleld leegitoru ühendust summutiga?
Aspestnööriga sain mina kõige tõhusamalt tolle liitekoha ära tihendatud.
Kõik muud variandid (ka kombineerituna kuumakindla silikooniga) osutusid kuidagi kipakateks ja lühiajalisteks minul.
Mul algasid probleemid sellest, et see alumiiniumist kinnitusmutter venis (!?) suuremaks ja libistas end üle summuti keerme tasapisi vabaks ja tihendusnöör lendas loomulikult seejärel välja. Hiljem uue ja õiges mõõdus mutriga enam probleemi polnud.


Teema algataja
Scarface
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Okt 2007, 10:32
Tsikkel: Zid Pilot 50

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Scarface »

Jah, toda jah.

Peaks kah siis kuskilt seda aspektnööri muretsema. Kus teda muidu müüakse? Millistes poodides?

Pilt

Teema algataja
Scarface
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Okt 2007, 10:32
Tsikkel: Zid Pilot 50

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Scarface »

Keegi teab kust saab activ gondleid ?

Ja kas kuidagi tagumist amorti on võimalik parandada?

Pilt
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Scarface kirjutas:

Keegi teab kust saab activ gondleid ?

rhauto.osad@mail.ee küsi.

Scarface kirjutas:

Ja kas kuidagi tagumist amorti on võimalik parandada?

Soovitan vahetada mõne asisema amortisaatori vastu. Ise soetasin mingi mudaratta reguleeritava monoamordi taha, mis on end igati õigustanud.

SERTÃO

Teema algataja
Scarface
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Okt 2007, 10:32
Tsikkel: Zid Pilot 50

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Scarface »

Nojah, see rh auto pood vms ei vasta emailile. Kaks kirja saatnudd ja ei ole vist juba ca 3-5 päeva vastust tulnud.

Selge, ma vaatan ka siis noid.

Viimati muutis Scarface, 07 Juul 2009, 16:58, muudetud 1 kord kokku.
Pilt

Teema algataja
Scarface
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Okt 2007, 10:32
Tsikkel: Zid Pilot 50

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Scarface »

Lõpuks siis täna tuli vastus. Sumpa tihend on neil olemas 25kr, siis kollektor 130 eek ja saatekulud 80 eek :/

Saatsin uue kirja ja küsisin gondlite kohta. Ei tea kas neid activ gondleid on raske pilotile installeerida?

EDIT: Mida tähendab Гайка ?

Neti sõnastikust ei saand. Mul arvutis mingi Zidi juppide kataloog ja seal sumpa juures on.

Pilt
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Scarface kirjutas:

Saatsin uue kirja ja küsisin gondlite kohta. Ei tea kas neid activ gondleid on raske pilotile installeerida?

Ei tohiks tulla probleeme. Sadul on Aktiv-il ka teine.

Scarface kirjutas:

EDIT: Mida tähendab Гайка ?

Mutter.

SERTÃO

Teema algataja
Scarface
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Okt 2007, 10:32
Tsikkel: Zid Pilot 50

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Scarface »

Aga see sadula erinevus muidu ei sega ?

Pilt
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Scarface kirjutas:

Aga see sadula erinevus muidu ei sega ?

Piloti sadul ei sobi Aktivi plastidega kohe kindlasti.

SERTÃO

Teema algataja
Scarface
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Okt 2007, 10:32
Tsikkel: Zid Pilot 50

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Scarface »

Siis tuleks koos gondlitega uus sadul ka osta jah ?

Piloti sadulaga ei ole kuidagi võimalik kokku saada?

Pilt
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Scarface kirjutas:

Siis tuleks koos gondlitega uus sadul ka osta jah ?

Jah.

Scarface kirjutas:

Piloti sadulaga ei ole kuidagi võimalik kokku saada?

Kõike on võimalik ju kuidagimoodi aretada. No siis jääb väljanägemine ikka paras porno ju, kui lihtsalt Pilot-i sadul Aktiv-i plastidele peale pookida. Siis tekib edasi juba küsimus, et miks üldse Aktivi plaste soovid panna, kui välimus ei oma tähtsust?

SERTÃO

Teema algataja
Scarface
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Okt 2007, 10:32
Tsikkel: Zid Pilot 50

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Scarface »

Seda jah.

Edit: Selgus, et neil gondleid pole(BTW kuidas on õigem : kas gondlid või kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] ? ) :/ Kuskilt mujalt ei saa? Tallinnas pidi ka mingi Kloostrimetsa vms poes vist olema? Neil maili on?

Pilt
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: ZIDiga jama

Lugemata postitus Postitas Kirs »

SERTÃO
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mopeedid”