Probleem Derbiga

Moderaator: Moded


Teema algataja
Siiim

Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas Siiim »

Sai toodud Soomest Derbi X-Race SM,2007.aasta oma. Mootori poolest peaks olema masinal kõrgete pöörete resokas,mis annab ka endast kõrgetel pööretel tunda. Probleem selles,et väiksematel pööretel on masinal vähe jõudu,ikka kuidagi liiga vähe. Tippkiirus küündib sinna 70 kanti,arvasin,et Derbid peaks ikka natuke rohkem minema,aga masin on ikkagi peale resoka stock 50-nene,taga ka tavalisest natuke suurem hammakas. Äkki keegi teab,milles viga,et madalatel pööretel nii vähe jõudu ning mida selle vastu teha?


Jorma
Postitusi: 320
Liitunud: 18 Aug 2008, 02:55
Asukoht: Harjumaa

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas Jorma »

Mõõda kompressiooni.


Teema algataja
Siiim

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas Siiim »

Pean siis kuskilt mingi kompressiooni mõõduriista otsima. See võimalus ka veel äkki,et kolvirõngad kulunud,kuna tundub,et masin tossab liiga palju.


Jorma
Postitusi: 320
Liitunud: 18 Aug 2008, 02:55
Asukoht: Harjumaa

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas Jorma »

No see muidugi resonaatori süü. 2 takti õli nagunii kärssab. Ega ta ei ole ju 4 taktiline, et kütusesse õli tuleb ja siis tossab. 2 takti tossab alati. Oleneb, mis värvi on. Kui on must, siis on segu paigast, kui on valge, siis on jahutusvedelik silkus ja kui on sinine, siis on normaalne 2 takti kohta.


Teema algataja
Siiim

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas Siiim »

Ega siis 2 taktiline niimoodi üleloomulikult palju tossama ei pea,sõber ütles kohe,et kuule sul tossab see liiga palju. Kulunud kolvirõngad võivad seda tossamist tekitada.

Kasutaja avatar

in4r3k
Postitusi: 172
Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
Tsikkel: Honda Hornet
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas in4r3k »

Siiim kirjutas:

Ega siis 2 taktiline niimoodi üleloomulikult palju tossama ei pea,sõber ütles kohe,et kuule sul tossab see liiga palju. Kulunud kolvirõngad võivad seda tossamist tekitada.

kas sa segad ise segu? Mina segan ise segu 1:50 ja mul tossab kah päris palju, summuti on kõrgel ka mitte nagu rolleril ja siis sõber vahest õiendab ka et ta haiseb vahest õli järgi :D Lahjemat segu kah ei julge hakata segama sest peenestamist tuleb suht palju ette.


kevin1995
Postitusi: 169
Liitunud: 29 Mär 2010, 21:52
Asukoht: Viljandi

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas kevin1995 »

in4r3k kirjutas:
Siiim kirjutas:

Ega siis 2 taktiline niimoodi üleloomulikult palju tossama ei pea,sõber ütles kohe,et kuule sul tossab see liiga palju. Kulunud kolvirõngad võivad seda tossamist tekitada.

kas sa segad ise segu? Mina segan ise segu 1:50 ja mul tossab kah päris palju, summuti on kõrgel ka mitte nagu rolleril ja siis sõber vahest õiendab ka et ta haiseb vahest õli järgi :D Lahjemat segu kah ei julge hakata segama sest peenestamist tuleb suht palju ette.

aga mul on originaal õlipump, seadistatud täpselt nii nagu originaalis, tossu on üsna vähe - riided haisevad selle vingujärgi ikka.
õli saab ka piisavalt.

Kasutaja avatar

FleXer
Postitusi: 369
Liitunud: 10 Juun 2007, 21:00
Tsikkel: smv 750

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas FleXer »

mis tähendab kõrgete pöörete resokas ? kui keegi on originaal resoka lahti võtnud ja kõik sõelad välja kookinud, ei paku resokas pea mingit vastusurvet, mis on 2t pillil hädavajalik. Õige resokas su pillil on ülioluline.

oli: kymco agility 50 ; aprilia rx 50 ; mz 125 sx

Teema algataja
Siiim

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas Siiim »

Kõrgete pöörete resokas tähendab seda,et resonaatori pakub maksimaalset võimu just kõrgetel pööretel. Ja mul ei ole originaalne resokas,vaid eraldi ostetud,täpsemat marki ei oska hetkel öelda.

Kasutaja avatar

NS-1
Postitusi: 71
Liitunud: 17 Juul 2010, 16:57
Tsikkel: Kawasaki Eliminator
Asukoht: Pärnu

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas NS-1 »

Siiim kirjutas:

Kõrgete pöörete resokas tähendab seda,et resonaatori pakub maksimaalset võimu just kõrgetel pööretel. Ja mul ei ole originaalne resokas,vaid eraldi ostetud,täpsemat marki ei oska hetkel öelda.

