Keeway tx-50
Moderaator: Moded
Keeway tx-50
Mõtlesin et teen enda igapäevasest töölekäimise vahendist ka veidi juttu
Peale seda kui sõjavägi läbi sai ja vaja tööl hakata käima, tuli hakata otsima võimalikult odavat viisi et igapäev kuskil 14km edasitagasi tööle käia.
Autot väga veel ei soovind ja mootoratastega olen pmst 11 eluaastast tegelenud.
Sai siis uuritud ja puuritud igasuguseid apriliaid, derbisid, gilerasid ja jamahasi, kuid proovisõite tehes nendega ja eelnimatuga siis tundus et 800 eurot kallimad masinad, pole väga seda raha väärt, ning saigi tehtud otsus keeway kasuks.
Mootor on tal peal Yamaha dt koopia am6.
Seni on masin pidanud vastu hästi, nii metsas ringi rallimisele, ning pikemaid otsi u 300km sõitnud väga edukal, ei mingeid kolinaid ega muid ilmenevusi.
Sissesõit sai tehtud piirajatega 1000km kuid kuidagi nadiks jäi, tuul vastu oli siis väga ega üle 40 ei läinud.
Sai siis vähe netis ringi kolatud ja uuritud et kuidas väheke erksamaks teda muuta, ning tuli välja et summutis olev piiraja üle 5500 pöörde ei lase ning resonaator effekti ei toimu pmst üldse.
Sai siis väheke mõeldud ja tuli võtta siis relakas kätte ja väheke summutit lõikuda, peale selle väikese koonuse eemaldamist liigub masin ikka väga hästi võrreldes eelnevaga.
85km/h pole mingi probleem isegi mitte 2kesi sõites.
Praeguseks olen kuu ajaga sõitnud pmst 2500km ning peale käigukasti õli ja uue 2t õli lisamise,ning keti pingutamise pole muud vaja teha olnud.
Kütusekulu on tal ka hea, kuskil 2,5-3l sajale.
Plaanis on niipalju, et kas siis augustiks või septembri aguseks uus summuti ja kärnad alla ajada ja siis prooviks ehk saab ka võrtjärve 2päeva endurol osaletud ja väikse enduropisiku sisse aetud.
Infot veidi
Kood: Vali kõik
Supermoto
Length (mm) 2060
Width (mm) 890
Height (mm) 1230
Wheelbase (mm)1390
Ground Clearance (mm)320
Net Weight (kg) 98
Engine type KW1E40MB-2
Engine Mode
Kood: Vali kõik
1-cylinder, 2-stroke, water-cooled
Bore x Stroke (mm) 40.25x39
Displacement (ccm) 49.6
Compression Ratio 7.0:1
Max. Power 1.39 kw / 5500 rpm
Net Max. torque 2.6Nm/ 3000 rpm
Braking Method
Front wheel disc, Rear wheel disc brake
Fr. Wheel Size 100/80-17
Rr. Wheel Size 130/80-17
Max. Speed (km/h) 45
Fuel Tank Volume (L) 10
Ignition C.D.I.
Max.Loadage (kg 150
Starting Method Electric start,kick start
Clutch Type
Wet shoe, multiplate, 6 speed trans.
Battery 12V
Mõned pildid ka siis 2 päeva vanast masinast
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Keeway tx-50
No valuvelgedega kärnatama minna eriti vast sobilik pole. Oleksid pidanud sel juhul ikka enduuromudeli võtma. Ei ole see Yamaha pealt kopeeritud mootor, tegemist lihtsalt Minarelli AM6 mootori klooniga. AM6 mootorit kasutavad ka paljud teised tootjad, nüüdseks Aprilia juba loobunud(läks Derbi mootori peale üle)
Vahepeal müüdi meil Derbi Senda mudeleid poes 25 000.- krooni millegagi. 22900.- selle eest on ikka kirves Minuarust.
Re: Keeway tx-50
Valuveljed küll veidi raskemad kuid samas polnud nendes kodarates nii kindel mis keeway endurol peal olid,ning valuvelgedele lähevad kärnad niivõinaa peale, sest vaja talvel ka tööle liikuda:d
Eks nalja hakkab saama seal võrtjärvel:d
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Keeway tx-50
Nii ta on, pea sama raha eest saab kordades tegijama riistapuu, kui see hiinlane.
http://www.moto24.ee/advertisement.php?aid=1709
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.