Öelnud siis kohe , et sportväljalase. Kui sul originaal mootor ülejäänud, siis see sportsummuti võib lihtsalt liiga "kangeks " jääda su võrrile. Võrr ei arenda niipalju pöördeid kui summutile vajalik oleks.


kevin1995
Postitusi: 169
Liitunud: 29 Mär 2010, 21:52
Asukoht: Viljandi

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas kevin1995 »

Siiim kirjutas:

Kõrgete pöörete resokas tähendab seda,et resonaatori pakub maksimaalset võimu just kõrgetel pööretel. Ja mul ei ole originaalne resokas,vaid eraldi ostetud,täpsemat marki ei oska hetkel öelda.

aga tee sellest pilti, vast keegi oskab siis öelda mis sumps sul on ja kas on asi selles, et sumps liiga kange?


Teema algataja
Siiim

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas Siiim »

Üks sõber pakkus välja,et äkki segu vale,kuna kui sõitma hakkad siis madalamatel pööretel podiseb imelikult. Seda mainis ka,et resokas hakkab mul tööle ikka väga pöörete skaala lõpus,isegi liiga kõrgelt äkki. Pilte üritan natuke hiljem teha.


3rik
Postitusi: 84
Liitunud: 25 Mai 2010, 16:15
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas 3rik »

Summutit vahetades tuleb alati segu uuesti paika panna.
Sõbra tzr50'ga sõites avastasin ka, et tõmme tuli alles 7000 pöörde pealt- masin oli täiesti stock. Seega vb normaalne.
Enda Senda ikka kõvasti äkilisem ja särtsakam.
Püüa segu paika saada ning et paremini aidata saaks, tee pilte..või veel parem, tee video.

Kasutaja avatar

NS-1
Postitusi: 71
Liitunud: 17 Juul 2010, 16:57
Tsikkel: Kawasaki Eliminator
Asukoht: Pärnu

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas NS-1 »

Üldjuhul kui sportsumpa alla panna siis tahab suuremat düüsi ka.


Teema algataja
Siiim

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas Siiim »

Kui suurem düüs panna,kas see nihutab siis resoka effekti nö allapoole,et reso effekt hakkab natuke madalamatelt pööretelt vms?


Jorma
Postitusi: 320
Liitunud: 18 Aug 2008, 02:55
Asukoht: Harjumaa

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas Jorma »

Siis segu muutub.

Kasutaja avatar

NS-1
Postitusi: 71
Liitunud: 17 Juul 2010, 16:57
Tsikkel: Kawasaki Eliminator
Asukoht: Pärnu

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas NS-1 »

Siiim kirjutas:

Kui suurem düüs panna,kas see nihutab siis resoka effekti nö allapoole,et reso effekt hakkab natuke madalamatelt pööretelt vms?

Ei loomulikult mitte. Lihtsalt kui panna sportsummuti siis tahab mootor rohkem kütet saada.
Sumpat ei saa sa kuidagi muuta. Lihtsalt selle summuti vastusurve on kõige efektiivsem kõrgetel pööretel.


Jorma
Postitusi: 320
Liitunud: 18 Aug 2008, 02:55
Asukoht: Harjumaa

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas Jorma »

NS-1 kirjutas:
Siiim kirjutas:

Kui suurem düüs panna,kas see nihutab siis resoka effekti nö allapoole,et reso effekt hakkab natuke madalamatelt pööretelt vms?

Ei loomulikult mitte. Lihtsalt kui panna sportsummuti siis tahab mootor rohkem kütet saada.
Sumpat ei saa sa kuidagi muuta. Lihtsalt selle summuti vastusurve on kõige efektiivsem kõrgetel pööretel.

Saab ikka, aga pole mõtet. Piirajad käivad ju sumpadesse.


Teema algataja
Siiim

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas Siiim »

Jahh,probleem lahendatud,see on selge miks tal madalatel pööretel jõudu pole,aga päris õige ta pole ka,mootoris oleks nagu mingi väike kolin sees,ei oska öelda,kas on tavaline nähtus või mitte. Mingi päev plokikaan maha ja uurin mis seisus kolb,kolvirõngad,plokikaan ja silinder on.

Kasutaja avatar

Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas Artemide »

Siiim kirjutas:

Jahh,probleem lahendatud,see on selge miks tal madalatel pööretel jõudu pole,aga päris õige ta pole ka,mootoris oleks nagu mingi väike kolin sees,ei oska öelda,kas on tavaline nähtus või mitte. Mingi päev plokikaan maha ja uurin mis seisus kolb,kolvirõngad,plokikaan ja silinder on.

Sa räägiksid nagu autode probleemidest või 4-takti masinast koguaeg


Teema algataja
Siiim

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas Siiim »

Millest sa seda järeldad?

Kasutaja avatar

NS-1
Postitusi: 71
Liitunud: 17 Juul 2010, 16:57
Tsikkel: Kawasaki Eliminator
Asukoht: Pärnu

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas NS-1 »

Siiim kirjutas:

Millest sa seda järeldad?

Äkki ta pidas silmas seda , et kasutad sõna plokikaas. 2-taktilisel ühesilindrilises on lihtsalt silindripea.


Teema algataja
Siiim

Re: Probleem Derbiga

Lugemata postitus Postitas Siiim »

No see on siis jah minupoolne apsakas,kuid eelmistest postitustest vast ei hakka keegi arvama,et siin auto või siis 4-taktilise masinaga tegemist on. :D

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mopeedid”